جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۲۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 2 مهر 1397 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 31 فروردین 1397 جام جم 31 اردیبهشت 1397 جام جم 31 خرداد 1397 جام جم 31 تیر 1397 جام جم 31 مرداد 1397 جام جم 31 شهریور 1397 جام جم 30 آبان 1397 جام جم 30 آذر 1397 جام جم 30 دی 1397 جام جم 30 بهمن 1397 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 1 مهر 1397 جام جم 2 مهر 1397 جام جم 3 مهر 1397 جام جم 4 مهر 1397 جام جم 5 مهر 1397 جام جم 6 مهر 1397 جام جم 7 مهر 1397 جام جم 8 مهر 1397 جام جم 9 مهر 1397 جام جم 10 مهر 1397 جام جم 11 مهر 1397 جام جم 12 مهر 1397 جام جم 13 مهر 1397 جام جم 14 مهر 1397 جام جم 15 مهر 1397 جام جم 16 مهر 1397 جام جم 17 مهر 1397 جام جم 18 مهر 1397 جام جم 19 مهر 1397 جام جم 20 مهر 1397 جام جم 21 مهر 1397 جام جم 22 مهر 1397 جام جم 23 مهر 1397 جام جم 24 مهر 1397 جام جم 25 مهر 1397 جام جم 26 مهر 1397 جام جم 27 مهر 1397 جام جم 28 مهر 1397 جام جم 29 مهر 1397 جام جم 30 مهر 1397 
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۱    
مرد جوانی که با ضربه مرگبار چاقو به گردن همکار خود، او را کشته بود بازداشت شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پی افزایش قیمت سیب زمینی در سطح شهر، از اعلام آمادگی این سازمان برای عرضه مستقیم سیب زمینی در میادین میوه و تره بار خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۰    
به احترام زمین، زبان اعضای سازمان های مردم نهاد (سَمَن) عاشق طبیعت این سرزمین پهناور است تا از تلاش هایشان درباره حفظ محیط زیست بگویند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۷    
موزیک جدید حامد زمانی به نام ترور 97 به مناسبت واقعه تروریستی اهواز را بشنوید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۸    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خانواده های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه خبرورزشی نوشت: اولین بار این شایعه وقتی به گوش رسید که وینفرد شفر، فرهاد مجیدی را نشناخت ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، وب سایت نود با مرور اسناد تاریخی آماری استخراج کرده است که کمتر به آن پرداخته شده است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، ایران ورزشی نوشت: ترافیک فصل پرسپولیسی ها از اوایل شهریور آغاز شده. پرسپولیسی ها روز اول شهریور در آبادان میهمان صنعت نفت بودند و سپس برای بازی با الدحیل در روز ششم همان ماه ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۶    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج دوره کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ورود نخبگان برای تقویت اقتصاد دانش بنیان را ضروری خواند و گفت: رشد اقتصادی با هزینه دولت شکل نمی گیرد، بلکه با مشارکت سرمایه گذاران ایجاد می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۸    
با توجه به این که از دیدگاه تغذیه نوین مطالب گوناگونی در مجلات، صفحات مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری ارائه شده تصمیم گرفتیم در گفت وگو با دکتر یحیی زینالپور فتاحی ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۲    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: هویت تروریستهای اهواز شناسایی و خانه تیمی این تروریستها کشف و 22 نفر از عوامل پشتیبانی کننده دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور کشورمان در دیدار رئیس جمهور کوبا، گفت: امروز گروههای تروریستی از سوی کشورهایی مدعی مبارزه با تروریسم، حمایت می شوند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۶    
رئیس جمهور در دیدار مدیر اجرایی صندوق بین المللی پول تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران علاقه مند است روابط خود را با نهادهای پولی جهانی از جمله صندوق بین المللی پول گسترش بدهد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهور در اجلاس صلح برای بزرگداشت نسلون ماندلا، با تاکید بر اینکه ماندلا از دوستان نزدیک و وفادار ایران بود، گفت: دولتمردان بزرگ بجای دیوار، پل می سازند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه تبریز از ساعت 18 امروز دوشنبه به مصاف ژاپن رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 -3 به اتمام رسید ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۴    
رسانه های خبری از استعفای معاون دادستان آمریکا خبر می دهند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۹    
روحانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تمایل دارید تحت هر شرایطی با ترامپ دیدار کنید؟، گفت: دیدار خود به تنهایی موضوعیت ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۰    
اولین نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشورهای منطقه چهارم مهرماه در تهران برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۹    
وزارت صنعت معدن و تجارت صادرات گوجه را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۴    
