سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۱Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 26 دی 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 دی 1397 جهان نیوز 2 دی 1397 جهان نیوز 3 دی 1397 جهان نیوز 4 دی 1397 جهان نیوز 5 دی 1397 جهان نیوز 6 دی 1397 جهان نیوز 7 دی 1397 جهان نیوز 8 دی 1397 جهان نیوز 9 دی 1397 جهان نیوز 10 دی 1397 جهان نیوز 11 دی 1397 جهان نیوز 12 دی 1397 جهان نیوز 13 دی 1397 جهان نیوز 14 دی 1397 جهان نیوز 15 دی 1397 جهان نیوز 16 دی 1397 جهان نیوز 17 دی 1397 جهان نیوز 18 دی 1397 جهان نیوز 19 دی 1397 جهان نیوز 20 دی 1397 جهان نیوز 21 دی 1397 جهان نیوز 22 دی 1397 جهان نیوز 23 دی 1397 جهان نیوز 24 دی 1397 جهان نیوز 25 دی 1397 جهان نیوز 26 دی 1397 جهان نیوز 27 دی 1397 جهان نیوز 28 دی 1397 جهان نیوز 29 دی 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۳    
حجت الاسلام دانشمند می گوید ایام فاطمیه باید ایامی برای ارتقای سبک زندگی اسلامی باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۱۳    
اصلاح طلبان سعی دارند برچسب حمایت از دولت را از روی برند سیاسی خود بردارند، این در حالی است که نمی توان حافظه تاریخی مردم را پاک کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۴    
تناقض های موجود در بحث آمار میزان بیکاران و اشتغال ایجاد شده در دولت های مختلف مخصوصاً دولت یازدهم و دوازدهم به یک معضل تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۳    
پرونده موبایل قاپی دو موتورسوار مشکوک که متهمند چندی پیش موبایل های مردم را در حوالی خیابان سهروردی تهران سرقت کرده اند، در دادسرا مورد رسیدگی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۰    
دادستان ساری از دستگیری تعدادی از اخلالگران نظام اقتصادی و محتکران با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در چالوس خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۴    
نتایج تحقیقات اخیر محققان بلژیکی به طور واضحی نشان می دهد که ورزش، قبل از اصلی ترین وعده غذایی روز، یعنی صبحانه، بر کاهش وزن تاثیرگذار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۱    
محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی در چهارمین آوای بیداری گفت: امروز در معرض شدیدترین هنرهای مبتذل از سوی دشمنان این سرزمین هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ار عمکرد اروپا در قبال برجام راضی نیستیم، اظهار داشت: موضع گیری سیاسی اروپایی ها در حمایت از برجام رضایت بخش است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۰    
مزرعهٔ شاه ابراهیم در 24 کیلومتری قم واقع شده و بنای کنونی آن مزاری از دورهٔ صفوی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۸    
ستاره عراقی استقلال می خواهد به لیگ امارات بازگردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۷    
تقریباً همه مادران، با دل دردهای دوران نوزادی فرزندانشان مواجه شده اند، دردهایی که به گریه های طولانی منجر شده و بارها مادران را به مطب پزشکان و درمانگاه ها می کشاند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۵    
پلیس مشهد با صدور دستورات ویژه ای از سوی معاون دادستان مشهد و با استفاده از بایگانی تصاویر مجرمان سابقه دار، زورگیران خشنی را به دام انداخت که متهم به آزار و اذیت یک زن جوان هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۷    
به هرحال سگ بازی از تبعات سبک زندگی مدرن است! اتفاقی که باعث می شود بعد از مدتی صاحبان سرمایه دار و نوکیسه ای که به سگ بازی در خیابان ها مشغول می شوند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۰    
سرمایه گذاری ایران در سوریه یک نیاز است؛ همچنان که ما نیازمند سرمایه گذاری طرف های دارای تکنولوژی برتر هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۴    
بسیاری معتقدند چشم های نقاشی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی هنگامی که در سراسر اتاق حرکت می کنند آنها را دنبال می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۱    
ریواس (Rhubarb) گیاهی است از تیره هفت بندان (Polygonaceae) بومی مناطق سیبری یا هیمالیا، که از سده شانزدهم در اروپا کشت می شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۸    
شبکه های مختلف سیما فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند که از جمله مهمترین آن ها می توان به سناتور ، تشریفات ، شکارچی شنبه و وفا اشاره کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۵    
مسئولان ورزش ایران درجایگاه ویژه دیدار ایران و عراق یک مهمان نا خوانده داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۶    
سیزدهمین روز از رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا با برگزاری دیدارهای گروه های C و D پیگیری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۶    
معاون وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر درباره سومین سالگرد اجرای توافق برجام نوشت که توافق هسته ای نشان داد که آمریکا چقدر غیرقابل اطمینان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۳    
