پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 2 اسفند 1396 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1396 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1396 ایستا نیوز 31 خرداد 1396 ایستا نیوز 31 تیر 1396 ایستا نیوز 1 مرداد 1396 ایستا نیوز 1 شهریور 1396 ایستا نیوز 1 مهر 1396 ایستا نیوز 30 آبان 1396 ایستا نیوز 1 آذر 1396 ایستا نیوز 30 دی 1396 ایستا نیوز 30 بهمن 1396 ایستا نیوز 1 اسفند 1396 ایستا نیوز 2 اسفند 1396 ایستا نیوز 3 اسفند 1396 ایستا نیوز 4 اسفند 1396 ایستا نیوز 5 اسفند 1396 ایستا نیوز 6 اسفند 1396 ایستا نیوز 7 اسفند 1396 ایستا نیوز 8 اسفند 1396 ایستا نیوز 9 اسفند 1396 ایستا نیوز 10 اسفند 1396 ایستا نیوز 11 اسفند 1396 ایستا نیوز 12 اسفند 1396 ایستا نیوز 13 اسفند 1396 ایستا نیوز 14 اسفند 1396 ایستا نیوز 15 اسفند 1396 ایستا نیوز 16 اسفند 1396 ایستا نیوز 17 اسفند 1396 ایستا نیوز 18 اسفند 1396 ایستا نیوز 19 اسفند 1396 ایستا نیوز 20 اسفند 1396 ایستا نیوز 21 اسفند 1396 ایستا نیوز 22 اسفند 1396 ایستا نیوز 23 اسفند 1396 ایستا نیوز 24 اسفند 1396 ایستا نیوز 25 اسفند 1396 ایستا نیوز 26 اسفند 1396 ایستا نیوز 27 اسفند 1396 ایستا نیوز 28 اسفند 1396 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:معامله بلوک 18.84 درصدی شرکت بیمه آسیا امروز در بورس تهران انجام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
ایستانیوز:فردا 313 هزار و 180 ورقه اسناد خزانه اسلامی در نماد سخاب74 در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به چهارم اسفند ماه اعلام کرد که براساس آن قیمت 2 گروه افزایش، 4 گروه کاهش و 5 گروه ثابت ماند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۸    
ایستانیوز:بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 15 ارز از جمله پوند و یورو نسبت به روز چهارشنبه کاهش و قیمت 22 واحد پولی از جمله دلار افزایش یافت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
ایستانیوز:مدیرعامل پست بانک ایران گفت: 3 هزار و 227 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع صندوق توسعه ملی توسط این بانک تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز:در آخرین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) به عنوان یکی از شرکت های برتر از نظر رشد سریع انتخاب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۵    
ایستانیوز:در اولین کارگاه آموزشی نحوه واگذاری طرح های دولتی به بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، علی عبدالعلی زاده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۹    
ایستانیوز:قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران در حالی کاهش یافت که نرخ دلار و یورو نیز با افت مواجه شد اما نرخ پوند نسبت به روز چهارشنبه تغییری نکرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۹    
ایستانیوز:کارشناسان بانک صادرات ایران با پاسخگویی به بیش از 437 هزار تماس تلفنی در 10 ماه ابتدای سال 96 در مرکز امداد مشتریان (صدای سپهر)، به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۴    
ایستانیوز:بانک ایران زمین با هدف ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان از میان متقاضیان مرد و زن واجد شرایط استخدام می نماید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
ایستانیوز:چنانچه اگر نرخ ارز اصلاح نشود و با دخالت بانک مرکزی در بازار، نرخ ارز سرکوب شود، پس از مدتی تفاضل انباشته شده تورمداخلی و خارجی به انبار باروتی تبدیل می شود که دیر یا زود و با یک تلنگر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
ایستانیوز:سال آینده، برای اقتصاد ایران در شرایطی سال خوبی ست که اصلاحات اقتصادی با تکامل دیدگاه جامعه اقتصادی از بخشی به فرابخشی دنبال شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۷    
ایستانیوز:حجم معاملات تالار پتروشیمی بورس کالا در بهمن با افزایش 42 هزار و 754 تنی به 384 هزار و 346 تن رسید، در همین حال ارزش معاملات تالار پتروشیمی در بهمن ماه، بیشترین رقم در سال 96 را تجربه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:سی امین نشست صبحانه کاری بازارسرمایه با محوریت نقش بیمه در توسعه بازارسرمایه با حضور و سخنرانی دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:این انسان دیجیتال که صورتی شبیه انسان دارد، قرار است پس از آزمایش حسن رفتار در بانک نت وست نیز به خدمت گرفته شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۲    
