سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۰:۴۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 25 دی 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 دی 1396 جهان نیوز 2 دی 1396 جهان نیوز 3 دی 1396 جهان نیوز 4 دی 1396 جهان نیوز 5 دی 1396 جهان نیوز 6 دی 1396 جهان نیوز 7 دی 1396 جهان نیوز 8 دی 1396 جهان نیوز 9 دی 1396 جهان نیوز 10 دی 1396 جهان نیوز 11 دی 1396 جهان نیوز 12 دی 1396 جهان نیوز 13 دی 1396 جهان نیوز 14 دی 1396 جهان نیوز 15 دی 1396 جهان نیوز 16 دی 1396 جهان نیوز 17 دی 1396 جهان نیوز 18 دی 1396 جهان نیوز 19 دی 1396 جهان نیوز 20 دی 1396 جهان نیوز 21 دی 1396 جهان نیوز 22 دی 1396 جهان نیوز 23 دی 1396 جهان نیوز 24 دی 1396 جهان نیوز 25 دی 1396 جهان نیوز 26 دی 1396 جهان نیوز 27 دی 1396 جهان نیوز 28 دی 1396 جهان نیوز 29 دی 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۱    
هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۰    
در سومین روز بورس معاملات تهران در این هفته شاخص کل 715 واحد رشد کرد و به مرز کانال 98 هزار واحدی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۴    
هسته انبه می تواند کمک موثری برای درمان و رهایی از شوره های ناخوشایند سر باشد. کره هسته انبه را بگیرید و به سرتان بمالید با این روش علاوه بر درمان شوره موهایتان هم تقویت شده و جلوه و درخشندگی خاصی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین و زیرساخت های بخش تولید باید اصلاح شود و برای ایجاد اشتغال باید سرمایه گذاری ها به سمت تولید حرکت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۹    
نمایندگان مجلس معتقدند که محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی باید برای بی توجهی به تولیدات کشاورزی و واردات بیش از اندازه محصولات از جمله برنج، استیضاح و عزل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۰    
منابع خبری عربستان از آزادی 90 نفر از متهمان به فساد اعم از شاهزاده، مسئول و تاجر پس از موافقت با مصالحه و پرداخت وجه نقدی خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۲    
بهرام رادان بازیگر سینمای ایران امسال با یک فیلم راهی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شده تا برای کسب سیمرغ بلورین جشنواره با سایر رقبا به رقابت بپردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۸    
برای داشتن استخوان هایی محکم مصرف زیاد کلسیم و ویتامین دی اگرچه لازم است، اما کافی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۰    
نچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در سعادت آباد تهران طی دی ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
تیم ملی هندبال مردان ایران روز شنبه و در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا، با پیروزی برابر ژاپن به عنوان سرگروه به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۵    
به تازگی مشاهده می شود که چهره های هنری برای تولد فرزندشان به خارج از کشور می روند تا فرزندانشان در کشور دیگری به دنیا بیایند و از این طریق به طور خودکار اقامت آن کشور را به دست آورند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۴    
جدیدترین آلبوم محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با عنوان بی محابا به آهنگسازی ابراهیم طهرانی پور توسط مرکز موسیقی رها منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۵    
امرالله احمدجو کارگردان سریال روزی روزگاری می گوید حضور در جشنواره عمار حسابی روحیه اش را تغییر داده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۷    
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: متاسفانه ما خیلی سیاسی شده ایم و آسیبی که در فرهنگ سیاسی ما شکل گرفته، باعث شده در رقابت های سیاسی که بحق و قانونی است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۱۷    
زنی 48 ساله به نام Seeta اهل هند، 12 هفته پیش از موعد مقرر زایمان کرد و نوزادش در حالتی به دنیا آمد که شرایط لازم را برای ادامه حیات نداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۷    
پدیده جدیدی که این روزها در تئاتر سر در آورده است استفاده از بازگر مرد در نقش زن و بازیگر زن در نقش مرد است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۶    
وزیر امور خارجه نقش سنگال در غرب قاره آفریقا را با اهمیت خواند و بر عزم و آمادگی ایران برای گسترش روابط با سنگال به ویژه در امر تولید خودرو و تراکتور در این کشور و صادرات آن به کشورهای همسایه آن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۵    
