جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۰:۲۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 10 آبان 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آبان 1397 جهان نیوز 2 آبان 1397 جهان نیوز 3 آبان 1397 جهان نیوز 4 آبان 1397 جهان نیوز 5 آبان 1397 جهان نیوز 6 آبان 1397 جهان نیوز 7 آبان 1397 جهان نیوز 8 آبان 1397 جهان نیوز 9 آبان 1397 جهان نیوز 10 آبان 1397 جهان نیوز 11 آبان 1397 جهان نیوز 12 آبان 1397 جهان نیوز 13 آبان 1397 جهان نیوز 14 آبان 1397 جهان نیوز 15 آبان 1397 جهان نیوز 16 آبان 1397 جهان نیوز 17 آبان 1397 جهان نیوز 18 آبان 1397 جهان نیوز 19 آبان 1397 جهان نیوز 20 آبان 1397 جهان نیوز 21 آبان 1397 جهان نیوز 22 آبان 1397 جهان نیوز 23 آبان 1397 جهان نیوز 24 آبان 1397 جهان نیوز 25 آبان 1397 جهان نیوز 26 آبان 1397 جهان نیوز 27 آبان 1397 جهان نیوز 28 آبان 1397 جهان نیوز 29 آبان 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۴    
مادر شهید سیرت نیا می گوید خود اسماعیل می گفت اگر شهید شدم با من مثل یک شهید گمنام رفتار کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۹    
برای خرید یک واحد 66 متری با عمر بنای 8 سال باید در حدود 693 میلیون تومان هزینه کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۸    
وزیر آموزش و پرورش از بازنشستگی 60 هزار فرهنگی در سال جاری خبر داد و گفت: برای نوسازی مدارس کشور نیاز به 90 هزار میلیارد تومان اعتبار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۳    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا روز یکشنبه هفته آینده هم فعالیت بانک ملی در عراق ادامه پیدا می کند؛ افرادی که موفق به دریافت نشدند این مبلغ قابل استرداد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۴    
پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: هجرت و دوری کردن از گناهان، و دیگری آن است که به سوی خدا و رسول او هجرت کنی؛ و تا زمانی که توبه پذیرفته می شود، هجرت قطع نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۱    
این روز ها کسب و کار جدید و البته عجیبی در برخی بوستان های تهران شکل گرفته؛ حیوان گردانی که ساعتی 100 هزار تومان هم درآمد دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۷:۴۹    
تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۱    
خودروی مشترک شرکت های کره ای "هیوندای- کیا" با سقف خورشیدی
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۷    
یک کشاورز پرتلاش چینی با ساخت یک هواپیما در مزرعه اش سرانجام به رویای کودکی اش دست یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۳    
باز هم خبر تلخ تنبیه بدنی یک دانش آموز در مدرسه منتشر شد و اینبار دانش آموزی با خط کش معلم در شهرستان جم استان بوشهر تنبیه سخت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۰    
به نظر میرسد حمایتها ازیک مرجع تقلید این روزها بیش ازآن که متبلور از یک اعتقاد باشد ناشی از پیگیری پروژه ای سیاسی ست که سرانجام آن رفع اتهام از فردیست که عملکردش افتضاحش درعرصه سیاسی نیاز به بازسازی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۴    
دوچرخه سواری رئیس جمهور مصر در شرم الشیخ
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۴    
آخوندی در میان شورای شهری ها نه تنها مثل محسن هاشمی با رأی منفی چندانی مواجه نیست بلکه نظرات مثبتی هم نسبت به او وجود دارد. البته این در حالیست که سن او از افشانی بیشتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۳:۱۶    
رییس جمهوری ایران در مقاله ای که در روزنامه فایننشیال تایمز انگلیس منتشر شد، نوشت: وقت ان است که اروپا به همراه چین و روسیه بسته نهایی خود را برای جبران تحریم های امریکا ارایه و اجرا کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۳:۱۳    
رهبران دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین با برگزاری نشستی بر عمیق بودن روابط بین این دو جنبش و ادامه راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره غزه تا تحقق اهداف مورد نظر تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۳:۱۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به برخی از مؤلفه های شکست آمریکا در برنامه کوتاه مدت براندازی نظام تأکید کرد: ایران در نیمه نخست بازی در کلیدواژه "تابستان داغ" پیروزمند بیرون آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۳:۰۷    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای مردم متعهد و استکبارستیز ایران اسلامی را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان با شعار هیهات من الذله دعوت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۵۲    