ایستانیوز:با تصویب نمایندگان مجلس، سقف پاداش پایان خدمت بازنشستگان در سال 97 تعیین شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۷    
ایستانیوز:رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های گسترده همکاری در ایران و اسپانیا، بر ضرورت تلاش در راستای توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات دو کشور تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۷    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس دریافت سود از حساب های بانکی دستگاه های اجرایی شامل حساب های جاری پشتیبان، سپرده گذاری کوتاه مدت و بلندمدت را ممنوع کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۷    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در مصوبه ای، شرایط بازخرید کارکنان رسمی و غیررسمی در سال 97 را مشخص کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
ایستانیوز:در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر دلار با 40 تومان کاهش به 4517 تومان رسید، ضمن اینکه یورو نیز 115 تومان ارزان شد و نرخ آن به 5528 تومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۲    
ایستانیوز:پیش بینی می شود در سایت سانحه ATR از ظهر پنج شنبه بارش باران و برف همراه با وزش باد و در ارتفاعات، کولاک برف آغاز شود که تا پایان روز ادامه می یابد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۷    
ایستانیوز:مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی با ارسال لوح سپاسی از مدیرعامل بانک ملت قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز:قائم مقام بانک مرکزی از ساماندهی قریب به 5500 نهاد پولی فاقد مجوز شامل تعاونی های آزاد، تعاونی های صنفی، صندوق های قرض الحسنه، صرافی ها و شرکت های واسپاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز:فرابورس بزرگترین گردهمایی استارت آپ ها و فعالان فین تک را با هدف رفع نیازهای فناورانه بازارهای مالی کشور برگزار می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۷    
ایستانیوز:با همت و تلاش مدیران و کارکنان بانک انصار در راستای بهبودعملکردمالی این بانک ضمن حضور هرساله در ارزیابی های تخصصی دردبیرخانه جایزه مدیریت مالی ایران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
ایستانیوز:تصویری از درشکه سواری در خیابان های تهران در دهه 40 را مشاهده می کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
ایستانیوز:تصویری از اسکناس های رایج کره شمالی، وون واحد پولی رسمی در کره شمالی می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
ایستانیوز:سومین نشست از سلسله نشست های عدالت اجتماعی؛ از آرمان تا واقعیت روز دوشنبه 30 بهمن 96 با حضور محمدرضا واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
ایستانیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیاده سازی اولین ارز دیجیتال کشور به صورت آزمایشگاهی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز: سرپرستی بیمه کوثر استان کردستان در پی حادثه رانندگی 6میلیارد و 163میلیون ریال به زیان دیدگان پرداخت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز: معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست با صباغی عضو هیات مدیره پست بانک ایران از عملکرد این بانک قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز: رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی در انتقاد به واریز منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی به خزانه کشور، حذف بند "ز" تبصره 7لایحه بودجه سال 97را خواستار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز: در بیستمین دوره رتبه بندی و معرفی 500 شرکت برتر، بانک تجارت جایگاه دومین شرکت برتر ایران در شاخص دارایی ها و رتبه سوم بالاترین میزان فروش بین بانکهای کشور را به خود اختصاص داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
ایستانیوز:ونزوئلا پیش فروش ارز دیجیتال اختصاصی خود به نام پترو را که مبتنی بر درآمدهای نفتی این کشور است از روز گذشته آغاز کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو، رانا و روآ دربازار تهران به شرح زیر است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
ایستانیوز:بانک انصار تندیس زرین پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را به خود اختصاص داد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز:استقبال از حضور فعال تر شرکت های هلندی در ایران و تاکید بر ضرورت تقویت همکاری های بانکی/ هیچ مانعی در روند روابط رو به رشد ایران و هلند نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در استان اصفهان در بهمن ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۷    