رئیس جمهور کشورمان گفت: اگر قرار است خلیج فارس برای تجارت آبراهی امن باشد، باید برای همه باشد. این نه یک تهدید، بلکه یک حقیقت تاریخی است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، امروز -دوشنبه- گفت که به زودی برای بار دوم با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، دیدار خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از 90، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که تا پیش از بازی های هفته هفتم لیگ برتر، 145 پیروزی در بازی های خانگی به دست آورده و از این نظر با استقلال تهران مساوی بود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور، گفت:مردم اطمینان داشته باشند که دولت کالا های اساسی و نیاز های مرتبط با دارو و درمان را در هر شرایطی تامین خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دو بسته معیشتی برای آحاد مردم و اقشار آسیب پذیر فراهم شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۰    
یکی از مدیران شرکت بازاریابی نفت عراق اعلام کرد این کشور به دنبال فرصت طلبی و تصاحب سهم ایران از بازار نیست.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۱    
مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان به طرح 16 پرسش و پاسخ درباره محورهای تعامل ایران با FATF پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18:30 روز پنجشنبه پنجم شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۱    
فدریکا موگرینی، رییس سیاست خارجه اتحادیه اروپا و محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان، دوشنبه 2 مهر، پیش از هفتاد و سومین دوره مجمع عمومی سازمان ملل در هتل میلینیوم دیدار کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۱    
گلچین محرم 1397 از مداح اهل بیت حاج محمود کریمی را بشنوید
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۸    
طرحی با عنوان آقای وزیر در چهار قاب را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۲    
رئیس جمهور در جلسه با مدیران ارشد رسانه ای آمریکا نسبت به اظهارات یکی از مقامات آمریکایی در خصوص حادثه تروریستی اهواز واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۱    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه گوش دستگاه قضایی به فضاسازی ها بدهکار نیست،گفت: تخریب دستگاه قضایی، خیانت به امام (ره) و انقلاب است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۹    
با اتمام مهلت ثبت نام اینترنتی تسهیلات وام ضروری 5 میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری، 234 هزار و 689 نفر از بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری، درخواست خود را ثبت کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۴    
منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی تعزیرات با اشاره به تشکیل 400 پرونده احتکار، گفت: میلگرد و لوازم خانگی در صدر احتکارها بوده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات اعلام کرد: دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز سه شنبه 10 مهر 1397 در ساعت 20 ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۹    
نوحه کلاسیک سنتی خطه بوشهر با صدای مرحوم جهانبخش کردی زاده (بَخشو) اواخر دهه 40 را بشنوید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۳    
جمعی از ورزشکاران مدال آور و غرورآفرین کشورمان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا (اندونزی) ظهر امروز (دوشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به غیر قانونی بودن تحریم های آمریکا و تبدیل شدن آن به ابزار انتقام شخصی ترامپ از کشورهای مخالف گفت ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۴    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به پاسخ عجیب وزیر بهداشت به یک شهروند گفت: برخی رفتارها حتی بدون اینکه ایشان خودشان متوجه باشند در آقای قاضی زاده نهادینه شده است که بعضا این نوع رفتار با مردم ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مدال ، همانگونه که علی دایی اعلام کرده است، او قید مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را زده تا این باشگاه از مخمصه خودساخته خارج شود. مذاکرات در جلسه دو هفته قبل ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۹    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که حمله تروریستی اهواز با حمایت مالی عربستان سعودی و امارات متحده عربی و آموزش های نظامی سیا و موساد انجام شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۹    
این کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: علت اقدام تروریستی اخیر در اهواز شکست طرح دشمان برای شورش مردم در برابر فشار اقتصادی است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علی انصاریان بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس که مدتی است در عالم هنر و سینما فعالیت می کند امروز در فرودگاه شهر فرانکفورت آلمان با رونالدینیو اسطوره ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶    
این کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: پذیرفتن مسئولیت عملیات تروریستی اهواز توسط داعش تاکتیک کشورهای حمایت کننده از الاحوازیه برای مصون ماندن از واکنش ایران است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶    
شعرخوانی محمد جوادی الهی پور تقدیم به حضرت رباب (س) را بشنوید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۱    
