پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 4 دی 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 دی 1396 جهان نیوز 2 دی 1396 جهان نیوز 3 دی 1396 جهان نیوز 4 دی 1396 جهان نیوز 5 دی 1396 جهان نیوز 6 دی 1396 جهان نیوز 7 دی 1396 جهان نیوز 8 دی 1396 جهان نیوز 9 دی 1396 جهان نیوز 10 دی 1396 جهان نیوز 11 دی 1396 جهان نیوز 12 دی 1396 جهان نیوز 13 دی 1396 جهان نیوز 14 دی 1396 جهان نیوز 15 دی 1396 جهان نیوز 16 دی 1396 جهان نیوز 17 دی 1396 جهان نیوز 18 دی 1396 جهان نیوز 19 دی 1396 جهان نیوز 20 دی 1396 جهان نیوز 21 دی 1396 جهان نیوز 22 دی 1396 جهان نیوز 23 دی 1396 جهان نیوز 24 دی 1396 جهان نیوز 25 دی 1396 جهان نیوز 26 دی 1396 جهان نیوز 27 دی 1396 جهان نیوز 28 دی 1396 جهان نیوز 29 دی 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۶    
قیمت جدید انواع میوه و صیفی به نرخ عمده، در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد؛ رعایت این نرخ ها به مدت یک هفته توسط تمامی فروشندگان عمده الزامی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۰    
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ تبادلی 20 ارز از جمله دلار و پوند نسبت به روز یکشنبه کاهش و قیمت 14 واحد پولی دیگر مانند یورو افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۲    
برای خرید انواع محصولات منجمد نیمه آماده در میادین میوه و تره بار بسته به نوع آنها باید قیمت های مختلفی پرداخت کرد. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۲    
مرکز آمار ایران نرخ تورم آذر ماه را زیر 8 درصد و به عبارت دقیق تر 7.6 درصد اعلام کرده است.رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شورای اسلامی کار کشور درباره واقعی بودن این نرخ تورم توضیح می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۶    
حدیث امام صادق (ع) درباره پاداش قرض دادن در زندگی در متن این خبر آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۴    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: تجهیزات ما باید متناسب با تهدیدات روز، از بالاترین سطح فناوری برخوردار باشد؛ چرا که امروز نمی توان متکی بر تجهیزات گذشته بود و تجهیزات قدیمی پاسخگوی نبرد های امروز نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۵    
پس از اپل، گوشی های گوگل، بلک بری و موتورولا به عنوان مدل هایی که مشمول فاز اجرایی مرحله دوم رجیستری می شوند، اعلام شد؛ بدین ترتیب اقداماتی که تا پیش از این تنها برای گوشی های شرکت اپل لازم بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۴    
جنبش BDS خطاب به لرد، از این اقدام وی تشکر کرد؛ در پیام این جنبش آمده است: متشکریم لرد برای لغو کنسرت تل آویو و تجدید نظر از طریق هوادارانتان در برابر شستشوی هنری اسرائیل که از این طریق به سرکوب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۳    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در غزه تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ملت فلسطین هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۸    
در سال 2017 سینمای جهان از سویی تعدادی از چهره های شاخص خود را از دست داد و از طرف دیگر برخی فیلم های موفق توانستند فروش خوبی را تجربه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۵    
آقای بهروز افخمی، از فیلم سازان سینمای ایران از دهه 60 به واسطه نگاهی که به حوزه سینمای مستند داشته، با کارهای نادر طالب زاده آشنایی پیدا کرده است و البته خاطرات جالبی از گفت وگوها با طالب زاده دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۷    
کارشناس علوم قرآنی گفت: امام سجاد (ع) در پاسخ به یزید که پرسید: "آیا می توانم توبه کنم؟ فرمود "بله، می توانی توبه کنی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۵    
صنعت طلای کشور جزو صنایع با ظرفیت اشتغال زایی بالا و قابلیت توسعه صادرات محسوب می شود. از این رو جلسه میز طلا با حضور رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۰    
یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به دلایل عدم استجابت دعا گفت: یکی از مشکلات زمان ما این است که غذای بدون شبهه هیچ جا پیدا نمی شود، به علت اینکه همه پول ها در بانک می رود و رباخواری بانک هم مسلم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۸    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان با عقد قراردادی به جمع شاگردان ویسی اضافه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۳    
هنگامی که آیاتی از سوره هود بر پیامبر(ص) نازل شد، فرمودند دامن به کمر بزنید که وقت کار و تلاش است و از آن پس، پیامبر(ص) هرگز خندان دیده نشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۱    
دیگر هیچ راهی برای قهرمانی لالیگا وجود ندارد. این جام برای مدیران رئال فراموش شده است؛ با وجود اینکه آن را به صورت علنی عنوان نمی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۲    
با وجود ارنستو والورده روی نیمکت، بارسا سال 2017 را با شکست سنگین رقیب دیرینه و در بهترین شرایط ممکن به اتمام رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۵    
رییس مرکز تحقیقات بتن با بیان این که هزینه احداث بناهای بتنی کمتر از دیگر ساختمان ها است، گفت: هم اکنون تنها 18 درصد ساختمان های تهران از نوع بتنی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۵    
شهید زینال حسینی، فرمانده تخریب لشکر 10 همه مسئول تیم ها را در زیر پل هفتی هشتی جمع و آخرین مطالب را یادآوری کرد و روی نقشه هوایی که زمین پهن بود نقطه ای را درون شهر ابوالخصیب عراق نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۶    
حیایی امسال با سه فیلم "درخونگاه" به کارگردانی "سیاوش اسعدی"، "شعله ور" به کارگردانی "حمید نعمت الله" و همچنین "دارکوب" به کارگردانی "بهروز شعیبی" راهی فجر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۷    
زن میانسال متأهل که به اتهام رابطه نامشروع با مردی متأهل دستگیرشده بود پس ازمحاکمه در دادگاه به یک سال کار اجباری در غسالخانه بهشت زهرا محکوم شد. مردی هم که با او رابطه داشت به شلاق و تبعید محکوم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۸    
با اعلام سه برند جدید، از این پس چهار برند مشمول طرح رجیستری تلفن همراه هستند؛ سه برند جدید از 8 دی مشمول طرح می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۲    
برخی خانم های جوان به دلیل نگرانی از کمبود آهن ، به طور خودسرانه اقدام به مصرف قرص آهن می کنند در حالی که باید توجه داشت می تواند ضررهایی در پی داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۹    
امروزه کبد چرب به یکی از بیماریهای فراگیر در کشورمان تبدیل شده که عمده علت ابتلا به این بیماری به دلیل تغذیه غلط و ناسالم و عدم رعایت برخی تدابیر ساده حفظ الصحه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۹    
یک موسسه بین المللی پیش بینی کرد که روند کاهشی حاکم بر بازار طلا به پایان راه خود رسیده و قیمت فلز زرد در سال 2018 میلادی به 1400 دلار خواهد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۷    
دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان نامزد بهترین دروازه بان جهان شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۲    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار ابطال سند آموزش 2030 شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۹    
ششمین نشست از سلسله نشست های مبانی پنج گانه سند تحول بنیادین در وصیت نامه نورانی شهدا برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۱    
در حالی که تنش های سیاسی پیرامون برکناری عطامحمد نور استاندار مقتدر بلخ در افغانستان ابعاد تازه تری به خود می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۸    
یک اتفاق جالب در بازی منچستر و لستر سیتی توجه همگان را جلب کرد،ایرانی ها نام اسنپ را در تبلیغات دور زمین دیدند،و ترامش مارکتینک این هدف را میسر کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۵    
آیت الله محمد تقی بهجت: هر کدام در فکر حوایج شخصی خود هستیم، و به فکر آن حضرت(امام زمان عج)،نفعش به همه برمیگردد و از ضروریات است، نیستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۶    
