سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۰:۵۸Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 3 مهر 1397 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 31 فروردین 1397 جام جم 31 اردیبهشت 1397 جام جم 31 خرداد 1397 جام جم 31 تیر 1397 جام جم 31 مرداد 1397 جام جم 31 شهریور 1397 جام جم 30 آبان 1397 جام جم 30 آذر 1397 جام جم 30 دی 1397 جام جم 30 بهمن 1397 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 1 مهر 1397 جام جم 2 مهر 1397 جام جم 3 مهر 1397 جام جم 4 مهر 1397 جام جم 5 مهر 1397 جام جم 6 مهر 1397 جام جم 7 مهر 1397 جام جم 8 مهر 1397 جام جم 9 مهر 1397 جام جم 10 مهر 1397 جام جم 11 مهر 1397 جام جم 12 مهر 1397 جام جم 13 مهر 1397 جام جم 14 مهر 1397 جام جم 15 مهر 1397 جام جم 16 مهر 1397 جام جم 17 مهر 1397 جام جم 18 مهر 1397 جام جم 19 مهر 1397 جام جم 20 مهر 1397 جام جم 21 مهر 1397 جام جم 22 مهر 1397 جام جم 23 مهر 1397 جام جم 24 مهر 1397 جام جم 25 مهر 1397 جام جم 26 مهر 1397 جام جم 27 مهر 1397 جام جم 28 مهر 1397 جام جم 29 مهر 1397 جام جم 30 مهر 1397 
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۱    
نخست وزیر نیوزیلند با دختر 3 ساله اش در صحن سازمان ملل حضور یافت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۹    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت ملی خانه پدری فروغ فرخ زاد خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس در روز خداحافظی فرشاد پیوس سه بر صفر مقابل استقلال پیروز شد. پرسپولیس در آن روز با توافق دو باشگاه کارهای عجیبی انجام داد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۷    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: 24 دفتر ثابت و موقت در کشور از امروز نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می کنند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، در جریان این گفت و گو اتفاق بسیار بدی افتاد. در روزهای گذشته شایعه دروغین و تاسف آور ابتلای شفر به آلزایمر منتشر شده بود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، تعداد بردهای استقلال از پرسپولیس بیشتر است اما در این میان برخی از پیروزی ها با توجه به نمایش بد هر دو تیم چنگی به دل نزده اند اما حساب برخی از دیدارها جداست ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی 88 وضعیت متفاوتی در جدول لیگ دارند. پرسپولیس بازی قبلی خود را یک بر صفر مقابل سپیدرود رشت با پیروزی به پایان رسید و هم اکنون با یک امتیاز ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۹    
رئیس جمهور در سخنرانی خود در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: سخن ما روشن است؛ تعهد در برابر تعهد، نقض در برابر نقض،تهدید در برابر تهدید.و گام در برابر گام،به جای حرف در برابر حرف.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۶    
پس از گذشت چهار روز از حمله تروریستی به رژه نظامی اهواز که واکنش جهانیان و نهاد های بین المللی را برانگیخت، یک مسئول در وزارت امور خارجه عربستان در واکنش به فشار افکار عمومی جهان ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۱    
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی از موافقت نمایندگان کمیسیون متبوع خود در بررسی لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه می گوید دنیا باید به سمت حل مشکلات از طریق چندجانبه گرایی گام بردارد و برجام نمونه موفق استفاده از این راهبرد بوده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۵    
وزیر بهداشت گفت:برای این که به مصرف کننده فشار نیاید باید مابه التفاوت نرخ ارز را به جای پرداخت به تولیدکننده در قالب بیمه به مصرف کننده بدهیم.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۹    
به مناسبت 27 سپتامبر (5 مهر) روز جهانی جهانگردی و گردشگری، رادیو اقتصاد در برنامه چالش کاری از گروه صنعت و بازرگانی این شبکه به موضوع گردشگری پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۳    
دکتر علی عسکری در پیامی درگذشت یدالله صمدی کارگردان متعهد تلویزیون و سینما را تسلیت گفت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهوری ترکیه در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: از قدس قبله مسلمانان دفاع می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۱    
نایب رئیس قرارگاه عمّار در مراسم عزاداری دهه دوم محرم با تأکید بر وظیفه خطیر نمایندگی مجلس، به بیان خاطره ای از مرحوم حجّت الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۰    
درگیری دو کارگر افغان در مغازه مرغ فروشی در تهران منجر به قتل یکی از آنها و فرار قاتل شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۵    
آستان قدس رضوی در اطلاعیه ای خبر استعفای قائم مقام تولیت این آستان مقدس را تکذیب کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۵    
ترامپ در آغاز سخنرانی خود در سازمان ملل مورد تمسخر اعضای سازمان ملل قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۰    
مرد جوان که به عنوان تنها مظنون قتل دختر نوجوان معلولش بازداشت شده بود، بعد از 9 روز سکوت اعتراف کرد که به خاطر ناتوانی در تامین هزینه های دختر 12 ساله اش، او را کشته است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۴    
