جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۴:۳۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 5 دی 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 دی 1397 جهان نیوز 2 دی 1397 جهان نیوز 3 دی 1397 جهان نیوز 4 دی 1397 جهان نیوز 5 دی 1397 جهان نیوز 6 دی 1397 جهان نیوز 7 دی 1397 جهان نیوز 8 دی 1397 جهان نیوز 9 دی 1397 جهان نیوز 10 دی 1397 جهان نیوز 11 دی 1397 جهان نیوز 12 دی 1397 جهان نیوز 13 دی 1397 جهان نیوز 14 دی 1397 جهان نیوز 15 دی 1397 جهان نیوز 16 دی 1397 جهان نیوز 17 دی 1397 جهان نیوز 18 دی 1397 جهان نیوز 19 دی 1397 جهان نیوز 20 دی 1397 جهان نیوز 21 دی 1397 جهان نیوز 22 دی 1397 جهان نیوز 23 دی 1397 جهان نیوز 24 دی 1397 جهان نیوز 25 دی 1397 جهان نیوز 26 دی 1397 جهان نیوز 27 دی 1397 جهان نیوز 28 دی 1397 جهان نیوز 29 دی 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۴    
مسعود خامنه ای در مراسم ختم آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی در مسجد ارگ حضور یافت
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۸    
یادمان و حجله دانشجویان جان باخته در حادثه سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران در محل حادثه نصب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۳۸    
بهترین فردی که امروز می تواند در جامعه ما این پرچم را به دست گیرد مقام معظم رهبری است و اگر این مسئله در ابتدا مورد سئوال بوده امروز نیست و پس از گذشت چند سال و تجربه ای که این مرد بزرگوار یعنی حضرت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۲    
همسایه ها روایت هم سایگی به معنای واقعی آن است. ماجرای آدم هایی که دیوار به دیوار هم زندگی می کنند و علاوه بر اینکه نقش اصلی قصه خود هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۴    
با ادامه فعالیت سامانه بارشی، از بعدازظهر امروز دامنه فعالیت این سامانه به تدریج به جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران گسترش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۱    
وزیر اسبق راه و ترابری گفت: زمین دانشگاه علوم تحقیقات را خارج از ضوابط قانونی در ارتفاع 1800 متری، قلدرمآبانه تصرف کردند و ساختند و به این قلدری هم افتخار می کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۳    
حاشیه نگاری جالب یک خبرنگار از مراسم ترحیم حمید باقری درمنی مفسد اقتصادی که چند روز پیش اعدام شد، قابل توجه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۹    
طرح ساماندهی دستفروشان در 6 منطقه پایتخت با تصویب در کمیته اجتماعی شورای شهر تهران به صورت آزمایشی اجرا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۸    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۰    
مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: لغو ممنوعیت واردات کالاهای مستعمل و دست دوم، به هیچ وجه شامل تجهیزات پزشکی نمی شود و بخشنامه صادره مربوط به حوزه سلامت نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در منطقه 22 شهر تهران به دلیل ساخت وسازهای بی رویه و بدون مطالعه، با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۸    
سایپا قیمت جدید 4 خودروی سراتو 1600 آپشنال، سراتو 2000 آپشنال، چانگان و پراید 151SE را افزایش داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه 80 درصد مردم کشورمان استطاعت مراجعه به بخش خصوصی را ندارند، گفت: 15 تا 18 درصد مردم با کمک بیمه تکمیلی به بخش خصوصی مراجعه می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۲    
کارشناسان اجتماعی معتقدند افزایش ازدواج با ایجاد اشتغال ممکن می شود نه بیشترشدن وام، شنیده ها حاکی از ثابت ماندن نرخ وام ازدواج در لایحه بودجه 98 است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۹    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی از ضرب الاجل یک هفته ای این سازمان برای نظارت فوری بر مدارس غیردولتی به ویژه سیستم های گرمایشی و استحکام بنا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۴    
در صورت حضور رضا قوچان نژاد در تیم پرسپولیس، اتفاقی جنجالی در نقل وانتقالات لیگ برتر رخ خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۱    
یک کارشناس حوزه کار از شورای عالی کار خواست تا در کنار افزایش درصد حداقل مزد، مزایای جانبی و بن خواربار کارگران را افزایش دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۸    
یک دستگاه گوشی Huawei Y6، 2018 با مبلغ یک میلیون و 550 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۶    
به گزارش جهان نیوز ، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در توئیتی به فارسی و انگلیسی نوشت: یاد زرتشت، پیامبر بزرگ ایرانی، سراینده گاتاها و پایه گذار اصول پندار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۴    
عضو هیئت علمی جمعیت شناسی دانشگاه تهران گفت: در سال 1300 جمعیت کشور کمتر از 10 میلیون نفر بوده و در طول یک قرن تقریباً 8 برابر شد؛ بنابراین نیاز است تا این شتاب رشد جمعیت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۸    
