پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 4 اردیبهشت 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 2 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 3 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 4 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 5 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 6 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 7 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 8 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 9 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 10 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 11 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 12 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 13 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 14 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 15 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 16 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 17 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 18 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 19 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 20 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 21 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 22 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 23 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 24 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 25 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 26 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 27 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 28 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 29 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
ایستانیوز:دبیر کانون سراسری انبوه سازان ایران مزایای تسهیلات بدون سپرده ساخت مسکن را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
ایستانیوز:هر کیلو میلگرد 20، در بازار با قیمت 2 هزار و 660 تومان بفروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۴    
ایستانیوز:بر اساس برآوردهای صورت گرفته در تابستان سال 1397 تعداد 334 شهر در معرض تنش آبی قرار خواهند داشت که از این تعداد 107 شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و پیش بینی می شود که استان های اصفهان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:دبیر کل بانک مرکزی در مورد خبرهایی در مورد احتمال ورود سکه به بورس کالا، این موضوع را تایید کرد و گفت که در حال رایزنی هایی با سازمان بورس برای ورود سکه به بورس کالا هستند چرا که در این ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
ایستانیوز:در پایان معاملات امروز نماد سومین شرکت بزرگ از لحاظ ارزش روز بازار به دلیل برگزاری دو مجمع سالانه و عادی به طور فوق العاده بسته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
ایستانیوز: نرم افزار موبایل بیمه ملت (اپلیکیشن بیمه ملت) یکی از ابزارهای ارائه خدمات به مشتریان بوده که بر اساس آخرین فن آوری ها در حوزه تلفن همراه توسعه داده شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۶    
ایستانیوز:مرکز پژوهش های مجلس با ارایه پیشنهاد لزوم تدوین یک قانون جامع نظام آماری برای کشور، خواستار تشکیل کمیته ای برای انجام اصلاحات اساسی آماری شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:هر شب نزدیک به 870 میلیون نفر در سراسر جهان گرسنه به خواب می روند. این افراد در طول روز یا به غذای سالم و مقوی دسترسی ندارند یا اینکه به کلی هیچ مواد خوراکی در دسترسشان نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد تا سقف5500 و هر یورو تا 6800 معامله می شود که نسبت به روزهای اخیر افزایش چندانی نداشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
ایستانیوز:شورای پول و اعتبار در مصوبات اعتباری دیروز خود، با کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم و افزایش سقف فردی تسهیلات یارانه ای نوسازی و بهسازی مسکن روستایی موافقت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
ایستانیوز:حسنعلی قنبری، عضو هیئت مدیره بانک دی، به همراه جمعی از مدیران بانک با حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران دیدار و گفت وگو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
ایستانیوز:بانک صادرات با تعیین کارگروه های ویژه و بهره گرفتن از 118 اقدام اجرایی در واحدهای ستادی، بودجه سال 97 خود را با هدف افزایش منابع، رشد مصارف، کاهش مطالبات ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۲    
ایستانیوز: در ابتدای سال 81 پس از تلاشی نزدیک به 10 سال سرانجام نرخ ارز در نظام اقتصادی ایران تک نرخی شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۲    
ایستانیوز:بررسی مقصد صادرات غیرنفتی ایران با بالاترین متوسط قیمت صادراتی نشان می دهد که کوبا خریدار گران ترین کالاهای ایرانی به ازای هر تن بوده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
ایستانیوز:غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اعلام کرد سپرده ارزی بانک ملی ایران سرمایه گذاری مطمین با بازدهی بالا بوده و تمامی شعب ارزی این بانک این آمادگی را دارند در چارچوب قوانین و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۸    