یدالله صمدی کارگردان و تهیه کننده نام آشنای تلویزیون و سینما و خالق آثاری چون شوق پرواز، هفت سین، دونفر و نصفی، ساوالان و ... پس از تحمل یک دوره بیماری ساعتی پیش درگذشت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۱    
رئیس سازمان صداوسیما در گرامیداشت مجاهدت های رسانه ای خانواده برون مرزی دانش، مهارت، هنر و شجاعت خبرنگاران معاونت برون مرزی را در مناطق خطرخیز برای بیان حقایق ستود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۹    
رئیس جمهور در دیدار با نخبگان و صاحب نظران سیاست خارجی آمریکا، مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در زمینه مسائل و موضوعات گوناگون منطقه ای و بین المللی را تبیین کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهوری آمریکا با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل، به تشریح مسائل و راهبردهای اصلی سیاست خارجی پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: برادر مقتول به قتل مربی بدنسازی اعتراف و انگیزه اش را اختلافات مالی عنوان کرده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل، به تشریح مسائل و راهبردهای اصلی سیاست خارجی پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۵    
رسانه های خبری از آغاز نشست مجمع عمومی سازمان ملل در مقر این سازمان در نیویورک خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس می گوید که آخوندی به دلیل عمل جراحی به جلسه امروز این کمیسیون نرفته است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۰    
قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از برپایی 500 موکب ایرانی در استان کربلا همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۱    
محمدجوادظریف با جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس دیدار و گفت وگو کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۱    
موزیک جدید علمدار از علیرضا طلیسچی را بشنوید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۹    
ماموران گمرک طی 4 عملیات موفق به شناسایی و کشف 15 مورد قاچاق انسان در روزهای اخیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۶    
حادثه اهواز که رخ داد ، همه مقامات و چهره های داخلی ایران گفتند این حادثه، یک حادثه تروریستی بوده و پای غربی ها و سعودی ها در میان است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۰    
⁧حسن روحانی در واکنش به جمله ترامپ گفت⁩: به جای حرف، صداقت و جدیت لازم است. او دو سال پیگیر دیدار است. این ملاقات باید زمانی انجام شود که واقعا به نفع دو ملت و دو کشور باشد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۱    
بدین وسیله به اطلاع تمام اتاق ها، انجمن ها و اتحادیه های محترم می رساند بانک مرکزی به منظور ایجاد شفافیت در فرآیند فروش ارز حاصل از صادرات و تامین ارز واردات ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۸    
شعرخوانی فضه سادات حسینی در مدح امام حسین (ع) با شعری از حمید رضا برقعی در شانزدهمین محفل شعر قرار در خبرگزاری تسنیم را بشنوید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۹    
منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۰    
سال 95 رئیس جمهور به همه توصیه کرده بود از دولت انتقاد کنند چون انتقاد از دولت همراه با پاداش است، در ادامه برخی پاسخ های سوال از اعضای هیات دولت ارائه شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۰    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، نتایج یک تحقیق نشان می دهد بلندی قد می تواند در احتمال ابتلای فرد به واریس نقش داشته باشد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۴    
شعرخوانی مرحوم احمد عزیزی در رثای حضرت اباالفضل(ع) سال 1386 در محضر رهبری را بشنوید
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۵    
سکه طرح امامی امروز در بازار تهران با 40هزار تومان افزایش، 4 میلیون و 741هزار تومان شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۹    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: اقتدار دفاعی و صلابت نیروهای مسلح است که با نفوذ هراس و وحشت به عمق ذهن دشمنان ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۶    
کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: برای خنثی کردن ترفندهای دشمنان در فشار برمردم به وسیله تحریم ها مسئولین باید با حوصله و تحمل در میان مردم حاضر شوند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۰    
فراموشی هایی که زمینه بیشتر آنها درگیری های روزمره ای است که تمرکز ما را کاهش می دهند. یکی از ویژگی های ابتلا به آلزایمر، بالا رفتن سن است و با توجه به افزایش میانگین سنی در ایران ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۶    
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: برخی از دولتمردان که خیلی مرد میدان دشوار فعلی نیستند اکنون از شرایط خسته شده اند و توهین برخی از آنها به مردم نشانه از دست رفتن صبر آنها در این شرایط است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۰    
توصیه اخیر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت به مرد میانسالی که از هزینه بالای فیزیوتراپی گلایه داشت ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۰    
روز گذشته (دوشنبه) قطارهایی که در ساعات پایانی روز کاری تهران را به مقصد شهر پرند ترک می کردند، با تاخیرهای چند ساعته مواجه شدند؛ تاخیرهایی که دزدها علت اصلی آن بودند!
