جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۵۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 31 خرداد 1397 جام نیوز 31 تیر 1397 جام نیوز 31 مرداد 1397 جام نیوز 31 شهریور 1397 جام نیوز 30 مهر 1397 جام نیوز 30 آبان 1397 جام نیوز 30 آذر 1397 جام نیوز 30 دی 1397 جام نیوز 30 بهمن 1397 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 19 اردیبهشت 1397 جام نیوز 20 اردیبهشت 1397 جام نیوز 21 اردیبهشت 1397 جام نیوز 22 اردیبهشت 1397 جام نیوز 23 اردیبهشت 1397 جام نیوز 24 اردیبهشت 1397 جام نیوز 25 اردیبهشت 1397 جام نیوز 26 اردیبهشت 1397 جام نیوز 27 اردیبهشت 1397 جام نیوز 28 اردیبهشت 1397 جام نیوز 29 اردیبهشت 1397 جام نیوز 30 اردیبهشت 1397 جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۱:۲۸    
زندان زنان قرچک در جنوب تهران حدود 1000 زن زندانی را در خود جای داده است؛ این زنان در 10 سالن مختلف بر اساس نوع جرم و سنشان نگه داری می شوند که یکی از این سالن ها ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۳۰    
در چند روز اخیر نامه ای جعلی درباره دریافت 250 میلیون تومانی برانکو برای تبلیغ کالای ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
رمضان زمانی برای شکرگزاری،کمک به نیازمندان وقرب الهی است. این ماه که به ماه میهمانی خدامعروف است سنت های خاص خودش راداردکه دراین جابا چندین نمونه اززیباترین سنت های ماه رمضان درسراسردنیا آشنا می شویم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
درایالت راجستان هندو 20کیلومتر پس ازشهرجیسالمیر (Jaisalmer)شهری متروکه به نام کولدهارا قراردارد.این شهرزمانی یکی ازشهرهای پررونق وپرهیاهوی منطقه بوداما امروزه به شهری متروکه وشهرارواح تبدیل شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۱    
دست گلی که ولادیمیر پوتین به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در بدو مراسم استقبالش در سوچی داد، حاشیه هایی را برای رئیس جمهوری مجرد روسیه به دنبال داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۶    
چهارمین سوگواره شعر ام المومنین خدیجه کبری سلام الله علیها به همت برج میلاد تهران و مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۶    
مرد معتادی که با استفاده از پیک نیک، دختر و مادری را به قتل رسانده و بعد از آن هم دست به ارتکاب چندین فقره سرقت خودرو زده بود به قصاص محکوم شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری زنی که با حضور در اماکن مذهبی، اقدام به 100 فقره سرقت کیف دستی و تلفن همراه شهروندان کرده و یک مامور قلابی کمیته امداد با 45 فقره سرقت خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۵    
درجلسه شورای برنامه ریزی وهماهنگی بعثه مقام معظم رهبری وسازمان حج و زیارت، حج، تحول روحی واخلاقی،سبک زندگی دینی،عزت وکرامت اسلامی به عنوان شعارحج تمتع سال 97 انتخاب واعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۵    
یک دستگاه بنز E250 نیوفیس 2017 با مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۰    
خدایا من از کردار زشت خویش شرمنده ام. اکنون اگر پیامبرت مرا ببیند و سرزنش کند، چه کنم؟
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۰    
امام علی علیه السلام در فرازی از خطبه مشهور به همام فرموده اند: از نشانه های پرهیزکاران این است که در دین نیرومند هستند و نرمی و ملایمت را با دوراندیشی در آمیخته اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۵    
یکی از سؤالات متداول در ایام ماه مبارک رمضان، احکام سفر و ترک وطن در این ماه است. در ادامه بر اساس استفتائات رهبر معظم انقلاب این احکام را بخوانید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۸    
افزایش قیمت سکه درحالی امروز در بازار طلاو ارز مشهود است که قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید بار دیگر از 2 میلیون تومان عبور کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۸    
محققان ازسال ها پیش تاکنون،به بررسی انواع غذاها ازنظرفوایدی که برای بدن دارندواینکه کدام یک می توانند ازخطرات ابتلابه بیماری های مزمن بکاهندوبه طورکلی سلامت رابهبودبخشند،پرداخته اندواکنون مشخص شده ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۳    
آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که وقتی مطب دکتر راترک کردیدمتوجه شویدکه فراموش کردید سؤالی را که درمورد آن نگران بودیدازاوبپرسید؟ دراین مطلب چک لیستی ازسؤالات رایج را در اختیارتان گذاشته ایم ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۸    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف برخی از غذاها را برای افطار کودکان و نوجوانان در حال رشد مناسب دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۳    
محققان دریافته اند مواد ضدباکتریایی متداول موجود در خمیردندان با بیماری های مرگباری نظیر سیروز کیستیک به هنگام ادغام با دارو مقابله می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۲    
برای اولین بارروزیکشنبه بیستم ماه مه میلادی "روز جهانی زنبور" اعلام شده است.یک لحظه تصورکنید که زنبوری درجهان وجودندارد! دراین گزارش تصویری به شما نشان می دهیم که زندگی بدون زنبورها چگونه خواهد بود؟
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۷    