عضو اتاق بزراگانی ایران گفت: اینکه ارز حاصل از صادرات برنگردد جای سوال دارد. در زمان های گذشته هم که دولت کنترلی بر بازگشت ارز نداشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس گفت: عرضه و فروش بنزین و گازوئیل در مناطق مرری بالاتر از 1000 تومان در بودجه 98 پیش بینی شده تا 11 هزار میلیارد تومان درامد با فروش 15 میلیون لیتر عاید کشور شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو مدعی شد: قیمت خودرو های خارجی اندکی کاهش یافته و زمان بیشتری نیاز است تا قیمت ها ریزش بیشتری داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۷    
حیدر سلیمانی معتقد است روشن ایرماتوف با دو اشتباه تاثیرگذار در نتیجه دیدار ایران و عراق عملکرد منفی را در این دیدار داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۱    
از شنبه هفته آینده 29 دی ماه 97 توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایری که شماره شبای آن ها در بانک های مسکن و انصار است در مجموع به ارزش 49 میلیارد تومان و جمعیتی بالغ بر 570 هزار نفر پرداخت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۸    
یک روزنامه بین المللی چاپ سوئیس، با انتشار گزارشی مستند، بخشی از فجایع و فریبکاری های نهفته در سازمان تروریستی منافقین را بازگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۵    
فصل نقل و انتقالاتی زمستانی آغاز شده است و تیم های بزرگ به دنبال تقویت خود هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۲    
بازیکنان استقلال با انتشار پستی دسته جمعی نسبت به عملکرد مدیران باشگاه بابت عملی نشدن وعده هایشان اعتراض کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۱۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رشد تقاضا و عدم عرضه مسکن باعث می شود اقشار بی مسکن 80 درصد درآمد خود را صرف اجاره بها کنند گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۱۰    
تشکل های صنعتی و صنفی پوشاک، با ارسال نامه ای به عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، خواستار از سرگیری مبارزه با قاچاق پوشاک در سطح عرضه شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۰۴    
طی درگیری ها در پایتخت لیبی دست کم 5 نفر کشته شده و ده ها نفر نیز مجروح شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۰۱    
مدیرکل فراورده های طبیعی و سنتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه واردات مکمل های تغذیه ای مشابه تولید داخل ممنوع است، گفت: واردات 46 قلم از مکمل هایی که مشابه تولید داخل هستند، ممنوع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۷    
سروش در برنامه بهتان BBC تاکید می کند که ماجرای مورد اشاره در سال 1374 اتفاق افتاده است و نه سال 71 بنابراین سایت انتخاب مانند همه دروغگویان کم حافظه در این مورد نیز گاف بزرگی داده و دروغ شاخداری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مازندران از کشف فساد 22 میلیون دلاری در این استان خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۱    
در پایان نشست خبری کارلوس کی روش بعد از بازی تیم ملی ایران و عراق، مسئولان فدراسیون فوتبال از خبرنگاری که خودش را نماینده فیفا جا زده بود، شکایت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۲    
طرح برکناری نخست وزیر انگلیس با رای منفی اکثریت نمایندگان پارلمان این کشور بی نتیجه ماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۹    
مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای تأکید کرد: حوزه علمیه همراه با مردم قم، با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عهد می بندند تا در صیانت از هویت ایمانی و انقلابی قم و حوزه بکوشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهوری فرانسه در بازدید سرزده از شهر گاسنی در شمال این کشور گفت: بعضی از فقرا ادا در می آورند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۰    
اتحادیه اروپا آماده است تا خروج انگلیس از این اتحادیه را تا سال 2020 به تعویق بیندازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۷    
درحالی شایعه ممنوع التصویری عادل فردوسی پور شنیده می شود که وی قرار است بازی فردای عربستان و قطر را گزارش خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دو موقعیت بسیار خوب داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۷    
اینکه کسانی که در مناظره دستشان خالی و زبان منطقشان الکن است پس از مناظره بخواهند با تحریف و کج فهمی از عباراتی روشن و تعمیم نادرست آن ضعف خود را جبران کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۷    
فرماندار شهرستان لالی از جان باختن یک دختر 15 ساله بر اثر صاعقه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۴    
رسانه های خارجی از برگزاری اعتراضات ضد سعودی در ایتالیا خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، با یادآوری سوابق تصویب ماده 29برنامه ششم اعلام کرد:دولتمردان برای شفاف شدن حقوق و مزایای دریافتی خود انگیزه و علاقه ای ندارند و آنرا پنهان می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۵    
یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال که به همراه این تیم در اردوی آماده سازی ترکیه حضور دارد به نمایندگی از بازیکنان با یکی از مدیران باشگاه تماس گرفت و خبر اعتصاب بازیکنان را به وی داد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۹    