معاون نظارت سازمان ملی استاندارد گفت: خودروهایی که اسمشان برای جلوگیری از شماره گذاری آمده است در صورت رسیدن به استانداردهای مورد تأیید سازمان استاندارد، دوباره شماره گذاری می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۳    
سعد حریری نخست وزیر لبنان ساعت 8:30 صبح به اداره سلطنتی سعودی فراخوانده شد؛ ساعتی که طبق استانداردهای پادشاهی خیلی زود بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۸    
کمتر از 2 قرن پیش زلزله سهمگین پایتخت ایران را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۵    
گویا پایانی بر فاجعه زندان ابو غریب نمی توان در نظر گرفت، جدید ترین اسناد به دست آمده از این گورستان تمدن بشری کودکان عراقی را نشان می دهد که توسط نظامیان آمریکایی وادار به تعرض به مادران خود می شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس نسبت به عدم پرداخت طلب بازیکنان و مربیان این تیم واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۹    
رئیس کلانتری 126 تهرانپارس، با اشاره به انهدام یک باند سرقت لوازم خودرو در شرق تهران، گفت: این باند شب گذشته طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به جرایم خود اعتراف کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۰    
دو نفر در برخورد قطار محلی با آنان در نزدیکی ایستگاه راه آهن تله زنگ در محدوده راه آهن ناحیه زاگرس مصدوم شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۰    
استاندار تهران از مصرف 2 الی 3 برابری بنزین پس از زلزله ملارد در سطح استان تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: فعلا هیچ اعتباری به منظور توزیع شیر در مدارس به وزارتخانه تخصیص نیافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۷    
روز گذشته سازمان ملی استاندارد فهرست 25 خودروی غیراستاندارد که تولید آنها متوقف شده را منتشر کرد که برخی خودروهای خارجی مثل هیوندای i10 را هم شامل می شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۱    
رئیس اندیشکده یقین گفت: فتنه گران با بازی های سیاسی پنجه در پنجه نظام انداختند و با تحریم فشار وارد کردند و برخی از وزرای دولت فعلی هم در ستادهای انتخاباتی سران فتنه بودند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۱۸    
رئیس جمهور روسیه در سخنانی از تدوام نبرد با تروریست ها به ویژه در سوریه در صورت لزوم خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۰۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۵:۵۱    
تب تند باربی شدن و عطش شباهت به ستارگان هالیوودی در چهره، لبخند و اندام موجب شده تا بازار سیاهی در حوزه انواع و اقسام جراحی های زیبایی شکل بگیرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۴:۱۰    
مهدی محمدی در توئیتر خود نوشت: محرمانگی گاه مستقیما خلاف امنیت ملی است. دولت آقای روحانی همین یک کلمه را به مردم بگوید که وضع بانکها را در 92 چگونه تحویل گرفته و الان به کجا رسانده است؟ حرف هم بزنید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۲:۰۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: به دلیل سوءمدیریت های موجود در بخش کشاورزی کشور، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس کلید خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۱:۰۱    
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران و شهدای مدافع حرم مذاکرات آمریکا و داعش را برهم زدند، گفت: فتنه 88 آخرین فتنه نیست و دشمن عامل سازی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۸    
با این تلقی غلط باید نظام مهندسی و نظام پزشکی و نظارت های بهداشتی و استانداردی بر ساخت و ساز و طبابت و رستوران داری و قصابی و نانوایی کلا حذف شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهرستان محروم ریگان 5 بیمار ریگانی را تحت عمل جراحی چشم پزشکی قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۵    
براساس امتیازی دهی سایت یوفا رئال مادرید در صدر برترین باشگاه اروپا در سال 2017 قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۹    
عثمانلی اسپور در غیاب صادقیان مقابل اکشهیر به برتری رسید
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۶    