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با همتای سوری خود تاکید کرد که سامانه دفاع هوایی سوریه را تقویت می کند و موشک های ضد هوایی اس 300 را به این کشور تحویل می دهد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۸    
رئیس جمهور شب گذشته واردنیویورک شده و امشب برنامه های مختلفی از سخنرانی در جمع نخبگان سیاسی خارجی آمریکا تا دیدار با برخی مقام ها در دستور کار است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
جمعی از مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی اندونزی، ظهر امروز (دوشنبه) پس از اقامه ی نماز ظهر و عصر با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۶    
منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت سمند ال ایکس و پژو پارس دارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۸    
قیمت سکه طرح امامی امروز در بازار تهران با صد هزار تومان افزایش به 4 میلیون و 701 هزار تومان رسید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۹    
منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۱    
رئیس پلییس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق سابقه دار در پایتخت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۰    
رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیرو های مسلح جزئیات معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۲    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که اگر تحریم های فعلی منجر به تغییری در ایران نشود، واشنگتن به سراغ گزینه های دیگری برای فشار بر جمهوری اسلامی می رود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۲    
درحالی برخی سخنان سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت دولت دوازدهم برای چندمین بار در فضای مجازی باعث واکنش های متفاوت شده است که جامعه شناسان معتقدند در شرایط فعلی نگاه بالا به پایین مسئولان می ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۹    
سلبریتی ها و چهره های محبوب مردم بویژه بازیگران و اهل سینما بلافاصله پس از حادثه تروریستی اهواز در صفحات شخصی خود در فضای مجازی و اینستاگرام واکنش نشان دادند و با حادثه دیدگان و خانواده های آنها و ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۶    
حادثه روز گذشته شهرستان اهواز اگرچه خاطره ای تلخ در ذهن هموطنان خوزستانی ایجاد کرد اما باعث شد تا چهره واقعی دشمنان منطقه ای ایران مشخص تر از گذشته برای همگان به نمایش گذاشته شود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۳    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، این متخصصان با بیان اینکه رژیم غذایی مدیترانه ای می تواند از خطر ابتلا به سکته مغزی بکاهد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۰    
جمعی از مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی اندونزی، ظهر امروز (دوشنبه) پس از اقامه ی نماز ظهر و عصر با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۰    
به شهادت رسیدن نزدیک به سی نفر از هموطنان اهوازی ایران در حادثه تروریستی روز گذشته باعث شد تا ایران همچون همیشه یکصدا نسبت به این اقدام کورکورانه واکنش نشان داده و در نهایت نقشه شوم دشمنان منطقه ای و ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۷    
شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اعمال محدودیت تردد در عبور و مرور خودروهای حمل کالا از ابتدای مهر ماه به مدت 11 روز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۷    
امروز با تماشای برنامه ضربان و حال خوب شبکه سلامت، درخصوص بیماری های چشم و آلزایمر جدیدترین اطلاعات پزشکی را دریافت کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا امروز برای حضور در مراسم معرفی بهترین های سال 2018 دنیا به لندن سفر نمی کند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برخی برداشت های نادرست از اظهارات مهدی تاج ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ارسال نامه رسمی عربستان به ایران برای اعلام نام شهدای مسجد الحرام و بازماندگان آن حادثه با هدف پرداخت دیه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۶    
به گزارش جام جم آنلاین ، تیم منتخب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به این شرح است: دروازه بان: حسین پورحمیدی (استقلال خوزستان) مدافعان: فرشاد فرجی (نساجی مازندران) ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۶    
یک منبع آگاه از پیشنهاد دولت به علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دو کرسی سخنگویی دولت و سفیر ایران در چین خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۵    
حادثه تروریستی در محل برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز یک بار دیگر همه مردم کشورمان را ناراحت کرد و با انتشار اولین تصاویر مردم در صفحه های اجتماعی شان ضمن محکومیت این حمله با بازماندگان حادثه اظهار ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۳    
زلزله 4.1 ریشتری شهرستان مهران از توابع استان ایلام را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۳    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیحاتی را درباره نحوه و ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در نیمه دوم سال ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۳    
