جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۳۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 3 آبان 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آبان 1397 جهان نیوز 2 آبان 1397 جهان نیوز 3 آبان 1397 جهان نیوز 4 آبان 1397 جهان نیوز 5 آبان 1397 جهان نیوز 6 آبان 1397 جهان نیوز 7 آبان 1397 جهان نیوز 8 آبان 1397 جهان نیوز 9 آبان 1397 جهان نیوز 10 آبان 1397 جهان نیوز 11 آبان 1397 جهان نیوز 12 آبان 1397 جهان نیوز 13 آبان 1397 جهان نیوز 14 آبان 1397 جهان نیوز 15 آبان 1397 جهان نیوز 16 آبان 1397 جهان نیوز 17 آبان 1397 جهان نیوز 18 آبان 1397 جهان نیوز 19 آبان 1397 جهان نیوز 20 آبان 1397 جهان نیوز 21 آبان 1397 جهان نیوز 22 آبان 1397 جهان نیوز 23 آبان 1397 جهان نیوز 24 آبان 1397 جهان نیوز 25 آبان 1397 جهان نیوز 26 آبان 1397 جهان نیوز 27 آبان 1397 جهان نیوز 28 آبان 1397 جهان نیوز 29 آبان 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۲    
فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: بیش از 12 هزار و 500 لیتر مشروبات دست ساز و بیش از 22 هزار لیتر بطری مشروبات خارجی در سطح شهرستان بندرعباس کشف شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: آقای روحانی خودشان وزرا را انتخاب کردند و هیچ کسی نقشی در انتخاب آن ها نداشت فقط گزارشات را به آقای رئیس جمهور تقدیم کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۲    
توفیقی معتقد است تورم ماهانه ی 7.1 درصدی یک رکورد است؛ آن هم در حالی که وعده های قبلی از چیز دیگری حکایت داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۰    
شورا همچنان با طناب هایی که روی ساختمان 10 طبقه نگهش داشته بود، مشغول آب بندی و عایق کاری نما بود. شورا ایزوگام می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۱    
از هر سه آمریکایی تنها یک نفر می تواند در امتحان شهروندی آمریکا قبول شود که در آن کلی ترین سؤالات مربوط به تاریخ و نحوه کارکرد سیستم حکومتی این کشور پرسیده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۰    
زهرا رباطی مادری است که نه فقط سنگ صبور بلکه راهنما می شود برای آن هایی که اولین بار است پایشان به راهروی بیمارستان ها رسیده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۰    
دادستانی فرانسه روز پنجشنبه اعلام کرد که اعتراض نیکلا سارکوزی مبنی بر حضور نیافتن در دادگاه عالی رد شده و وی باید حتما در دادگاه حاضر شود و به اتهامات وارده پاسخ دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۰    
نشریه ایتالیایی 'فانوس' با انتقاد از 40 سال تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه ایران، نوشت: ایران سرزمینی است که باید آنرا کشف کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می گوید که مقامات و کشورهایی که تحت حمایت واشنگتن هستند، باید هزینه حفاظت توسط ایالات متحده را بپردازند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۱    
چند تن از نمایندگان مجلس در آیین روز ملی استاندارد در اراک تاکید کردند که پذیرش داوطلبانه اعمال استاندارد گامی بلند به سمت پیشرفت یک کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۹    
استثمار جنسی زنان در آگهی های تبلیغاتی رایج است؛ بدن های لاغر و نه چندان پوشیده در مجلات، پشت اتوبوس ها و روی تابلوهای بزرگ تبلیغاتی نقش بسته و رهگذاران را با نگاه از رو می برند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۷    
تعداد بسیار زیادی از اتوبوس های ترانزیتی حامل زائران اربعین حسینی(ع) که نزدیک به 500 دستگاه تخمین زده می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۹    
بخش فارسی بنگاه خبرپراکنی بریتانیا (بی بی سی) در اشتباهی فاحش، نظرات سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در مورد "وودی جانسون" سفیر آمریکا در انگلیس را با "بوریس جانسون" وزیر خارجه سابق انگلیس اشتباه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۵    
کسانی که سابقه قبلی سکته داشته اند درد مشابه خود را جدی بگیرند. مثلا اگر قبلا از نشانه های سکته آنها درد در دست بوده، این علامت برای آنها هشداری است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۰    
محمدرضا حسین زاده گفت: بانک ملی ایران با تمام توان و بسیج همه پتانسیل های انسانی و فنی خود سعی دارد هر چه سریعتر تحویل ارز زائران را به طور مطلوب انجام دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۸    