ایستانیوز:رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان این که سیاست بانک مرکزی مبنی بر پیش فروش سکه در بازار موثر بوده است، گفت: به دلیل نزدیک شدن به پایان سال و افزایش تقاضا، قیمت سکه کاهش نخواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
ایستانیوز:وقتی بانک ها با نرخ 20 درصد سپرده گذاری می کنند حتما باید افزایش نرخ سود سپرده های را از جایی تامین کنند و آن هم حتما افزایش نرخ سود تسهیلات خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز:معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از وارد شدن مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی به کتابهای درسی مدارس خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:چهارمین دوره مسابقات خیریه اسکی اتاق بازرگانی ایران و سوئیس 5 اسفند 1396 با حمایت بانک سامان برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:مجردهای تهرانی برای گرفتن وام مسکن60 میلیون تومانی باید حدود 9 میلیون تومان صرف هزینه خرید اوراق کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز معاملات کم حجم و متعادل را در به نظاره نشستند و در سهم های پیشرو بازار از جمله فلزات اساسی، پالایشی ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز:بلوک 19.53 درصدی سهام مدیریتی غیر کنترلی شرکت آلومینیوم ایران به قیمت هر سهم 200 تومان روز سه شنبه 15 اسفند ماه روانه میز فروش بازار دوم بورس تهران می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:سازمان خصوصی سازی پس از سه نوبت ناکامی در واگذاری بلوک کنترلی حفارس در اردیبهشت 95 این سهام را به قیمت هر سهم 3602 ریال به احیا گستر هرمز واگذار کرد، با توجه به تسویه کمتر از 10 درصد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
ایستانیوز:تندیس سیمین هشتمین دوره برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی به بانک شهر اختصاص یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
ایستانیوز:معادل 3709.7 میلیارد ریال تسهیلات در آذر ماه 1396 به 128 شرکت دانش بنیان (به طور متوسط به هر واحد 29 میلیارد ریال) از سوی شبکه بانکی پرداخت شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
ایستانیوز:بانک انصار به منظور ترغیب و تشویق مشتریان به تعیین تکلیف وپرداخت معوقات خود، 6%وجه التزام(جریمه) این مشتریان را در صورت به روزرسانی کامل اقساط معوق از تاریخ 28بهمن تا 29 اسفند، می بخشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۷    
ایستانیوز:بانک صادرات با انتشار صورت های مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذر 96 نسبت به شفاف سازی در این دوره مالی اقدام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۷    
ایستانیوز:تمامی افرادی که تا پایان سال 1394 در طرح توزیع سهام عدالت ثبت نام شده اند، مشمول نهایی سهام عدالت محسوب می شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
ایستانیوز:مدیر اداره ریالی و نشر بانک مرکزی اعلام کرد: با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی، حساب های درآمدی استان ها که حدود 40 هزار حساب است، سال آینده به بانک مرکزی منتقل می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۷    
ایستانیوز:با تصویب مجلس، صندوق تأمین خسارت های بدنی مکلف به پرداخت دیه زندانیان حوادث غیرعمد رانندگی که به دلیل محدودیت سقف تعهدات شرکت های بیمه و صندوق مذکور در زندان به سر می برند، شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو پژو 405 و 206 در سطح بازار پایتخت طی بهمن ماه 96 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۲    
ایستانیوز:از روز شنبه 28 بهمن ماه امسال طرح ضربتی بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز و تخلیه حباب قیمتی این بازار کلید خورد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
ایستانیوز:دولت آمریکا در راستای سیاست تحریم بانکی ایران و پس از صدور احکام جریمه چندین میلیارد دلاری علیه بانک های اروپاییِ همکار با ایران این بار تلاش های خود را معطوف بانک های آسیایی کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۲    
ایستانیوز:ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با قاچاق یک بسته گز حاوی 420 گرم تریاک کشف کردند .
