پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۴:۴۲Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 7 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۶    
فرمانده ائتلاف عربستان علیه یمن گزارش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در زمینه کشته شدن کودکان یمنی در جنگ این ائتلاف علیه مردم یمن را رد کرد و آن را اطلاعات اشتباه خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۶    
مستند به درون ذهن من بیا که روایتی است از پستی و بلندی زندگیِ رابین ویلیامز کمدین مشهور آمریکایی به زودی از سوی شبکه تلویزیونی اچ بی او روانه بازار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
موضوع پرونده یاسین رامین همسر مهناز افشار و موضع گیری های این بازیگر جنجالی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۲    
به گزارش جهان نیوز ، مدل های 2019 این خودرو در کشوری مانند آمریکا 500 دلار گرانتر از مدل های قدیمی "اسپورت" بوده و زبان طراحی پیشرفته تری برخوردارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۶    
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران افزایش یافت به نحوی که سکه بهار آزادی طرح جدید به 2 میلیون و 985 هزار و 500 تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۷    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: برای معرفی شخصیت هایی چون شهید بهشتی از دریچه کتاب، به 3 دسته کتاب نیاز داریم که یکی از آنها استفاده از بیان هنرمندانه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۸    
ماجرای سیلی خوردن آیت الله حق شناس برای خواندن نماز اول وقت، را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۶    
معمای گم شدن پسر 12 ساله زنجانی پس از 5 روز با پیدا شدن جسد تکه تکه شده اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۹    
مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در اطلاعیه ای اعمال هرگونه فشار برای اعمال تغییرات را با جدیت رد کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۶    
کلید اولیه سوالات آزمون سراسری از ساعت 21 فردا یکشنبه دهم تیرماه منتشر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۲    
رئیس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به زودی شگفتی ها و شکوفایی هایی بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۹    
تولیت آستان قدس رضوی در مراسم اهدای کاپ و مدال های تیم های ایرانی در مسابقات ربوکاپ 2018 کانادا به آستان رضوی گفت: رهبر انقلاب به ما آموختند توانمندی جوانان می تواند کشور را به پیش ببرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۲۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: دولت به دغدغه های اصلی مردم همانند ایجاد اشتغال بیشتر و مبارزه با قاچاق، مفاسد اقتصادی و گرانی اقلام اساسی، اهتمام بیشتری داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۸    
مرجع تقلید شیعیان، گفت: از دولت می خواهم با توجه به ضرورت مراقبت از وضعیت معیشت و زندگی عامه مردم، با نظارت و اشراف دقیق با گرانی مقابله کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۹    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و فرستاده ویژه رئیس جمهور، پیام شفاهی روحانی خطاب به رئیس جمهور برزیل در خصوص برجام را ابلاغ کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت:برای مقابله با هر تحریم و تهدیدی آماده ایم و راه های برون رفت آز آنها را داریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۹    
سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه وظیفه دولت تقویت پول ملی و حفاظت از مردم است، گفت: به مردم می گویم که اگر هر ضعفی در دولت در بحث ارز یا مسائل دیگر وجود دارد، من مقصرم و مسئولیت آن را می پذیرم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۷    
رئیس اتاق اصناف ایران تأکیدکرد، پیشنهاد ایجاد بازار ثانویه ارز ماه گذشته به دولت ارائه شد و باید هرچه زودتر این بازار ایجاد شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۷    
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحریم های دشمن نمی تواند تاثیری بر پیشرفت های علمی ایران داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۴    
تونس در آخرین بازی گروهی با اینکه حذفش از جام جهانی مشخص شده بود مقابل پاناما به پیروزی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۱    
بلژیک در آخرین دیدار گروهی مقابل انگلیس به برتری رسید و صدرنشین گروه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۳    
وزیر اطلاعات هدف دشمن را نابودی موجودیت جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: ملت ایران شرایط سخت تر از امروز را با موفقیت پشت سر گذاشته و با وحدت و ولایت مداری این شرایط نیز می گذرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۰    
تیم داوری کشورمان دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را قضاوت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: نرخ قانونی ارز همان نرخی است که از سوی دولت اعلام شده است و هرکسی که بر خلاف آن خدماتی را ارائه کند قطعا مغایر با قانون و تخلف است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۴    