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۴    
رئیس جمهور آمریکا که بارها اعلام کرده خواستار دیدار با مقام های ایران است، حالا در توئیتر اعلام کرده که برنامه ای برای دیدار با رئیس جمهور ایران ندارم .
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین از شبکه سلامت سیما، معمولا وقتی افراد احساس سیری شدید بهمراه آروغ زدن، سوزش سر دل، نفخ شکم و حالت تهوع دارن مشکل شان سوهاضمه تشخیص داده می شود. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۳    
سخنرانی شیخ حسین انصاریان در محرم 97 درباره فضیلت گریه بر اباعبدالله علیه السلام را بشنوید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۱    
بودجه سازمان ملل متحد را کشورهای عضو بر اساس میزان توسعه یافتگی تامین می کنند، قرار است کشورهای پیشرفته پول بیشتر و کشورهای کمتر توسعه یافته پول کمتری بدهند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۰    
کمیسیون ایمنی راه ها اعلام کرد: علت حادثه کاشان - نطنز بی احتیاطی از جانب راننده ناوگان حمل سوخت به علت تغییر مسیر ناگهانی و نقض ماده 119 آیین نامه راهنمایی و رانندگی بوده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۱    
آمریکا پس از خروج یکجانبه از برجام منزوی شده است زیرا سایر امضاکنندگان این توافق عزم خود را جزم کرده اند که بدون حضور آمریکا کماکان آن را به اجرا بگذارند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۳    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، نتایج تازه ترین بررسی ها نشان می دهد، چاقی مهم ترین دلیل ابتلا به سرطان در زنان است. براساس این بررسی ها، سیگار در جایگاه دوم برای ابتلا به سرطان قرار دارد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه الاتحاد امارات خبر داد که کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون تعویض چهارم را در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 امارات تصویب کردند و این قانون در این مسابقات اجرا ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۴    
با کمی دقت به کاغذهای کتاب های قدیمی متوجه خواهید شد که آنها زرد رنگ شده اند. اما علت این زردی چیست؟
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
وزیر امورخارجه روسیه پس از نشست اعضای برجام در نیویورک تاکید کرد که مسکو به همکاری با ایران و همچنین توافق هسته ای پایبند است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۲    
هیأت کنسولی عراق به منظور صدور ویزای اربعین حسینی وارد کشور شد که این افراد پس از آموزش های لازم در 19 استان کشور مستقر می شوند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۲    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، علیرضا یارقلی اظهار داشت: چای سبز از اثرات آنتی اکسیدانی بسیار خوبی برخوردار است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۲    
به گزارش جام جم آنلاین ، رضا عنایتی با 39 سال و 24 روز همچنان مسن ترین بازیکنی است که در تاریخ 50 ساله دربی های پایتخت به میدان رفته است. این مهاجم اسبق استقلال فعلا رکورددار است . ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۲    
به گزارش جام جم آنلاین ، این برای دومین بار در تاریخ جام ملت های آسیاست که این کشور حوزه خلیج فارس به عنوان میزبان جام ملت های آسیا انتخاب می شود. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۲    
یکی از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس ضمن تشریح نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس با ذکر خاطره ای از نجات یکی از مخالفان سرشناس صدام بدست نیروهای ایرانی از محاصره ارتش بعثی ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۹    
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه رسیدگی به پرونده دکل نفتی گمشده در مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی ادامه دارد، گفت: به زودی حکم متهمان این پرونده صادر می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۹    
جانشین انتظامی استان ایلام درباره جان باختن سرباز وظیفه شناس میلاد ساقی برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، در تاریخ پانزدهم مهر ماه سال 1362 دو تیم استقلال و پرسپولیس در بیست و ششمین دربی تهران مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. این دربی در لیگ تهران برگزار شد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۹    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا نحوه اخذ مجوز خروج از کشور برای مشمولان متقاضی سفر اربعین را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۸    
هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز با سخنرانی دبیر کل سازمان ملل آغاز می شود و روحانی و ترامپ نیز سخنرانی خواهند کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۸    
صدیقه خادم، کارشناس سلامت روان وزارت بهداشت در گفت و گو با جام جم آنلاین بیان کرد: مدارس، هم در رشد روانی و هم در سلامت روانشناختی کودکان مؤثر هستند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۸    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به روند بارشی کشور طی روزهای آینده، گفت: شدت بارش طی امروز (3 مهر) در استان های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، هرمزگان ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۵    
پایان روزهای گرم تابستان و رسیدن خنکی های هوای پاییز بوی مدرسه و شوق پشت میزنشینی را با خود دارد. شور مدرسه با تاریخ اول مهر شروع می شود و فرقی نمی کند شنبه یا هر روز دیگری از هفته باشد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۲    