صندوق کودکان ملل متحد از کشته و زخمی شدن بیش از 6 هزار کودک یمنی از آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۴۹    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به شرکت دو میلیون زائر در راهپیمایی اربعین گفت: تاکنون یک میلیون و 600 هزار زائر به کشور بازگشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۴۶    
سرمربی استقلال می گوید تمرکز تیمش از این پس بر روی لیگ برتر خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۱۷    
زمین لرزه 4.5 ریشتری شهرستان ایذه در استان خوزستان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۱۴    
امروز 4 زمین لرزه استان کرمانشاه را لرزانده است که قوی ترین آنها زلزله ای با قدرت 3.6 ریشتر در سرمست از توابع گیلانغرب رخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۸    
منابع سوری از کشف انبارهای مهمات و تسلیحات آمریکایی متعلق به گروه تروریستی داعش در حومه دیرالزور خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۵    
آیت الله عالمی گفت: نامه اخیر آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی یک مکاتبه و گفت وگوی علمایی بوده و نباید در سطح مسائل سیاسی مطرح شود و شان این گفت وگوها از این طریق کاهش پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۲    
تصویری دردناک از کودک 10 ساله یمنی که از سوءتغذیه رنج می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۹    
تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس در ژاپن با حضور چند مهمان ویژه و ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۶    
سر کنسول ایران در کربلا گفت: بسیاری از مواکب ایران در عراق پس از اربعین جمع شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۳    
وزیر دفاع قطر با اشاره به افزایش توان دفاعی کشورش تأکید کرد که قطر آماده مقابله با هرگونه حمله نظامی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۴۹    
شهرداری منطقه 21 درخصوص اخبار منتشره مربوط به فوت دو معتاد عنوان کرد که مرگ دو کارتن خواب به دلیل سوءمصرف مواد بوده است نه سرمازدگی.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۴۳    
به دستور وزیر راه، رئیس سازمان راهداری مکلف شد در راستای تسهیل جابه جایی زوار اربعین و رسیدگی به امور حمل و نقل مسافران پایانه مرزی مهران، در آن پایانه حضور یابند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۴    
نروژ در حمایت از ادعاهای دانمارک، سفیر ایران را احضار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۸    
ولیعهد رژیم سعودی چند روز بعد از ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد سعودی، در گفت وگو با کاخ سفید وی را یک اسلام گرای خطرناک توصیف کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۰    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی در شرایطی به پایان رسید که شاگردان علی دایی بخش عمده زمان بازی را با یک بازیکن کمتر سپری کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۰    
سریال قتل خاشقجی و حوادث مربوط به آن در حالی ادامه دارد که به ناگاه اردوغان از حمله قریب الوقوع به شرق فرات سوریه برای رفع تهدید ضد امنیت ملی ترکیه سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۱    
شهید قاضی طباطبایی در بازگشت از نماز مغرب و عشا در شامگاه دهم آبان 58 توسط گروه فرقان به شهادت رسید و اولین شهید محراب انقلاب لقب گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای روز پنجشنبه اعلام کرد میزان عرضه نفت و فرآورده های نفتی از کشورهایی غیر از ایران به اندازه ای هست که بتوان حجم خریداری نفت و محصولات نفتی از ایران توسط موسسات مالی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۳۹    
به دنبال کشف اجساد دو دختر تبعه سعودی، مادر آن دو به پلیس نیویورک اعلام کرد که از سوی سفارت سعودی در آمریکا تهدید به ترک این کشور شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۲۷    