رئیس جمهور در بدو ورود به نیویورک تاکید کرد: مجمع عمومی امسال فرصت است برای اینکه برخی از تخلفات و پشت کردن ها به تعهدات بین المللی بهتر تبیین شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هیچکس گمان نکند، مردمانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس از حمله بمب ها و موشک ها نترسیدند، امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگرانند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه عده ای خیال کنند می توانند خوزستان را از ایران جدا کنند، خواب و رویایی تحقق نیافتنی است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خواستار شکایت رسمی وزارت امور خارجه از کشورهای حامی تروریسم از جمله عاملان حادثه تروریستی اهواز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۷    
عظمت عاشورا و جایگاه والای ماه محرم به گونه ای است که امام راحل(ره)، زنده ماندن اسلام را به بزرگداشت و احیای دو ماه محرم و صفر نسبت داده و بسیاری از علما و صاحب نظران شکل گیری و اقتدار انقلاب اسلامی ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۴    
نخستین تراموای شهری خودران در یک مسیر 6 کیلومتری در آلمان آزمایش شد. در این قطار از الگوریتم های هوش مصنوعی، رادار و لیدار استفاده شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۳    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: شاهد تردد دانش آموزان در سطح شهر هستیم که لازم است رانندگان محترم نکاتی را در رابطه با آن ها رعایت کنند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۳    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، غلامرضا نوروزی دو روز پیش از منفی شدن تست دوپینگ ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی خبر داد و اینکه کاروان ایران در این دوره بازی ها پاک بوده است. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۰    
سید محمود علوی گفت: تک تک تروریست ها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.شماری از عوامل مرتبط با حادثه تروریستی اهواز دستگیر شده اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۰    
پیکرهای مطهر شهیدان گرانقدر حادثه تروریستی اهواز با حضور مردم شهید پرور خوزستان در اهواز تشییع شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۰    
حجج اسلام والمسلمین مروی و رحیمیان که از سوی مقام معظم رهبری برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای گرانقدر حادثه تروریستی اهواز شب گذشته وارد استان خوزستان شده بودند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۲    
واقعه غمبار اهواز گرچه ملت ایران را عزادار کرد اما بار دیگر اتحاد و انسجام ملی و همبستگی همه اقوام و قومیت ها را در کشورمان نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۳    
دکتر میرباقری، تلویزیون ایران را تأثیرگذارترین رسانه میان مردم دانست و گفت: بیش از 80درصد مردم کشور مخاطب تلویزیون جمهوری اسلامی ایران هستند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، در ادامه هفته پنجم رقابت های سری A ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس با گلزنی مجدد ستاره اش ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۴    
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در چهار ماه نخست امسال 21 مورد فوت ناشی از غرق شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل23 درصد افزایش ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۱    
سرعت بازگشت موشک بالستیک سجیل به جو زمین و سقوط روی هدف، حدود 13 ماخ (حدود 4 هزار و 300 متر بر ثانیه) است که این ویژگی، انهدام موشک را برای تمام سامانه های دفاع هوایی موجود ناممکن می کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۱    
مدیر دفتر پایش سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی های جوی نشان می دهد بارندگی ها تا چهارشنبه هفته جاری در کشور ادامه دارد و شاهد کاهش دما در مناطق بارانی خواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۷    
پیکرهای مطهر شهیدان گرانقدر حادثه تروریستی اهواز با حضور مردم شهید پرور خوزستان در اهواز در حال تشییع است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، نتایج کامل هفته هفتم به این شرح است: جمعه 30 شهریور 1397 ماشین سازی تبریز 1 - 0 پارس جنوبی جم صنعت نفت آبادان - پیکان 19:30 سپاهان 3 - 1 فولاد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۹    
مهم ترین عناوین صفحه اول برخی از روزنامه های امروز دوشنبه دوم مهر 97 را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، بارسلونا با تساوی 2 بر 2 خانگی مقابل جیرونا، اولین امتیازات فصل خودش را از دست داد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه خراسان ورزشی در مطلبی با اشاره به صحبتهای جدید رئیس فدراسیون فوتبال درباره هزینه 5 ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۳    
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۷    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه غلبه بر مشکلات امروز کشور، صرفاً نیازمند مدیریتی جهادی و مستقل از جناح بندی و منفعت طلبی است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۶    
اینکه حسین پس از این که همه عزیزانش را در خون می بیند و جز دشمن کینه توز و غارتگر در برابرش نمی بیند فریاد می زند که: هل من ناصر ینصرنی؟ ...