جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۴:۳۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 7 آذر 1395 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 31 اردیبهشت 1395 جام جم 31 خرداد 1395 جام جم 31 تیر 1395 جام جم 31 مرداد 1395 جام جم 31 شهریور 1395 جام جم 30 مهر 1395 جام جم 30 آبان 1395 جام جم 30 دی 1395 جام جم 30 بهمن 1395 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 1 آذر 1395 جام جم 2 آذر 1395 جام جم 3 آذر 1395 جام جم 4 آذر 1395 جام جم 5 آذر 1395 جام جم 6 آذر 1395 جام جم 7 آذر 1395 جام جم 8 آذر 1395 جام جم 9 آذر 1395 جام جم 10 آذر 1395 جام جم 11 آذر 1395 جام جم 12 آذر 1395 جام جم 13 آذر 1395 جام جم 14 آذر 1395 جام جم 15 آذر 1395 جام جم 16 آذر 1395 جام جم 17 آذر 1395 جام جم 18 آذر 1395 جام جم 19 آذر 1395 جام جم 20 آذر 1395 جام جم 21 آذر 1395 جام جم 22 آذر 1395 جام جم 23 آذر 1395 جام جم 24 آذر 1395 جام جم 25 آذر 1395 جام جم 26 آذر 1395 جام جم 27 آذر 1395 جام جم 28 آذر 1395 جام جم 29 آذر 1395 جام جم 30 آذر 1395 
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۱    
اجساد 4 تن از اعضای یک خانواده در اتاق هتلی واقع در آلاسکا کشف شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۵    
مشاور امنیت ملی آمریکا طی سخنانی گفت اگر برجام را پاره کنیم وعده شکنی کرده ایم و با این کار منزوی می شویم.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۰    
این روزها بیشتر شهرهای کشورمان آب و هوایی سرد، بارانی و برفی را تجربه می کنند. در این میان بازار شایعات حسابی گرم است و انواع و اقسام توصیه ها را درباره پیشگیری و درمان سرماخوردگی می شنویم ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۹    
وزیر بهداشت گفت: تعداد مسمومیت ها با گاز مونواکسید کربن نگران کننده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۳    
مایه شگفتی نیست که لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بیشترین دستمزد را در میان هم تیمی های خود در باشگاه بارسلونا دریافت می کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۳    
مهاجم برزیلی بارسلونا که با فراری اش دچار سانحه شد تنها بازیکنی نبوده که کنترل خودروی ایتالیایی لوکس و گران قیمتش را از دست داده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۵    
بعید است کسی کاربر رایانه باشد و با نرم افزار Word (ورد) مایکروسافت کار نکرده باشد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۷    
صدایتان مدتی است گرفته. علاوه بر آن احساس می کنید تنفس و بلعیدن غذا نیز برایتان مشکل شده است. در چنین شرایطی توصیه می شود بسرعت تحت معاینه پزشکی قرار بگیرید ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۲    
مطالعات محققان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی نشان می دهد نرخ سکته مغزی در جوانان نسبت به نسل قبل افزایش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۴    
مصرف برخی دانه های ریز مغذی از جمله گردو می تواند اثرات مفید برسلامت بگذارد و باعث شادی به خاطر فرزند آوری در خانواده ها شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۹    
نمایندگان 15 خودروساز و قطعه ساز ژاپنی با سرمایه گذاری در طرح عظیم نقشه بردای سه بعدی با جزئیات بالا از تمام خیابان های این کشور به منظور ارتقاء ایمنی خوردروهای خودران موافقت کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۶    
دو بازیکن پر حاشیه پرسپولیس به تفریح سالم پرداختند و منچ بازی کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۳    
یک کامیون هنگام سوخت گیری به دلایل نامعلومی منفجر و کارگر پمپ بنزین دچار سوختگی شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۴    
مردم کشور سوئیس امروز به پای صندوق های رای رفته اند تا در همه پرسی پایان تولید و استفاده از انرژی هسته ای در این کشور شرکت کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۳    
گزینه سرمربی گری تیم ملی والیبال ایران به نیمکت تیم ملی لهستان نزدیک شد. این خبری است که یک سایت بین المللی والیبال می دهد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۶    
بیش از 50 فیلم تلویزیونی، سینمایی و انیمیشن روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 10، 11 و 12 آذر ماه مصادف با شهادت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته از شبکه های سیما روی آنتن می رود. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۶    
یک مرد در چین به طرز جنون آمیزی هفت زن را با خودرویش زیر گرفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۸    
خلبان برای این تمرین 3 هفته متوالی صبر پیشه کرده است تا بتواند این عملیات تمرینی را در وضعیت ذکر شده انجام دهد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۵    
منابع امنیتی ترکیه از بازداشت خطرناکترین عضو استرالیایی داعش و معروفترین مسئول جذب تروریست این گروه در خاک ترکیه خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۸    
سردار آزمون ملقب به مسی ایرانی با گلزنی خود در دقیقه 41 آنژی ماچاخکالای روسیه را نقره داغ کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۰    
در هوای آلوده می توان بینی را با سرم های مخصوص شست وشوی بینی شست وشو داد. اگر به این سرم ها در دسترس نیست، افراد می توانند در یک لیوان بزرگ آب جوشیده همراه با نصف قاشق چایخوری نمک بریزند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۹    