از اواخر وقت امروز در ارتفاعات البرز، زنجان، تهران و مازندران و روز جمعه در ارتفاعات البرز، تهران، مازندران و سمنان بارش به شکل برف پیش بینی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۴۴    
رسانه های آمریکا اعلام کردند، پایگاه بعدی داعش پس از سوریه و عراق کشور اردن خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۴۱    
وزیر امور خارجه به برنامه موساد سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی برای از بین بردن برجام در سال 2018 پرداخت و نوشت:موساد به توطئه ساختگی ترور یک ایرانی در دانمارک کمک می کند!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۸    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی در شرایطی به پایان رسید که شاگردان علی دایی بخش عمده زمان بازی را با یک بازیکن کمتر سپری کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۲۹    
رئیس جمهوری لبنان با اعلام اینکه در سازمان ملل متحد همه بر ماندن بشار اسد در قدرت تاکید دارند اعلام کرد که موضع اتحادیه عرب در خصوص سوریه مانع از دیدار با بشار اسد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۲۰    
رئیس پلیس راه کشور از بازگشت 90 درصد زوار به کشورمان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۴    
معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی خبر داد که در پی اختلاف با همسرش اقدام به اسیدپاشی به او کرده و به تهران متواری شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۱    
در بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است: دشمنان بدانند امروز حسین فهمیده ها در نسل سوم و چهارم انقلاب کم نیستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۶    
یکی از اعضای ارشد شورای سیاسی جنبش انصارالله در واکنش به ادعای مسئولان آمریکا در خصوص لزوم آتش بس در یمن تأکید کرد که یمن دیگر فریب آمریکا را نمی خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ضمن قدردانی از تلاش های بی مانند دولت و ملت جمهوری عراق در برگزاری مراسم اربعین امام حسین (ع)، آن را برگی زرین در پرونده ملت عراق در خدمت رسانی به زائران عنوان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۰    
در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، ترکیب تیم استقلال برای بازی با سایپا اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۴    
منابع آگاه خبر دادند هند و کره جنوبی با آمریکا بر سر طرح کلی توافقی که به آنها اجازه می دهد تا به خرید نفت ایران ادامه دهند، توافق کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر واقعا این سناریویی که دانمارک دارد بازی می کند، با هماهنگی آمریکا و صهیونیست ها انجام شده باشد که قطعا هم همینطور است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۰    
مردم در انتظار اقدام مثبتی از دولتمردان هستند اما دیده می شود که اعضای هیئت دولت اختلافات خود را علنی می کنند و جریان اصلاحات که حامی دولت است سعی در ایجاد دوقطبی و جداسازی خود از دولت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۷    
سرمربی استقلال آمار خوبی در جام حذفی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۶    
برخی احزاب بزرگ مذهبی پاکستان بدون توجه به درخواست های نخست وزیر این کشور با برپایی تظاهرات در شهرهای بزرگ مسیرهای تردد مردم را بستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۷    
این روزها با اکران دو فیلم گام های شیدایی و در مسیر باران سینما رنگ و بوی دینی به خود گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۴    
کارگردان فیلم سینمایی امیر بیان کرد در تلاش هستیم تا در صورت پیدا کردن پخش کننده مناسب این فیلم را تا پایان سال اکران کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: سناریوسازی صهیونیست ها در دانمارک علیه روابط تهران و اروپا و تلاش تل آویو برای ضربه اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۱    
دولت مرکزی ژاپن از امروز (پنج شنبه) کار در سایت جایگزین یک پایگاه مورد مناقشه ارتش آمریکا را به رغم اعتراض ساکنان اوکیناوا که آن را پروژه ای غیر دموکراتیک در این جزیره کوچک می دانند، آغاز کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۱    
گروهی از محققان انگلیسی اظهار داشتند: پایین و بالا بودن شاخص توده بدنی (BMI) با خطر فزاینده مرگ و میر ناشی از عوامل مختلف مرتبط است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۸    