سردار آزمون گفت: قبل از اعلام تصمیمم با سه نفر مشورت کردم که مسعود شجاعی ، علیرضا جهانبخش و کارلوس کیروش بودند و وقتی کیروش دلایل من را شنید او نیز با احترام به تصمیم من گفت که خانواده ات اولویت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۸    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: شرایط امروز کشور سخت تر از شرایط دفاع مقدس نیست و باید با همراهی و پشتیبانی همدیگر فضای مناسبی را برای توسعه فراهم کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۲    
سفیر اسبق ایران در انگلیس و از بازماندگان حادثه هفتم تیر گفت: با رای مثبتی که داده شد، دکتر بهشتی دستور کار جلسه حزب را به مساله ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور تغییر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۶    
منابع رسانه ای اعلام کردند که آیت الله شیخ عیسی قاسم بار دیگر مورد عمل جراحی قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۹    
امام جمعه موقت تهران گفت: دین باوری، نماد عقلانیت است و مرحوم حجت الاسلام حسینی، نمونه ای از دانش و عقلانیت بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۵    
نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که هدف آمریکا از بمباران مواضع حشد شعبی به دست گرفتن کنترل مرزهای سوریه و عراق برای ایجاد پایگاه هایی برای داعش است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۰    
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس با تشریح تشریح جزئیات استیضاح وزیر اقتصاد گفت: این حداقل کاری است که مجلس در مقابل خواسته های مردم می تواند انجام دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۷    
برخی از کاربران با انتشار تصویر جنجالی یک زوج هوادار تیم ملی ایران در روسیه، آن ها را پسر و عروس سردار عبادالله عبداللهی معرفی کردند که این موضوع صحت ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۱    
داور ایرانی حاضر در جام جهانی فوتبال از روسیه به جنجال کی روش و برانکو واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۸    
وزیر امور خارجه با صدور بیانیه ای مشابه آنچه پامپئو در روزهای اخیر صادر کرده بود، از سیاست های منطقه ای واشنگتن انتقاد کرده و گفت آمریکا باید به جای ماجراجویی خارجی، به مشکلات اقتصادی خود بپردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۵    
بانک مرکزی با هماهنکی بورس اوراق بهادار از 10 تیرماه در اقدامی جدید، امکان عرضه تمامی حواله های پیش فروش شده سکه را در بورس فراهم می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید راه های جدیدی برای جذب نقدینگی ایجاد کند تا سرمایه های مردم در مسیر صحیح اقتصادی قرار گرفته و شرایط کنونی به ثبات گذشته بازگردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۹    
تیم ملی ژاپن با اینکه مقابل لهستان شکست خوردند ولی به دلیل کارت زرد کمتر به مرحله بعد صعود کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۶    
تیم ملی کلمبیا با پیروزی مقابل سنگال به مرحله بعد از جام جهانی 2018 روسیه صعود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۳    
معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار سفیر ایران گفت که موضع این کشور در مورد برجام غیرقابل تغییر بوده و همچنان بر حمایت و حفظ آن تاکید می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۰    
منابع آگاه اعلام کردندامروز وزیر نفت هند با پالایشگاه ها و شرکت های نفتی این کشور نشستی برگزار کرد و به آنها هشدار داد تا خود را برای کاهش و یا حتی قطع واردات نفت از ایران آماده کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۷    
یک مقام بلند پایه در یکی از کشورهای عربی خلیج فارس به شبکه المیادین گفت که حوادث و اغتشاش های اخیر اردن بعد از دیدار و رایزنی ولی عهد سعودی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۴    
وزیر انرژی آمریکا با ابراز امیدواری نسبت به جبران کاهش عرضه نفت خام ایران، گفت توقف صادرات نفت ایران فرصتی برای دیگر اعضای اوپک خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۶    
نماینده آمریکا در سازمان ملل با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، مدعی شد که ایران عامل درگیری و تنش در غرب آسیا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۳    
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، احتمال دارد وزیران امور خارجه آمریکا و روسیه با یکدیگر ملاقاتی برای زمینه سازی جهت برگزاری دیدار ترامپ و پوتین داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۰    
این روزها دولت ائتلافی مرکل تحت فشار شدید مناقشات بر سر مسئله پناهندگان در معرض خطر فروپاشی قرار گرفته و مرکل باید برای نجات خود هر چه سریع تر راه حلی اروپایی برای این بحران بیابد که باب میل شریک ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۷    
