پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۳:۱۲Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 14 دی 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 دی 1396 جهان نیوز 2 دی 1396 جهان نیوز 3 دی 1396 جهان نیوز 4 دی 1396 جهان نیوز 5 دی 1396 جهان نیوز 6 دی 1396 جهان نیوز 7 دی 1396 جهان نیوز 8 دی 1396 جهان نیوز 9 دی 1396 جهان نیوز 10 دی 1396 جهان نیوز 11 دی 1396 جهان نیوز 12 دی 1396 جهان نیوز 13 دی 1396 جهان نیوز 14 دی 1396 جهان نیوز 15 دی 1396 جهان نیوز 16 دی 1396 جهان نیوز 17 دی 1396 جهان نیوز 18 دی 1396 جهان نیوز 19 دی 1396 جهان نیوز 20 دی 1396 جهان نیوز 21 دی 1396 جهان نیوز 22 دی 1396 جهان نیوز 23 دی 1396 جهان نیوز 24 دی 1396 جهان نیوز 25 دی 1396 جهان نیوز 26 دی 1396 جهان نیوز 27 دی 1396 جهان نیوز 28 دی 1396 جهان نیوز 29 دی 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۰    
سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ به عنوان یکی از اصلی ترین حامیان سی وسومین جشنواره موسیقی فجر انتخاب شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۷    
محمدمهدی همت فرزند شهید ابراهیم همت با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۰    
حساب اعتراض از اغتشاش و مطالبه گری جدا است، اعتراض حق مسلم مردم است و مسئولان موظف به پاسخگویی هستند و در این موضوع اختلافی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۷    
نیروهای نظامی سوری و محور مقاومت عصر روز گذشته سه منطقه الطویبه ، رجم المشرف و مشرفه الخنزیر در جنوب شرق استان ادلب را از اشغال تروریست های تکفیری جبهه النصره و معارضان سوری آزاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۸    
گوشی Mate 10 Pro پرچمدار جدید هواوی با قابلیت های برجسته خود توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۳    
مردی که از 12 سال قبل به اتهام قتل یکی از دوستانش تحت تعقیب پلیس استان فارس قرار داشت سرانجام بازداشت شد و به جرمش اقرار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۸    
ایوانکا ترامپ واقعیت موهای دونالد ترامپ را روشن کرد ، به گفته ی دختر آقای رئیس جمهور این فرم و حالت غیرطبیعی نتیجه نوعی جراحی بود است که روی پوست سر انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۳    
قبل از پیدایش اینترنت، مردم برای برنامه ریزی تعطیلاتشان از آژانس های مسافرتی کمک می گرفتند. این شرکت ها فعالیت رزرو بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل و همه موارد مشابه برای سفر را انجام می دادند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۶:۰۰    
اصلاح طلبان در تحلیل آشوب ها و اغتشاشات اخیر هنوز به هماهنگی نرسیده اند و از هر سوی این جریان تحلیل های متفاوت و گاه متناقضی به گوش می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۳    
در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری با اشرار، خبرنگار صدای آمریکا، به جای محکوم کردن تروریست ها، این واقعه را به اغتشاشات اخیر ربط داد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۴    
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المیادین از حقوق ماهیانه خود و علاقه هایش سخن گفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۲    
تلگرام که فیلتر می شود، نه فقط پیغام های روزانه مردم عادی که خبر رسانی و برخی کسب و کارها آسیب می بینند. اما چه باید کرد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
بدخواهان بدانند تا نظام اسلامی مستظهر به حمایت ملت است نخواهند توانست حتی با پیشرفته ترین تکنولوژیها نیز گزندی به این ملت وارد کنند و ما مسئولین هم باید همواره خادم و قدردان این ملت شریف باشیم و به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۳    
بر اساس برخی از قوانین امارات متحده عربی، خدمات تماس صوتی تمام اپ های پیام رسان مسدود می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی وضع اشتغال و تلاش برای رسیدن به اهداف مشخص شده در جلسه مشترک با رئیس جمهور با اخذ تصمیمات جدید خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۶    
موضع رهبر انقلاب، استوار بر همان مبنایی است که نقش رهبری در جمهوری اسلامی بر پایه آن تعریف شده است: مراقبت از کج نشدن مسیر انقلاب به واسطه ی رفتارها و کردارهای افراد و نهادها و جریان ها.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۶    
آخوندی با بیان اینکه نظام مهندسی و کنترل ساختمان وضعیت آشفته تری نسبت به نظام فنی – اجرایی کشور دارد و توزیع مسئولیت در آن بیشتر مشهود است، اشاره ای غیرمستقیم به تخریب بیمارستان در زلزله کرمانشاه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۱    
سید عمار موسوی تأکید کرد مثلث شوم غربی، صهیونیستی و سعودی تصمیم گرفته اند از طریق نفوذ در اعتراضات، راهبرد بی ثباتی را در ایران پیاده کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۴۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم کشور ما مردمی علوی و حسینی هستند و حضور آن ها در صحنه های مختلف نشان از وفاداری آنان به نظام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور فرانسه در اظهاراتی مداخله جویانه گفت که اغتشاشات در ایران را به دقت رصد می کنند و از موضع شان کوتاه نمی آیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۸    