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از توقف طرح جریمه ریالی در سال آینده خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، گروه بندی و برنامه رقابت ها به این قرار است: گروه یک امارات - تایلند - هند - بحرین 15 دی : امارات - بحرین استادیوم زاید ابوظبی ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، او نسبت به سایر مهمانان لباس خاص تری پوشیده بود. او کت و شلواری زرشکی به تن داشت و البته ژست های عجیبی هم می گرفت از جمله این:
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رؤسای جمهور فرانسه و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، در نشستی درباره ایران و سوریه رایزنی کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۳    
شبکه سلامت سیما امروز با دو برنامه ضربان و همین امروز همین امشب چند نوع بیماری را بررسی و راهکارهایی برای درمان و جلوگیری ارائه می کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، مارتا، فوتبالیست زن مشهور برزیلی با تبدیل شدن به زن سال 2018 فوتبال دنیا رکورد کریس رونالدو و لیونل مسی را شکست ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: الحاق به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی با حق تحفظ امکان پذیر بوده و کشور هایی که شروط ما را نپذیرند می توانند با ما همکاری نکنند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، لوکا مودریچ ستاره تیم ملی فوتبال کرواسی و رئال مادرید با کسب بیشترین آرا جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان را برد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
دکتر کامران آزما متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در گفت و گو با جام جم آنلاین بیان کرد: منظور از ساختار و راستای قامتی، وضعیت نگه داشتن و قرار گرقتن بدن و اندام ها نسبت به هم در حالات ایستاده ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۴    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه عصر دوشنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک درباره مهمترین مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، گفت وگو و تبادل نظر کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر بابک عشرتی در گفتگو با ایسنا درباره میزان شیوع و بروز شپش میان دانش آموزان، گفت: در مورد شپش گزارش های بسیاری از موارد مشابه کاذب ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۷    
رییس کل دادگستری استان تهران به اظهارات رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس که به نقل از سخنگوی قوه قضاییه خبر از اعدام مفسدان اقتصادی در میدان آزادی خبر داده بود واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۴    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از تعطیلی 1200 واحد طلاسازی در 6 ماه گذشته در کشور خبر داد و گفت:کاهش قدرت خرید باعث شده است مردم کمتر اقدام به خرید طلا کنند و به بدلیجات روی آورده اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۴    
خلاء نظام مهارت آموزی اثر بخش و کارا یکی از چالش های مهم نظام آموزشی کشور در همه سطوح از مدرسه تا آموزش عالی کشور است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، طارمی موقعیت های بسیار عالی گلزنی را از دست می دهد و حالا این عادت بد در الغرافه هم دیده می شود موضوعی که باعث اعتراض هواداران این تیم قطری شده و آن ها را به ستوه آورده است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا شب گذشته در مراسم The Best حضور نداشت تا یکی از غایبین بزرگ مراسم لقب بگیرد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیسی ها دربی روز پنج شنبه را هشتاد و هشتمین دربی تاریخ پایتخت می دانند اما استقلالی ها موافق نیستند و می گویند دربی روز پنج شنبه دربی شماره 87 است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، شب گذشته مراسم انتخاب برترین بازیکن فوتبال جهان برگزار شد و لوکا مودریچ موفق شد با بیشترین رای به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شود. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ساز و کار ویژه ای برای تسهیل مبادلات مالی براساس برجام برای ایران ایجاد می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک واحد مسکونی در شهرک شریعتی خبر داد و گفت :خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، بر این اساس کی روش، لوکا مودریچ را برگزید و کیلیان امباپه و ادن هازارد را در رده های دوم و سوم قرار داد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۹    
متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی درباره آسیب های دانش آموزان در رابطه با مسائل اخلاقی در مدارس گفت: باید دختران و پسران را از مسائلی که در دوران حساس و پرخطر بلوغ برای آنان اتفاق می افتد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۹    
طبق آمارهای موجود در حدود 2000 دانش آموز مبتلا به اتیسم در کشور درحال تحصیل بوده که تنها 132 نفر از این بیماران در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۹    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه در خصوص تعطیلات یک ماهه زمستانی مدارس هنوز نظری نداده ایم، گفت: اگر مجلس با آغاز سال تحصیلی به غیر از مهر ماه و به عنوان مثال در شهریورماه ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۶    
به گزارش جام جم آنلاین ، در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی درباره پیش بینی نتیجه دربی 88 استقلال و پرسپولیس پخش شد. کلیپ خلاصه ای از آنچه در برنامهپخش شد: ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۶    
اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای به شدیدترین وجه حملات تروریستی شنیع و بزدلانه در جمهوری اسلامی ایران، در اهواز در تاریخ 31 شهریور را محکوم کردند.
  • ۱