معاون مالی و اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی گفت: از شنبه بسته 200 هزار تومانی حمایتی افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان دریافتی دارند به حساب شان واریز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۱    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با نمایندگان گروه های مقاومت اسلامی در شهر کربلا واقعیت امروز آمریکا را همانند داستان مشهور شاه برهنه دانست و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۵    
وزارت امور خارجه فرانسه به پرتاب ماهواره ایرانی "پیام" واکنش نشان داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تهدیدات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را گزافه گویی خواند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۹    
تیم ملی فوتبال ایران که در دو. دیدار ابتدایی خود در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا برابر یمن و ویتنام به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف عراق رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز ثبت نام ششمین آزمون دستگاه های اجرایی از 30 دیماه سال جاری و جذب 250 نفر در سازمان تعزیرات از طریق این آزمون خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۳    
تیم ملی فوتبال ایران که در دو. دیدار ابتدایی خود در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا برابر یمن و ویتنام به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف عراق رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۰    
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی استعفا کرد و انجام امور حقوقی در این سازمان مأموریت جدید وی اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۴    
ظریف وزیر خارجه کشورمان دستگیری خبرنگار پرس تی وی در آمریکا سیاسی و غیرقابل قبول دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۱۸    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شفافیت در مجلس وجود ندارد گفت: در طرح شفافیت آرای نمایندگان 192 نفر شفافیت آرا را امضا و فقط 53 نفر در رای گیری شرکت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۹    
یک رسانه لهستانی مدعی شد که تهران صدور روادید توریستی برای شهروندان لهستانی را متوقف کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۹    
نشست وزیر خارجه کشورمان با مقامات رسمی استان کربلا شامل استاندار، رؤسای مجالس استان، نمایندگان عتبات مقدسه و برخی از نمایندگان کربلا و بابِل در مجلس عراق برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۸    
اگرچه ماهواره به درستی در مدار تزریق نشد اما در این مدت کوتاه، بخش مهمی از وظایف خود را انجام داد و 100 درصد انتظاراتی که از آن در گذر اول توقع می رفت محقق کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۹    
ترکیب 11 نفر اصلی ایران برای دیدار با عراق در جام ملت های آسیا 2019 اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۹    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه از رئیس جمهور آمریکا بابت خارج کردن این کشور از توافق هسته ای برجام تشکر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۶    
دادستان تهران گفت: از 50 مورد کیفرخواست در مورد پرونده حقوق های نجومی، 14 مورد منجر به صدور حکم شده و تعدادی هم تبرئه شده اند و از آنجایی که در مرحله اعتراض است پس از قطعی شدن جزییات حکم اعلام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۱    
علی عسکری در واکنش به بازداشت مرضیه هاشمی، گفت: رفتار دو گانه در ذات دولت آمریکاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۸    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 (سرویس دانش آموزان پسرانه دوره اول دبیرستان) در محور اختیارآباد کرمان یک دانش آموز کشته و 5 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۵    
درحالی که طلا روند افزایشی داشت اما با بهبود بازارهای بورس روند کاهشی به خود گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۲    
پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران امروز خبر استعفای خود را در فضای مجازی منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۷    
قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در مراسم بزرگداشت آیت الله شاهرودی گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی یک عالم وارسته و فقیه شایسته و مجاهدی خستگی ناپذیر بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روز گذشته در نایروبی، این حادثه را به دولت و ملت کنیا تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۵    
کرملین از دیدار سه جانبه میان ایران، روسیه و ترکیه خبر داد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهور مصر با صدور فرمانی بی سابقه، سفرهای رسمی مقامات ارشد این کشور و شیخ الازهر بدون کسب اجازه از رئیس جمهور را ممنوع کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۶    
از مهمترین تحولاتی که در پی قتل این روزنامه نگار سعودی رخ داد، گمانه زنی ها درباره آینده سیاسی عربستان و احتمال برکناری محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی از جایگاهش است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۰    
آخرین خبر ها از تحولات میدانی شمال و شمال شرق استان دیاله حاکیست، عملیات نیرو های عراقی در مناطق خانقین، السعدیه، جلولا، مقدادیه و بعقوبه علیه هسته های خاموش گروه تروریستی داعش ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۸    