برخلاف دوره های گذشته بلیت کنسرت های کلاسیک و تلفیقی، زودتر از کنسرت های پاپ به اتمام رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۵    
قنبری گفت: پیش تولید سری دوم برنامه زمانی برای خندیدن آغاز شده و برای پخش نوروزی آماده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۹    
نیروی انتظامی از شهروندان درخواست کرد تا فیلم و تصاویر آشوبگران را برای ناجا ارسال کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۳    
رئیس جمهور ترکیه گفت که تا دو الی سه روز آینده اوضاع در ایران به حالت عادی بازمی گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۷    
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ساعتی پیش و در نشست خبری بازی با اورتون بار دیگر با سوالاتی راجع به کوتینیو روبرو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۴    
تیم مس سونگون بعد از چهار فصل حضور در سطح اول فوتسال ایران موفق شد در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۸    
مشاور دارو و سلامت سازمان اقتصادی رضوی گفت: برای نخستین بار تولید آزمایشگاهی عطر جدید با برند 'حرم' برای معطرسازی صحن و سرای بارگاه منور رضوی توسط دانشمندان ایرانی به سفارش این سازمان انجام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۵    
مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: به طور قطع برنامه "خندوانه" با اجرای "رامبد جوان" از اواخر اسفند ماه امسال یا ابتدای نوروز 97 روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۹    
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام احساس کردند بعد از ایشان منتظری در مشت یک جریان قدرت طلب قرار می گیرد و آن ها کارگردان انقلاب می شوند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: عاملان آتش سوزی ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان کرج دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۰    
بازیگر یوسف پیامبر(ع) گفت: مجریانی مثل گیتی خامنه و الهه رضایی در دهه شصت که تلویزیون تنها دو کانال داشت برنامه اجرا می کردند که بعدها نوستالژی شدند اما در انبوه فعلی تولیدات و شبکه های مختلف کمتر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری ظهر امروز در همایش مطالبات رهبری که با موضوع راهکارهای تبلیغی، فرهنگی در رابطه با ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۱    
بازیگر سریال "سرزمین کهن" گفت: بهتر است بازیگرانی که با تجربه کم به عرصه تئاتر پا می گذارند سطح توقع خود را در بخش دستمزدها پایین بیاورند تا عدالت بین بازیگر با تجربه تئاتر و آنها رعایت شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۵    
محمدرضا فروتن بازیگر سینما به برنامه من و شما در شبکه شما می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من مربی نیستم که برای باخت به مسابقه ای بروم و هر بازی برای کسب پیروزی و 3 امتیاز تلاش خواهیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۰    
پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به نقش منافقین در فتنه 88 نوشت: سازمان منافقین نیز فعال شد و دست به توطئه زد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۲    
به گزارش جهان نیوز ، امید نعمتی، خواننده گروه پالت است که در سبک تلفیقی فعالیت می کند. البته خود او کلمه تلفیقی را قبول ندارد و معتقد است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۳    
دستیار ارشد رئیس و مدیرکل امور بین الملل مجلس گفت: آقای ترامپ! ایران اسلامی همان کشور مقتدری است که داعش دست پرورده شما را با کمک متحدانش در منطقه خُرد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۰    
وزیر دفاع گفت: آمریکایی ها همواره شکست های خود را در نقاط مختلف جهان متوجه دیگران می دانند و راهبرد رژیم صهیونیستی را در بی ثباتی منطقه دنبال می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۴    
دیوید بکام فعلا مشکل مالی نخواهد داشت، چرا که قراردادهایی به ارزش 29 میلیون پوند دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا از کشور هایی که به پیش نویس قطعنامه شورای امنیت علیه تصمیم او درباره قدس رأی مخالف دادند، تشکر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۲    
ظریف: بهترین شیوه احترام ترامپ به ملت ایران، محروم کردنشان از منافع اقتصادی برجام است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۹    
رضایی گفت: ما باید به صورت جدی مسأله کارآمدی مدیران و قوای کشور را مورد بررسی قرار دهیم تا دشمنان نتوانند با سوء استفاده از ضعف های اقتصادی، ناکارآمدی ها را به اصل نظام نسبت دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۶    
باگذشت یک هفته از ناآرامی شهرهای مختلف ایران ابعاد جدیدی از فعالیت شبکه تلگرامی آمدنیوز و تشکل های همراه و همکار افشا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۰    
سه داستان از سخن گفتن امام علی(ع) نخستین پیشوای شیعیان با زمین را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۰    
آیت الله مجتهدی این چنین می گوید: مومن باید نسبت به اعمال گذشته خود و مرگی که پیش روی او است از خداوند بترسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۱    
