چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۹:۳۹Aug 2018 15

خبرهای جام نیوز 29 دی 1395 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 31 فروردین 1395 جام نیوز 31 اردیبهشت 1395 جام نیوز 31 خرداد 1395 جام نیوز 31 تیر 1395 جام نیوز 31 مرداد 1395 جام نیوز 31 شهریور 1395 جام نیوز 30 مهر 1395 جام نیوز 30 آبان 1395 جام نیوز 30 آذر 1395 جام نیوز 30 بهمن 1395 جام نیوز 1 اسفند 1395 جام نیوز 1 دی 1395 جام نیوز 2 دی 1395 جام نیوز 3 دی 1395 جام نیوز 4 دی 1395 جام نیوز 5 دی 1395 جام نیوز 6 دی 1395 جام نیوز 7 دی 1395 جام نیوز 8 دی 1395 جام نیوز 9 دی 1395 جام نیوز 10 دی 1395 جام نیوز 11 دی 1395 جام نیوز 12 دی 1395 جام نیوز 13 دی 1395 جام نیوز 14 دی 1395 جام نیوز 15 دی 1395 جام نیوز 16 دی 1395 جام نیوز 17 دی 1395 جام نیوز 18 دی 1395 جام نیوز 19 دی 1395 جام نیوز 20 دی 1395 جام نیوز 21 دی 1395 جام نیوز 22 دی 1395 جام نیوز 23 دی 1395 جام نیوز 24 دی 1395 جام نیوز 25 دی 1395 جام نیوز 26 دی 1395 جام نیوز 27 دی 1395 جام نیوز 28 دی 1395 جام نیوز 29 دی 1395 جام نیوز 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۲    
برای مشاهده جلد روزنامه ابرار ورزشی در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۴    
فعلا برای مدت زمانی می خواهم استراحت کنم اما در مقابل تضییع حقوق شهروندان سکوت نخواهم کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۶    
ملانیا ترامپ که بعد از مراسم تحلیف ترامپ به بانوی اول آمریکا شناخته می شود، در کاخ سفید زندگی نخواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۲    
برای مشاهده جلد روزنامه گل در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۶    
اقتصاد آنلاین – سمانه فتح آبادی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد دوبی، در بهمن ماه جاری به شرح جدول زیر است؛
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۴    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از برد پرگل تیم پرطرفدار به وجد آمده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۶    
برای مشاهده جلد روزنامه پیروزی در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۵    
برای مشاهده جلد روزنامه ایران ورزشی در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۵    
فعالان کمپین خیریه "خانه ای برای عمو میشا" در روسیه گفتند که کسنیا دلی، مدل سرشناس روس، مبلغ یک میلیون روبل برای کمک به خرید خانه برای یک فقیر دوستدار خود پرداخت کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۲    
سرویس بین الملل - تظاهرات و اعتراضات مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه ادامه دارد و عصر امروز هزاران نفر در منطقه السنابس در تظاهرات شرکت کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۵    
7سال پیش17 نفر با شلیک های پیرمرد کشته و زخمی شده بودند
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۳    
کمال کامیابی نیا که یکی از مهره های تأثیرگذار برانکو در کمربند خط میانی پرسپولیس محسوب می شود در گفتگویی متفاوت از حواشی جالب تیم محبوبش می گوید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۲    
صدای پای آسیب های اجتماعی را این بار از مدارس دخترانه می توان شنید. پس از تب باربی شدن و پایین آمدن سن استفاده از لوازم آرایشی این بار نوبت به بازی جدیدی رسیده که نقشی ماندگار را بر آینده نوجوانانی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۰    
رنو ساندرو (Renault Sandero) نام یک خودروی هاچ بک از کشور فرانسه است که از مدتی پیش توسط شرکت پارس خودرو در کشورمان به فروش می رسد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۳    
اگرچه شک به اظهار موفقیت های اقتصادی ناشی از برجام رئیس جمهور حتی به دقیقه نرسید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۴    
صالحی امیری گفت: برای اولین بار در جشنواره فجر امسال، فیلم هایی که مضامین فمنیستی و مضامین نامناسب داشت را حذف و قریب به 30 فیلم دفاع مقدس که ساخته جوانان است را حمایت کردیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۱    
دادگاه انگلستان مادر دختر بچه را به جرم کودک آزاری، قتل و استفاده از مواد مخدر محکوم کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۰    