رئیس جمهوری ترکیه در اظهاراتی اعلام کرد: در مسأله قدس هرگز عقب نشینی نکرده و تسلیم نخواهیم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۰    
نام تهران که به میان می آید، نوستالژی خاصی که یادآور تاریخ، عظمت و روزهای تلخ و شیرینش است، از خاطر می گذرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۰    
" زلزله های اخیر ایران کار هارپ است" این سخنی است که این روزها در کوچه و خیابان و حتی در فضای مجازی دهان به دهان می چرخد، در این گزارش به بررسی این ادعا پرداختیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۰    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس اعلام کرد: به برکت انتخابات سال 88 و فتنه، یک سری از افراد خاص چهره واقعی خود را نشان دادند و این موضوع همان ریزش و رویش در نظام اسلامی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۹    
علی علیزاده نوشت : جمله ای که امروز از او خواندم بهانه ای شد این چند جمله را برحسب وظیفه بنویسم. جلیلی گفته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۳    
محسن رضایی در صفحه توئیتری خود نوشت: صداقت در این است که هرکسی نمی تواند کاری انجام دهد با شجاعت از آن کار کنار بکشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری عوامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۰    
یحیی السنوار رئیس دفتر حماس در غزه گفت که سردار سلیمانی در تماس تلفنی با وی بر حمایت از حماس در دفاع از قدس تأکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۸    
در کنار این مساله اما صداهایی از اردوگاه اصلاحات شنیده میشود که بر ادامه حمایت از روحانی تاکید دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۵    
یعنی هم وجود فتنه را پذیرفته است و هم تدبیر رهبری و نقش مردم را بیان نموده است.حالا برخی جوانان حزب الهی از اینکه او حرف ماها را زده است چه می کنند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۰    
مرگ بر اصل ولایت فقیه و انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است ، ترجیع بند شعارهای شورش های هشت ماهه سال 88 بود
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۱    
تناقض در رفتار، امری طبیعی در جریان اصلاح طلب است.اینکه شعارهای زیبا بدهیم ولی در عمل،دقیقا نقطه مقابل آن شعار را انجام دهیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۵    
به گزارش جهان نیوز ؛ علی قنبری کارشناس اقتصادی حامی دولت در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: دولت با توجه به مشکلات اقتصادی که دارد بودجه عمرانی کشور را کاهش داده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۹    
منتقدان قبل از امضای برجام بارها تاکید کردند که در متن برجام به اصول بدیهی در قراردادها همچون توازن ، همزمانی اجرا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۶    
آیت الله قائم مقامی در ششمین محفل اوج هنر که به پاسداشت نادر طالب زاده اختصاص دارد گفت: طالب زاده روشنفکری انقلابی از ذات دین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۹    
سخنگوی حوزه های علمیه با انتقاد از تضعیف روحانیت توسط یک جریان خاص در کشور گفت: این جریان در روزهای اخیر در جریان بودجه 97 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۴    
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی در ارتباط با عملکرد تیم های بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر در جریان زلزله کرمانشاه بخشی از خدمات ارائه شده را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قتل صادق برمکی از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست این پرونده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۳    
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه تفصیلی و یک ساعته خود با شبکه خبری راشاتودی درباره مسائل مهم منطقه ای و همچنین وضعیت کره شمالی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۷    
"آیا آتشی که به جان خاورمیانه افتاده است، در 2018 آرام می گیرد؟ گرچه شک و تردید قابل درک است، اما نوری از تغییر به چشم می خورد."
