شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۴Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 6 آبان 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آبان 1397 جهان نیوز 2 آبان 1397 جهان نیوز 3 آبان 1397 جهان نیوز 4 آبان 1397 جهان نیوز 5 آبان 1397 جهان نیوز 6 آبان 1397 جهان نیوز 7 آبان 1397 جهان نیوز 8 آبان 1397 جهان نیوز 9 آبان 1397 جهان نیوز 10 آبان 1397 جهان نیوز 11 آبان 1397 جهان نیوز 12 آبان 1397 جهان نیوز 13 آبان 1397 جهان نیوز 14 آبان 1397 جهان نیوز 15 آبان 1397 جهان نیوز 16 آبان 1397 جهان نیوز 17 آبان 1397 جهان نیوز 18 آبان 1397 جهان نیوز 19 آبان 1397 جهان نیوز 20 آبان 1397 جهان نیوز 21 آبان 1397 جهان نیوز 22 آبان 1397 جهان نیوز 23 آبان 1397 جهان نیوز 24 آبان 1397 جهان نیوز 25 آبان 1397 جهان نیوز 26 آبان 1397 جهان نیوز 27 آبان 1397 جهان نیوز 28 آبان 1397 جهان نیوز 29 آبان 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۳:۲۲    
زهرا لک، معروف به زهرا شره ، از زنان مدافع خرمشهر، درباره آن روزها می گوید: خانواده هایی که می آمدند جنازه کس و کارشان را شناسایی می کردند، کفن می کردیم، می دادیم به صاحبانشان.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۷    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گلستان گفت: 35 مسافر در اثر این حادثه مصدوم شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۳    
یک کاربر فضای مجازی طی توییتی درباره رفتار اصلاح طلبان در چارچوب نفع خود و اطرافیان، نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۵    
جمعی از پیش خریدکنندگان مسکن مهر از دادستان کل کشور درخواست کرده اند با توجه به عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی و ضررهای بی شماری که از عملکرد وی متقبل شده، او را محاکمه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۰۹    
کشیش ایالت جورجا در آمریکا با حضور در پیاده روی اربعین در کربلا گفت: ذبیح الفرات که در انجیل ذکر شده، همان امام حسین (ع) است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۳    
حمید سزواری شاعری که در انقلاب زاده شد و در دامنش رشد کرد و فقط برای انقلاب اسلامی و تشیع شعر خوانده و سرود .یادش گرامی باد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۰:۴۱    
منطقه ای در سواحل غربی سوریه وجود دارد که از جنگ هفت ساله در این کشور به دور بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۰:۱۱    
سومین نمونه از ابررایانه ای با قابلیت انجام میلیاردها میلیارد محاسبه در ثانیه، در چین رونمایی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۵۶    
همان کاری که سلفی ها با رجعت ارتجاعی خویش به سلف صالح می خواهند انجام بدهند، باستان گرایان نئوپاگانیست با رجعت به گذشته باستان می خواهند انجام دهند. هر دو تهی از عقلانیت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۲    
کارگردان مستند برگزیده صدای صلح که به بررسی رویداد اربعین حسینی و تأثیرات آن از نگاه زائران اروپایی و امریکایی می پردازد، از پخش این مستند در روز اربعین خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۵۰    
موسسه ای است با یک ایده موفق؛ از طریق جمع آوری درِ بطری های پلاستیکی برای معلولان ویلچر تهیه می کند. اما این روزها در پاسخ به مشکل گرانی پوشک به معلولان کودک و بزرگسال پوشک رایگان نیز ارائه می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۰    
طبق پیش بینی دست اندرکاران بورسی، چند شرکت بازرگانی زیرمجموعه بانک ها و چند شرکت حقوقی غیر بورسی از جمله خریداران نفت خام در بورس انرژی خواهند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۱    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به فدراسیون های جهانی گزارش می دهند خائن و سرسپرده هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۸    
در راهپیمایی اربعین می بینید که همه مسلمان نیستند و یهودی ها و مسیحی ها و... هم در این زیارت حضور دارند، چون امام حسین؟ع؟ مظلوم بوده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۶    
دولت برای سال 98 میزان افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران را در لایحه بودجه 98 به طور متوسط 20 درصد پیش بینی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۰    
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به محدودیت های ترافیکی در روز اربعین حسینی(ع)، گفت: خدمات رسانی مترو در روز اربعین به صورت رایگان و با فاصله زمانی 4 دقیقه پیش بینی شده است که در صورت تراکم جمعیت به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۹    