گروهی از نیروهای مردمی یمن که آموزش های لازم برای جنگ را دیده اند با برگزاری رژه نظامی گسترده و سردادن شعار مرگ بر آل سعود آمادگی خود را برای مقابله با سعودی ها اعلام کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۳    
انتشار ویدیویی از عروس و دامادی که قصد داشتند با روشی غیر عادی وارد مراسم جشن عروسیشان شوند، در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۲    
معاون وزیر امورخارجه انگلیس در سفر خود به ایران با معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۲    
کاپیتان تیم پرسپولیس به شهدای حرم ادای احترام کرد. به گزارش کاپ،سید جلال حسینی پیش از بازی امروز پرسپولیس مقابل فولاد در اهواز،به دو شهید گرانقدر ادای احترام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۵    
با مصوبه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، جریمه تردد خودروهای فرسوده در کلان شهرها توسط پلیس راهور ناجا و از طریق دوربین های ثبت پلاک، همانند جریمه خودروهای فرسوده از طریق سیمفا صورت می گیرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۲    
این تمساح در ایالت فلوریدای آمریکا نزدیک یک زیستگاه طبیعی مشاهده شده و کارشناسان می گویند طول آن 12 تا 14 پا و وزنش حدود 363 کیلوگرم است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۰    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو از ورود عامدانه مرد میانسال به حریم ریلی خط4 مترو خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دراین باره به میزان گفت: این افراد با تحریک اشخاص به انحراف جنسی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۳    
پوستر فیلم بدون تاریخ، بدون امضا جدیدترین ساخته وحید جلیلوند رونمایی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۷    
فیلمی از شوخی جالب و خنده دار نیمار و سوارز با پیکه در تمرینات بارسلونا را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۶    
حسن روحانی در نهمین نشست خبری خود خطاب به منتقدان دولت گفت: آنها که رشد اقتصادی ما را نمی بینند عینک بزنند!
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۲    
با این تصور که برای سفید شدن دندان ها هر ماه جرم گیری انجام شود، اشتباه است و این کار در کمتر از 6 ماه باعث حساسیت و آسیب رساندن به دندان ها می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۴    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، رسانه های محلی از وقوع تیراندازی در یک کالج آمریکایی در شهر مونتری در شمال مکزیک خبر می دهند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۵    
سرمربی فولاد خوزستان به فوق ستاره پرسپولیس حمله کرد. به گزارش کاپ، نعیم سعداوی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در ارتباط با شرایط سروش رفیعی اذعان داشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۲    
سه بازیکن کلیدی و مورد نظر کادر فنی استقلال نمی توانند قراردادشان را به ثبت برسانند. به گزارش کاپ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۰    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد امروز در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشت. هرچند که گسترش دیدار مقابل ماشین سازی را با پیروزی پشت سر گذاشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۲    
گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد شرایط پیش فروش عمومی (طرح مشارکت در تولید) بھمن 95 محصولات خود را با سود 26 درصد از تاریخ شنبه 2 بهمن ماه آغاز نماید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۱    
خزانه دار کل کشور اعلام کرد : از سال آینده حقوق کارکنان دولت مستقیم از سوی بانک مرکزی به حساب شخصی هر فرد واریز می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۹    
وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم فوتبال استقلال گفت: از صدا و سیما گله دارم که چطور فردی که روزمه ای در مربیگری ندارد، به برنامه تلویزیونی دعوت می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مهران رجبی گفت: وقتی حضور در نقش یک روحانی را می پذیرید باید مراقبت بیشتری از رفتار خود داشته باشید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۶    
پروین بهمنی خواننده قشقایی در جشنواره فیلم فجر لالایی قشقایی را تک خوانی کرد!