ایستانیوز:پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری در سهام قابل معامله افق ملت، با نماد افق ملت در بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران از فردا چهارشنبه پنجم آغاز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۸    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی با حمایت از تک نرخی شدن دلار گفت: راه اندازی سامانه نیما اولویتی برای مدیریت بازار ارز است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۸    
ایستانیوز:شرکتهای سرمایه پذیری که سود تقسیمی مجامع خود را به موقع و در مهلت 8 ماهه تقسیم سود به سازمان خصوصی سازی جهت توزیع میان مشمولان پرداخته اند، معرفی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۳    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در اجرای قانون مشوق های کارفرمایی، کارفرمایانی که نیروی جدید دارای کمتر از یک سال سابقه بیمه پردازی و دارای مدارک کارشناسی و بالاتر که در مراکز کاریابی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۸    
ایستانیوز:معاون سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولان برای اطلاع از وضعیت سهامداری خود به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
ایستانیوز:در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و شعار سال 97 و به منظور تامین مالی صنعت برق، سلف موازی استاندارد برق در بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۳    
ایستانیوز:افزایش درآمدهای مالیاتی دولت از ناحیه مردم به معنی بهبود خدمات در بخش های عمومی است. صرف مالیات برای تامین هزینه های بدنه سنگین و بزرگ دولت ها یعنی هدر دادن تلاش مردم در نتیجه افزایش بهره ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۳    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد: همه شعب این بانک برای خرید ارز صادرکنندگان آمادگی کامل دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۳    
ایستانیوز:تعداد کل شعب داخل کشور شبکه بانکی در پایان اسفند ماه سال 1396 نسبت به پایان آذر ماه 1396، کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸    
ایستانیوز:استاندار گلستان در شصت و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از عملکرد بانک ملی ایران در حمایت از طرح های رونق تولید و اشتغال تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸    
ایستانیوز:بانک رفاه در سال "حمایت از کالای ایرانی" و به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر و با هدف تکریم و تجلیل از جامعه کارگری کشور، به کارگران نمونه استان ها تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸    
ایستانیوز:یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بروکراسی پیچیده در بانک ها نزول خواری را در بین مردم رواج داده چرا که نزول خواری نه ضامن کارمند می خواهد و نه صورت حساب بانکی.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۸    
ایستانیوز:ربات جامع اطلاع رسانی بانک انصار با هدف ایجاد دسترسی به کلیه خدمات بانکداری الکترونیک در بستر شبکه مجازی آماده استفاده مشتریان شبکه بانکی می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
ایستانیوز: صلاحیت هادی اویار حسین در سمت نایب رئیس هیات مدیره بیمه پارسیان از سوی بیمه مرکزی تایید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۸    
ایستانیوز:شاخص بورس بعد از 3 روز افت در پایان معاملات روز جاری با 276 واحد افزایش به 94 هزار و 576 واحد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۸    
ایستانیوز:شاخص کل فرابورس امروز با بیش از 5 واحد افزایش در ارتفاع بالاتر از 1060 واحدی ایستاد و حجم معاملات به بیش از 172 میلیون و ارزش معاملات به بیش از دو هزار و 37 میلیارد ریال رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۴    
ایستانیوز:استاندار مازندران گفت: بانک صنعت و معدن یکی از بانک های موثر کشور است که به عنوان بانک عامل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
ایستانیوز:یک مقام ارشد بانک مرکزی از گسترش روابط ارزی ایران و قطر خبر داد و گفت: چند بانک ایرانی نزد بانک ملی قطر حساب باز کرده اند و مبادلات حواله های ارزی از این مسیر انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۴    
ایستانیوز:فناوری اطلاعات و ارتباطات که خصوصا در حال حاضر سهم به سزایی در بازار اقتصاد دیجیتال دارد، اگرچه ممکن است در مواردی موجب اشتغال زدایی سطح خرد در کسب وکارهای سنتی شود، اما با سهم 2 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۴    
ایستانیوز:در حالی که با نوسانات موجود در بازار ارز، برخی از فروشگاه ها ممکن است در مقطعی از فروش خودداری کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۴    
ایستانیوز:دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از اختصاص مرکز نگهداری داده مجهز و حفاظت شده و زیرساخت های مورد نیاز به پیام رسان های داخلی برای ارایه خدمات بهتر و سریعتر به مردم خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:شهردار زنجان با تاکید بر نقش بانک شهر در کمک به بهبود زندگی شهری،گفت: با افزایش تعاملات مدیریت شهری با این بانک، می توان از پتانسیل های آن برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان استفاده کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:نایب رئیس کانون انجمن های صفنی کارگران ساختمانی گفت: افراد دارای مشاغل دیگری از جمله راننده تاکسی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