تیم ملی کاراته ایران در پایان پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی دوره قبل را از دست داد و روی سکوی دوم قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۳    
پیکر فیدل کاسترو، رهبر انقلاب کوبا که جمعه شب در90 سالگی درگذشت بنا به وصیتش سوزانده شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۷    
راننده آلمانی تیم مرسدس که در آخرین گرندپری فصل دوم شد، با همین رتبه قهرمانی اش در مسابقات فرمول یک سال 2016 را قطعی کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۲    
رئیس انجمن سردرد ایران با بیان این که سردرد با منشا مشکلات گردنی در نوجوانان و جوانان شایع است، افزود ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۲    
تا به حال به این موضوع که سن واقعی بدن شما چقدر است فکر کرده اید؟ شاید باور نکنید اگر بگوییم که هر چند سال یک بار تقریبا تمام سلول های بدن شما تعویض می شوند و اصلا دیگر آن آدم قبلی نیستید!
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۷    
افزایش هورمون های مردانه، شایع ترین اختلال غدد درون ریز خانم ها در سن باروری است که میزان شیوع آن 8 درصد است؛ یعنی از هر 12 نفر خانم یک نفر مبتلا به آن است ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه هیچ استیضاحی در دستور کار مجلس نیست، گفت: طرح موضوع جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر راه مساله حاشیه ای است که برخی ها مطرح می کنند چون مجلس این هفته جلسه ای ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۴    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور از شناسایی و دستگیری چهار عضو یک شبکه ترانزیتی قاچاق مواد مخدر در پروازهای داخلی به روش بلع خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۴    
به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی، جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر یکشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۵    
تا حالا فکر کرده اید در چه حالتی می خوابید؟ آیا عادت دارید به پشت بخوابید، یا روی شکم، به پهلو یا جنینی؟ باید بدانید که تمام این وضعیت ها در کیفیت خواب و حتی سلامتی بدن تاثیر دارند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۹    
تیم ملی کاراته ایران با کسب 25 مدال عنوان نایب قهرمانی رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۳    
در این فیلم نوحه خوانی به مناسبت وفات حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع)، همراه با تصاویری جانکش از حرمین مدینه و مشهد مقدس را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۲    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: یک طرفه شدن محور چالوس به جهت روانی ترافیک به تعویق افتاده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۲    
روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای جزییات گزارش سانحه برخورد قطارهای مسافری در بلاک گرداب هفت خوان مورخ پنجم آذر را منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۶    
ژابی آلونسو هافبک دفاعی و اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ به رکورد 800 بازی در مصاف منجر به پیروزی مقابل بایرلورکوزن دست یافت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۸    
ابتدا بین دو مفهوم که معمولا اشتباه گرفته می شود یک خط جداکننده بکشیم: پرداخت و بانکداری. پرداخت یک چیز است و بانکداری چیز دیگر.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۷    
حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در واکنش به حادثه برخورد دو قطار در مسیر مشهد و کشته شدن شماری از زائران رضوی گفت: درگذشت جانسوز این عزیزان مرگ طبیعی نبوده و معلول مستقیم سرنوشت الهی نیست ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۷    
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت آموزشی تمام مدارس و مراکز آموزشی کشور روز سه شنبه نهم آذرماه دایر است و جریان طبیعی خود را طی خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۷    
بسیاری از لنزهایی که توسط افراد غیر متخصص در اختیار متقاضیان قرار داده می شود از استاندارد برخوردار نبوده و موجب بروز عوارض ناگوار می شوند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۱    
دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند که خوردن بستنی در این زمان از روز تاثیر بسزایی در کارکرد مغز دارد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۸    
فرانسه با ابراز همدردی با خانواده های قربانیان حادثه برخورد دو قطار مسافربری در ایران برای مجروحان حادثه آرزوی بهبودی کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۲    
مدیر کل نظارت بر فراورده های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: فرآورده ها یا پودرهای چاق کننده غیرمجاز ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۴    
نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو در گزارشی به تمجید از عملکرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف پرداخته و باواریایی ها را هم به فهرست تیم هایی اضافه کرده است که تحت تأثیر بازی این بازیکن 21 ساله قرار ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهور روسیه یک اسب سفید از برترین نژاد اسب روس را به دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا اهدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۵    