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۱    
رکنا: زن 32 ساله پس از زایمان در بیمارستان کوثر قزوین با خوردن مایع جرم گیر دست به خودکشی زد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۵    
شهدای ایران :جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد پرند با ارسال تصویر از ناتمام ماندن مقبره شهدای گمنام این دانشگاه خبر دادند! *خبرنامه دانشجویان
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۴    
بابا می گفت: نه دخترم. مگر امین به تو قول نداده بود که به خط مقدم نمی رود؟ امین مسئول است شهید نمی شود. به بابا گفتم: این تلفن درباره شوهر من بود؟ گفت: اسمی از شوهر تو نیاورد... شماره تماس را دیدم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۲    
پورشه ماکان 2.0 توربو فول 2017، به مبلغ 620 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت که پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، سرمایه گذاری تجاری در ایران را کند کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۲    
هافبک استقلال با وجودی که امروز خواستار فسخ قرارداد یک طرفه در این تیم شده از جمع آبی پوشان جدا نمی شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۵    
سنندج- مدیرکل ثبت احوال کردستان از صدور 332 هزار کارت هوشمند ملی در استان در طول 9 ماهه امسال خبرداد و گفت: روند صدور کارت ملی هوشمند در حال حاضر در سراسر استان کردستان ادامه دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۸    
مهدی میرمهدی در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ، اظهار داشت: ورود مانیتور به کشور در صورت نداشتن نمایندگی رسمی ممنوع شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: نامادری و دو کودک خردسال در آتش کینه توزی زن قاتل رودباری جان باختند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۲    
سحر قریشی بازیگر 29 ساله عکس آتلیه ای جدیدی از خودش را منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۰    
تصویری که می بینید، مربوط به زمستان 1360 در پادگان غدیر اصفهان است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۰    
سایپا 111، سایپا 132، سایپا 131، تیبا، تیبا هاچ بک، ام وی ام S 110، پژو پارس، سمند، پژو 405، لیفان X60 و ام وی ام 550 در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۰    
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران اعتقاد دارد که با وجود روند نامطلوب تیمش، باید به علی رضا منصوریان اعتماد شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۵    
یک مطالعه جدید موید این فرضیه است که رژیم غذایی کم کالری به افزایش طول عمر و زندگی سالم تر کمک می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۶    
مرد خشمگین پس از قتل همسرش، جسد او را در صندوق عقب خودروی برادرش گذاشت و در خیابان رها کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۰    
مدافع اسبق استقلال گفت: این تیم بیش از حد بازیکن معمولی دارد. قربانی در مصاحبه با کاپ، در خصوص شکست استقلال در هفته هفدهم و انتقادای صورت گرفته از منصوریان مبنی بر اینکه او هنوز سیستم و ترکیب ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۱    
گونه ای پروانه که ظاهری ترسناک دارد و شبیه رئیس جمهور جدید آمریکا است، دونالد ترامپ نامیده شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۳    
معاون وزیر تعاون: براساس رویکرد جدید از این پس یارانه افراد، زمانی قطع می شود که یک ماه قبل از اجرایی شدن آن به مشمولان اطلاع رسانی شده باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۳    
به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس ، محمدرضا کرباسی امروز در نشست مشترک اتاق های بازرگانی بین الملل ایران و چین با بیان اینکه کمک ها و مساعدت های دولت چین از نظر اقتصادی در دوره فشارهای سیاسی از ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۲    
بهاره افشاری با انتشار پستی در اینستاگرام به انتشار اخبار، درباره فردی که او را در اینستاگرام تهدید کرده بود، پاسخ داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۷    
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و 185هزار و 300 تومان به فروش می رسد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۵    
تصادف شدید مرسدس بنز SLS در شهر تبریز، که نمونه پلاک شده این خودرو در ایران نزدیک به 5میلیارد تومان قیمت دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۲    
