شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 9 دی 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 دی 1397 جهان نیوز 2 دی 1397 جهان نیوز 3 دی 1397 جهان نیوز 4 دی 1397 جهان نیوز 5 دی 1397 جهان نیوز 6 دی 1397 جهان نیوز 7 دی 1397 جهان نیوز 8 دی 1397 جهان نیوز 9 دی 1397 جهان نیوز 10 دی 1397 جهان نیوز 11 دی 1397 جهان نیوز 12 دی 1397 جهان نیوز 13 دی 1397 جهان نیوز 14 دی 1397 جهان نیوز 15 دی 1397 جهان نیوز 16 دی 1397 جهان نیوز 17 دی 1397 جهان نیوز 18 دی 1397 جهان نیوز 19 دی 1397 جهان نیوز 20 دی 1397 جهان نیوز 21 دی 1397 جهان نیوز 22 دی 1397 جهان نیوز 23 دی 1397 جهان نیوز 24 دی 1397 جهان نیوز 25 دی 1397 جهان نیوز 26 دی 1397 جهان نیوز 27 دی 1397 جهان نیوز 28 دی 1397 جهان نیوز 29 دی 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۷    
وزیرامورخارجه کشورمان گفت:انگلیسی ها 40 سال است در بازپرداخت پول مردم ایران عقب افتادگی دارند و این موضوع در مراحل قضایی است و به نتایج خوبی رسیدیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۹    
رهبر انقلاب گفتند: حواس تان به این پوشش و حجاب تان باشد، که من وقتی شما را با این حجاب تان می بینم، کیف می کنم و دعای تان می کنم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۷    
با اعلام اسامی فیلم های سینمایی بخش نگاه نو حضور برخی از بازیگران سینما در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر قطعی شده که از جمله مهمترین آنها می توان به سعید آقاخانی دارنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پای حق ایستادن سخت است و می دانم که اهالی سینما در سال 88 بیشترین هزینه را دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۴    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 17 میلیارد تومان کلاهبرداری در زمینه اسناد ملکی در شهریار خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۱    
براساس برخی شنیده ها وزیر بهداشت شنبه 2 هفته پیش کتباً در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور، استعفا داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۸    
ظاهر پوست براساس سلامت جسم و روح فرد متغیر است و می تواند بیانگر علائم بسیاری از بیماری ها باشد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۵    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته حمایتی نقدی برای 2 میلیون و 600 هزار بازنشسته و مستمری بگیر این سازمان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۳    
عضو هیات علمی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران با اعلام خبر تولید عصاره ضد سرطان از چای سبز در این پژوهشکده، گفت: استفاده از آنتی اکسیدان های مصنوعی خود باعث ابتلا به سرطان می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۸    
با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به غرب کشور از امروز درباره بارش های سیل آسا و گرفتگی معابر به استان های تحت تأثیر هشدار داده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی سازمان امدادونجات هلال احمر اعلام کرد: تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی ال 90 در اتوبان قم - کاشان 5 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۸    
دبیر علمی یازدهمین کنگره سکته مغزی با اشاره به 3 علامت اصلی وقوع سکته مغزی گفت: زمان طلایی نجات بیمار و درمان موفقیت آمیز تا 4.5 پس از سکته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما قطعاً به ساز و کار مالی با اروپا دل نبسته ایم و روی آن صد درصد حساب نمی کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۱    
فتح خرمشهر ؛ اثر سعید سعید صادقی در دهمین دوره حراج تهران چکش می خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۱    
در حالی که بحث خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال این روزها داغ است، معاون سابق تربیت بدنی مدعی شد که باشگاه پرسپولیس باید به صاحب اصلی و قدیمی اش بازگردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۶    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اعلام تورم 18 درصدی برای آذر ماه از سوی مرکز آمار گفت: افزایش قیمت ها بسیار بیشتر بوده و تورم هم احتمالا بسیار بیشتر از اینها باید باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۳    
عملیات فریب یک عملیات واقعی است و نه یک رزمایش، این عملیات، با هدف گمراه کردن دشمن و کشاندن و دور کردن نیروهای نظامی حریف از منطقه اصلی عملیات صورت می پذیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۳    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد وراث مشمولان متوفیان سهام عدالت برای بهره مندی از این سهام به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر کشور مراجعه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۷    
یک سناتور برجسته جمهوری خواه گفت، تلاش خواهد کرد رئیس جمهوری آمریکا را در خصوص بازنگری در تصمیمش برای خروج نظامی کامل ایالات متحده از سوریه متقاعد کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۲    
واشنگتن پست به قلم یک مقام پیشین وزارت خارجه آمریکا: ایالات متحده با خروج از سوریه، برای تهران دعوت نامه فرستادتا قدرتمندتر از قبل، بر منطقه حیاتی خاورمیانه، تسلط نظامی و سیاسی واقتصادی داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۲    