رئیس جمهوری ونزوئلا، معاون رئیس جمهوری آمریکا را یک "افعی سمی" خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۴    
دادستان تهران از احضار عوامل برنامه "ماه عسل" در رابطه با یاسی اشکی خبر داد و گفت:هم عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و هم از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته ایم و در حال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۰    
چند عامل مهم اقتصاد کشور را بیمار و وارد یک بحران کرده و بازار را با بی ثباتی روبرو ساخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۸    
خودروی سواری پژو 206 حین حرکت در در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری واژگون شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۵    
سران اطلاعات کشورهای عربی در جلسه ای محرمانه با رئیس موساد و رؤسای تیم آمریکایی طراح معامله قرن، دیدار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت منطقه بازار تهران خبر داد که چند روز پیش و همزمان با ناآرامی های بازار اقدام به ارتکاب جنایت در محدوده بازار حضرتی کرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۲    
همزمان با رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، شما می توانید گلچین اشعار شاعران کشورمان را درباره این حضرت در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تقدیم 5 برنامه عملیاتی از سوی این سازمان به رئیس جمهور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس جمهور گفت: تحریم فشار و سختی برای مردم به همراه خواهد داشت اما در عین حال می تواند فرصتی برای تولید، افتخار آفرینی و ابتکار ایجاد کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۰    
کاروان صلح که با راهپیمایی به سمت پایتخت افغانستان در حرکت است در شرق افغانستان هدف حمله قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۷    
افزایش سطح تولید نفت روسیه، آمریکا و عربستان سعودی باعث کاهش بهای طلای سیاه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۷    
مجله فارین پالسی طرح سازش آمریکایی موسوم به "معامله قرن" را طرحی شکست خورده توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش اساسی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس در خودکفایی تولید بنزین، از مردم برای سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ دعوت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی به پرسپولیس وفادار است و گل می زند, ولی ظاهرا کی روش از این موضوع خوشش نمی آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۲    
امام جماعت صحن اصلی آستان حرم عبدالعظیم (ع) گفت:شاید بسیاری از ما توفیق زیارت عتبات عالیات را نداشته باشیم اما باید گفت که اینجا کربلای ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۹    
گوشه ای از زندگی نامه شهید محمدحسین بهلولی یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۹    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه نمایندگان مجلس و بقیه ارکان حکومت به فکر منافع ملی نیستند، گفت: سوالی که ما باید بپرسیم این است که آقای روحانی! منافع ملی در سیاست خارجی شما کجاست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل سناریوی طراحی شده توسط ترامپ و صهیونیست ها برای ایران را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۷    
علیرضا بیرانوند که با نمایش خیره کننده اش در صحنه پنالتی کریستیانو رونالدو این روز ها به نقل همه محافل ورزشی تبدیل شده خواسته یا ناخواسته کار دیگری هم انجام داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان در پی انتشار خبری مبنی بر ربایش کودکان در فضای مجازی در زنجان گفت: شایعه کودک ربایی در زنجان واقعیت ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۱    
مشاور رئیس جمهور از بررسی پیش نویس لایحه شفافیت در دولت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای اداره کشور نباید به آمریکا اعتماد می شد و در حال حاضر هم نمی توان معطل چند کشور اروپایی ماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵    
به گفته سخنگوی اورژانس کشور، بر اثر انحراف یک دستگاه مزدا 3 نفر در دم جان باختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۹    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به جای تعدد احزاب در کشور، باید یک حزب اصولگرا و یک حزب اصلاح طلب با یکدیگر رقابت کنند، این اتفاق شدنی است و قطعا نظام انتخاباتی هم به تحقق آن کمک می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۹    
مدیر عامل باشگاه استقلال تهران به احتمال فراوان به زودی از جمع آبی پوشان پایتخت جدا می شود و مدیر عامل جدید معرفی خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۹    
نیروهای امنیتی عراق از کشف جسد هشت تن که توسط عناصر داعش در مسیر میان بغداد- کرکوک ربوده شده بودند، خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۳    
آتش سوزی شب گذشته واحد 600 VCM مجتمع پتروشیمی آبادان در ساعت 4:30 دقیقه صبح امروز بطور کامل مهارگردید و ایمن سازی های لازم اعمال شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۵    