ایستانیوز:دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملّی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد ستادی و استانی بانک در آستانه شروع رویداد تبریز 2018 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:امروز در حالی محصولات فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رقابت معامله شد که روز گذشته این محصولات به دلیل عدم توافق بر سر قیمت پایه کنسل شده بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران از رسیدگی به پرونده تعاونی ثامن الحجج در 28 خردادماه سال جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در یک هفته گذشته 44 صرافی غیرمجاز پلمب و 37 دلال و سوداگر جدید ارز دستگیر شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز:دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حتما اقدامات تعجب برانگیزی را در برابر طرف مقابل در صورت خروج از برجام در دستور کار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۳    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران با اشاره به اینکه برمبنای افق 1404 باید حتما سرمایه گذاری های جدید در حوزه سنگ آهن انجام شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۸    
ایستانیوز:یک مقام مسئول در صنعت بیمه از طرح صدور بیمه نامه تضمین کیفیت کالاهای ایرانی خبر داد گفت: تولیدکنندگان، کالاهای داخلی را بیمه کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۸    
ایستانیوز:بعد از اجرای یکسان سازی نرخ ارز از سوی دولت ، صادرکنندگان با ارسال نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار تصمیم گیری های ارزی دقیق برای صادرات شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۸    
ایستانیوز:رئیس جامعه دامپزشکان کشور با بیان اینکه تولید غذای ارگانیک در کشور تقریبا بعید است،گفت: مردم باید لبنیات شناسنامه دار مصرف کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۳    
ایستانیوز:صبح روز گذشته شبکه های اجتماعی و رسانه ها با خبری عجیب مواجه شدند؛ کشف یک جسد مومیایی شده در اطراف حرم شاه عبدالعظیم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۳    
ایستانیوز:تغییرات جمعیت شناسی در میان اقتصادهای پیشرفته دنیا نگرانی هایی را در مورد تداوم فعالیت صندوق های بازنشستگی ایجاد کرده است که با افزایش بدهی به مستمری بگیران، با دشواری هایی روبرو هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۸    
ایستانیوز:بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، حجم ریالی معاملات مسکن شهر تهران در سال 1396 نسبت به سال قبل از آن 27.8 درصد رشد داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۸    
ایستانیوز:معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران می گوید در طی ماه های گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن حباب نداشته، او معتقد است بازارهای موازی بر قیمت این اوراق تاثیر گذار بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۸    
ایستانیوز:اعضای شورای شهر تهران هفت گزینه نهایی شهرداری تهران را انتخاب کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:مرکز ماهر درخصوص افزایش حملات فیشینگ بانکی در ماه های اخیر هشدار داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:بانک مرکزی افغانستان مجوز فعالیت بانک اسلامی این کشور که قرار است با نرخ بهره صفر درصد فعالیت کند را صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۳    
ایستانیوز:رییس جمهور با اشاره به اینکه قرار ما این بود که از آرامش زندگی مردم حفاظت کنیم، گفت: به مردم ایران قول می دهم توطئه های دشمنان در پیشرفت ایران تاثیری نمی گذارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۳    
ایستانیوز:کارگران مشمول قانون کار 11 اردیبهشت سال 97 را به دلیل تقارن با روزجهانی کارگر، سرکار نمی روند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:محققان امنیتی موفق به شناسایی یک آسیب پذیری خطرناک در مرورگر اینترنتی Internet Explorer شده اند که امنیت کاربران را تهدید می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:هواوی گوشی قدرتمند پی 20 پروی خود را روانه بازار کرده است. این گوشی با سه دوربین در پشت خود قابلیت های عکاسی و فیلم برداری بالایی دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به دستورالعمل 12 بندی به کارگیری ارز صادراتی گفت: این دستورالعمل دارای 3 ابهام است که به نظر می رسد در مورد آن بعدا توضیحاتی داده شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۳    
ایستانیوز:رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، میزان مالیات عملکرد سال 96 مشاغل خودرویی را مقطوع اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۳    
ایستانیوز:دولت قصد ندارد از ارز تک نرخی عقب نشینی کند و در این میان یک مقام مسئول می گوید: از امروز بازرسان نهاد ریاست جمهوری بازار ارز و فعالیت ارزی صرافان و بانک ها را رصد می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با یادآوری امتناع بیمه های تجاری از پرداخت 1200 میلیارد تومان بدهی از سهم مصدومان حوادث ترافیکی به وزارت بهداشت از کمیسیون اصل 90 خواست تا به این موضوع ورود کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:مداخله دولت در بازار ارز و اعلام نرخ 4200 تومانی دلار برای همه متقاضیان و غیرقانونی شدن خرید و فروش آن به قیمت های بالاتر، واکنش ها و انتقاداتی را به همراه داشته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳    