از نگاه اقتصادی هر فعالیتی که پاداشی در پی داشته باشد و به قصد تولید و ارائه خدمات عرضه شود به عنوان شغل شناخته می شود تعدادی از آن ها سودی در پی نخواهد داشت و همچنین هزینه های بسیاری هم به دنبال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۹    
4 عضو یک خانواده در ایالت میسوری آمریکا که دو نفر از آنها کودک بودند با شلیک گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۳    
ماجرای استعفای وزیر بهداشت با وجود آنکه هنوز به طور رسمی رسانه ای نشده واکنش های متعددی را در پی داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۰    
رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده کشور گفت: قرار است با هدف کنترل قیمت در بازار هر هفته 50 هزار راس دام سبک به کشور وارد شود و اکنون مراحل اداری و واریز پول آن انجام شده و ورود اولین گله در هفته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۵۴    
همزمانی اظهارات حسن خمینی با حرف های فائزه هاشمی که نقشی پررنگ در حوادث 88 داشت، جای تأمل دارد. آنجا که فائزه هاشمی می گوید: فروپاشی محتوایی نظام رخ داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۲۷    
9 دی مهر باطل بر جریانی بود که از یک طرف به دنبال منفعل کردن مردم و از سمت دیگر به دنبال فعال کردن و به کرسی نشاندن حرف حامیان خویش ولو در شرایطی که در اقلیت باشند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۴    
ابوالقاسم طالبی پیامی که از قول رهبر انقلاب بابت فیلم قلاده های طلا به او داده شده بود را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه با شجاعت اعلام می کنیم که عذر می خواهیم، گفت: باید تلاش خود را مضاعف کنیم و به زودی اقدامات لازم انجام می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۲    
روزنامه گاردین با اشاره به تحولات ماه های اخیر در سوریه، نوشت سال 2018 در حالی به پایان می رسد که بشار اسد رئیس جمهور سوریه توانسته قاطعانه جایگاه خود را تثبیت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۹    
شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1396 به میزان 30.6 درصد افزایش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۹    
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، نرخ ارز موثر برای کل ارز مصرفی دولت از درآمدهای نفتی به میزان 21.7 میلیارد دلار، 5544 تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۶    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها، باید مسئولان ذیربط در وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد خود را ارائه کنند تا در شورایعالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شخصاً برای جذب مهاجم خارجی و تقویت تیمش اقدام خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۴    
در پرسش و پاسخ دانشجویی با معاون فرهنگی قوه قضائیه موضوعات مختلفی از جمله جرم سنگین برادر جهانگیری مطرح شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۱    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه های مشکلات کشور به افرادی که دل در گرو آمریکا دارند و دارای یک انجماد فکری هستند برمی گردد و ما باید در سال آینده از باز بودن دست این افراد جلوگیری کنیم چراکه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۲    
برنامه تیتر امشب مناظره ای با موضوع الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم CFT برگزار می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۷    
فتنه 88 واقعه ای دلخراش، ناگوار و سازماندهی شده توسط عوامل داخلی و خارجی در تاریخ انقلاب اسلامی است که بحمدالله با جوشش غیرت ملت ایران در 9دی88 با تمام ابعاد گسترده ای که داشت خاموش شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۲    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ازبکستان که یکی از گزینه های استقلال برای حضور در جمع آبی پوشان بود با یک تیم ازبکستانی به توافق رسید تا حضورش در لیگ برتر برای نیم فصل دوم منتفی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۲    
برخی رسانه ها از اسامی خبر دادند که در منبج در شمال سوریه به چنگ ارتش سوریه افتاده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی، گفت: وقتی دولت مصوبه مرداد سال 94 را لغو می کند یعنی اینکه عزم جدی برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۶    
سارا خادم الشریعه نماینده شطرنج کشورمان بازهم تاریخ ساز شد و این بار عنوان نایب قهرمانی رقابت های برق آسای جهان را از آن خود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۳    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در نامه ای از رییس دولت اصلاحات خواست بابت چهار خسارت بزرگی که به کشور زده است، از مردم عذرخواهی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۲    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: در صورتی که تا فردا بعدازظهر مبلغ 200 هزار تومان به حساب افراد واجد شرایط واریز نشد می توانند با شماره 1420 تماس گرفته و پیگیر موضوع شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۹    
مردم و به ویژه تجار و بازرگانان داخلی نباید منتظر "معجزه" از ساز و کار SPV باشند، چرا که اساسا نه به لحاظ محتوا و نه لجستیکی اروپا توان این کار را ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۱    