بررسی آمار وزارت راه و شهرسازی حاکی از آن است که طی 62 ماه حضور آخوندی در این وزارتخانه قیمت متوسط هر مترمربع واحد مسکونی 130 درصد افزایش یافته است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۲    
کارشناسان بهداشتی مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا می گویند: مرگ و میر در اثر استعمال کوکائین افزایش می یابد تا یک رکورد جدید در این کشور ثبت شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۱    
تعدادی از نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه آمریکا پیش نویش قانون منع فروش تسلیحات به عربستان را تهیه کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۲    
یکی از روزنامه نگاران شبکه سی اِن اِن تصاویری از بمب لوله ای ارسال شده به استودیوی این شبکه در نیویورک منتشر کرد که نشان می دهد تصویر پرچم داعش بر روی آن نقش بسته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۹    
وزارت دفاع چین دیدار هفته گذشته وزرای دفاع چین و آمریکا را سازنده خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۶    
اعضای پارلمان اتیوپی "سهلی ورق زودی" را به عنوان نخستین رئیس جمهور زن این کشور انتخاب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم از تشکیلات خودگردان فلسطین و محمود عباس رئیس آن محافظت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۹    
مدیر عامل انجمن صرع ایران گفت: نگاه جامعه به صرع منفی است و پزشکان در معذوریت هستند که نمی توانند به درستی مطالب را بیان کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۶    
وزیر آموزش و پرورش از تهیه پیش نویسی برای تبدیل مدارس به سازمانی ثابت با هدف جلوگیری از ورود معلم مازاد به مدارس خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۳    
متخصص پوست و مو گفت: توصیه می شود افرادی که از قبل زمینه حساسیت های پوستی دارند با شروع فصل پاییز، از مرطوب کننده ها بیشتر استفاده کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۰    
مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی تیرماه سال 1397 وزارت آموزش و پرورش را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۵    
محققان دانشگاه "هاروارد" دریافتند، استرس در میانسالی می تواند مغز را کوچک کرده و وضعیت حافظه را بدتر کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۲    
وزارت کشور آلمان اعلام کرد، پلیس فدرال این کشور در حال حاضر آموزش گارد مرزی عربستان را متوقف کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۹    
گزارش های خبرنگار جهان نیوز حاکی از ازدحام گسترده زوار در مرز مهران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۰    
دادستانی کل عربستان تاکید کرد، متهمان پرونده قتل خاشقجی از قبل برای کشتن این روزنامه نگار برنامه داشتند و تحقیقات در این پرونده بر اساس نتایج تحقیقات مشترک ادامه می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا معاون رئیس جمهوری آمریکا را دیوانه خطاب کرد، چرا که این مقام آمریکایی کاراکاس را به تامین مالی کاروان مهاجران هندوراس به آمریکا متهم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۰    
همراهی دولت و مجلس برای احیای کارت سوخت شتاب بیشتری گرفته است. البته تاکنون به صورت رسمی جزئیات این طرح از سوی مسئولان اعلام نشده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۷    
وکیل همسر فرشید هکی گفت: تاکنون جنایتی در مورد فوت فرشید هکی محرز نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱    
روابط عمومی شبکه نسیم اعلام کرد که حراج اقلام موزه دورهمی با اجرای مهران مدیری همزمان با شب امامت امام زمان(عج) به نفع زلزله زدگان کرمانشاه انجام خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۷    
مرد میانسالی که قصد عبور از ریل قطار در محدوده ایستگاه یزد را داشت، در اثر برخورد با قطار یزد، تهران جان خود را از دست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۲    
به نظر می رسد برانکو فقط با پاداش های امسال (فارغ از جوایز فصل قبل لیگ قهرمانان) تا اینجا تمامی هزینه های حضورش در ایران را صاف کرده باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۲    