صادرات کالا از مبادی گمرکی در سال 96 نسبت به سال قبل از آن، 8 درصد و واردات 32 درصد رشد داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۳    
حدیث پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله) درباره محبت به مولا علی(ع) را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۰    
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن درباره حمله اخیر موشکی ارتش و انصارالله به ریاض گفت: موشک های ما جنبه دفاعی دارد و در صورتی حملات موشکی را متوقف می کنیم که بمباران جنگنده های متجاوز به یمن پایان پذیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۷    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی هیچ اعتقادی به مباحثی همچون استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور ندارد و اگر کسی حرفی می زند موضع خودش را بیان کرده و ارتباطی با ما ندارد و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر از زمان برگزاری دیدار سوپر جام بین استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
گرچه آینده پنج همکار چینی صنعت خودرو ایران با توجه به همکاران اروپایی و آمریکایی آنها تا حدی مبهم است اما نمی توان کاملا نسبت به آینده ناامید بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تصادف مهدی فخیم زاده در چالوس، وضعیت این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۳    
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه نصف کابینه روحانی باید تغییر کند، گفت: جوانگرایی باید حتی در وزارت خارجه هم رخ دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۰    
رئیس قوه قضاییه به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و گفت: امیدواریم با اطلاع رسانی هنرمندانه که مد نظر رهبری است اعتماد بیشتر مردم را نسبت به دستگاه قضایی جلب کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۷    
اردیبهشت ماه امسال تولید دو مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۴    
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در انقلاب خود با استکبار جنگیدیم و همچنان در حال جنگ هستیم و جریانی که در برابر حجت خدا می ایستد جریان توطئه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۱    
باشگاه مطرح ترکیه ای خواهان به خدمت گرفتن 2 بازیکن کلیدی تیم فوتبال المپیاکوس یونان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۸    
رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی با حضور در مرقد امام راحل، با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۸    
روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید می دانم که بتواند کاری انجام دهد/تحزب در حل مشکلات کشور نقشی ندارددبیر کل حزب اتحاد ملت گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور با اظهار امیدواری برای افتتاح فازهای دیگر پالایشگاه ستاره خلیج فارس در آینده نزدیک، گفت: این پالایشگاه یک پروژه کم نظیر در منطقه و جهان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۲    
توجه به این مسئله که انسان ها هرگز به یکدیگر شبیه نیستند و هرکس خصوصیات اخلاقی مربوط به خودش را دارد، بهترین راهکار برای حل مشکلات بین زوج های جوان با استفاده از چهار تکنیک ارتباطی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۲    
بخشنامه بانک مرکزی در خصوص رفع مشکل بدون انتقال ارز شرکت های تجهیزات پزشکی متعاقب درخواست وزیر بهداشت ابلاغ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۲    
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: متاسفانه در کشور ما در استقرار احزاب بزرگ خلاء وجود دارد و برخی از نردبان مردم برای انتخابات بالا می روند و بعد از انتخابات دیگر کاری با مردم ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: سئوالات دو گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی، امروز هفتم و همچنین سئوالات گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجی فردا هشتم تیرماه منتشر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۳    
فیلمنامه سریال آبان این روزها توسط علی حدادی در حال نگارش است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۱    
کارشناس نجوم از زمان غروب خورشید امروز پنجشنبه هفتم تیرماه خبر داد و گفت: امروز شاهد دیرهنگام ترین غروب در طول سال خواهیم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۵    
بازیگر تلویزیون و سینما گفت: فضاهایی که به دلایل مختلفی نمی توانیم نمایشش بدهیم به خصوص درباره موضوعاتی که ایجاد حساسیت زیادی می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۲    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اعلام جنگ اقتصادی از سوی آمریکا علیه ملت ایران و برنامه ریزی این کشور برای اعمال تحریم های هوشمند گفت: اگر با جدیت پای کار بایستیم دشمن را ذلیل خواهیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۳    
بازیگر مختارنامه گفت: زمانی که در شهر دورود، بخش پایانی سریال مختارنامه را بازی می کردم میرباقری به من گفت ساخت سلمان فارسی 10 سال طول می کشد ...
  • ۱