سومین جلسه محاکمه علی اکبر عمارت ساز معاون اجرایی وقت مدیریت شعب بانک تجارت استان کرمان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلال گران اقتصادی و به ریاست قاضی صلواتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۸    
جواد نکونام به اتفاقات اخیر بین او، باشگاه پیکان و باشگاه نساجی واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۵    
درگیری ها و ناامنی هایی که بعد از انتخابات 88 و با دروغ تقلب در جامعه به وجود آمد، آرامش و امنیت را از مردم و مخصوصا خانواده ها سلب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۲    
رحیم مخدومی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در استان ها شعبه دارد و می تواند از این مهم بهره ببرد. قطع به یقین کسانی که وظیفه شان تولید است، دغدغه توزیع را ندارند و با جرأت بیشتری می توانند تولید کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۹    
آیین افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دقایقی پیش در حوزه هنری آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۹    
مربی اسطوره ای باشگاه منچستر به عنوان مشاور فنی سولشیرانتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۳    
جهانگیری مسئول تصمیم گیری برای صدور مجوز "پنبه تراریخت" است. از پنبه محصولاتی مانند نوار بهداشتی، پوشک و منسوجات تهیه می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش از تصمیم مشترک کمیسیون آموزش مجلس و دولت به منظور تعیین اعتبار برای استانداردسازی و ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس خبر داد تا ظرف دو سال آینده این غائله ختم شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۱    
رهبر معظم انقلاب با صدور حکمی آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۷    
هتل محل اقامت تیم پرسپولیس در دوحه در فاصله 8 دقیقه ای تا کمپ اسپایر قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۳    
انسان ها باید به دلایل مختلفی از عنکبوت های بیوه سیاه دوری کنند که یکی از مهمترین دلایل این امر حبس شدن ادرار انسان در صورت گزیده شدن توسط این حشره است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۰    
معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آخرین آمار و وضعیت دانشجویان حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۷    
رئیس جمهور سودان از خروج کشورش از بحران کنونی با وجود همه تلاش هایی که برای به زانو درآوردن این کشور رخ می دهد، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۸    
روز دوشنبه بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در استان های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی استان کرمان و غرب هرمزگان پیش بینی می شود .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۵    
آقای منتظری دادستان کل کشور امروز میان دانشجویان معترض در مقابل واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد رفت و با سعه صدر به حرف های آنها گوش کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۷    
هر دلار کاهش قیمت نفت در سال آینده، سبب کاهش بیش از 2.4 هزار میلیارد تومانی منابع بودجه 98 خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۸    
پس از پایان بیانات رهبر انقلاب و به هنگام ترک حرم امام، آقای هاشمی رفسنجانی که از سخنان رهبر انقلاب خوشحال به نظر می رسید به یکی از فرزندان رهبر انقلاب می گوید صحبت های آقا انصافا خیلی خوب و کامل بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و در پی مسائل مطرح شده در بازی با ذوب آهن که مورد اعتراض مقام های باشگاه سپاهان نیز بود از یک جلسه همراهی پرسپولیس محروم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۵    
منابع عراقی فاش کردند رئیس جمهور فعلی و سابق آمریکا هنگام سفر از قبل اعلام نشده به عراق در رصد اطلاعاتی و تیررس نیروهای مقاومت عراق قرار داشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۸    
معاون رفاه اجتماعی وزیر کار با اشاره به گستردگی درخواست ها و شکایات مربوط به یارانه های نقدی گفت: در پنج سال اخیر 5 برابر کل شکایات دیوان عدالت اداری، درباره وضعیت یارانه ها شکایت داشته ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۸    
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه این حکومت مردم سالاری است و مردم، ولی نعمت این انقلاب هست، بیان داشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۵    
خواننده انقلابی کشور گفت: تهیه کننده، مدیر برنامه و اسپانسری در کارم وجود ندارد و کار ها به لطف ائمه اطهار (ع) پیش می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۹    
آرش دادگر کارگردان در برنامه شب تئاتر از بی توجهی مسئولان به بودجه تئاتر انتقاد کرد و گفت:باید به تئاتر و هنر برای نهادینه کردن فرهنگ انسان ساز در کشور توجه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۶    