پیشتر درباره نبرد نوارهای ویدئویی و این که سونی چگونه شکست سختی از JVC خورد، نوشته بودیم.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۲    
تیراندازی مرگبار در ایالت نیو اورلئان آمریکا دست کم یک کشته و نه زخمی به همراه داشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۶    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یک مورد زمین خواری به ارزش 60 میلیارد ریال کشف و در این راستا 11 متهم در شهرستان گیلانغرب دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۷    
یکی از هفت تکاور بازمانده از عملیات مروارید می گوید: خیلی جالب است یک گلوله آرپی جی به اتاقک برج کنترل زدیم و با همان یک گلوله آرپی جی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۱    
سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار، کنسول جدید سونی به بازار آمد. این نوع جدید از PS4 که قرار بود پاسخ سونی به عقب ماندگی نسل هشتم از توسعه بی وقفه بازار رایانه های شخصی باشد ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با الکترونیکی شدن احراز هویت رأی دهندگان در انتخابات آتی ریاست جمهوری خبر داد و گفت بکارگیری تجهیزات خاص احراز هویت افراد در شعب اخذ رأی منوط به اخذ تأییدیه های ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۸    
دزدی که در حال فرار با یک کیف زنانه بود، ناگهان با خودرو عبوری تصادف کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۸    
پادشاه مراکش در واکنش به شایعات مطرح شده درخصوص پروژه هایی که این کشور در ماداگاسکار کلید زده، خود را "امیرالمومنین" خواند و گفت: حضور مراکش در قاره آفریقا برای برخی خوشایند نیست.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۱    
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از افزایش شمار جان باختگان حادثه قطار مشهد به 49 نفر خبر داد و گفت: به زودی اسامی این افراد اعلام می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۸    
یک پسر روسی در ایستگاه مترو با حرکتی احمقانه سوار قطار شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۸    
بازی کودکان در میان دود و آتش ، درگیریها درسرت لیبی ، آتش در حیفا و مراسم قبایل در گامبیا از جمله تصاویر ارائه شده در این گزارش تصویری - تشریحی است .
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۲    
در جلسه صبح امروز فدراسیون با مربیان و سرپرستان لیگ برتری جرائم تخلفات کاهش پیدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۲    
در پی فوران یک آتشفشان در مکزیک توده ای از خاکستر به ارتفاع حدودا 4000 متر محیط اطراف را فرا گرفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۲    
پژو در سال 2012 مدل 301 به عنوان یک سدان مقرون به صرفه و اقتصادی، برای بازارهای در حال توسعه در سراسر جهان معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۲    
دومین تفاهم نامه و قرارداد محرمانگی مبتنی بر چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف مطالعه میدان های شادگان، پارسی و رگ سفید، میان این شرکت و شرکت شلمبرژه امضا شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۹    
هنگام برگزاری مسابقه هاکی روی یخ در کشور کانادا، توپ به شدت با سر یکی از مربیان برخورد کرد که باعث مصدومیت او شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۸    
کشور ما در منطقه از نظر سلامت خون چه رتبه ای دارد؟
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۸    
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه مازندران اعمال می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۸    
کیمیا علیزاده پس از آن عمل جراحی سنگین زانو هنوز دوران نقاهت را طی می کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۵    
مسئول روابط عمومی کل سپاه از جان باختن 4 تن از کادر پروازی نیروی هوافضای سپاه در سانحه سقوط بالگرد امدادی در دریای خزر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۶    
ماجرای حضور محسن چاوشی در سنتوری 2 (سنتوری مرد پائیزی) همچنان یکی از موضوعات حاشیه ای موسیقی است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۳    
حدود بیست سال پیش قطعه ای بندری در فضایی کاملا شاد، در سراسر ایران دست به دست گشت و باعث شد به عنوان هیت ترین قطعه موسیقی سال شناخته شود ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۳    
محققین دانشگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی برنامه ای (کد مخربی) نوشته اند که چیپ صدای رایانه (PC) را به گروگان گرفته و به هکر اجازه می دهد تاز هدفون های متصل شده به رایانه به جای میکروفون استفاده کرده و ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۴    
در این فیلم صحنه هایی از کارت قرمزهای جالب تاریخ فوتبال را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۱    
قیمت دلار در بازار تهران دستکم 3805 تومان و حداکثر با 56 تومان افزایش 3820 تومان در مقایسه با دیروز معامله می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۱    
یک مقام مسئول در شرکت نفت خزر احتمال داد سقوط بالگرد این شرکت در دریای خزر گم شدن افق دید در شب باشد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۱    
گلاس فیش یا ماهیان شیشه ای متعلق به خانواده Chandidae یا Ambassidae شامل همه ماهیانی است که دارای بدن شفاف هستند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۷    
