چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 13 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۰    
اسرائیلی ها جدیت و صداقت سید حسن نصرالله را باور دارند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۷    
ببینید وضعیت کنونی اقتصاد حاصل چه نوع مدیریتی است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۶    
رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران گفت: عوارض متعدد و افزایش قیمت نهاده هایی که بیشتر آن ها دولتی است موجب افزایش قیمت تمام شده مسکن شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۱    
دارنده مدال های برنز جهان،طلای بازی های آسیایی و 3 طلای آسیا به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۶    
حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به معاونت امور معادن و صنایع معدنی این وزارتخانه جهت پیگیری حادثه معدن در گیلانغرب، ماموریت ویژه داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۱    
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی یکی بود، یکی نبود گفت: این مجموعه تلفیقی از عروسکی و رئال است و در آن بازیگران در کنار عروسک های نمایشی به ایفای نقش می پردازند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از ارسال نامه ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده برجام به منظور ارجاع موارد عدم پایبندی کشورهای اروپایی به تعهداتشان در قبال ایران به کمیسیون مشترک ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۵:۱۷    
برخی از مقامات بهداشتی چین براین باورند که طب سنتی چینی در مواردی به درمان مبتلایان به بیماری کووید 19 در این کشور کمک کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۴:۱۷    
محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می گویند: برای شستن ظروف استفاده شده توسط فرد آلوده به کرونا لازم است که از آب داغ و مایع ظرفشویی استفاده شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۲:۰۵    
عفونت های ویروسی از شایع ترین بیماری های چشم در فصل گرما است که با ترشح، سوزش و قرمزی چشم قابل شناسایی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۰:۱۷    
وقتی به خانه می آییم میل به یک نوشیدنی خنک و خوشمزه داریم. نوشیدنیی که هم گرمی هوا را از بین ببرد و هم طبع خنکی داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۵    
سازمان جهانی بهداشت در تازه ترین بیانیه خود اظهار داشت: شواهد کمی نشان می دهد که حیوانات خانگی می توانند انسان را به COVID-19 آلوده کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۵    
محققان می گویند در یک مطالعه جدید مشاهده کرده اند که با وجود این واقعیت که استرس، سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۵    
دانشمندان آلمانی معتقد هستند که ابتلای یک فرد به بیماری سرماخوردگی می تواند سطحی از ایمنی را برای وی در مقابل بیماری کووید 19 ایجاد کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۵    
با فرا رسیدن فصل گرم تابستان، احتمال گرمازدگی به دلیل قرار داشتن در معرض مستقیم تابش نور خورشید و بیماری های مرتبط با گرما بیشتر می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی را درباره علت حادثه بامداد پنجشنبه در سایت هسته ای نطنز ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری سانای سوریه از انفجار بمبی در مسیر کاروان نظامیان آمریکایی در شرق سوریه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۶    
عضو کمیته کشوری مقابله با کرونا گفت: واکسن کرونا تا پاییز یا حداکثر زمستان بدست مردم جهان خواهد رسید، اما تا آن زمان تنها راه مقابله با بیماری کووید 19 رعایت نکات بهداشتی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۶    
وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت سی و هشتمین سالروز ربایش چهار دیپلمات ایرانی در لبنان اعلام کرد که به تلاش های خود برای تعیین تکلیف سرنوشت این عزیزان ادامه می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۰    
وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت سی و هشتمین سالروز ربایش چهار دیپلمات ایرانی در لبنان اعلام کرد که به تلاش های خود برای تعیین تکلیف سرنوشت این عزیزان ادامه می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۲    
منابع امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به کماندوهای دریایی حماس که توان وارد کردن ضربات مهلک به تل آویو را دارند، اذعان کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۶    
فدراسیون فوتبال کشورمان ادعای هوشنگ نصیرزاده درباره اساسنامه این فدراسیون به فیفا که یک کپی از اساسنامه کشور کویت بوده است را تکذیب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۱    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام چگونگی شرکت داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکورهای 99 تاکید کرد که این داوطلبان در محل های مورد تایید وزارت بهداشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۲    
ارتش عراق و نیروهای الحشد الشعبی امروز (جمعه) مرحله دوم عملیات نابودی عناصر داعش و تأمین امنیت شمال بغداد را آغاز کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۰    
دولت کانادا اعلام کرد که برای آغاز مذاکره با ایران درباره جبران خسارت وارده به خانواده های قربانیان خارجی هواپیمای مسافربری اوکراینی که در ماه ژانویه سقوط کرد، به توافق رسیده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۱    