سنگربان جوان استقلال تصمیم نهایی خود را برای جدایی از استقلال گرفته است. او منهای این تصمیم از فهرست تیم ملی نیز برای جام ملت های آسیا خط خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۶    
ناکارآمدی چپ های شورای شهر در کنار تأکید آنها بر گران شدن تهران؛ این فرض مهم را به ذهن متبادر می کند که شاید قصد و غرض های خاصی از همزمانی آن ناکارآمدی و این اصرار بر گرانی در میان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۳    
امروز بازار سکه،شرایط ملتهبی را پشت سر گذاشت. قیمت سکه طلا که تا مرز 4 میلیون تومان پیشروی کرده بود، در میانه روز بار دیگر به محدوده سه میلیون و 500 هزار تومان برگشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۵    
رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: استان مرکزی در زمینه تولید گوشت قرمز رتبه سوم کشور را داشته و بیش از 50 درصد این تولیدات پروتئینی استان به سایر استان ها و خارج از کشور صادر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در همایش سراسری مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳    
در شرایطی که بودجه 98 چند روزی است که تقدیم مجلس شورای اسلامی شده، بحث های متفاوتی درباره این لایحه مطرح شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳    
مهاجم ملی پوش فوتبال ایران با مصدومیت تمرین امروز را به پایان رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۷    
اگر رهبر انقلاب حکم کنند، می پذیرم اما اگر ایشان نظر خودم را درباره ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بپرسند می گویم: نه.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۴    
طبق گزارش اخیر مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخداد های رایانه ای (ماهر) نیمی از برنامه های اندرویدی ارائه دهنده خدمات برای کاربران اپلیکیشن اینستاگرام سارق بودند و این مسئله اطلاعات بیش از یک ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۱    
یک رسانه انگلیسی به نقل از منابع آگاه از تمایل اتحادیه عرب به احیاء کرسی سوریه طی سال میلادی آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۵    
یکی از اعضای دفتر آیت الله مؤمن با اشاره به آخرین وضعیت ایشان گفت: وضعیت آیت الله مؤمن نسبت به روزهای گذشته بهتر است و پزشکان معتقد هستند شرایط ثابت و جای امیدواری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۲    
اصلاح طلبان که این روزها به دلیل رفتار زشت یکی از نمایندگان لیست امید در مجلس مورد انتقاد و سؤال قرار گرفته اند، در یک فرافکنی عجیب و همگام با بی بی سی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۲    
اگر گاهی اوقات احساس می کنید نسبت به عدد نوشته شده در شناسنامه تان پیرتر هستید، محققان دانشگاه "براون" دلیل این حس را دریافته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۹    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی درباره نقدینگی و تورم اعلام کرد حجم نقدینگی در دوره تصدی گری حسن روحانی (1392 تاکنون) بیش از سه برابر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۶    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: برنامه زمان بندی کارفرما برای تکمیل فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان سال بود اما برنامه داریم دهه فجر امسال به بهره برداری برسانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۰    
با نزدیکی به ایام شب سال نو میلادی، حال و هوای خیابان میرزای شیرازی تغییر کرده، اما فروشندگان تزئینات کریسمس مدعی هستند که نوسانات نرخ دلار بر داد و ستد بازار تاثیر به سزایی داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۳    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: در کشور مجموع پروژه مسکن مهر، 2 میلیون و 200 هزار واحد بوده که از سال 86 استارت خورده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۰    
محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات بین 22 درصد برای دهک اول تا 24.4 درصد برای دهک دهم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۷    
کمیته ویژه پیگیری سانحه مصیبت بار تصادف اتوبوس واحد علوم و تحقیقات طی اطلاعیه ای از برکناری 5 نفر از مدیران این دانشگاه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۵    
یک تحلیلگر آمریکایی معتقد است: دموکرات ها سال آینده در مورد استیضاح اقدامی خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۲    
صدوشصت وپنجمین شماره ی نشریه خط حزب الله با عنوان فتنه تحریم ساز منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۶    
معاون وزیر خارجه روسیه با هشدار به آمریکا پیرامون مداخله در جانشینیِ خاندان سلطنتی سعودی اعلام کرد: بن سلمان حق دارد که جانشین پدرش باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۶    
درحالی که به نظر می رسد سرمایه گذاران به این نتیجه رسیدند که سقوط سنگین قیمت نفت در شب کریسمس، بسیار زیاد و سریع بوده است، قیمت ها بخشی از سقوط خود را جبران کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه شب در سفری از پیش اعلام نشده و به منظور بازدید از نیروهای آمریکایی وارد عراق شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در حین تمرینات امروز مصدوم شد و نتوانست به تمرینات ادامه دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۷    