فرمانده مرزبانی ناجا درباره باز نشدن مرز خسروی جهت تردد زائران در ایام اربعین امسال، توضیح داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۹    
مرتضی احمدی یا صدای طهران با کوله باری نوستالژی فرهنگی و هنری چهار سال است که فقط صدا، آوا و حرکاتش را می شنویم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۶    
حجت الاسلام محسن قرائتی در برنامه دست خط این هفته شبکه پنج سیما وابستگی سیاسی روحانیون به جناح های مختلف را باعث شنیده نشدن درس های اخلاقی آن ها در جامعه و فاصله گرفتن مردم از روحانیت می داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۲    
ارتش ترکیه اعلام کرد، به دنبال حملات هوایی این کشور 23 تن از نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق کشته شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۹    
سرمربی تیم ملی ژاپن پیش از دیدار کاشیما آنتلرز با پرسپولیس گفت:کاشیما باید در خانه پیروزی قاطعی کسب کند و نباید بازی را دست کم بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۷    
نخست وزیر انگلیس حمایت خود را از فراخوان واشنگتن برای توقف درگیری در جنگ یمن که موجب کشته شدن دستکم 10 هزار تن و وقوع بدترین بحران انسانی در جهان شده، اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۴    
امام جمعه موقت تهران گفت: جریان اربعین بر محور انقلاب عظیم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از ابعاد گوناگون دارای پیام های الهام بخش، اقتدارآفرین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۶    
نخست وزیر روسیه حکم دولتی مربوط به اجرای اقدامات ویژه اقتصادی برای مقابله با تحریم های اوکراین علیه اتباع روسی را امضاء کرد که بر اساس آن 322 شهروند و 68 شرکت اوکراینی مورد تحریم قرار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۴    
وزیر خارجه آمریکا هفته آینده در ادامه رایزنی های واشنگتن- پیونگ یانگ؛ با همتای خود از کره شمالی دیدار خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۲    
چین یک رادار کوانتومی ساخته است که می تواند از مسافت بیش از 100 کیلومتر جنگنده های مخفی را ردیابی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۲    
این استاد برجسته حوزه با بیان اینکه کشور راهی جز راه مقاوت در برابر آمریکا ندارد تاکید کرد: اگر مقاومت کنیم و همه متحد باشیم دشمن قطعا در این راه هم شکست می خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۶    
شبکه خبری روسیا الیوم گزارش داد: منابع نظامی محلی می گویند که ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان حدود 30 هزار نیرو در جنوب شهر ساحلی الحدیده واقع در غرب این کشور برای اعمال فشار بر نیروهای انصارالله یمن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۳    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری مجرم سایبری خبر داد که با سوء استفاده از اطلاعات دارندگان گوشی تلفن همراه آیفون از آنها اخاذی می کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات میاندوره ای کنگره با رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا دچار درگیری لفظی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش به پیام های دانش آموزان برای تعطیلی روز شنبه و تماشای مسابقه فوتبال پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس حزب جمعیت علمای اسلام بازهم در متحد کردن احزاب اپوزیسیون پاکستان ناکام شده و مجبور شد جلسه اعلام شده را به تعویق بیندازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۲    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: به آقای جهانگیری گفتم، بهتر نبود همین داخل ایران به هر زائر اربعین 100 دلار می دادید؛ جواب میداد قبول دارم ما اشتباه کردیم!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۲    
گاهی اوقات افراد با کمبود آهن مواجه می شوند و ممکن است برخی علائم در آنها بروز کند که دانستن این علائم به تسریع بهبودی آنها کمک می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در استیضاح اخیر آخوندی که منجر به رأی آوری مجددش شد، لابی گری های قدرتمندی از وی دیدیم؛ او قطعا برای شهرداری تهران هم چنین وعده هایی داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۰    