آژانس جهانی ضددوپینگ(وادا) در لیست مواد ممنوعه برای ورزشکاران در سال 2018 تغییراتی به وجود آورده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۷    
امیرعباس ربیعی کارگردان بعدازظهر گفت: یکی از بزرگترین مشکل ها برای ساخت فیلم ها با موضوع فتنه انتخاب بازیگر است. بازیگرها به دلیل تبعاتش از بازی کردن در فیلمی با موضوع فتنه پرهیز می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۷    
یک تاریخدان معروف آمریکایی به بررسی یک سال ریاست جمهوری ترامپ پرداخته و با تاکید بر اینکه سیاست های او دموکراسی را تضعیف می کند گفت: وی علاقه ای به حل مسائل آمریکا ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۴    
وزیر دفاع انگلیس، در سفری اعلام نشده، امروز وارد بغداد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۴    
عضو شورایعالی فضای مجازی در کانال تلگرامی خود نوشت: پس لرزه های خفیف روزهای قبل فقط موجب هوشیاری است و این خیلی خوب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن دغدغه رای و نان مردم را ندارد بلکه دنبال آشوب و تفرقه است.مسئولان بر رفع محرومیت و مبارزه با فساد تمرکز کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۱    
اسکات مودل مشاور ارشد فرماندهی عملیات ویژه آمریکا چند ماه قبل، بسته ای عملیاتی برای ایجاد ناامنی در ایران طراحی کرد. نشانه های این طرح را در هفته اخیر در کف خیابان ها دیدیم
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۷    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: اعتبارات برای کاهش آلودگی هوا کافی نیست و این در حالی است که دولت تعهدی در خود برای کاهش آلودگی هوا ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۱    
وزارت خارجه روسیه از واشنگتن خواسته تا از مداخله در امور داخلی ایران خودداری کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۷    
کتایون ریاحی با حضور در برنامه فرمول یک، حرف هایی زد که بیشتر طعم انتقاد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۴    
اکبر نبوی مجری کارشناس چشم شب روشن ، دیشب میزبان فریدون جیرانی بود و درباره جشنواره فیلم فجر با او گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۱    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد کشور شده بود، منهدم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۲    
رئیس شورای هماهنگی بانک های خصوصی با بیان اینکه مؤسسات مالی غیرمجاز در کشور ساماندهی می شود گفت: یکی از بزرگ ترین مؤسسات مالی غیرمجاز تحت عنوان موسسه ثامن الحجج تا 99 درصد ساماندهی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۹    
بررسی اظهار نظر ستاره های ورزش در مطبوعات با نگاه طنز در نوع خود جالب توجه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: صندوق توسعه ملی در بخش زیر ساخت و حمل و نقل ریلی کمک های مالی پرداخت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۳    
توئیت بن نورتون روزنامه نگار آمریکایی: هم اکنون اعتراضات گسترده ای در اسرائیل علیه فساد دولتی در جریان است ولی شما از طریق خروجی رسانه های غربی از این امر آگاه نمی شوید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حرف های تازه و خیلی مهم با استقلال خوزستان داریم. بازی قبلی را خیلی بد به نفت آبادان باختیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۷    
با خودکفا شدن در تولید تایرهای کشاورزی، کشور از واردات تایرهای بایاس کشاورزی بی نیاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور در روز جمعه خبر داد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۸    
با نگاهی به تیتر صفحه اول روزنامه های زنجیره ای مشخص می شود که حضور روز گذشته مردم در شهرهای مختلف کشور برای دفع آشوب و اغتشاش خیابانی، از اهمیت برخوردار نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر بهداشت از رونمایی چهار داروی داخلی ضد سرطان تا پایان سال خبر داد و گفت: 96 درصد داروهای مصرفی ایرانیان در ایران تولید می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۵    
اسطوره فوتبال ایران دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۲    
بر اساس اعلام نشریه ژاپنی، یک موشک کره شمالی در آزمایشی نا موفق در شهر منهدم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۲    
رحمانی فضلی وزیر کشور در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در پی حرکات تخریبی چند روز گذشته در کشورمان خطاب به وی گفت: این شما هستید که مانع آزادی ملت ها هستید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۹    
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: افزایش قیمت ارز و قیمت جهانی طلا موجب بالا رفتن قیمت سکه شد و چنین قیمتی در سکه طی 6 سال گذشته نداشتیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۶    
عضو شورای خانه کشاورز گفت: افزایش دور ریز مواد غذایی ناشی از کیفیت پایین تولید، نبود بازار مناسب در صنایع تبدیلی و تکمیلی نگران کننده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۰    
اینستاگرام روی اینترنت خانگی و یکی از اپراتورهای موبایل رفع فیلتر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۰    