فرمانده نیروی قدس سپاه شهادت جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش در سانحه هواپیمای بوئینگ707 را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به پرتاب ماهواره پیام توسط ایران واکنش نشان داد و هم نوا با مواضع آمریکا پرتاب ماهواره توسط ایران را محکوم کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۵    
بازتاب سخنان روحانی تا جایی است که امروز هم بسیاری برای نتایج و مواهب برجام از مصداق سیب و گلابی های برجام استفاده می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۲    
دیلی تلگراف نوشت تحقیر کامل و نشریه پرتغالی پابلیکو تیتر زد خدا به داد بریتانیا برسد؛ کشور در آستانه برزخ سیاسی قرار گرفته است .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۶    
منابع نزدیک به محافل تصمیم ساز در اردن می گویند، امان دست رد به سینه وزیر خارجه آمریکا برای پیوستن به ائتلاف منطقه ای علیه ایران زده و تاکید کرده که اردن منافع خود را فدای خصومت با ایران و متحدانش ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس دانشگاه امیرکبیر درباره آخرین وضعیت ماهواره پیام که در مدار زمین قرار نگرفت، گفت: بقایای این ماهواره در اقیانوس هند افتاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۹    
یک استاد دانشگاه ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی کشور که باعث ایجاد پدیده چند شغلی بودن و زمان فروشی شده است، گفت: کودکان در این خانواده ها متحمل آسیب های گوناگون می شوند چرا که فرد زمان کافی برای فرزند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۳    
وزیر خارجه روسیه به آمریکا هشدار داد از دخالت در امور ونزوئلا و همچنین طرح گزینه نظامی علیه این کشور، پرهیز کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۰    
علائم هشدار دهنده ی سرطان موارد زیاد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۴    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی همواره سعی بر برخورد سنجیده و عاقلانه با تخلفات و هنجارشکنان دارد و اجازه نمی دهد جزیره امن کیش به محلی برای حیاط خلوت هنجارشکنان تبدیل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۱    
نخست وزیر مأمور به تشکیل دولت لبنان تاکید کرد: از غیاب هیئت لیبیایی در نشست سران بیروت متاسفیم. روابط میان کشورهای برادر باید فراتر از اهانت ها باشد و اهانت ها نباید بر آن تاثیر بگذارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۰    
مستند ساز کشورمان گفت: در حال حاظر اطلاعات درستی در دست نداریم، با توجه به این که الان 4 روز است وی توسط FBI دستگیر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۰    
در شهر منبج سوریه یک انفجار رخ داده است که در پی آن 9 نفر کشته و 20 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۷    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که بیش از 25 درصد از نظامیان خارجی طی سال گذشته میلادی از این کشور عقب نشینی کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۴    
وزیر خارجه بحرین بر حمایت کامل کشورش از تلاش های آمریکا برای آنچه مقابله با سیاست های ایران خواند، تأکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۸    
یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس اعلام کرد از آنجایی که رژیم صهیونیستی بخش هایی از لبنان و سوریه و فلسطین را اشغال کرده، هماهنگی میان محور مقاومت برای نبرد با این رژیم ضروری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۹    
دادستان کرمان از انهدام یک باند بزرگ کلاهبرداری که در بستر فضای مجازی که ازطریق نرم افزار وسایت "دیوار" در سطح وسیع اقدام به کلاهبردای از شهروندان می نمود خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با شاره به اینکه اخذ عوارض از طرح زوج و فرد خلاف است گفت: عموما ثبت نام برای طرح ترافیک جدید برای سال آینده در ماه های پایانی سال جاری انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 98 از مصوبه این کمیسیون برای ارسال پیامکی تخلفات رانندگی، به مالکان وسایل نقلیه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۳    
سرلشکر جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهدیدات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۳    
یکی از مهمترین مشکلات اقتصادی این روزهای کشور و مردم، گرفتاری های متعددی است که جامعه کارگری کشور با آن روبروست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۰    
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: شورای تامین ا
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به محض تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه و ابلاغ به کمیته امداد، توزیع مرحله دوم را در دهه فجر آغاز خواهیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۰    
سفیر اسبق ایران در عراق گفت: آمریکا علیرغم برخورداری از برخی امکانات و ابزارها جهت فشار به دولت عراق مبنی بر عدم همکاری با ایران نتیجه ای از این سیاست نخواهد گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۴    
در پی درگذشت حسین محب اهری برخی مسئولان فرهنگی و هنری پیام تسلیتی را صادر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۹    
سازمان بسیج رسانه در واکنش به دستگیری خبرنگار پرس تی وی در آمریکا با صدور بیانیه ای تاکید کرد: مدعیان آزادی بیان هنوز هم تاب بیان حقیقت را ندارند.
  • ۱