مدیر کل خط و سازه های فنی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی گفت: تعریف هر گونه عملیات اجرایی و عمرانی جدید در کشور و همچنین در حوزه راه آهن ممنوع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی مرکزی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده گلوگاه به نوکنده در مسیر مازندران به گلستان، 15 مصدوم بر جای گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲    
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان خواستار لغو مصوبات وزارت نیرو در خصوص پروژه های انتقال آب شد و گفت: انتقال آب برای شرب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۹    
مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی امشب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۲    
وزیران دفاع و خارجه و همچنین رئیس سرویس اطلاعات ترکیه شنبه به روسیه می روند تا با مقامات ارشد این کشور آخرین تحولات سوریه را بررسی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۸    
راننده متخلف یک دستگاه خودروی سواری که مأمور وظیفه شناس راهور را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید پویشی راه بیندازیم و وسایل گرمایشی ناایمن را جمع کنیم؛ در حال حاضر نزدیک به 150 تا 160 هزار کلاس درس داریم که وسایل گرمایشی غیرایمن دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۶    
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که چند روز قبل به طور ضمنی از ترک این تیم خبر داده بود، امروز به صورت رسمی از سمت خود استعفا داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۳    
مقاومت و پایداری ملت یمن و انصارالله سبب شد تا علیرغم تمام حمایت های سیاسی و تسلیحاتی که واشینگتن از ریاض انجام داد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۱۴    
رئیس جمهور سودان با وجود گسترش اعتراضات مردمی در این کشور تأکید کرد که هرگز از قدرت کناره گیری نخواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۱۱    
زمین لرزه ای به قدرت 3.7 ریشتر، لالی در استان خوزستان را به لرزه درآورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۰    
رئیس جمهور روسیه پس از آزمایش موفقیت آمیز موشک های آوانگارد تأکید کرد، مسکو آماده استقرار موشک های جدید فراصوت هسته ای است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۶    
مصدومیت چندبازیکن تیم ملی فوتبال ایران موجب شد تا کارلوس کی روش تصمیم به تغییر لیست نهایی بازیکنان خود برای جام ملت های آسیا بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۳    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طول عمر در کشور افزایش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۰    
نرخ رشد اقتصادی کشور در 6ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با احتساب نفت 0.4 درصد و بدون احتساب نفت 0.3 درصد رشد را نشان می دهد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۲    
امروز در بازار تهران قیمت سکه با 200 هزار تومان کاهش 3 میلیون و 698 هزار تومان و دلار با کاهش 800 تومانی 11 هزار و 200 تومان به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۵    
وزیرکشور خطاب به فرمانده ناجا در رابطه باضرب و شتم مامور راهنمایی و رانندگی، دستور پیگیری صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سالروز درگذشت زرتشت پیامبر در پیامی این مناسبت را گرامی داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۹    
زلزله 5 دی ماه سال 1382 جان بسیاری از هموطنانمان را گرفت و ملت ایران را عزادار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه به خطوط قرمز خود در سوریه پایبند است، گفت تصمیم ترامپ برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه بر عملکرد تل آویو تأثیری ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۷    
پوشش خانه تیمی ، طلاق اجباری ، جدایی از فرزند ، عمل خارج کردن رحم و هزاران ظلم و مصیبت دیگر، گوشه ای از بلایایی است که سازمان مجاهدین خلق یا همان منافقین در حق زنانی که سرباز این نهاد بودند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۳    
از این جهات علمی، مهم تر این است که ایشان با این کمال علمیتی که داشت و این علمیت کم نظیر بود، خادم اسلام بود. خادم اهداف و آرمان های الهی بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۴    
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ از پیگیری تصادف دانشگاه آزاد توسط سه تیم کارشناسی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۴    
بخش مرتبط با پرسش مشمولان سود سهام عدالت و پاسخ های داده شده به آنها، در سامانه سهام عدالت بروزرسانی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۲    
فتنه یعنی مسئله ای که نه فقط عوام بلکه گاهی خواص نیز در آن اشتباه می افتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۹    
برنامه صبحگاهی حالا خورشید در یک هفته گذشته روی آنتن نرفت و همین موضوع حاشیه هایی به همراه داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۶    