محمد مصدق در کتاب خاطرات و تالمات می نویسد: همه می دانند که سلسله پهلوی مخلوق سیاست انگلیس است، چون که تا سوم اسفند کسی حتی نام رضاخان را نشنیده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۳    
نحوه توزیع کارت، تعیین زمان و مکان برگزاری آزمون عملی رشته های تحصیلی نیمه متمرکز علوم ورزشی و مربیگری ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و موسیقی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سی امین نشست مرکزی شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که قدس و فلسطین فروشی و قابل سازش نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۲    
میدانی در شهر برمن آلمان به نام مروه الشربینی نام گذاری شده است. مسئولان شهر برمن، علت این نام گذاری را زنده نگه داشتن یاد و خاطره زنی محجبه عنوان کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۸    
طی مراسمی معاون علمی رییس حمهور به همراه استاندار در سفر خود به استان گیلان از شرکت سبحان انکولوزی بازدید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۵    
دوران نوزادی و کودکی به عنوان دوران زیربنایی و مهمی در رشد و تکامل هر فرد است که اگر مواد غذایی موردنیاز، به موقع و کافی تامین شود، به حتم می توان آینده سالمی را برای فرد متصور بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۶    
کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران یک چاپخانه کتاب قاچاق در خیابان محلاتی را شناسایی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۴    
اجبار فدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا چند ارگان مهم و مسئول بعد از سالها اقدامی جدی برای ترمیم ورزشگاه قدیمی تهران انجام دهند و این روزها بازسازی ورزشگاه آزادی شاید مهم ترین پروژه عمرانی کشور باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۱    
واردکنندگان لاستیک خودروهای سنگین برای واردات با ارز 4200 تومان مکلف به تاییدیه مکتوب شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۱    
انتشار چنین عکس نامتعارفی می تواند به نمادی برای تمام حرف و حدیث های راست و دروغ در این مورد باشد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۴    
براساس تحقیقی که منتشر شد بوی خوشایند و انرژی زای لیمو تحریک کننده لیپولیز (تجزیه و شکست چربی ها) است و می تواند باعث کاهش چربی های بدن شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۹    
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: کجای دنیا برادر سرمربی تیم می تواند به زمین بیاید و به داور آسیب برساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین گفت:11نفر از بومیان منطقه دهنه اجاق در عملیات امداد و نجات کوهستان توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر اسفراین نجات یافتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۷    
عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راجع به استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با شورای نگهبان جلساتی برگزار شده و مشخص شده که شورای نگهبان با استانی شدن انتخابات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۸    
منابع فلسطینی یکشنبه شب گزارش دادند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه، سه کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۸    
روزنامه 'تایمز' لندن روز یکشنبه با چاپ مقاله ای با عنوان 'آمریکا به سمت جنگ داخلی پیش می رود' نوشت: ما به نیمه شب نزدیک می شویم نیمه شبی که عقربه ساعت برای شروع فردای آخرالزمانی 'ویرانی اتمی' درحال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۰    
اصلاح طلبان در حالی از پذیرش مسئولیت عملکرد ضعیف دولت شانه خالی می کنند که سال گذشته در انتخابات می گفتند ما تضمین دولت هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۴    
روزنامه دولتی ایران می گوید آمریکا و غرب پس از انجام توقعات FATF توسط ایران ممکن است مانند برجام زیرتعهد خود بزنند!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۱    
مسؤولان دولت های یازدهم و دوازدهم اصرار داشته و دارند سفرهای استانی این دولت را متمایز از سفرهای استانی دولت های گذشته نشان دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۸    
اما نگرانی مدعیان اصلاحات درباره رعایت نشدن شأن مرجعیت از عجایب روزگار است، آنان که تا دیروز تقلید را کار میمون می دانستند امروز مدعی حیثیت مرجعیت شده ا ند و این چیزی جز نفاق نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۱۷    
