شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 18 آبان 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آبان 1397 جهان نیوز 2 آبان 1397 جهان نیوز 3 آبان 1397 جهان نیوز 4 آبان 1397 جهان نیوز 5 آبان 1397 جهان نیوز 6 آبان 1397 جهان نیوز 7 آبان 1397 جهان نیوز 8 آبان 1397 جهان نیوز 9 آبان 1397 جهان نیوز 10 آبان 1397 جهان نیوز 11 آبان 1397 جهان نیوز 12 آبان 1397 جهان نیوز 13 آبان 1397 جهان نیوز 14 آبان 1397 جهان نیوز 15 آبان 1397 جهان نیوز 16 آبان 1397 جهان نیوز 17 آبان 1397 جهان نیوز 18 آبان 1397 جهان نیوز 19 آبان 1397 جهان نیوز 20 آبان 1397 جهان نیوز 21 آبان 1397 جهان نیوز 22 آبان 1397 جهان نیوز 23 آبان 1397 جهان نیوز 24 آبان 1397 جهان نیوز 25 آبان 1397 جهان نیوز 26 آبان 1397 جهان نیوز 27 آبان 1397 جهان نیوز 28 آبان 1397 جهان نیوز 29 آبان 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۱    
جیمز دورسی معتقد است که این استدلال که تحریمهای امریکا بر مردم عادی ایران اثری ندارد کاملا نادرست است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۱    
چندی پیش و با انتشار نامه اعتراضی آیت الله محمد یزدی به آیت الله شبیری زنجانی برای دیدار با برخی خواص فتنه 88 موج هجمه اصلاح طلبان به آیت الله یزدی شروع شد و به نظر می رسد همچنان ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۴    
به گزارش جهان نیوز ، شنیده های موثق از منابع آگاه حاکی از این است که علی رغم مراجعات مکرر عباس آخوندی جهت کسب حمایت باجناقش حجت الاسلام ناطق نوری برای تصاحب پست شهرداری تهران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۹    
یکی از اوباش سابقه دار که با عربده کشی در خیابان جمهوری آرامش منطقه را به هم زده بود، با شلیک پلیس دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۴    
تیم فوتبال کاشیما آنتلرز فردا دیدار برگشت خودش در فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می کند. کاروان این تیم در حال حاضر در تهران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۰    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: تاریخ ایران نشان داده است که ایرانی ها هیچ وقت بر سر استقلال خود معامله نخواهند کرد و در برابر دخالت و سلطه بیگانگان به هر قیمت ایستادگی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۰    
اصولا همین که bbc فارسی، که به نحوی بیّن و آشکار، کمر به هدم و حذف انگاره های دینی از اذهان مخاطبان بسته است، حال در موضع مدافع باطن دین به میدان آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۹    
سازمان امور مالیاتی کشور نحوه تعیین مالیات بر ارث سهام عدالت متوفیان را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۲    
پخش مجدد سریال ممنوعه از روز دوشنبه 21 آبان ماه آغاز می شود و به صورت هفتگی ادامه می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۶    
مهمترین اخبار تولیدات سینمایی کشورمان را در این گزارش بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۰    
آیین نکوداشت سیدضیاءالدین دری همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در تهران برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۰    
فیلم های اجتماعی می توانند پیش قراول حل مسائل جامعه باشند؛ اما وقتی سطحی شوند آسیب هم می زنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۴    
یک شاهزاده جدا شده از آل سعود از دلایلی که سبب شد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی نقشه قتل وحشیانه جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری رژیم در استانبول را طراحی کند، پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۱    
به گزارش جهان نیوز ، مهناز افشار بازیگر فیلم لس آنجلس تهران ساخته تینا پاکروان، فیلمی از گزارش شب گذشته بخش خبری 20:30 را که به انتقاد از این فیلم پرداخته بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۱    
عباس آخوندی با انتشار مطلبی تحت عنوان "شهردار تهران در دو آیینه نامتقارن" خواسته های خود از مدیریت شهری و شهردار آینده را بیان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۵    
منابع رسانه ای عربی جمعه شب فاش کردند که عربستان به واسطه یک شرکت اسپانیایی، 500 تانک مرکاوا از اسرائیل خریداری کرده که بزرگ ترین معامله نظامی محرمانه در تاریخ سعودی و رژیم صهیونیستی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۶    
حدیث امام زمان(عج) درباره نماز را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۸    
امیر المومنین (ع) می فرمایند: دل های پاک بندگان مواضع نظر الهی است، هر کسی قلبش پاک باشد، خدا به قلب او نظر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۳    