سخنان دیروز آقای روحانی، اعترافی تلخ اما دیر هنگام بعد از پنج سال است؛ پنج سالی که مدام وعده یا گزارش های مجعول رونق اقتصادی به عوام و خواص داده می شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۱    
مرجع عالیقدر شیعیان عراق پیامی تسلیتی برای فرزند آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاد .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۲    
یک فوق تخصص آنکولوژی و خون گفت: تخت های برنزه منبع رایجی است که منجر به قرار گرفتن در معرض اشعه های فرابنفش و سرطان پوست می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۶    
روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو به خبری که پیرامون اهمیت نماز در ایستگاه های مترو منتشر شده بود، واکنش نشان داد و پاسخی برای این پایگاه ارسال کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۳    
کمند امیرسلیمانی گفت: خوشبختانه بازخورد مخاطبان نسبت به سریال بی قرار خوب بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۷    
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تسهیلات مسکن مهر از 300 میلیون ریال به 400 میلیون ریال افزایش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۷    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران گفت: امروزه شاهد تشکیل بزرگترین مجمع جوانان در شهر و استان تهران هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۱    
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه به ماجرای آتش سوزی در دبستان شهر زاهدان می پردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۱    
دولت ژاپن اعلام کرد: به دلیل اینکه خوردن گوشت نهنگ بخشی از فرهنگ این کشور است، از ماه جولای سال آینده میلادی شکار نهنگ را از سر خواهد گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۸    
بیشترین تخلف برندهای معروف لبنیات در شیر پرچرب است. این برندها شیر پر چرب را 50 تا 550 تومان گران تر از قیمت مصوب به فروش می رسانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۸    
شرط این خانم خیلی جالب است؛ او شرط می کند که رضایتم در گروی اینست که هردو توبه کنیم. برای توبه هم می روند مسجد محل، خدمت آیت الله تنکابنی تا برای اجابت توبه نذر کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۸    
مریم امیرجلالی گفت: به نظر من بازیگری که نقش منفی بازی می کند، استعداد و توانایی بیشتری دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۵    
در پی واژگونی اتوبوس دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، هنرمندان و چهره های تلویزیون با انتشار پست هایی در صفحه های مجازی خود، به این حادثه تلخ واکنش نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۲    
حسنی مبارک در جلسه شهادت در پرونده حمله به زندان های مصر در جریان انقلاب سال 2011 که محمد مرسی و رهبران اخوان المسلمین متهمان اصلی آن هستند، گفت که بیش از 800 عضو حماس با نفوذ به داخل مصر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین وضعیت درمانی مصدومان حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۹    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در شهر مقدس قم برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۹    
تشکل های دانشجویی پرستاری در اعتراض به عدم اختصاص اعتبار به لایحه بودجه سال 98 جهت جذب پرستاران، اعلام کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۶    
یک روزنامه صهیونیستی از استعفای سفیر این رژیم در سازمان ملل خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۶    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله احمد خاتمی در مصلی امام خمینی (ره) اقامه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
فرشاد مهدی پور، مدیر مسئول روزنامه صبح نو به توئیت عجیب و قابل تامل علی مطهری پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
دیدار روسای جمهور روسیه و بلاروس برای حل اختلافات فی مابین که روز سه شنبه برگزار شده بود؛ بی نتیجه پایان یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
از نشانه های فهم عمیق و درست، بردباری، دانش و سکوت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۰    
نتایج جدیدترین بررسی نشان می دهد که بدبینی آلمانی ها به آینده در عرض پنج سال گذشته به بالاترین حد خود رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۷    
فرمانده سپاه تفنگداران دریایی آمریکا در پاسخ به سوالات سربازان زیردست خود درباره تصمیم های اخیر رئیس جمهور این کشور در خصوص سوریه و افغانستان گفت: من هم نمی دانم چه خبر است .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۴    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اخیرا گزارشی به کنگره آمریکا ارسال کرده است، که محتوای آن اذعان واشنگتن به حائز اهمیت بودن نقش جمهوری اسلامی ایران، چین و روسیه در بحث افغانستان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۴    
رئیس دپارتمان داوران از قضاوت موعود بنیادی فر در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 خبر داد.