تصویر هوایی از انبوه زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۰۸    
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات از تخلیه دفتر سید محمد خاتمی خبر داد و گفت: این تغییر و تحول با رضایت کامل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۵۶    
رئیس جمهور از وزرا خواست که در جهت افزایش درآمدهای ارزی طرح های ابتکاری ارائه دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مسئولیت مدنی را می توان به دو بخش مسئولیت خارج از قرارداد و مسئولیت قرارداری تقسیم کرد. در خصوص مفهوم مسئولیت قراردادی باید گفت: تعهدی است که در نتیجه تخلف از مفاد قرارداد خصوصی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۰    
رئیس فراکسیون مبارزه بامفاسد اقتصادی مجلس گفت:بر اساس گزارشاتی که مردم ارسال کرده اند مدیر یکی از بانک های تجارت تا بیش از 700 میلیون حقوق دریافت می کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران جزئیات کوه خواری انجام شده برای ساخت ویلایی مجلل در منطقه اوشان را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۳    
حمایت از مردم آسیب دیده و در صدر آن جوامع آسیب دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه همواره در صدر برنامه نهادهای خیریه و عام المنفعه در سطح جهان به حساب می آید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۰    
جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه بیش از 20 درصد زائران تاکنون به کشور بازگشتند، گفت: در ایام اربعین امسال شاهد کاهش 67 درصدی تصادفات جاده ای و 50 درصدی تعداد جان باختگان در جاده ها بودیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۴    
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به آمادگی پلیس برای موج بازگشت زائران به کشور، گفت: احتمال یک طرفه شدن مسیر مهران به ایلام و تردد بیش از 200 هزار زائر در برخی روزها از مرز مهران در هنگام بازگشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۱    
وزیر دفاع آمریکا می گوید که خواهان انجام تحقیقات شفاف درباره قتل خاشقجی در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۸    
در شرایطی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل امروز برگزار می شود که نظرسنجی ها از شانس بالای نامزد راست افراطی برای پیروزی در این انتخابات خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۸    
برگزاری یک نوع مراسم غربی در شهر ریاض سبب ترس و وحشت ساکنان این شهر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۵    
رند پال سناتور ایالت کنتاکی در کنگره آمریکا در تجمع انتخاباتی ایالت مونتانا ضمن تاکید بر حمایت عربستان سعودی از تروریسم در جهان، بر لزوم شدت عمل واشنگتن در قبال ریاض تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۵    
منابع یمنی از کشته شدن 13 نظامی رژیم سعودی در عملیات نفوذی ارتش و کمیته های مردمی در جیزان خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۲    
یک دستگاه خودروی گرانقیمت و لوکس مرسدس بنز GLE به منطقه آزاد اروند وارد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۳    
چه به یک عفونت سینوس مبتلا شده یا با عود سینوزیت مواجه باشید، درد و فشاری که به واسطه آن در صورت شکل می گیرد، هر فردی را برای استفاده از دارو به منظور تسکین این شرایط ترغیب می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۳    
وزیر کار که بعد از خداحافظی اش از وزارت صنعت از کم بودن اختیارات وزرا گلایه کرده و خواسته بود کار جدیدی به او ندهند، می گوید این مشکلات همچنان به قوت خود باقی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۳    
رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: 71 هزار خودرو توسط سیستم های ثابت و سیار دوربین های پلاک خوان در مرز مهران کنترل شد و 6 دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۰    
پیاده روی اربعین حرکتی نامیرا و نو شونده است نمایانگر یک زیست اجتماعی قوام یافته از نژادها و زبان ها و قومیت ها در یک سرزمین خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۱    
یائسگی دوره ای از تغییر در سیستم بدن و سازگاری با شرایط جدید است که شدت و گستره علائم آن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۱    
سازمان ملل نسبت به عدم انتخاب نمایندگان زن در کابینه عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق ابراز ناامیدی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۸    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از حمله دو قلاده گرگ به طویله ای در روستای "گرمیانه" از توابع بخش ماهیدشت و تلف کردن 22 راس دام سبک خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۸    