ایستانیوز:نشست سالانه شورای بین المللی مؤسسات مشاوره مدیریت آسیا- اقیانوسیه با موضوع نقش مدیریت نوین در توسعه پایدار برگزار شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳    
ایستانیوز:صادرات نفت آمریکا به اروپا همچنان در حال افزایش است و هرروز پالایشگاه های اروپایی بیشتری به جمع مشتریان نفت خام آمریکا اضافه می شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز: رودخانه سیتارام اندونزی از زباله سیاه شده و آلوده ترین رودخانه جهان نام گذاری شده است. موقعیت به قدری بد شده که از ارتش کمک گرفته شده تا زباله ها را تا قبل از تخریب آبراهه ها از بین ببرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:تئوری جست وجو و تطبیق در اقتصاد ایران تاکنون به صورت کمی مورد بررسی قرار نگرفته است و تحقیق حاضر اولین کار کمی در این زمینه است که نتایجش در شماره 84 فصلنامه علمی – پژوهشی پژوهش ها و سیاست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
ایستانیوز:اقتصاد بین الملل به علت صف بندی تعرفه ای چین و آمریکا و افزایش حمایت گرایی در معرض خطر قرار گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۸    
ایستانیوز:برای معلم خود نامه بنویسید و جایزه خود را از بانک ملی ایران دریافت کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۸    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که وقتی حسابرسی 18 موسسه و بانک درباره میزان واگذاری اموال مازاد آنها مورد تایید قرار نگرفته چطور می خواهیم قانون را اجرا کنیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۸    
ایستانیوز:نایب رییس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک گفت: در فروردین ماه 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش معاملات در بازار خرید و فروش مسکن بودیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۳    
ایستانیوز:اعضای شورای تامین استان تهران در جلسه با رییس کل بانک مرکزی بر همراهی کامل آن شورا با سیاست ارزی جدید دولت و بانک مرکزی و حمایت از آن تا رسیدن به ثبات و آرامش کامل در بازار ارز، تاکید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۸    
ایستانیوز:عرضه 1012 تن میعانات گازی S400 پالایش گاز خانگیران و 4004 تن میعانات گازی S500 پالایش گاز خانگیران امروز در رینگ داخلی بورس انرژی انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
ایستانیوز:چهار شرکت " به پرداخت ملت"، "آسان پرداخت پرشین"، "پرداخت الکترونیک سامان" و "تجارت الکترونیک پارسیان" بالاترین اثربخشی را در کارتخوان های فعال سیستمی و تراکنش دار داشته اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۸    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد گفت:جمع فروش اموال و سهام شرکت های بانک های دولتی در دولت یازدهم 9 هزار و 900 هزار میلیارد تومان و در دولت دوازدهم 3 هزار و 500 میلیارد تومان بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۸    
ایستانیوز:علی نوروزی با حکم مدیرعامل گروه فن آوا به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
ایستانیوز:بانک جهانی در گزارشی اعلام کرد که ارسال حواله از سوی مهاجرین در سال گذشته میلادی با رسیدن به 466 میلیارد دلار به یک رکورد جدید تبدیل شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
ایستانیوز:مدیرکل اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: سهام دولت در بانک ها و بیمه ها باید واگذار شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
ایستانیوز:بانک سپه همگام با دستگاه های دولتی و به منظور حمایت از پیام رسان های داخلی از تلگرام خارج شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:رییس صندوق بین المللی پول گفت: دیجیتالی کردن امور مالی می تواند به بهبود شفافیت و کارآمدی در میان دولت ها به هنگام جمع آوری درآمد کمک کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:رییس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: پیام رسان ها به طور مستقل مجاز به نقل و انتقال پول نیستند، مگر اینکه از بانک مرکزی برای این امر مجوز داشته باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و رفع موانع تولید با اعلام صدور برگ تشخیص 9 هزار میلیارد تومانی مالیاتی برای بانک ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
ایستانیوز:عملیات اجرایی بخش بخار نیروگاه ارومیه با تامین مالی 350 میلیون دلاری بانک صنعت و معدن در حال انجام است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
ایستانیوز:قائم مقام بانک مرکزی گزارش بانک مرکزی درباره اجرای مواد 15 و 16 قانون رفع موانع تولید و واگذاری بنگاه های تحت تملک بانکی را در مجلس ارایه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۳    
ایستانیوز:رییس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به محدود شدن نقش دلار در مبادلات اقتصادی و تغییر ارز گزارشگری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:دبیرکل بانک مرکزی اعلام کرد: از زمان آغاز دور جدید پیش فروش سکه تاکنون، پنج میلیون قطعه سکه از طریق شعب بانک ملی پیش فروش شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:مدیر اداره صادرات بانک مرکزی با بیان اینکه سامانه نیما تا پایان اردیبهشت ماه عملیاتی خواهد شد، از اختصاص 3.2 میلیارد دلار برای واردات در 10 روز گذشته خبر داد.