رسانه ها از رفع فیلتر اینستاگرام خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل اتحادیه دامداران گفت: وزارت جهاد با ترغیب سرمایه گذاران نسبت به واردات گله های مولد به دنبال افزایش تولید گوشت قرمز و تامین نیاز کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۸    
تیم فوتبال پرسپولیس این روزها طلبکاران زیادی را در فهرست بدهی هایش دارد اما یکی از این طلبکاران قدمتی بیشتر از بقیه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۵    
آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار فردا جمعه 15 دی در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۲    
استاد برجسته حوزه علمیه قم ضرورت روشن شدن ریشه اغتشاشات را مورد تأکید قرار داد و گفت: دشمن با تظاهرات مردم در اعتراض به آشوبگری ها پاسخ خودش را دریافت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۹    
ستاره های آلبی سلسته با حضور لیونل مسی به عنوان دومین رقیب تدارکاتی لاروخا در فیفادی های ماه مارس معرفی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۹    
میثم بهرامی یکی از مجروحان اغتشاشات اخیر دورود است که به شرح اتفاقات رخ داده در این شهر می پردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۶    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالفند، گفت: مردم تحمل افزایش قیمت ها را ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۶    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از کشف دو انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته که به صورت قاچاق و با برچسب های جعلی وارد کشور شده بود خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۳    
مشاور عالی رهبر انقلاب نوشت: در عقب ماندگی ذهنی آمریکا و منافقین همین بس که با شعار سلطنت طلبان به مقابله با انقلاب اسلامی مردم ایران می آیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دو بازیکن این تیم را به دلیل بی انضباطی کنار گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۰    
وزیر کشور، گفت: مجموعه نظام تلاش کرده که در وقایع اخیر بالاترین سطح مدارا و هدایت گری را داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۰    
سرمربی کروات سرخپوشان با اشاره به شرایط نفت تهران از جدال فردای تیمش مقابل شاگردان هومن افاضلی به عنوان یک بازی ترسناک نام برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پیکان به طرز عجیبی پاسخگوی سوالات خبرنگاران در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و پیکان بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۱    
رئیس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به آغاز به کار ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در استان، گفت: در این نمایشگاه 106 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۵    
2 روزنامه سانکی شیمبون و هوکایدو شیمبون اسپانسر رسمی بازی های المپیک 2020 توکیو شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۲    
فرمانده کل ارتش طی پیامی از مردم، نیروی انتظامی و بسیج در خاموش کردن فتنه اخیر تقدیر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۹    
طبق صلاح دید شفر 19 بازیکن آبی پوش برای دیدار مقابل تراکتورسازی راهی تبریز می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۷    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 22 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز با نرخ یک میلیون و 486 هزار تومان و دلار با 110 ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز با نرخ 4374 تومان عرضه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۱    
گزارش مرکز تحقیقاتی "پیو" نشان می دهد که تعداد مسلمانانی که در آمریکا زندگی می کنند، تا سه دهه آینده دو برابر خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۱    
پرویز سروری گفت: در جریان پیروزی های مقاومت در منطقه سیاست های آمریکا و سرمایه گذاری های عربستان ناکام ماند، اینها بیشترین رغبت را برای ایجاد ناامنی در ایران داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: کاهش دخالت دولت در مباحث اقتصادی بهترین حمایت از صادرکنندگان است، در این صورت صادرکنندگان بهتر می توانند وارد بازارهای جهانی شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۸    
یک مقام مسئول گفت: براساس آخرین آمار گمرک تا کنون 116 تن تخم مرغ به منظور تعادل قیمت و کنترل بازار، وارد شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۸    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری از شناسایی نقاط پرخطر از نظر زلزله و مناطق مستعد فرونشست در شهر تهران وتدوین راهکارهای مهار خطر در قالب یک سند، در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۸    
دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر طی نامه ای به گروه های راه یافته به این دوره از جشنواره، اظهار کرد که هیچ کس حق ندارد تفسیر و حساسیت و تعبیرهایش را ملاک برخورد با تئاتر قرار دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۸    
اتحادیه اروپا به به موافقت کنست اسرائیل با قانون اعدام مجریان عملیات استشهادی در فلسطین واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۸    
عضو کمیسیو برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بانک ها گفت: با این رویه بانک ها نگران جذب اعتبارات اشتغال زا در استان هستیم.
  • ۱