چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 11 آبان 1397 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 31 فروردین 1397 جام جم 31 اردیبهشت 1397 جام جم 31 خرداد 1397 جام جم 31 تیر 1397 جام جم 31 مرداد 1397 جام جم 31 شهریور 1397 جام جم 30 مهر 1397 جام جم 30 آذر 1397 جام جم 30 دی 1397 جام جم 30 بهمن 1397 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 1 آبان 1397 جام جم 2 آبان 1397 جام جم 3 آبان 1397 جام جم 4 آبان 1397 جام جم 5 آبان 1397 جام جم 6 آبان 1397 جام جم 7 آبان 1397 جام جم 8 آبان 1397 جام جم 9 آبان 1397 جام جم 10 آبان 1397 جام جم 11 آبان 1397 جام جم 12 آبان 1397 جام جم 13 آبان 1397 جام جم 14 آبان 1397 جام جم 15 آبان 1397 جام جم 16 آبان 1397 جام جم 17 آبان 1397 جام جم 18 آبان 1397 جام جم 19 آبان 1397 جام جم 20 آبان 1397 جام جم 21 آبان 1397 جام جم 22 آبان 1397 جام جم 23 آبان 1397 جام جم 24 آبان 1397 جام جم 25 آبان 1397 جام جم 26 آبان 1397 جام جم 27 آبان 1397 جام جم 28 آبان 1397 جام جم 29 آبان 1397 جام جم 30 آبان 1397 
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس بیمارستان معرفی بندرماهشهر از به کما رفتن یک کودک 4 ساله به علت سقوط به چاه آسانسور در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۷    
نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراقبت از بیماری ها در عراق گفت : میزان ابتلای زائران اربعین به بیماری های عفونی گوارشی در سال جاری نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۹    
بخشی از جنگل های امامزاده عبدالله آمل شامگاه جمعه طعمه حریق شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۳    
فرمانده انتظامی بهبهان از انهدام باند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی و داخل خودرو با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۵    
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از فروکش کردن بروز مسمومیت در شهر کیان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در نامه ای خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اسامی 12 نامزد غیر بازنشسته برای شهرداری تهران را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۱:۳۸    
نرخ تورم کالا و خدمات مصرفی خانوار در 6 ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17.5 درصد افزایش داشته است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۱:۳۱    
فقط کافی است نام بهروز بقایی برده شود تا فهرستی از سریال های مفرح رسانه ملی در ادوار مختلف در ذهنمان مرور شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۱:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا بعد از اعلام بازگشت تحریم ها علیه ایران پیامی در توئیترش منتشر کرد که حتی معمار تحریم ها هم آن را زننده توصیف کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۱:۱۰    
استاندار ایلام از آرام شدن تردد در مرزمهران خبر داد و آخرین وضعیت آمار ورود و خروج از مرز را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۵۲    
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تاریخ اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان 26 آبان است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۰    
هم اکنون شاهد ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت زائران اربعین هستیم و بر این اساس در محورهای مهران_صالح آباد_ایلام_سرابله در استان ایلام و محورهای اسلام آباد و کرمانشاه_همدان در استان کرمانشاه شاهد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به اتوبوس حامل مسیحیان مصری را که 21 کشته و زخمی بر جای گذاشت محکوم و با خانواده قربانیان و مجروحان این حادثه نفرت انگیر ابراز همدردی کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۱    
رییس کلانتری 163 ولنجک از شناسایی نوجوانی که تحت تاثیر بازی های رایانه ای اقدام به تیراندازی به سمت عابران در این محدوده کرده بود، خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۹    
منابع امنیتی مصری از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر تیراندازی به اتوبوس حامل قبطی ها در استان المنیا این کشور خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۳    
به گزارش جام جم آنلاین ،صفحه رسمی فارسی باشگاه رم ایتالیا در توئیتر با انتشار پیامی، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد و نوشت ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۱    
باتری هر خودرویی یک روزی از کار می افتد. ما همیشه مراقب خودروی مان هستیم و بموقع آن را برای بررسی به تعمیرگاه می بریم ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۳    
ملا سمیع الحق پدر معنوی طالبان دقایقی پیش در شهر راولپندی بر اثر یک حمله مسلحانه کشته شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۹:۳۷    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که براساس سرمایه گذاری صورت گرفته و هزینه های مرغداری ها باید قیمت هر کیلوگرم مرغ نهایتا 10 هزار تومان باشد گفت: برخی از التهابات در بازار مرغ ناشی از سیاه بازی است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۹:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در اینستاگرام اعلام کرد: ذخائر ارزی بانک مرکزی به حد مطلوبی رسیده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۹:۱۶    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در برنامه دست خط گفت: تنها فردی که هرچه گفتم تفقداً قبول کرد، رهبر انقلاب بود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۸:۳۶    
دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد تمامی تحریم ها علیه ایران که به موجب توافق هسته ای برجام رفع شده بودند، بازگشته اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۸:۲۴    