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
ایستانیوز:تسهیلات پرداختی بانک ها طی 10 ماهه سال 1396 به بخش های اقتصادی مبلغ 4623 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 344.1 هزار میلیارد ریال (معادل 8 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
ایستانیوز:با شما تماس می گیرند، سراغ تلفن می روید اما شماره ای بر روی دستگاهتان نمایش داده نشده؛ ماجرا از چه قرار است؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
ایستانیوز:اگر در ایام تعطیلات قصد مسافرت در کنار تورهای گردشگری را دارید قبل از هر چیز از اصالت تورهای گردشگری که در اینترنت پیدا می کنید، اطمینان کسب کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
ایستانیوز: بانک پارسیان در راستای ایجاد بستر مناسب آموزشی و یادگیری هوشمند مطابق با فناوری های روز دنیا، مدرسه 6 کلاسه فشافویه را به سیستم هوشمند آموزشی تجهیز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز:به تازگی آسیب پذیری خطرناکی در سیستم عامل آی او اس اپل شناسایی شده که باعث از کارافتادن ناگهانی آیفون و عدم امکان دسترسی به نقشه و خدمات پیام آی مسیج می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز: اولین سمینار بانکداری دیجیتال با حضور اعضاء هیئت عامل،کارشناسان موسسه اعتباری کوثر و کارشناسان بانکداری دیجیتال برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز: مراسم قرعه کشی دومین دوره جشنواره طرح تکریم 2ویژه جایگاه داران سوخت دارای ایستگاه پرداخت (فصل پاییز) برگزار شد و برندگان خوش شانس این قرعه کشی مشخص شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز: براساس تفاهم بانک ایران زمین با اقامت24از این پس اعضای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین می توانند در زمان رزرو هتل از تخفیف ویژه برخوردار شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز: با اجرای بخشنامه بانک مرکزی از روز 11شهریورماه 1396، سقف نرخ سپرده های بانکی یکساله 15درصد شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۷    
ایستانیوز:عرضه 1000 تُن سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از انبار نفت اراک به مقصد ارمنستان در بورس انرژی انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۷    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص 350 میلیارد تومان از بیمه شخص ثالث به دیه محکومان معسر موافقت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۷    
ایستانیوز:گزارش خرده فروشی بانک مرکزی در بهمن ماه نشان می دهد سه گروه تخم مرغ، گوشت مرغ و میوه های تازه با افزایش تورم ماهانه مواجه بوده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر با اعلام هشدار به مردم نسبت به خرید کالایی تحت عنوان "لاک طلا" گفت: به هیچ وجه در لاک هایی تحت این عنوان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
ایستانیوز:تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت طلا در روزهای آینده بیشتر تحت تاثیر متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و انتشار امارهای مهم اقتصادی قرار خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
ایستانیوز:اولین ارز رمزنگار جهان که با احکام اسلامی منطبق و دارای پشتوانه طلای فیزیکی است در مالزی رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی بیان داشت: طی روزهای آینده وضعیت با ثبات در بازار ارز مستقر می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۳    
ایستانیوز:روزنامه الرای قطر به انتقاد از رفتار زشت بازیکنان الهلال قبل از دیدار برابر تیم فوتبال استقلال پرداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۳    
ایستانیوز:بدهی دولت به بانک مرکزی تا بیش از 63 هزار میلیارد تومان رشد کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۸    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۸    
ایستانیوز:رسانه های عربستانی بعد از شکست الهلال برابر تیم فوتبال استقلال، به انتقاد از عملکرد شاگردان دیاز و خود این مربی آرژانتینی پرداختند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۸    
ایستانیوز:سران باشگاه الهلال بعد از شکست برابر تیم فوتبال استقلال تصمیم به اخراج سرمربی خود گرفتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور