جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۲:۳۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 30 مهر 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 مهر 1396 جهان نیوز 2 مهر 1396 جهان نیوز 3 مهر 1396 جهان نیوز 4 مهر 1396 جهان نیوز 5 مهر 1396 جهان نیوز 6 مهر 1396 جهان نیوز 7 مهر 1396 جهان نیوز 8 مهر 1396 جهان نیوز 9 مهر 1396 جهان نیوز 10 مهر 1396 جهان نیوز 11 مهر 1396 جهان نیوز 12 مهر 1396 جهان نیوز 13 مهر 1396 جهان نیوز 14 مهر 1396 جهان نیوز 15 مهر 1396 جهان نیوز 16 مهر 1396 جهان نیوز 17 مهر 1396 جهان نیوز 18 مهر 1396 جهان نیوز 19 مهر 1396 جهان نیوز 20 مهر 1396 جهان نیوز 21 مهر 1396 جهان نیوز 22 مهر 1396 جهان نیوز 23 مهر 1396 جهان نیوز 24 مهر 1396 جهان نیوز 25 مهر 1396 جهان نیوز 26 مهر 1396 جهان نیوز 27 مهر 1396 جهان نیوز 28 مهر 1396 جهان نیوز 29 مهر 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۷    
سازمان های خدماتی همچون اورژانس، آتش نشانی و سازمان اتوبوسرانی در کنار نیروهای انتظامی فعالیت خود را به منظور رفاه حال تماشاگران شهرآورد 85 پایتخت آغاز کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۵۶    
برای برگزاری هرچه بهتر مراسم با شکوه کنگره عظیم اربعین، مشتاقان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) ملزم به رعایت کردن توصیه ها و هشدار هایی که از سوی دستگاه های ذیربط به ویژه نیروی انتظامی ارائه می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۷    
وارد کردن محمدرضا عارف به عنوان یکی از بازیگران اصلی و یکی از متغیرهای مستقل جبهه اصلاحات به میانه میدان نبردی تخصصی و اعطای قدرت تعیین کنندگی بالا به او، از خرداد92 به بعد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۵    
ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس سینمای فرانسه مهاجران را تنها شانس اروپا دانست که به باور او دیگر هیچ درکی از فرهنگ ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۳    
ارتباط تلفنی مراکز مخابراتی ابوذر، پیروزی و هفت تیر برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از فردا (چهارشنبه) مختل می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۹    
میزان بهره مندی هرکدام از ما از عاشورا به اندازهٔ شناختی است که از قیام امام حسین(ع) پیدا کردیم. یکی از مهمترین درس هایی که هر شیعه ای باید از عاشورا بیاموزد، درس وفای به عهد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۶    
برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو برای تصدی سمت وزارت نیرو اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۳۴    
عقیق سریال مناسبتی است که از یک شنبه هفته پیش، روی آنتن شبکه 3 رفته است. این سریال جدیدترین ساخته مشترک بهرنگ توفیقی و سعید نعمت ا... است که پیشتر در پشت بام تهران و زیر پای مادر نیز همکاری داشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۹    
امروزه دستفروشی راهی برای رهایی از خط فقر در بین برخی از افراد به خصوص قشر بیکار و کم درآمد جامعه تبدیل شده است، به گونه ای که زنان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۸    
همزمان با پایین کشیده شدن آخرین پرچم های داعش در مناطق مرزی عراق و سوریه، واشنگتن و آل سعود نیز ماسک عوض کردند...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۲۹    
اولین همایش ملی مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت به محفلی برای اعتراف معاونان و وزرا و مدیران به ناتوانی مدیریت دولتی در استفاده از دارایی های بی شمار دولت که 14 برابر کل نقدینگی کشور است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس بنیاد امور بیماری های خاص گفت: لازم است شیوع بیماری ام اس مورد توجه وزارت بهداشت قرار گیرد و در جهت درمان و کنترل آن اقدامات لازم انجام شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۸    
رئیس جمهور روسیه در جمع گروهی از جوانان، از وجود یک فناوری که می تواند برای بشریت بسیار خطرناک تر از بمب اتم باشد، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۹    
رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: به زودی پس از واریز سود عملکرد سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر به حساب سازمان خصوصی سازی ،سود سهام عدالت میان مشمولان توزیع خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۴    
سخنگوی طرح رجیستری گوشی تلفن همراه با اعلام اینکه این طرح از 28 مهر آغاز شد، گفت: افزایش قیمت موبایل هیچ توجیهی ندارد.عده ای از فرصت طلبان می خواهند نظم بازار را بر هم بزنند و شایعه پراکنی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۱    
کت و شلوار مارک بر تن دارد و اتفاقا با ظاهری آراسته و مرتب و لباسی خوش دوخت با ساعت مچی لوکس در خیابان قدم می زند اما حرفی که می زند عابران را بر سرجایشان میخکوب می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
درباره نحوه صحیح نوشیدن آب،دستورالعمل های خاصی در طب سنتی ذکر شده و اهمیت این مسئله تا جایی است که در کلام ائمه نیز احادیثی در این باره ذکر شده که در ادامه دو حدیث درباره نحوه نوشیدن آب آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۰    
نشریه امریکن کانسروتیو اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای راضی نگه داشتن نتانیاهو توافق هسته ای را لغو می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۸    
محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون که البته سابقه ممنوع التصویری هم دارد در اقدامی متفاوت ریش خود را تراشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت که مخالف ادامه روابط تجاری فرانسه و آلمان با ایران نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۷    
نایب رییس انجمن انبوه سازان از کمرنگ شدن طرح مسکن اجتماعی خبرداده و اجرای موفقیت آمیز آن را نیازمند مطالعه بیشتر در بخش های فرهنگی و اجتماعی دانسته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۴    
شاخ خوردگان از آمریکا زمانی می گفتند آمریکا گاوی است که باید او را دوشید نه اینکه سر شاخ شد واکنون می گویند اروپا گاو است !
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۸    
آذری جهرمی با اشاره به آفات جدی فضای مجازی در کنار منافع بسیار آن، عنوان کرد: به عنوان یک پدر، فرزندانم را به عضویت در شبکه های اجتماعی تشویق نکرده ام و آنها نیز تاکنون عضویتی نداشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست های دولت ترامپ در جهان منزوی است و می بینیم نزدیک ترین متحدان آن برابر سیاست های ضد برجامی و تلاش های آن برای تداوم بدعهدی ایستادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۲    
آن ها دوستان ما هستند و من درباره ایران به طور مفصل با امانوئل (ماکرون) و آنجلا (مرکل) صحبت کرده ام. من پیشتر نیز به آن ها گفته ام که به پول در آوردن خود ادامه دهید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۶    
یشان به من می گفت: من شب ها نهج البلاغه را زیر متکایم می گذارم و می خوابم. او یک مسیحی کاتولیک بود و از طفولیت خود برای من ماجرایی را نقل می کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۶:۵۹    
این گفته های علی مطهری در حالی است که این روزها عملکرد فراکسیون امید با اعتراض هواداران جریان اصلاحات همراه شده و آنها سران این جریان را به دلیل قراردادن چهره های غیراصلاح طلب در لیست امید مورد سرزنش ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۸    
اینها را ما به شدت رد می کنیم و اینها مورد رضایت خدا، شهدا و همان شهدای غواص هم نیست. مورد رضایت مقام معظم رهبری به عنوان امام المسلمین هم نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۶    
هواپیمای حامل ظریف در سفر به آفریقای جنوبی از آسمان عربستان سعودی عبور نکرد و از مسیر جایگزین، این پرواز ادامه یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
اکنون زمان نام نویسی برای دریافت کارت های ملی هوشمند تا دریافت کارت حتی تا 15 روز کاهش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۱    
احیای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) از شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط بنیاد ملی نخبگان در حال پیگیری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۸    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اعضای اهدایی بیماران مرگ مغزی معرفی شده به این مرکز در طول مهر ماه امسال جان 28 بیمار نیازمند عضو را نجات داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
خودروهای برقی بنزینی، موتورسیکلت و خودروهای الکتریکی تولید داخل از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۲    
امسال مدت ویزا 3 ماهه است و زائران می توانند یک ماه در عراق بمانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۹    
یک مسئول عراقی اعلام کرد که به دنبال حوادث کرکوک مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان از واشنگتن درخواست کمک کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه از تقدیم هفتمین گزارش در خصوص اجرای برجام به مجلس خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷    
در حال حاضر بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون نفر در سراسر جهان به علت نداشتن مدارک شناسایی، موجودیت رسمی ندارند و از خدمات دولتی محرومند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۱    
قرار داشتن تعدادی سیلندر گازمایع و پیک نیکی در یک واحد مسکونی در خیابان دماوند، منجر به انفجارهای پی درپی در این ساختمان شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از کشف یک کوزه حاوی 70 سکه نقره قاجاری در شهرستان اراک خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
کاخا کالاخادزه ستاره سابق تیم ملی گرجستان و فوتبال باشگاه آث میلان با 99 درصد آرا به عنوان شهردار تفلیس انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲    
حضور سید علی اکبر محتشمی پور در دیدار امروز دست اندرکاران کنگره آیت الله مصطفی خمینی با رهبر انقلاب.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۹    
نخست وزیر عراق که به مصر سفر کرده است، با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۶    
مدیر فنی موتور جستجوی یوز گفت: ما اینترنت پاکی را به مردم ارائه می کنیم. این می تواند گزینه خوبی برای خانواده ها به منظور استفاده اینترنت پاک برای کودکان باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۴    
مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افزایش سقف وام عتبات تا سقف یک و نیم میلیون خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پرانگیزه تر از سایر دانشجویان دانشگاه های دولتی هستند و بنده به این موضوع اعتراف می کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۱    
خزانه دار کل کشور با بیان اینکه دولت اموالی دارد که ارزش آنها چند هزار هزار میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: در نظر داشته باشید که بسیاری از این اموال بلااستفاده مانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
در آستانه سفر وزیر خارجه آمریکا به پاکستان دولتمردان اسلام آباد تصمیم گرفتند قاطعانه با آمریکا مخالفت کرده و دیگر با سناریوی کاخ سفید علیه تروریسم پیش نروند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
آزادسازی رقه نقطه عطف دیگری در روند نبرد علیه داعش در سوریه محسوب می شود. رقه که زمانی به عنوان پایتخت داعش در سوریه خوانده می شد از اشغال این گروه تکفیری تروریستی خارج شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
سرپرست منطقه چهار بانک شهر با تاکید بر اهمیت اقدامات این بانک در کلانشهرها گفت: تکمیل خطوط مترو و حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی از اولویت هایی است که با جدیت پیگیری می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت های دربی 85 را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۴    
پس از همه پرسی جدایی کامل منطقه کاتالونیا که از سوی دولت مرکزی لغو شد روز یکشنبه دو منطقه ثروتمند در شمال ایتالیا همه پرسی خود مختاری بیشتر برگزار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۴    
قائم مقام مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت که تهران؛ نیازمند یک پردیس بزرگ سینمایی است که باید با همکاری شهرداری و نهادهای دیگر ساخته شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۱    
امام علی(علیه السلام) در این کلام حکمت آمیز خود به مطلبی اشاره می کند که ظاهراً واضح است، ولی با نهایت تأسف برای گروهی کاملا پیچیده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی سبوس گیری زیاد کارخانه های آرد و سرعت عمل بالای تخمیر خمیر در نانوایی ها را دلیل اصلی بی کیفیتی نان دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گوید به متحدان آمریکا گفته است که در تلاش برای فشار به ایران، نیازی به همکاری آن ها ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بعد از حذف از جام جهانی گفت: آمده بودیم که درس بیریم. این تیم آینده فوتبال ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۲    
نخست وزیر ژاپن پس از پیروزی در انتخابات پارلمانی این کشور، وعده داد اقدامات دولتش در برابر کره شمالی قاطعانه خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۱    
سردار رحیمی با تاکید بر اینکه اگر پلیس با بدنه جامعه مرتبط نباشد در انجام وظیفه اش موفق نیست، اظهار داشت: اصلی ترین تکیه گاه کارگزاران در برقراری نظم و امنیت مردم هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
رئیس سازمان راهداری کشور گفت: شرکت های اتوبوسرانی اجازه دارند در ایام اربعین کرایه ها را تا دو برابر افزایش دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۵    
وقتی امام در واکنش به شهادت فرزند برومند خود، تعبیر الطاف خفیه الهی را به کار بردند، بسیاری از نزدیکان و شاگردان ایشان در حیرت فرو رفتند. اما تنها 40 روز باید می گذشت تا سرّ این تعبیر عجیب آشکار شود
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات بررسی تحولات عراق در نشست این کمیسیون را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۲    
دو مربی خارجی استقلال روز پنجشنبه اولین دربی خود را روی نیمکت این تیم تجربه می کنند و انگیزه زیادی برای اولین پیروزی خود در این بازی دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۲    
مهاجم ایرانی آلکمار با تاثیرگذاری روی 3 گل آلکمار روز درخشانی را سپری کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۶    
ترامپ در مصاحبه ای اعلام کرد که به متحدان آمریکا درباره پیروی از تحریم های این کشور علیه ایران گفته است: ما در این موضوع نیازی به شما نداریم؛ به پول درآوردن ادامه دهید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۰    
نوید محمدزاده تهیه کننده نمایش زندگی در تئاتر محمد برهمنی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۷    
اولین نشست مشترک کانون پیام آوران عاشورا متشکل از خواهران شهدا با رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۷    
طبق اطلاعیه سازمان خصوصی سازی،سامانه سهام عدالت به مدت 3 روز از دسترس خارج می شود
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۱    
پیمان سنندجی در جلسه طرح ویژه ترافیک اربعین 96 که ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در مقر شهرک آزمایش برگزار شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این افراد واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بیمه شامل تمام زائرانی است که به صورت قانونی از کشور خارج می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۹    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت:امیدواریم امسال امکانات را در جاده ها به خصوص جاده های منتهی به مرز که امسال برای تردد زائران باز شده است، فراهم کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۶    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارائه آمار صدقات جمع آوری شده در 6 ماه نخست امسال، استان های رکورددار را معرفی و جزئیاتی از نحوه هزینه کرد صدقات را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۳    
کارشناسان بهداشت و سلامت عمومی تاکید دارند که علاوه بر مصرف مقادیر کافی کلسیم در طول روز از طریق رژیم غذایی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۷    
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در شهریور امسال 1756 تن در تصادفات رانندگی کشته شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۱    
نوجوانان ایران پس از بازی های چشم نوازی که در جام جهانی به نمایش گذاشتند در دیدار یک چهارم نهایی موفق نشدند از پس اسپانیا بربیایند و در نهایت با جام جهانی وداع کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۸    
حجت الاسلام سعیدی به اظهارات ترامپ علیه سپاه پاسداران واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران تحت هیچ شرایطی درباره توان موشکی و دفاعی مذاکره نخواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۵    
هماهنگی بین جریان های داخل و خارج برای حمله سازمان یافته و همزمان به مدیر مسئول کیهان از کدام آبشخور نشات می گیرد و کدام سرشاخه ها به این جریان وصل هستند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص نظام گفت: حضور آمریکا در رقه شعبده بازی بیش نیست، هر کشوری برای حضور در سوریه باید با مجوز دولت سوریه باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۷    
براساس اخبار ضدو نقیضی که از بانک مرکزی به برخی رسانه ها درز کرده، بانک مرکزی تصمیم گرفته ارز مسافرتی برای زائران اربعین درنظر بگیرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در بخش خودروسازی تنها ایران خودرو و سایپا خلق نشده اند و از آسمان نیامده اند و اتاق می تواند سومین خودروسازی کشور باشد که بنده از آن حمایت می کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۶    
زنان باردار در انگلیس در معروف ترین کلینیک انگلیس به سقط جنین تشویق می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۳    
به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق، روزنامه قانون در گزارشی با عنوان عارفی که سیاست مدار نیست! نوشت: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۰    
روزنامه های زنجیره ای در این روزها با آسمان و ریسمان بافتن، تلاش می کنند تا مذاکره با کشورهای اروپایی عضو 1+5 در موضوعات غیرهسته ای- بخوانید برجام 2 و 3 و...- را توجیه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۵    
جنبش پوپولیسیتی موسوم به آنو با کسب بیش از 30 درصد آرا، جمهوری چک، خود را پیروز انتخابات پارلمانی نامید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۲    
پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص شایعه اذیت و آزار دختر 9 ساله ای در شهر ری توضیحاتی را ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
نوجوانان ایران پس از بازی های چشم نوازی که در جام جهانی به نمایش گذاشتند در دیدار یک چهارم نهایی موفق نشدند از پس اسپانیا بربیایند و در نهایت با جام جهانی وداع کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
نظریه پزشکی قانونی در خصوص اذیت و آزار جنسی اهورا پسربچه 2.5 ساله که توسط ناپدری اش به قتل رسید، صادر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت قدرت موشکی گفت: توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۴    
بنیاد برکت تعداد 200 مسجد و مرکز فرهنگی برکت را سه شنبه جاری در مناطق کم تر توسعه یافته کشور افتتاح و به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به مردم این مناطق تحویل می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
جلسه شورای تأمین استان تهران در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال برگزار و قرار شد درهای ورزشگاه ساعت 12 باز شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۵    
بر اساس گزارش جدید، در سال 2015، یک مرگ از هر 6 مرگ و میر در اثر آلودگی هوا بوده و جمع آن به 9 میلیون نفر رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۳    
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ضارب سارینا کودک پنج ساله سمنانی در دست تعقیب است، گفت: متاسفانه تحقیقات نشان می دهد پدر این کودک، وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۴    
سعید الهی در گفتگویی تفصیلی اظهار داشت: باید بپذیریم که فرهنگ و سینما مقوله ای فراتر از یک وزارتخانه دولتی است و در کلیت نظام باید برای آن سازمانی وسیع تر و ارتباطاتی گسترده تر تعریف و اجرایی شود تا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۸    
در توافقی زائران ایرانی برای اخذ ویزا ریال پرداخت می کنند اما یک حساب سرانگشتی نشان می دهد، هزینه دریافت ویزا برای هر زائر 9600تومان و در مجموع 19 میلیارد و 200 میلیون تومان بیشتر از پرداخت دلاری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۸    
شهردار تهران هفته پیش گفت،شنیده که ممنوع التصویر شده . رئیس شورا هم گفت پیگیر خبرهای ممنوع التصویری شهردار تهران هستیم اما امروز سخنگوی شورا گفت: تصور ما این نیست که نجفی ممنوع التصویر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۷    
دومین جلسه محاکمه حمید بقایی در مجتمع کارکنان دولت آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۱    
امروز (30 مهرماه) آخرین فرصت برای مشمولان سهام عدالت برای افزایش مبلغ صورت حسابشان است. این مشمولان می توانند حداکثر تا یک میلیون تومان حساب خود را افزایش دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۵    
ولیئی با اشاره به طرح هر مسجد یک جهیزیه، تصریح کرد: در این طرح که تا میلاد پیامبر(ص) ادامه دارد، در 500 مسجد شاخص استان تهران تعداد 500 جهیزیه با همکاری امام جماعت مسجد در میان نوعروسان محروم توزیع ...