یک روزنامه لبنانی اعترافات هشت داعشی را که طی عملیاتی امنیتی و سری توسط آمریکا به بیروت تحویل داده شدند، منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۹    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای، روسای واحدهای کیش، قشم و جاسک را منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، سازمان ملل نیازمند اصلاح فوری و غیرقابل تاخیر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد شدید در تهران طی امروز، از وزش تندباد لحظه ای در پایتخت طی فردا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۳    
دو تصویر ماهواره ای مختلف از کربلای معلی یکی خرداد 89 و دیگری اربعین 96
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۰    
یکی از ژنرال های ارشد کره شمالی اعلام کرد که کشورش به دنبال یک صلح پایدار است و می خواهد شبه جزیره کره مهد صلح و سعادت باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۰    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 25 انیمشن بلند واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین انیمیشن این جوایز سینمایی را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۰    
نماینده مقام معظم رهبری در کربلا با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین امسال از هر سال باشکوه تر است، از خدمات موکب داران قدردانی و سلام رهبر معظم انقلاب را به آنها ابلاغ کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۸    
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از مرگ کودک سه ساله بر اثر سقوط در چاه فاضلاب در نزدیکی یک پارک در محور ناهارخوران گرگان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید در اکثر مناطق کشور طی دو روز آینده گفت: با ورود توده هوای سرد به کشور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۲    
وزیر امور خارجه آمریکا، اعلام کرد: واشنگتن خواهان شفافیت کامل درباره پرونده جمال خاشقجی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۹    
مشکلات صندوق های بازنشستگی با حضور عبدالرضا مصری رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی، علی حیدری نائب رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی و سلمان خدادای رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بررسی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۹    
وزیر دفاع ترکیه از آغاز نصب سامانه های دفاع موشکی اس 400 روسیه از اکتبر 2019 میلادی خبر داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۶    
در پی اقدامات سریع و قاطع قضایی چند روز اخیر، پویان خوشحال، خبرنگار هتاک به ساحت مقدس امام حسین (ع) و ائمه هدی (ع) که تحت تعقیب قضایی گرفته بود شب گذشته در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۳    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: میزان تورم نقطه به نقطه کشور مهرماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به 32.8 درصد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند: پیاده روی اربعین، حرکت عشق و ایمان است؛ ما هم از دور نگاه می کنیم به این حرکت و غبطه می خوریم به حال آن کسانی که این توفیق را پیدا کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۰    
در تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان از سوی فیفا، ایران با سه پله صعود همچنان برترین تیم آسیایی این رده بندی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۷    
عناصر تروریستی هیئة تحریر الشام (هتش) با بیش از 40 خمپاره چند محله و مقر ارتش سوریه در حلب را هدف قرار دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی عقب نشینی نظامی از غزه را اشتباه توصیف کرد که وزیر خارجه پیشین او معتقد است آخرین چیزی که اسرائیل به آن نیاز دارد تصرف مجدد این منطقه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۲    
فعال اصولگرا با انتقاد از رواج رویه تهمت زنی در کشور، هجمه های وارده به قالیباف را بیانگر ظرفیت و پتانسیل بالای کاریش دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۹    
وزیر مستعفی راه و شهرسازی با حمله به سیاست های دولت در حوزه اقتصاد به ظن خود نبود نظریه راهبردی را دلایل نابسامانی بازارهای اقتصادی عنوان و پیش بینی کرد ساختار اقتصاد کشور مانند یک دومینو یکی پس از ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۷    
مامان دوره هایی خیلی سرفه می کرد بیماری پیدا کرده بود. یک بار بابا که آمد از اتاق بیرون گفت: فالگوش ایستادی حداقل سرفه نکن؛ آبروریزی است ببینند کسی پشت در گوش می دهد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۹    