لیورپول که جمعه هفته گذشته پس از 30 سال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد به ورزشگاه اتحاد رفت تا با منچسترسیتی، رقیب اصلی اش در فتح جام بازی کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن محور چالوس در عصر امروز اما با تاخیر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان گفت: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران و اقدام سه کشور اروپایی در آژانس و رفتار مشکوک مدیرکل آژانس نه تنها بازدارنده جمهوری اسلامی نخواهد بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۵    
وقوع انفجار در یک کارخانه تولید مواد محترقه در شمال ترکیه، حداقل 2 کشته و 73 مجروح برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۶    
به گفته نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم نوسانات محدود نرخ انس جهانی، عمده التهابات اخیر بازار سکه به دلیل سفته بازی هایی بوده است که به دنبال محدودیت های اعمال شده از سوی بانک مرکزی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۷    
بر اثر ریزش معدن در گیلانغرب استان کرمانشاه یک نفر جان باخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۵    
رییس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: واکسن آنفلوآنزا به هیچ عنوان برای بیماری کووید 19 ایمنی ایجاد نمی کند اما با شروع فصل سرد سال در پاییز که احتمال همزمانی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2566 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 154 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: 9 هزار و 643 بازرس آموزش و پرورش در سطح منطقه، استان و کشور بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان نظارت می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی وزارت نفت ایران گفت: در رای اختلاف گازی با ترکمن گاز هیچ جریمه و خسارتی در کار نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۰    
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور با اعلام افزایش 2 دهم درصدی تردد در محورهای برون شهری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شرط ارائه خدمات و اخذ پلاک معلولان در مراکز تعویض پلاک، وجود اطلاعات معلول در سامانه پلیس که از طریق بهزیستی ثبت می شود، است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۱    
وزارت دادگستری آمریکا از دستور یک قاضی فدرال برای مصادره محموله های چهار نفتکش ارسالی ایران به ونزوئلا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۱    
وزارت داخله و امنیت ملی غزه اعلام کرد، اعضای یک گروه مأمور شده از سوی رژیم صهیونیستی که قصد انجام عملیات خرابکارانه علیه گروه های مقاومت در غزه را داشت، دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۵    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 103 قرار گرفته و هوای تهران به دلیل افزایش غلظت آلاینده ازن برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا اجازه نمی دهد شبکه های اجتماعی بیگانه به این صورت در فضای سایبری کشور آنها جولان دهند، گفت: به نظر من این یک اهمال و سستی راهبردی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۰    
سایت AFC در نظرسنجی خود از بهترین گل های آسیایی جام های جهانی پرده برداشت که گل ستاره ایرانی در صدر قرار گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۵    
می خواهند به سربازان حرفه بیاموزند و توانمندشان کنند تا بعد از خدمت معطل نمانده و جذب بازار کار شوند.500 مهارت را تعیین کرده و 34 مشوق هم در نظر گرفته اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۱    
هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه با انجام سه مسابقه آغاز می شود که در حساس ترین مسابقه در ساعت 21 پرسپولیس میزبان تیم قعر جدولی شاهین شهرداری بوشهر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۲    
هشدار! مراسمات عروسی و عزا عامل اصلی موج دوم کرونا
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۰    
دادستان کل دیوان کیفری بین المللی تحریم های آمریکا ضد این نهاد را تاسف آور و اقدامی انتقام جویانه دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۷    
مهدی فخیم زاده بازیگر،کارگردان و نویسنده توانمند سینما و تلویزیون درباره دوران قرنطینه و خط قرمزهایش در کار برای مردم در دورهمی صحبت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۱    
جلسه شورای امنیت سازمان ملل این هفته با موضوع بررسی پیش نویس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران برگزار شد اما چنانکه نیویورک تایمز هم نوشته، آمریکا هرچه صدا زد، کسی اعتنا نکرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به نوسانات دمایی در اغلب مناطق کشور طی هفته آینده از پیش بینی روند افزایشی 4 تا 8 درجه ای دما در نوار شمالی کشور و اردبیل خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۶    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران ضمن بیان اینکه شهرداری برنامه ریزی های خوبی برای مدیریت پسماند کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۰    
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به فعالیت سایت های قمار و شرط بندی هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۱    
تازه ترین آمارها حاکی از آن است که شمار قربانیان کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 524 هزار و 176 نفر رسیده و ابتلای 10 میلیون و 991 هزار و 872 نفر به این بیماری نیز تأیید شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۵    
عضو ارشد انصارالله در واکنشی طعنه آمیز به ادعاهای روز گذشته ائتلاف سعودی، گفت که امروز در برابر عذاب خداوند هیچ نگهدارنده ای نیست.