کارشناس علوم قرآنی گفت: نیاز اموات بسیار بیشتر از کسانی است که در دنیا زندگی می کنند، چون در دنیا توانایی عمل وجود دارد و ثبت آن در دین آمده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۲    
رئیس مجلس در پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری که منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان اندونزی شد را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۲    
اسامی داوران قضاوت کننده دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین نمایندگان ژاپن و ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۶    
یک روزنامه غربی مدعی است مقامات ترکیه فرضیه محو شدن جسد مُثله شده روزنامه نگار سعودی در اسید را رد نمی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۳    
عضو شورای شهر تهران درحالی که بیان می کند که اصلاح طلبان از دولت روحانی عبور نکرده اند، بیان می کند: عملکرد دولت، عملکرد اصلاح طلبان نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۰    
فعالان استان بصره عراق برای برگزاری تظاهرات جدید در روز جمعه آماده می شوند. این نخستین تظاهراتی است که دولت جدید عراق شاهد آن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۷    
نازنین فراهانی به عنوان بازیگر ثابت مجموعه تلویزیونی محکومین در نقش یک مددکار اجتماعی جلوی دوربین رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۴    
مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا به جرم قاچاق اسلحه به دو سال زندان محکوم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۴    
پرستار آلمانی که به مخوف ترین قاتل زنجیره ای بعد از جنگ جهانی دوم معروف شد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۱    
نماینده رهبری در شورای امنیت در جریان سفر به عراق با شیخ اکرم الکعبی دیدار و گفت وگو کرد. سعید جلیلی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۸    
اقدام دیروز امریکا در هشدار به عربستان برای پایان دادن به جنگ یمن، در واقع راه گریز این کشور از فشار افکار عمومی است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر همه مسئولان با روحیه جهادی و انگیزه انقلابی به صحنه بیایند، همه تحریم ها و تهدید ها چیزی جز کف روی آب نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۴    
افزایش قیمت ها کالا های اساسی در هفته های اخیر در هیچ مقطع دیگری در دولت اول و دوم حسن روحانی سابقه نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۰    
زوج های تهرانی با پرداخت حدود 14 میلیون و 400 هزار تومان می توانند 100 میلیون تومان وام مسکن و 20 میلیون تومان وام جعاله بگیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۱    
مرحله دوم طرح کاهش (LEZ) از اواسط آبان ماه به صورت 24 ساعته اجرا می شود و خودرو هایی که فاقد معاینه فنی باشند، 50 هزار تومان جریمه می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۹    
جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "مغزهای کوچک زنگ زده" به کارگردانی "هومن سیدی"در پنجمین هفته از اکران این اثر منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۶    
دولت قطر جنگ ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن را "پوچ و بیهوده" توصیف و از برقراری آتش بس در این کشور حمایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از نفوذ هوای سرد به استان های گیلان، اردبیل و مازندران خبر داد و افزود: فردا بارش در ارتفاعات تهران، البرز، مازندران و سمنان به شکل برف خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۰    
شواهد روز افزون نشان از ارتباط قوی بین بیماری آلزایمر و نازک شدن شبکیه چشم دارد که بدین وسیله احتمالا می توان با یک اسکن ساده چشم، بیماری آلزایمر را در مراحل اولیه تشخیص داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، ضمن تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها، از کاهش حجم ترافیکی بازگشت زائرین اربعین در محورهای ایلام خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۵    
وزیر خارجه گفت:در پاکستان مذاکرات مهمی داشتم، یک روز پیش از آن هم نشست سه جانبه با ترکیه و آذربایجان برگزار کردیم، اولویت ما روابط مستحکم با همسایگان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۵    
رسانه های داخلی اندونزی از کشف جعبه سیاه هواپیمای حادثه دیده این کشور خبر دادند.
  • ۱