مدیر روزنامه العرب راز اختلافات قطر و امارات متحده عربی را فاش کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۸    
بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و ششمین روز دی ماه سال جاری با 653 واحد رشد به پله 98 هزار و 597 واحدی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۹    
وحدت و اجتماع بر گرد محور دین و پیشوای دادگر در اسلام اهمیت ویژه ای دارد، حتی نماز که نماد عبادت است ترجیحاً یا لزوماً به جماعت گزارده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۹    
دنیا هرچقدر هم در یاس و نا امیدی فرو رود باز هم دریچه های امیدی وجود دارد چراکه منجی عالم بالاخره مردم ستم دیده را از ظلم و ستم نجات خواهد دهد و دنیا را از عدالت و مساوات پر خواهد نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۹    
یکی از کارهای مهم در دفاع از ناموس و کیان یک سرزمین مرزبانی و نگهبانی از آن، آن هم با نیت قربة الی الله است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۹    
تهیه کننده برنامه کافه هنر با اشاره به پخش زنده قسمت هایی از اجراهای جشنواره موسیقی فجر در این برنامه، کافه هنر را محفلی برای حضور هنرمندان این عرصه دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان استانهای فارس، مازندران، کردستان و کرمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۱    
رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: مصداق جنون و دیوانگی آن است که سعودی ها هر روز از یمنی ها چندصد نفر را به خاک و خون بکشانند تا چند روزی به اسم سلطنت بر صندلی پادشاهی تکیه دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۸    
در بازار میوه و تره بار، تقاضا و قیمت برخی اقلام به نسبت هفته های اخیر کاهش پیدا کرده اما پرتقال به عنوان میوه پر مصرف زمستانی با قدری افزایش قیمت همراه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۲    
در نخستین نشست کارگروه مشترک حمل و نقل ایران و فرانسه، قراردادهای خرید هواپیماهای ایرباس و ای تی آر مورد بررسی قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۹    
بر اساس نتایج یک گزارش رسمی کمترین دستمزد در بین مشاغل بخش کشاورزی به کشاورزان میوه چین با دستمزد ماهیانه یک میلیون و 350 هزار و 684 تومان اختصاص دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۹    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: فرایند مذاکرات ملی سوریه در سوچی به پیشرفت فرایند ژنو کمک می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیرامورخارجه عربستان با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مختلف منطقه ای و برجام گفت وگو کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۴    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: مرکز سگ های موادیاب هم در سال آینده برای مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان تقویت و راه اندازی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۱    
پس از آفریقای جنوبی، سفیر آمریکا در نیجریه نیز در اعتراض به اظهارات توهین آمیز ترامپ به وزارت خارجه این کشور احضار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۹    
یک کارشناس آموزشی گفت: اگر مطالب درسی در قالب قصه طرح شود موجب تسهیل یادگیری خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۶    
عاملان قتل دلخراش پسر جوان مهابادی بزودی در دادگاه کیفری یک مهاباد پای میز محاکمه می روند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی های تلفن همراه و لوازم جانبی گفت: سالانه 2 هزار میلیارد تومان بابت قاچاق تلفن همراه هزینه می شود که سود آن به جیب قاچاقچیان می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۰    
شرح و تفسیر حکمت266 نهج البلاغه با موضوع شرح ایمان را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۴    
معاون اکتشافات سازمان زمین شناسی و اکتشافات کشور گفت: درحالیکه ایران باید حداقل یک درصد در تجارت جهانی 1000 میلیارد دلاری سنگ های قیمتی سهم داشته باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۸    
کارگردان کامیون درباره تفاوت یا شباهت این فیلم به دیگر آثارش گفت: حتما شباهت هایی وجود دارد؛ چون نگاه من که تغییر نکرده و این فیلم هم در ادامه جهان بینی من است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۰    
دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با اشاره به اینکه آرتروز زانو شایعترین بیماری مفصلی است که هم اکنون درمان قطعی برای آن وجود ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۰    
پیامبر اسلام(ص) خطاب به یارانش فرمود: می دانید خداوند چه کسانی را در قیامت نمی سوزاند؟ گفتند: نه، پیامبر خدا فرمود: افرادی که نرم و خوش برخورد هستند و با مردم مأنوس می شوند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۸    
معاون رییس جمهوری مدیریت جهادی را همزاد با اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مردم باید احساس کنند با مدیران فاصله ای ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۲    
همسر سابق ترامپ با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا نژادپرست نیست، گفت وی گاهی به خاطر امر و نهی های بیش از حد اطرافیان خود گیج شده و نمی داند چه می گوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۶    
در بسته اخبار فناوری امروز آموزش مقابله با هک شدن اینستاگرام و همین طور مطلبی در مورد رفع فیلتر ویز می خوانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۶    
جباری با دریافت نامه باشگاه استقلال مبنی بر فسخ قرارداد یک طرفه توضیحاتی را در صفحه اجتماعی خود بیان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۳    
"سیریل ریجیس" مهاجم سابق تیم ملی انگلیس در سن 59 سالگی در گذشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۳    
سیما در روزی که عزای عمومی اعلام شده بود، پخش برنامه های طنز خود را ادامه داد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۳    
تیم فوتبال المپیاکوس توانست با گلزنی انصاری فرد حریف خود را شکست دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۰    
در 9 ماهه سال جاری سهم بخش ترانزیت رشد کرده و سهم جابجایی کالای غیر نفتی به 4 میلیون و 800 هزار تن رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۰    
زن تنها که به اتهام ربودن یوسف، پسربچه سه سال در بازداشت به سر می برد محاکمه و از اتهام آدم ربایی تبرئه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۰    
یک شرکت تجاری انگلیسی، پنجمین الماس بزرگ جهان را در لسوتو کشف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۴    
60درصد از سرمایه گذاری اتحادیه اروپا در ایران در حال حاضر از طریق آلمان صورت می پذیرد به همین خاطر نمی توان گفت که شراکت تجاری و مبادلات اقتصادی دو کشور در سطح بسیار خوبی دنبال می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۱    
مجمع جهانی اقتصاد، رتبه بندی گذرنامه های جهان را اعلام کرده است. این گزارش بر مبنای داده های شاخص گذرنامه هنلی 2018 گردآوری شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۱    
پسر جوان شیطان صفت که به اتهام ربودن و تجاوز سه دختر جوان در شرق تهران دستگیر شده بود، پس از محاکمه غیرعلنی با حکم قضات شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ محکوم به اعدام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۸    
معاون فناوری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز اجرای مرحله سوم طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه تحت عنوان انتقال مالکیت از هفته آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۶:۰۳    
دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود 10 گزارش تحریک کننده و ناامید ساز شبکه BBC فارسی را که اعتراضات مردمی را به سمت آشوب هدایت می کرد فهرست کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۵۷    
رئیس کمیته پیگیری نفت کش سانچی در برنامه گفتگوی ویژه خبری به تشریح ابعاد مختلف حادثه این نفتکش پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۴۵    
این سه بازیگر طبق روال همیشگی که با کمترین آگاهی اقدام به اظهارنظر در همه زمینه ها می کنند، در صفحات شخصی خود به ستایش از یک عضو گروهک تروریستی کومله که در حین انجام عملیات مسلحانه علیه کشورمان به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۴۲    
فارغ از حمایت های صریح بیگانگان از آشوب های داخلی که در این حوادث اخیر در مقایسه با فتنه های گذشته کم نظیر بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۳۹    
شما در نشست مدیران وزارت اقتصاد شرکت کرده اید، منطقا باید درباره کوتاهی در نظارت بر صندوق های سپرده گذاری که مردم را گرفتار کرده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۳۹    