راشاتودی می گوید که در مجموع تاکنون بیش از 4500 نفر از جلیقه زردها توسط پلیس فرانسه دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۶    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: جرقه های فتنه 88 از خارج کشور بود، ولی عده ای هم در داخل اغفال شده و با آن ها همکاری کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۰    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حماسه مردم کمر فتنه را شکست، گفت: حوزه علمیه قم بصیر است و این حوزه در شکل گیری انقلاب اسلامی همراه با امام خمینی(ره) نقش زیادی داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۷    
آقای آخوندی در آلمان، بعد از هگل که اصل مدرنیته را مورد پرسش قرار داد، هایدگر تکنولوژی مدرن را مورد پرسش اساسی قرار داد و این رویکرد تا هابرماس نیز تداوم دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۷    
انتخابات پرشور و منحصر به فرد سال 88 با یک شایعه بزرگ به اسم تقلب به انحراف کشیده شد و سپس با شایعه کشته سازی به بحران رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۴    
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه حماسه 9 دی فتح الفتوح امت اسلامی ایران بود گفت: ماهیت توطئه فتنه 88 کودتای تمام عیار علیه نظام اسلامی ایران بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۱    
شهردار تهران گفت: تهران برای توسعه تکمیلی شبکه اتوبوسرانی بیش از 3 هزار اتوبوس نیاز دارد تا این خدمات رسانی به همه نقاط فراگیر باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال در سطح بازار تهران است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم تا پای جان کنار نظام و انقلاب ایستاده اند و از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نمی آیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جاه طلبی سران فتنه زمینه ساز آشوب ها در داخل کشور شد و دشمنان انقلاب نیز از آنان به عنوان طعمه استفاده کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۵    
تیم ملی فوتبال کشورمان تاکنون 13 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حضور یافته و در آستانه چهاردهمین حضور در این مسابقات قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۵    
شبکه یک، دو و سه برنامه شان بارشان را برای فجر انقلاب اسلامی و تعطیلات نوروز بسته اند و منتظر هستند از آن ها رونمایی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۵    
میثم تیموری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال به شایعه جدایی اش از این تیم واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر مزایای متعدد عرضه نفت در بورس برای بی اثر کردن تحریم های آمریکا گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۴    
الحشد الشعبی عراق، شمار نظامیان آمریکایی حاضر در یک پایگاه هوایی در استان الانبار را پنج هزار نفر تخمین زد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۴    
مازاد تراز تجارت خارجی کشور تا پایان آذر امسال به 738 میلیون دلار رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۱    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب ما در 40 سالگی، قدرت خودش را نشان داده و در منطقه نفوذ کرده است، قدرت جمهوری اسلامی ایران قوی تر از ناتو در منطقه از لحاظ نظامی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۸    
در جلسه دیگری به ایشان گفتم آقای کروبی دارند از خارج برایتان پول جمع می کنند. نمی گویم حتما از خارجی ها و بیگانگان است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۵    
نتایج یک بررسی نشان می دهد که خواب منظم و کافی در دوران کودکی باعث می شود کودکان در سنین نوجوانی شادتر و از وزن ایده آلی برخوردار باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۵    
30 خرداد 1388 مسجد لولاگر توسط اغتشاش گران آتش زده شد. برآورد گفت وگوهای شاهدان عینی ماجرا با مطبوعات همچنین مستند تلویزیونی میم مثل مسجد، آ مثل آتش اما پرده از ماهیت جریانی سازمان یافته برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۵    
رئیس اورژانس کشور از بهبود وضعیت جسمانی مصدومان حادثه علوم و تحقیقات خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۲    
هنوز چند روز از انتشار فهرست نهایی و 23 نفره رقیب اصلی ایران نگذشته بود که سرمربی اسلوونیایی تغییر بزرگ در جمع شاگردانش ایجاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۹    
در حالیکه دادگاه عالی پاکستان فشار بر رئیس جمهور سابق این کشور را افزایش داده است وزیر راه آهن پاکستان اوضاع زرداری را بسیار بدتر از نواز شریف دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۶    
تیم ملی درون دروازه سه دروازه بان آماده و سرحال دارد و دروازه بان اصلی ایران، حضور در جام جهانی و فینال لیگ قهرمانان آسیا را امسال تجربه کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۶    
سازمان ثبت احوال اعلام کرد از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیون و 201 هزار کودک در کشور متولد شده است .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۰    
برنامه کامل مسابقات جام ملت های آسیا 2019 امارات به تفکیک بازی ها و روزها مشخص شده و دیدار افتتاحیه و فینال در ورزشگاه زائد شهر ابوظبی برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور از ارقام چند ده هزار میلیاردی در ردیف بودجه های وزارت بهداشت پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۴    
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۸    
بزرگداشت حماسه 9 دی در میدان امام حسین(ع)