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:هنوز درمورد امکان تعطیلی روز سه شنبه هیچ تصمیمی گرفته نشده. تصمیمات در این زمینه بر عهده دولت است و آموزش و پرورش به تنهایی اطلاعیه ای صادر نمی کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۸    
محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه آهن، پس از حادثه اخیر تصادف قطار استعفای خود را در پخش زنده اخبار اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۰    
ران گلس بازیگر آمریکایی سریال هایی چون بارنی میلر و فایرفلای در 71 سالگی درگذشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۷    
به مناسبت سالروز نیروی دریایی، جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۹    
معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه محیط زیست مدافع حقوق مردم است، گفت: برخی ها با استفاده از قدرت سیاسی و یا ثروت خود در تقابل با محیط زیست برمی آیند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۶    
دانشمندان مشغول تحقیق برای ساخت یک دستگاه وای فای مینیاتوری مخصوص اینترنت اشیا هستند که علاوه بر کوچک بودن، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۶    
این روزها خطر گاز گرفتگی به شدت شهروندان را تهدید می کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۳    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: کنارک در جنوب این استان با دمای حداکثر 31 درجه سانتی گراد در شبانه روز گذشته گرمترین شهر کشور بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۳    
عکاس این تصویر پونی جی است که می گوید وقتی این اختاپوس کوچک پیدا کردم که خودش را زیر یک بطری مخفی کرده بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران می گوید 9 نفر از جانباختگان دو قطار مسافربری از چهره قابل شناسایی هستند و 27 جسد به علت شدت آسیب ها قابل شناسایی از طریق چهره نیستند و از تمامی 36 پیکر نمونه DNA اخذ ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل پیش بینی هواشناسی کشور از احتمال سقوط بهمن در برخی جاده های کشور خبر داد و گفت:در چند روز آینده با افزایش 5 تا 10 درجه ای دمای هوا در شمال وشمال شرق کشور رو به رو خواهیم بود واز آنجا که به ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۰    
نسخه به روزشده نرم افزار چندرسانه ای وی ال سی به گونه ای طراحی شده که برای اولین بار مشاهده ویدئوهای 360 درجه را ممکن می کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۸    
دفتر بررسیهای اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وضعیت ارتباطات داخلی کشور در حوزه تلفن همراه را اعلام کرد. طبق این آمار، ضریب نفوذ موبایل در کشور به 99 درصد رسید.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۹    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر یک سخنران، سابقه جنجالی و تنش زایی دارد، نهاد قانونی مثل قوه قضائیه جلویش را گرفته است و برخی هم انگار می کنند که فاجعه بزرگی اتفاق افتاده است ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۳    
حسین الله کرم مطلبی درباره کوروش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در بیانیه ای غیرمتعارف کاسترو را دیکتاتوری بی رحم خواند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۸    
هیات عالی تجاری و اقتصادی ایالت های شمال آلمان از زیر ساخت های منطقه و توانمندیهای صنعتی و تجاری بازدید کردند و با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۵    
ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از متلاشی شدن 351 باند قاچاق کالا خبر داد و بر اساس آمار لوازم خانگی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۲    
لائوس در سال های جنگ ویتنام تحت شدیدترین حملات هوایی ارتش آمریکا بود.270 میلیون بمب بر سر کشوری کوچک، رکورد آتش افروزی را جابجا کرد.حدود یک سوم از این بمب ها عمل نکرده اند و هنوز قربانی می گیرند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۲    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازداشت پزشکی که 30 میلیارد تومان پروتز به بیماران تحمیل کرد را تکذیب کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰    
کارشناس هواشناسی: دمای هوای صبح امروز تهران منفی یک تا منفی دو درجه بود در حالی که همزمان دمای هوای مسکو جایی که همه آنجا را سرد می شناسند یک درجه بالای صفر بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰    
دو تن از کارگران یک کارخانه صنایع غذایی به نام های "جواد" و "فرشاد" ، با حمله ور شدن به سمت سایر کارگران اقدام به مجروح نمودن تعدادی از آنها از جمله فردی بنام "اسلام ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰    
مهرداد تقی زاده بهجتی با حفظ سمت سرپرست شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰    
احمدرضا عابدزاده پیامی اینستاگرامی برای علی دایی منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۱    
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه هیچ یک از مدیران دستگاه های دولتی در شهرستان ری حق مشکل آفرینی و سنگ اندازی در روند تولید واحدهای صنعتی را به بهانه های مختلف ندارند گفت ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۱    
پیرترین مرد ایران با 133 سال سن در شهرستان نقده درگذشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۱    
یکی از دشمنان کی روش دیروز در مقام سرمربی تیم جونبوک کره جنوبی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • ۱