با وجود اینکه انتخابات پارلمانی عراق در12 ماه می 2018 برابر با 22 اردیبهشت سال آینده خورشیدی برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۰    
این روزها حاشیه سازی برخی از اعضای خانواده مرحوم هاشمی و رسانه ها به مسئله وجود رادیواکتیو در بدن آن مرحوم انتقادات بسیاری از جمله خود خانواده هاشمی رفسنجانی را به همراه داشته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۵    
فعالان سوری از تشدید حملات ارتش ترکیه به اطراف عفرین در شمال سوریه خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به حادثه نفتکش سانچی گفت: اینکه حادثه در شب رخ داده و رادار ها هم از کار افتاده اند قابل بررسی و پیگیری در مجامع قضایی بین المللی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۰    
مدیر فروش ایرباس پیش بینی کرد تحویل ده ها هواپیمای این شرکت هواپیماسازی به ایران دیرتر از موعد مقرر انجام شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۰    
حزب دموکرات کردستان عراق اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی این کشور در استان کرکوک شرکت نخواهد کرد و از کُردها خواست تا در آن شرکت نکنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۷    
نایب رئیس مجلس از تشکیل جلسه سه جانبه نمایندگان سه قوه برای حل مشکل مالباختگان موسسات مالی و اعتباری با حضور خود، نهاوندیان و اژه ای خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۶    
دریادلان جوان، حماسه ای بزرگ آفریدند و افتخارات تاریخی غواصان کربلای 4 و ققنوس های به یادماندنی پلاسکو را یکجا به نام خود ثبت کردند. آفرین بر آنان.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۰    
کویت و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) قراردادی به ارزش 1.4 میلیارد دلار به امضا رساندند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۰    
اتحادیه اروپا از دیدار امروز دوشنبه مسئول سیاست خارجی این نهاد با وزیر خارجه عربستان سعودی در بروکسل و تبادل نظر آنها درباره برجام و برخی دیگر از موضوعات خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۱    
پس از تشکیل نیروی مرزی سی هزار نفری کردهای مورد حمایت آمریکا در سوریه، انجمن قبایل ترکمن و عرب سوریه اعلام کرد: آمریکا سعی دارد یک اسرائیل دیگر تشکیل دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۲    
تاکنون کسی توانایی پیش بینی زلزله را نداشته، اما یک مخترع توانسته بسیاری از زمین لرزه های اخیر کشور را پیش بینی کند با این وجود حمایتی از وی صورت نگرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۳۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از حذف بودجه نهادهای خاص در سال آتی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۵    
وزیر ارتباطات در پاسخ به سؤالی درباره تحقق شروط برای رفع فیلتر تلگرام گفت: به زودی در این باره گزارشی را به مردم ارائه خواهیم داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۲    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97، گفت: هیچ یک از پیشنهادات در جلسه امروز عصر کمیسیون تلفیق به تصویب نرسید و جلسه بدون مصوبه پایان یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۱    
اقتصاددان ارشد بانک جهانی با اذعان به دخالت سیاست در تهیه گزارش های این بانک گفت، گزارش های تهیه شده در مورد فضای کسب و کار کشورها بر پایه متدولوژی آلوده به سیاست تهیه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۸    
تصور کنید که یک روحانی فاضل و ارجمند میان مسئولیت مسجد و درس و تبلیغ اش دائم گرفتار بیمارستان باشد و بچه اش جلوی چشمش درد بکشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۰    
دادستان کل کشور با صدور دستور ویژه ای به معاون حقوق عامه دادستانی کل خواستار بررسی علت بروز حادثه نفتکش سانچی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۱    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم ایجاد راههای امن متعدد در فضای مجازی گفت: باید کاری کنیم که مردم حق انتخاب میان گزینه های امن را داشته باشند و مضطّر به استفاده از راه ناامن دشمن نباشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۹    
ترامپ بار دیگر در صدد تجمیع پیاده نظام سیاسی خود بر آمده است؛ ترامپ به خوبی می داند که نژادپرستان جهت ادامه حمایت از وی، نیاز به انگیزه دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل معتقد است رفتار سعودی ها در قبال کشورهای جهان اسلام غیرسازنده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۷    