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، حامد همایون شب گذشته – سه شنبه 28 دی ماه – در حالی نخستین اجرای زنده رسمی خود را در حضور دوستدارانش روی صحنه برد که سالن برگزاری این کنسرت کاملا پر شده بود و دوستداران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۸    
بعد از دیدار عمومی به صورت خصوصی در محضر ایشان گزارش مبسوطی از عملیات ارائه شد که آثار رضایت نائب امام زمان علیه السلام از سربازانش به چشم دیده شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۵    
اقتصاد ایرانی: ملی گرایی خام، نشست داووس را فلج کرده است. این توصیف نشریه دیلی تلگراف از وضعیت چهل وهفتمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۲    
این خودرو همچنین از سامانه های شناسایی عابران، ترمزهای اضطراری خودکار، هشداردهنده های خروج از خط، شناسایی علائم سرعت و علامت دهنده های شناسایی نقاط کور در اطراف بهره می برد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای اسامی برخی اقلام آرایشی و بهداشتی را که به علت نداشتن مجوزهای قانونی و یا جعل اسناد مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۶    
ما به غار رسیدیم اما غار پر از نیرو بود و ما باید بیرون غار استراحت می کردیم. همه در کیسه خواب خود خوابیدیم و وقتی از خواب بلند شدیم دیدم دوستان یک پلاستیک بزرگ روی بچه ها انداخته اند که خیس نشوند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۲    
در 10 روز گذشته قیمت 10 خودروی داخلی در بازار از 200 هزار تومان تا 1 میلیون کاهش یافت
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۱    
آتن- ایرنا- انگلیس در آستانه خروج کامل از اتحادیه اروپا، پوتین: دیداری با ترامپ نداشته ام و روند اوضاع اقتصادی یونان؛ سرخط روزنامه های مهم روز چهارشنبه 29 دی ماه یونان را تشکیل می دهند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۸    
به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس ، علی اصغر حسینی محراب به تاریخ 15 مرداد سال 40 در مشهد متولد شد. وی به واسطه آشنایی با سردار شهید محمود کاوه استعدادهایش شکوفا شد و به تیپ ویژه شهدا رفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۹    
علی پروین در مورد مسائل پیش آمده بین برانکو و کی روش و وجود اختلاف بین این دو مربی گفت: هم برانکو و هم کی روش راست می گویند و من هم با کی روش و برانکو حرف زدم و گفتم که مشکلات را خودتان حل کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- الیور هاردی 18 ژانویه 1892 در امریکا به دنیا آمد. لورل و هاردی را می توان موفق ترین زوج سینمای کمدی در جهان دانست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
جمعا 41 هزار و 181 دستگاه پراید در این شرکت مونتاژ و برای هرکدام، مبلغ 19 میلیون ریال دستمزد دریافت شده، در حالی که هزینه این موضوع برای هر دستگاه، حدود 23 میلیون ریال بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
آنچه می بینید، امان نامه سپاه اسلام برای سربازان عراقی در جریان عملیات کربلای 5 است. هر سرباز عراقی با ارائه این امان نامه مورد استقبال نیروهای ایرانی قرار می گرفت و با دریافت غذا و آب به محلی امن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۶    
مربی پیشین استقلال گفت: روند استقلال سینوسی است و تیمی که سینوسی حرکت کند نمی تواند نتایج خوبی کسب کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۰    
در کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمال نوشته شیخ صدوق حدیثی از امام صادق (ع) نقل شده که مضمون آن بسیار تکان دهنده و قابل تامل است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۸    
وب سایت 1car: هیوندای النترا را می توان محبوب ترین سدان این شرکت کره ای در چند سال اخیر دانست. این مسئله محدود به بازار کشور ما نمی شود و در سرتاسر جهان هیوندای النترا به دلیل قیمت گذاری خوب در کنار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۳    
رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرده انجام وظایف ریاست جمهوری را دو روز پس از مراسم تحلیف آغاز خواهد کرد و قصد دارد پس از مراسم به تعطیلات آخر هفته برود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در زیرزمین یک خوابگاه دانشجویی در خیابان 16 آذر خبر داد و گفت: در این حادثه آتش نشانان 15 دانشجو را از محل حادثه به سلامت خارج کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۴    
دستیار دکترای تخصصی طب سنتی ایران گفت: در میان تدابیر کلی پاکسازی و روش های دفعی، حجامت به عنوان یک روش کارآمد و مؤثر برای نگاه داشت تندرستی و درمان بیماریها است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهور ضمن بیان موفقیت های اقتصادی کشور و خروج از رکود اعلام کرد: آنهایی که رشد اقتصادی را نمی بینند عینک بزنند!