امروز علی دایی در جدیدترین صحبت هایش گفته به دادسرا نمی رود و تنها به مردم پاسخ خواهد اما سوال اینجاست که آیا دادستان در متن قانون مدعی العموم و نماینده مردم نیست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۳    
آشکار شدن ارتباط جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی که اخیرا در ترکیه به قتل رسید با یک دلا اسلحه که سیاستمداران هند رابطه نزدیکی دارد توجه رسانه های هند را جلب کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۰    
حمید درخشان در گفتگو با خبرورزشی گفت: بیرانوند می تواند تا 10 سال آینده دروازه تیم ملی ایران را بیمه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۱    
تیتر یک سه روزنامه ورزشی برای صعود پرسپولیس به فینال جام باشگاه های آسیا از ترانه های یک خواننده لس آنجلسی الهام گرفته شد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۴    
سایت آمریکایی "اینترسپت" فاش کرد که دولت امارات محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را در مخمصه انداخت و بعد از به قتل رسیدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی فرار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۴    
در اولین واکنش به رای اعتماد مجلس عراق به 14 وزیر کابینه عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق گفت: این رویداد شکست آمریکا در تحمیل خواست و اراده خود به ملت عراق به شمار می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۱    
رئیس جریان حکمت ملی عراق خواهان اجرای دقیق برنامه دولت جدید کشورش شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۱    
آمریکایی ها برای غیر قابل پیش بینی نشان دادن خود و ترساندن دشمنان در بسیاری از موارد از استراتژی رئیس جمهور دیوانه استفاده می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۵    
سازمان ملل متحد یک سازمان بین المللی متشکل از 193 کشور است. این سازمان در سال 1945 تاسیس شد تا از جنگ جهانی دیگر جلوگیری شود. مقر آن در نیویورک است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۹    
عضو و قائم مقام پیشین حزب اعتماد ملی می گوید طیفی از اصلاح طلبان در حزب اعتماد ملی به همراه برخی اعضای خانواده کروبی، کروبی را فریب دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۹    
جاده ایلام-مهران شاهد ترافیک سنگین اما روان از عبور زوار سیدالشهدا می باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۴    
واکنش وزیر ارشاد دولت دهم نسبت به عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات در دولت روحانی
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۸    
یکی از اولین مدیران انتصابی ترامپ در کاخ سفید که بیشتر از 10 روز در منصبش دوام نیاورد می گوید ترامپ یک دروغ گو است و باید کمی از شدت دروغ گو بودنش بکاهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی طالبان در واکنش به تحریم های آمریکا علیه رهبران این گروه تاکید کرد که افغانستان برای کسب استقلال مبارزه مشروع می کند در عین حال کشورهای عربی با واشنگتن همصدا نشوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۵    
وزیر خارجه سوئیس گفت که این کشور در روابط خود با عربستان تجدید نظر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۲    
لیگ برتر فوتبال در حال برگزار می شود که در مهم ترین دیدار هفته استقلال میزبان سپاهان با سرمربیگری قلعه نویی می باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۹    
در حال حاضر راهپیمایی بسیار گسترده اربعین در راه است که خانم ها و آقایان در کنار هم هستند. وقتی برای عزاداری سالار شهیدان در یک راهپیمایی بسیار وسیع، زنان و مردان شانه به شانه یکدیگر می روند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۶    
دفتر جدید سازمان ملل در شهر آلماتی قزاقستان با حضور مقامات دولتی این کشور و نمایندگان دفاتر مختلف این سازمان بین المللی افتتاح شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۱    
یکی از کاربران توئیتر با انتشار عکسی از دختران عراقی نوشت که حتی چیزی برای پذیرایی نداشتناما با گذاشتن دست بر سینه خوش آمد می گویند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۹    
به پدرم عرض کردم: شیوه حضرت صلی الله علیه و آله با همنشینانش چگونه بود؟ فرمود: پیامبر خدا صلی الله علیه و آله گشاده رو و خوش اخلاق و نرمخو بود و نه خشن و زمخت و نه فریاد می کشید و ناسزا می گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۶    