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۲    
قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در سطح شهر تهران به بیش از 4 هزار تومان رسید، در حالی که قیمت این محصول در میادین میوه و تره بار 2 هزار و 500 تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۶    
بنا بر اعلام محیط زیست خوزستان میزان غلظت گرد و خاک در اهواز تا ساعت 13 امروز به 6 هزار و 915 رسید که 46 برابر حد مجاز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۶    
پیونگ یانگ اعلام کرد، اینکه آمریکا فکر می کند کره شمالی سلاح های هسته ای خود را کنار خواهد گذاشت، یک خیال واهی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۰    
تولید 25 خودروی سواری و سنگین جاده ای با اجرای فاز اول استانداردهای جدید اجباری خودرو که از ابتدای دی ماه سال جاری کلید خورده است، متوقف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۷    
محمد هاشمی می گوید چرا و به چه علت برخوردی با آقای احمدی نژاد نمی شود، اطلاعی ندارم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۷    
معاون ساخت و توسعه آزادراه ها گفت: 15 کیلومتر باقی مانده از آزادراه همت کرج تا پایان سال جاری به بهره برداری رسیده و به جاده چالوس متصل می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۷    
یک فروشنده مواد مخدر در شهر کپنهاگ، پایتخت دانمارک در حالی که مقدار قابل توجهی ماری جوآنا همراه خود داشت به جای تاکسی سوار خودروی پلیس شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۴    
از سوی مرکز شماره گذاری پلیس راهور جزئیات پلاک های جدید ملی اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۴    
رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه گفت: باید از موازی کاری در فعالیت های قرآنی جلوگیری شود چراکه نتیجه فعالیت های موازی هدر رفت سرمایه ها و پراکنده کاری خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۴    
پلیس شهر قونیه ترکیه یک عامل انتحاری را پیش از انجام عملیات تروریستی دستگیر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۱    
برانکو ایوانکوویچ گفت که رقم مطرح شده برای انتقال طارمی به الغرافه به درد این بازیکن و باشگاه نمی خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۱    
حضرت عیسی مسیح(ع) از آسمانها فرود می آید و در تشکیل حکومت جهانی اسلامی امام زمان(عج) او را یاری می نماید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۱    
گادوین منشا به بهانه کریسمس استوری از خود و فرزند سفید پوستش منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدامات فتنه گرانه سال 88 در چارچوب برنامه های استکبار برای عملیاتی ساختن عناد خود بوده و بهره نگرفتن از این مسیرهای قانونی نشان می دهد که قصدشان رسیدگی اصولی و منطقی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۵    
اهمیت بالای سلامت غذایی محصولات فرآوری شده به دلیل استقبال بالا از آنها اهمیت ویژه دارید که در این میان فرآورده های گوشتی به دلیل سهم قابل توجه خود در بازار به نظارت بیشتری نیاز دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۲    
زن نابینای بلغارستانی که گفته می شود حملات 11 سپتامبر، سونامی سال 2004 و بریگزیت را از قبل پیش بینی کرده بود، ظاهرا دو پیش بینی مهم هم برای سال 2018 دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از نمایشگاه دستاوردهای یکسال گذشته بسیج بازدید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۹    
بررسی ها نشان از اختصاص سهم 2 درصدی از سوی دولتمردان به مسئله ی فرهنگ در نظام آموزش عالی کشور و در میان دانشگاه ها دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۶    
نشانه اصلی کمبود ویتامین K خونریزی شدید است که از اختلال در تشکیل لخته های خونی ناشی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۳    
نماینده مردم بیرجند گفت: مردم با لایحه بودجه احساس کردند دولت چندان شرایط اقتصادی آن ها را درک نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۳    
اوایل آذر ماه بود که در جلسه علنی مجلس و بر اساس درخواست 50 نماینده برای در اولویت قرار گرفتن طرح یک فوریتی اصلاح بند ه تبصره یک و الحاق یک بند به تبصره 9 قانون بودجه 1396 کل کشور با هدف کمک به زلزله ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه،جزئیات تغییرات قیمتی خرید سربازی را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۷    
دستیار ویژه اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه ماهانه هزار میلیارد تومان برای پرداخت نقدی یارانه ها کسری داریم اظهار داشت: موضوع اعتبارات یارانه های نقدی نظام مالی دولت را مختل کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۷    
به طور مثال، جمع درآمدهای دانشگاه علامه طباطبایی در سال 97 مبلغ 900,000 میلیون ریال پیش بینی شده است که سهم درآمد حاصل از خدمات آموزشی و فرهنگی، 380,000 میلیون ریال ...