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۱    
قاضی پور با اشاره به فساد مالی خانواده معصومه ابتکار، گفت: محافظان شخصی رئیس سازمان محیط زیست در برابر حکم قانون ایستادند و اجازه ی دستگیری فرزند و شوهر او را ندادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۶    
حوزه/ جان و مال آدمی برای قشر مادی نگر ارزشمندترین چیزهاست و گذشتن از آن بسیار سخت و محنت آور است زیرا آن را تمام سرمایه زندگی خود می دانند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۵    
یک جوان 20 ساله در پی چاقوکشی که در مهمانی پیش آمده بود، جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: جسد زن جوان خرم آبادی در حمام منزل مسکونی وی، توسط امدادگران سازمان آتش نشانی کشف شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۳    
حوزه/ رسول خدا صلی الله علیه وآله در حدیثی ضرر حبّ مال و مقام را برای انسان تبیین فرمودند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۲    
پریناز ایزدیار بازیگر 31 ساله کشورمان با انتشار عکس هایی از خودش, به اینستاگرام بازگشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۰    
سیل اخیر در جنوب تایلند اگر چه حدود 50 کشته به همراه داشت، اما باعث بالا آمدن طلاهای کف یک آبراه شد و مردم محلی برای یافتن طلا به سمت این آبراه هجوم بردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۴    
هفته نامه همشهری جوان - محمدرضا کاظمی: بنیامین از اولین تجربه حضورش در یک فیلم سینمایی پرفروش و تغییر جای بازیگران و خواننده ها می گوید. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۷:۳۳    
اگر احیانا جزو آدم هایی بوده اید که قبلا حسادت را تجربه کرده اید پس به خوبی می دانید که این حس چقدر قوی است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۷:۱۴    
انتخاب خبر: مهدی خزعلی در دوران دولت های نهم و دهم انتقادات تندی علیه محمود احمدی نژاد در وبلاگ شخصی خود مطرح ساخت که در پاره ای اوقات بازتاب هایی در رسانه های جهانی و داخلی داشته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۵:۵۴    
تعداد بازدید : 14 سه شنبه 1395/10/28 ساعت 09:45 تاریخ : اگر کسی پولی را به دیگری قرض دهد، بدون آنکه رسیدی از او دریافت کند، در صورت خودداری قرض گیرنده از پرداخت بدهی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۵:۳۹    
معلم فداکار در پی آتش سوزی مدرسه روستایی درشهرستان شیروان خود را به شعله های آتش کلاس درس زد و پس از نجات دو دانش آموز ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۵:۲۱    
بچه های این مدرسه مرفه هستند. بین 20 تا 25 میلیون تومان در سال شهریه می دهند. بیشترشان در تعطیلات، مسافرت های خارجی می روند و طبیعتا وقتی مهرماه یا بعد از عید به مدرسه می آیند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۲:۲۱    
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۱:۱۲    
سایپا 111، سایپا 132، سایپا 131، تیبا، تیبا هاچ بک، ام وی ام S 110، پژو پارس، سمند، پژو 405، لیفان X60 و ام وی ام 550 در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۷    
مهدی طارمی با گلی که مقابل سایپا به ثمر رساند در پرسپولیس 31 گله شد تا در صدر جدول گلزنان تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر قرار گیرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۰    
جانشین رییس پلیس راه ناجا از واژگونی اتوبوس در شمال کرمان خبر دادو گفت: در این حادثه 5تن کشته و 3 تن مجروح شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۲    
یک مهماندار هواپیما به غذایی که برای کارکنان تهیه شده بود حساسیت داشت و ناگزیر یک ساندویچ را که برای فروش به مسافران در نظر گرفته شده بود، خورد. شرکت هوایی هم به همین بهانه وی را اخراج کرد.