با گزارشی که بانک مرکزی ارائه کرده است، تردیدی باقی نمانده که برخی مسئولین و دستگاه های ذی ربط، وارد فاز خطرناکی در خصوص افزایش قیمت ها شده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۵    
در شمال شرقی سوریه سه اردوگاه وجود دارد که متعلق به زنان و کودکان عضو گروه تروریستی داعش است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای توجه مسئولان در همه بخشها به اهمیت پدافند غیرعامل را لازم دانستند و افزودند: اگر مسئولان اهمیت پدافند غیرعامل را درک نکنند، کشور در معرض تهدیدهای غیرقابل جبران قرار میگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی درباره اینکه آیا برای مسئولیت در این وزارتخانه اختیارات لازم را گرفته اید گفت: به توان من امید داشته باشید، حق گرفتنی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۹    
کشف نخستین دندان انسان نئاندرتال ایرانی در کرمانشاه می تواند، احتمال خویشاوندی دو انسان نئاندرتال و انسان هوشمند را ثابت کند که در صورت تایید این اتفاق، ایران پیشرو می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۹    
مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا در یادداشتی برنامه های دولت کشورش برای وادار کردن ایران به امضای توافق جدید را توهمات خطرناک توصیف کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفته سفرش به عمان و دیدار با پادشاه این کشور بخشی از روال کار این رژیم با کشورهای عربی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۹    
در شرایطی که قیمت مرغ در بازار مصرف بالاتر از نرخ مصوب کارگروه تنظیم بازار به فروش می رسد، دولت اجازه صادرات این محصول را داد که منجر به افزایش قیمت مجدد این محصول می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۵    
وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد قبلا دیدارهایی با وزیر خارجه عمان داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۲    
نخست وزیر پاکستان به پیروی از چین دستور قطع روابط دیپلماتیک اسلام آباد با تایوان را صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت با تأکید بر لزوم تثبیت دستاوردهای طرح تحول گفت: امید به زندگی سالم در کشور باید افزایش پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور آخرین وضعیت فرآیند صدور کارت ملی هوشمند با بدنه ایرانی را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۶    
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: بسته فرهنگی شامل 40 نوع فعالیت تدوین شده است تا تمام ذائقه های دانشجومعلمان را پوشش دهیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: در نظر داریم طرح غربالگری زنان فرهنگی را در دو بخش ستادی و معلمان برای تشخیص سرطان های ویژه زنان و پیشگیری از آن، اجرا کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۰    
در پی انتشار فیلمی از آزار یک سگ، با پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان و تلاش مقامات قضایی و انتظامی استان فرد متخلف توسط مقامات قضایی شناسایی و دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۱    
یک متخصص قلب و عروق گفت: در صورت تشخیص به موقع و درمان مناسب عامل فشارخون ثانویه می توان از اثرات جبران ناپذیر این عارضه بر روی ارگانهای حیاتی از جمله قلب و عروق، مغز و کلیه جلوگیری کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۸    
بحران کم آبی در افغانستان مسئله ای است که از چند سال قبل رسانه های این کشور نسبت به آن هشدار داده بودند اما کاهش منابع آبی و عدم ناتوانی دولت در کنترل مصرف بی رویه آب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۸    
دو مرد جوان و یک زن زائر با گرفتن و خوردن یک قرص سفید رنگ از افراد ناشناسی که لباس امدادی خارجی به تن داشتند متاسفانه بعد از یک یا دو ساعت جان خود را از دست دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۲    
گرچه هنوز بحث ها و رایزنی ها در رابطه با تعیین نرخ دلار و نفت در بودجه سال آینده ادامه دارد، اما احتمال اینکه قیمت دلار به عنوان مبنای تبدیل درآمدهای ارزی به ریال تا حدود 5500 تومان تعیین شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۲    
بازیکنان استقلال امروز با لباس های زمستانی که طرح جالبی داشت در تمرین شرکت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۶    
قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری های نظامی و قدرت دفاعی کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۴    
واکنش توئیتری مدیرمسئول روزنامه خراسان، به عملکرد روز گذشته مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۱    
پرویز پرستویی، بازیگر سینمای ایران که نقش او در فیلم سینمایی لیلی با من است در خاطره ها مانده است، با حضور در مراسم پیاده روی اربعین امسال، در میان خیل عظیم عزاداران سیدالشهدا (ع) قرار گرفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی ستاد اربعین خوزستان با اشاره به آغاز برگشت زائران اربعین حسینی گفت: تاکنون 150 هزار نفر از دو مرز شلمچه و چذابه به کشور بازگشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۲    
یک قانونگذار انگلیسی دولت لندن را متهم کرد که دستانش به خون جنگ یمن آغشته است اما تقریبا نیمی از مردم انگلیس از وجود این درگیری اطلاعی ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۹    
وضعیت ورزشگاه، پخش مراسم اختتامیه و بلیت فروشی، دغدغه های این روزهای فینالیست ایرانی آسیا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۶    
دونالد ترامپ دعوت دولت هند برای حضور در مراسم روز ملی این کشور که قرار است در 26 ماه ژانویه برگزار شود را رد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۶    
معاون مالی شهرداری تهران از بی علاقگی سرمایه گذاران در حوزه مسکن پایتخت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۰    
همزمان با هفته پیشگیری از مسمومیت ها واحد تحقیق و توسعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن هشدار نسبت به خطرناک بودن مسمومیت با قارچ های سمی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۷    
از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، میزان وام ضروری (روزانه) دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مقاطع مختلف برای سال تحصیلی جدید اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۴    
رئیس کمیته نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: منطقه 17 را می توان خرمشهری در دل تهران دانست چرا که بیشترین شهید و بیشترین محرومیت را دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۱    
تصمیم چین برای تبدیل شدن به قدرت اول جهان و حل مشکلات حوزه سیاست خارجی مبتنی بر به کارگیری دیپلماسی اقتصادی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۱    
در این شرایط یک فوتبالیست پیشکسوت خیلی راحت باید حتی از حق خود بگذرد تا تیمی که سالها برای آن فوتبال کرده و ایضا به خاطر تعصب ایرانی بودن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۸    
رئیس اداره هواشناسی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: میزان غلظت ذرات معلق در هوای این شهر به چهار هزار و 580 میکروگرم بر متر مکعب معادل 31 برابر حد مجاز رسید و کیفیت هوا چندین برابر شرایط بحرانی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار جدید پایتخت 22 آبان معرفی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۰    
منابع فلسطینی امروز از شهادت یک شهروند 37 ساله در غزه خبر دادند که در جریان راهپیمایی جمعه اخیر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۰    
ختم دادرسی پرونده سارق مسلح بانک های ملی، اقتصادنوین، ایران زمین و تجارت تهران پس از رفع نواقص دیوان عالی کشور در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی، اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۷    
محققان اظهار کردند: تغییرات آب وهوایی می تواند تاثیرات جبران ناپذیری بر تمدن بشری وارد سازد که از جمله آن ها به بازگشت ویروس های قدیمی و کاهش اکسیژن برای انسان ها می توان اشاره کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۹    
با ادامه آشوب ها در منطقه و تضعیف کشورهای عربی، مجددا بحث بر سر نقش کم رنگ اتحادیه عرب در حل این بحران ها افزایش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۹    
رعدوبرق یک پدیده طبیعی است که ناشی از تصادم ابرها و تخلیه بار الکتریکی آن ها است و تاکنون انسان های بسیاری در اثر رعدوبرق جان خود را از دست داده اند که این آمار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۶    
در حالی که قیمت پراید111 اندکی بیشتر از 36میلیون تومان است، خودرو سراتو به 200میلیون تومان رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۳    
فروغی درخصوص حواشی برنامه 90 گفت: آقای فردوسی پور کارمند صدا و سیما است. در قرار داد ایشان آمده که مصاحبه ایشان باید با هماهنگی سازمان صدا و سیما باشد.
  • ۱