در فرایند رشدی زیر 18 سال 3 دوره 6 ساله داریم که 6 سال سوم دوران نوجوانی است. هر یک از این دوره ها الگوهای تربیتی خاص خود را دارد که والدین می توانند با آگاهی نسبت به این الگوها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۶    
آرش مجیدی بازیگر نقش مالک در سریال دلدادگان این عکس را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۰    
وزیر امورخارجه پاکستان از مخالفت دولت این کشور برای اعزام نیروی نظامی به یمن خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۱    
دولت بعد از پنج سال در بحبوحه مشکلات اقتصادی مردم با اقتصاددانان و جامعه شناسان جلسه مشورتی برگزار می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۸    
یک روزنامه آلمانی نوشت: همان طور که باید درباره پرونده قتل خاشقجی شفاف سازی شود جنگ یمن هم باید خاتمه یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۵    
یک نشریه آلمانی نوشت که اقدامات خاندان سعودی و شخص ولی عهد علاوه بر اینکه از ابعاد مختلف مخرب است، فاجعه بار و به نوعی مضحک تلقی می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۵    
نخست وزیر انگلیس در گفت وگوی تلفنی با پادشاه عربستان سعودی روایت این کشور از قتل روزنامه نگار منتقد سعودی را فاقد اعتبار خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۲    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه بیش از 100 اتوبوس با گذشت 15 ساعت هنوز از مرز مهران رد نشده اند، گفت: زمان عبور زائران از گیت های ایران در مرز مهران کمتر 20 ثانیه است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۲    
رسانه های آمریکا شامگاه چهارشنبه از تیراندازی یک فرد مسلح به سمت جمعیت در فروشگاهی در شهر جفرسنتاون در ایالت کنتاکی آمریکا خبر داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۹    
روسیه و چین برای به دست آوردن اطلاعاتی که بتوان از آن برای اثرگذاری بر سیاست خارجی آمریکا استفاده کرد، تماس های تلفنی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را شنود کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۹    
پارلمان عراق که برای بررسی وزرای دولت جدید عراق به ریاست عادل عبدالمهدی تشکیل جلسه داده بود، صلاحیت چند نفر از وزیران پیشنهادی وی را تأیید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۳۷    
لیگ قهرمانان دیشب8 بازی پیگیری شد که در مهمترین دیدار بارسلونا با شکست اینتر صدر نشین شد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۳۴    
افشاگر اسرار خاندان سعودی اعلام کرد آن دسته از اعضای خانواده جمال خاشقجی که در عربستان به سَر می برند، توسط مقامات ریاض تحت اقامت اجباری قرار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۳۱    
یک فعال رسانه ای به نقل از یک تحلیلگر و نویسنده اسرائیلی درباره قتل خاشقجی به بن سلمان، طی توییتی نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۸    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر چند توصیه به دیگران که با افراد لکنت برخورد می کنند را به اشتراک گزاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۸    
این جریان اصلاحات بود که خود را تضمین دولت روحانی معرفی کرد، بنابراین اگر در شکل گیری وضع موجود بیشتر از روحانی و جریان اعتدال موثر نباشد، قطعا کمتر تقصیر ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۵    
بیش از 60 درصد از نوزادان در نخستین روزهای تولد به این عارضه مبتلا می شوند که دلیل بروز این بیماری در نوزادان افزایش غلظت "بیلی روبین" در خون آنها است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۵    
سخنگوی دولت فرانسه اعلام کرد، در صورتی که سرویس های اطلاعاتی این کشور تایید کنند که حکومت عربستان پشت ماجرای قتل جمال خاشقجی قرار دارد، پاریس می تواند تحریم هایی را علیه سعودی ها اعمال کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۹    
یک متخصص طب اورژانس ضمن تشریح علائم و نشانه های مسمومیت با مونواکسید کربن، گفت: طبق آمارها پس از استان تهران، بیشترین میزان مرگ ناشی از این نوع مسمومیت به ترتیب در استان های آذربایجان شرقی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۳    
دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۳    
متخصصان تغذیه و سلامت بر اساس نتایج یک مطالعه جدید تاکید دارند که مصرف غذاهای ارگانیک خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.
  • ۱