بر اثر فروریختن یکی از طبقات ساختمان بورس اوراق بهادار اندونزی، بیش از 70 نفر مجروح شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۴    
در آخرین خبر ها از برنامه هفت شنیده می شود که رضا رشیدپور برای اجرای این برنامه نمی رود و بار دیگر نام مهران مدیری شنیده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۱    
شمخانی اظهارات ترامپ را فضاسازی در چارچوب راهبرد ایران هراسی خواند و گفت: تاکتیک ترساندن جامعه بین المللی از تصمیمات یک دیوانه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 با اشاره به جلسه دیروز اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق و رییس مجلس با رییس جمهور و تیم اقتصادی دولت گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: در نشست دیروز با آقای روحانی، اعضا نسبت به جهش 50 درصدی قیمت ها گلایه کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۵    
چرا دستگاه ناوبری کشتی اعلام خطر نکرده است و زمانیکه برخورد صورت گرفته است گویا همه تازه هوشیار شده اند که کار از کار گذشته بود و صرفا خدمه کشتی چینی دیگر زنده ماندند! آیا این باور کردنی است؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۵    
رییس بانک مرکزی سنگاپور ابراز امیدواری کرد که تکنولوژی های زیرساختی ارزهای مجازی، مانند بلاک چین، تحت تاثیر سقوط ارزهای دیجیتال، از بین نرود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۲    
یک کارشناس اقتصادی گفت: مشکل اساسی این مملکت که از هر چیز دیگر مهم تر بوده مساله اشتغال و خارج کردن کشور از حالت رکود است که دولت باید این امر مهم را در دستور کار خود قرار دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۹    
رئیس مرکز سنجش پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز ثبت نام برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: ساعت 8 صبح فردا سایت برای ثبت نام این مرحله باز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۹    
برخی از واژگان در احکام و ادبیات دینی ما هستند که شاید بدلیل آنکه در سطح جامعه عمدا و یا سهوا بد مطرح شده اند ممکن است طرح مجدد آنها آنچنان از تاثیرگذاری بالایی برخوردار نباشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۶    
با مبلغ 140 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند سانگ یانگ تیوولی الیت، فوتون ساوانا اتوماتیک لاکچری، ب ام و X3 25، کیا اسپورتیج، تویوتا کرولا XLI و موارد مشابه را دارید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۳    
مجتهد افشاگر معروف عربستانی، جزئیات بیشتری از شاهزاده های بازداشت شده در این کشور منتشر کرد و نوشت که شاهزاده میلیاردر به زندان منتقل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۳    
سفیر کره جنوبی در تهران تأیید کرد که نفت کش سانچی عازم این کشور بوده است نه کشور دیگری.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۳    
باید بین درست بودن انتقاد از معصوم و واقع شدن انتقاد نسبت به معصوم، تفکیک نمود. چرا که نمی توان به دلیل مماشات معصوم نسبت به کسانی که به او انتقاد می کرده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۰    
وزارت کشور عراق امروز (دوشنبه) از حملات انتحاری به میدانی در بغداد خبر داد که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۷    
عربستان سعودی پس از چد دهه بسته بودن سینماها، با نمایش یک فیلم انیمیشن کودکان به این جنجال خاتمه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۷    
راهکارهای جدید برای توسعه روابط بانکی ایران و ترکیه در دیدار سید احمد عراقچی و مراد یوزل مورد بررسی و مذاکره قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۷    
"دونالد ترامپ" قصد دارد توافق هسته ای با ایران به گونه ای تغییر کند که منافع ژئوپلیتیکی آمریکا و منافع سیاسی داخلی خود او تامین شده و تا جای ممکن اوضاع داخلی در ایران را نیز بی ثبات کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۷    
یک بازیگر رادیو نمایش با اشاره به مسایل و معضلات رادیو بیان کرد که انتظاری از مسئولان ندارد چراکه خودشان این مسایل را می دانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۴    
سام قریبیان با انتشار تصاویری از سریال عالیجناب به ادعای حذف الله از پرچم ایران در این سریال واکنش نشان داد.