با پایان دوره دولت نهم و دهم به عنوان بانی اصلی پروژه مونوریل قم، این پروژه به بن بست خورد و با حرکت لاک پشتی پیش رفت و در نهایت با مصوبه اخیر شورای شهر قم دیگر هیچ اعتباری برای این پروژه اختصاص ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۰    
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۰    
در پی حمله اشرار مسلح به خودروی پلیس راهور در ایرانشهر، یکی از افسران راهور ناجا مجروح شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۰    
کاروان حامل نخست وزیر انگلیس و همتای بلژیکی او هنگام بازگشت از مراسم ادای احترام به قربانیان جنگ جهانی در بلژیک دچار سانحه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۰    
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال به عنوان یکی از مهمانان ویژه دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران حضور خواهد یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۰    
گروه فرهنگی جهان نیوز : بسیاری از دوستان مجذوب صدای او بودند. دعای کمیل و توسل او مسیر زندگی خیلی از افراد را عوض کرد. شب بود که به همراه چند نفر از دوستان دور هم نشسته بودیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۴    
مشایی معتقد است چون خدا در عالم نبوده و بر عالم است، بنابراین انسان در عالم محور و اساس است، وی صراحتاً می گوید که ما باید به اومانیسم تأسی کرده و به پیروی از آن، انسان را محور عالم قرار دهیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۴    
در جلسه صمیمانه وزیر ورزش و جوانان و وزیر ارتباطات و فناوری با بازیکنان و مربیان پرسپولیس صحبت های جالب توجهی ردوبدل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۱    
درحالی که صادق زیباکلام، انتخابات افغانستان را یکی از دموکراتیک ترین انتخابات ها دانسته بود، منابع رسانه ای می گویند این بدترین انتخابات در 17 سال گذشته بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۱    
استادیار ویروس شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بر اساس نتایج آخرین پژوهش ها ریسک آلودگی و شدت بیماری انفلوآنزا در افراد سیگاری 7 برابر بیشتر از سایرین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۵    
سرانه مصرف آب شرب در ایران هم اکنون 220 لیتر در شبانه روز به ازای هر نفر است که این رقم در برخی از کلانشهرهای کشور مانند تهران به بیش از 300 لیتر در شبانه روز می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۲    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه زمان اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از 26 آبان ماه است، گفت: دولت برنامه ریزی لازم برای جایگزینی نیروهای مشمول قانون را انجام داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۰۹    
یک مقام ارشد سوئیفت گفت: اواخر هفته جاری یعنی فردا و پس فردا دسترسی چند بانک ایرانی به سوئیف قطع می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۰۶    
7روزتا اجرای قانون منبع به کارگیری بازنشستگان باقی مانده و8معاون وزیر نفت صندلی شان را ترک خواهند کرد؛ به گفته کارشناسان تجربه، سلامت مالی و ریسک پذیری بایدمهم ترین معیار انتخاب جانشین باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۰۳    
جمهوری اسلامی ایران با بدعهدی و تحریم های ظالمانه ای روبه رو شده است که تحریم کنندگان اهداف خام و پوچی را دنبال می کنند و با عدم شناخت از مردم این کشور تصور می کنند می توانند با افزایش فشارها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۴۸    
تشکیل کارگروه مسکن و سپس واگذاری مسئولیت اتمام واحدهای مسکن مهر به استانداری ها نشان از فرصت طلبی معاونان آخوندی برای متقاعد کردن وزیر راه و شهرسازی به دلیل نداشتن دید کامل نسبت به طرح مسکن مهر دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۴۵    
رئیس اتحادیه نفتی ایتالیا بیان کرد: ما از 30 کشور جهان نفت وارد می کنیم و همین امر به ما قدرت انعطاف پذیری خوبی می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: این دولت از اول وعده داده بود که ارزش پول ملی را افزایش دهد، ولی تنها نقطه ای که زائران اذیت شدند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۴    
نگاهی به روند اقدامات اتحادیه اروپا در رابطه با تضمین منافع اقتصادی ایران پس از خروج امریکا از برجام به خوبی نشان می دهد که این اتحادیه، در حال وقت کشی است و ضرورت دارد ایران اقدام متقابل صورت دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۵    
رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به گزینه های نهایی تصدی شهردای تهران گفت: ژنرال های شکست خورده و بازنشسته، توانی برای اداره شهر تهران ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۵    
ولی عهد سعودی در دیدار با هیاتی از اونجلیست های آمریکا که به ریاست یک فرد آمریکایی-اسرائیلی به ریاض سفر کرده، گفته قتل خاشقچی نباید موجب شود که جهان به تهدید ایران بی توجهی کند.