وزیر انرژی روسیه می گوید که با وجود تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران که از 13 آبان آغاز می شود، روسیه به تجارت با تهران ادامه خواهد داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، هفته یازدهم لیگ برتر با برگزاری دیداری بین پدیده و نساجی مازندران از ساعت 16 دنبال شد. این بازی با پیروزی 3 بر صفر پدیده به پایان رسید. داور: علیرضا فغانی ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۴۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 15:30 امروز (جمعه) با سه دیدار همزمان آغاز شد که نتایج این سه بازی به شرح زیر است: ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۷    
رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای کوبایی خود گفت: ما به کار بردن زور و تحریم های یکجانبه و نیز دخالت در امور داخلی سایر کشورها را محکوم می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۴    
غالب کشورهای اروپایی در چند دهه گذشته با پیروی از آمریکا اتهاماتی نظیر بنیادگرایی، تروریسم و خرابکاری ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۵    
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با انتشار مطلبی به مرور تأکیدات رهبر انقلاب درباره مسئله شفاف سازی پرداخته است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اخیرا یک بیمار 52 ساله در حالی که خون گریه می کرد به بخش اورژانس بیمارستانی در ایتالیا مراجعه کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۵    
امال حسین دختر هفت ساله یمنی که انتشار عکسش بسیاری را در سراسر جهان متاثر کرد، در اردوگاه پناهجویان جان باخت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در یکی از انبارهای کالا در جنوب تهران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، جزئیات جدیدی از نحو متلاشی شدن فدراسیون من در آوردی سعودی ها برای رای جمع کردن و رویای ریاست AFC را فاش کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۲    
یک وبگاه خبری تحلیلی آمریکایی با بیان اینکه وزیر خارجه ایالات متحده متقاعد شده که اتصال ایران به سوئیفت قطع نشود، تحلیل کرد که واشنگتن قصد دارد امتیازات عمده ای به ایران بدهد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۶    
فیلم های سینمای ایران در هفته ای که گذشت، فروش نسبتاً پایینی را تجربه کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی با اشاره به افزایش 20 درصدی خدمات رفاهی گفت: 95 درصد بازنشستگان مشمول بسته حمایتی دولت می شوند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۶    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ دلیل تیراندازی در ساعات اولیه بامداد امروز جمعه در محدوده نیروی هوایی را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۴    
رئیس اتحادیه تعاونی های مسافری با تکذیب افزایش قیمت بلیت برگشت زائران اربعین در پایانه برکت مرز مهران،گفت: بلیت برگشت به تهران در بازه 70 تا 150 هزار تومان است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۶    
منابع خبری از وقوع حریق و انفجار در ساختمانی در نزدیکی سفارت عربستان در لندن خبر می دهند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۷    
وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست وزرای خارجه D8 امروز (جمعه) به ترکیه سفر می کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: جمعیت عظیم راهپیما در اربعین اعلام کرد که هیچ مستبدی نمی تواند برقرار بماند و مبارزه با ظلم تا سقوط شرک و کفر ادامه خواهد یافت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از رویارویی پرسپولیس و کاشیما، 2 تیم پرطرفدار ایران و ژاپن در فینال لیگ قهرمانان قاره منتشرکرده است. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۲    
آمریکا موافقت کرد به هشت کشور از جمله چین، ژاپن، هند و کره جنوبی اجازه دهد به خرید نفت ایران پس از اعمال تحریم ها در 5 نوامبر ادامه دهند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۷    
همزمان با آغاز بازگشت تحریم های نفتی آمریکا، ایران با تولید روزانه بیش از 600 میلیون مترمکعب گاز در پارس جنوبی درحالی از قطر سبقت گرفته که با جایگزین شدن گاز در سبد سوخت نیروگاه ها ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه مردم باید شرایط امروز کشور را درک کنند و تهدیدات دشمن را بفهمند، گفت: سوریه سازی ایران یکی از راهبردهای دشمن علیه ماست.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی آشکارا به دخالت در اتهام زنی اخیر دانمارک علیه ایران اذعان کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۲    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با یک هیئت لهستانی به تشریح ابعاد جنگ سوریه پرداخت و تأکید کرد که دمشق از هر گونه تلاشی که بتواند روابط خوبی بین ملتها ایجاد کند، استقبال می کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۸    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک جدید موسوم به بدر P-1 یمن را به سوی مقر نظامیان ائتلاف سعودی در نجران شلیک کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۴    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و کاشیما ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: می توانم از اینکه به فینال رسیده ایم ابراز خوشحالی کنم ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۸    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد ایران باید برای تضمین ثبات کلان اقتصادی خود در مواجهه با تحریم های جدید دولت آمریکا که موجب افت صادرات نفت این کشور و کاهش رشد اقتصادی اش خواهد شد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۱    
رویترز در گزارشی تحلیلی در مورد دور بعدی تحریم های آمریکا علیه ایران نوشت حداقل 5 دلیل وجود دارد که نشان می دهد ترامپ به هدف خود از تحریم ها دست نخواهد یافت.