رضامیرکریمی کارگردان ودبیرجشنواره جهانی فیلم فجردرصفحه اینستاگرام خودبا انتشارتصاویراصغر فرهادی وجعفر پناهی به فیلمسازان ایرانی حاضردرجشنواره فیلم کن 2018تبریک گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۰    
آتش نشان جوان در حاشیه شهر مشهد به شهادت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۹    
استاد طهماسبی واقعا مربی ادب بود؛ خیلی با صبر و حوصله درس می داد. یک شب که پیش ما آمده بود در همان چند ساعت آنچنان از همه دلبری کرده بود که تا آخرین روز دوره بچه ها سراغش را می گرفتند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۴    
تام مگی کشتی گیر سابق توسط شش مرد در پارکینگ خانه اش مورد حمله قرار گرفت و کشته شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۴    
پلیس هند اعلام کرد: در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون در مرکز این کشور دست کم 9 تن جان باختند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۴    
تصادف تریلی با عابر پیاده مرگ وحشتناک مرد 60ساله را رقم زد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۴    
سرور جپاروف هافبک تیم استقلال در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: تیم ملی ایران امید بزرگ قاره آسیاست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک فروشگاه تجهیزات پزشکی خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۹    
دوربین های مداربسته زوج سارق را که به فروشگاه های ظروف مسی دستبرد می زدند ، شناسایی و لو داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۴    
هانیه، دختر فداکاری که به خاطر نجات جان خواهر خردسالش در زلزله سرپل ذهاب دچار ضایعه نخاعی شده بود، دوباره روی پاهایش ایستاد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۴    
روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی بعد از سخنرانی ضد ایرانی مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا نوشته او هیچ راهبردی در قبال ایران ارائه نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۸    
سعید محقق بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر پس از گذراندن یک دوره بیماری درگذشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۳    
پهن شدن سفره افطار برای زائران امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در بین الحرمین کربلا را مشاهده می کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۸    
بگذارید این طور بگویم که همه ما باید برای وطنمان مثل شهید حججی باشیم، همان طور که او سرش را داد ما هم برای کشورمان باید همین قدر از جان گذشته باشیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۳    
من به تیم پایتخت ایمان و باور دارم. مدیوم آن برایم مهم نیست شاید روزی فیلم سینمایی پایتخت ساخته شود یا روزی نمایشش اجرا شود به هر حال من تا همیشه با این تیم همراه خواهم بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۳    
امروز 31 اردیبهشت ماه سالروز عملیات الله اکبر است که با هدف به تصرف درآوردن ارتفاعات الله اکبر در منطقه عمومی سوسنگرد در سال 1360 طراحی و اجرا شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۲    
یکی از مدیران استقلال گفته بود تیام با تعصبی که دارد می ماند تا با استقلال قهرمان آسیا شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۲:۳۱    
باشگاه عربستانی قصد دارد به هر شکل ممکن مامه تیام را جذب کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۱:۲۳    
پلیس هند از کشف 106 کپسول کوکائین در معده یک زن خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۷    
اعضای شبکه بزرگ فروش نوزادان که در قالب چند باند در مشهد فعالیت می کردند در حالی با صدور دستورات ویژه قضایی به دام افتادند که ردپای برخی از مستخدمان دولتی نیز در این پرونده به چشم می خورد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۷    
مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران جانشین صادق محرمی که با دیناموزاگرب کرواسی به توافق رسیده است را پیدا کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۷    
فریحا دختر شیرخواری که چندین ماه خیران مجازی برای درمانش پول جمع می کردند، 4 ماه است که به همراه پدرش به بهانه درمان از کشور خارج شدند و هیچ خبری از آنها نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۲    
دختری روستایی و بسیار ساده دل بودم، در واقع به همه اعتماد داشتم و با صداقت حرف های دیگران را باور می کردم و خیلی زود تحت تاثیر جملات عاطفی و احساسی قرار می گرفتم ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۷    
28 اردیبهشت، بازپرس کشیک قتل پایتخت از سوی مأموران کلانتری 116 مولوی در جریان مرگ مرد 61 ساله ای در بیمارستان قرار گرفتند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۲    
مرد میانسال به دنبال اختلاف با وکیلش این زن را مقابل دادگستری به قتل رساند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۳۸    
شاید در همسایگی ما جان کودکی از طرف پدر یا مادر معتاد خود مورد تهدید است و بی تفاوتی حادثه شوم دیگری را برای او رقم بزند و جانش را بستاند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۳۲    
پسر جوان وقتی فهمید دوست صمیمی اش به خواستگاری خواهرش رفته کینه او را به دل گرفت و درگیری خونینی به راه انداخت اما دراین درگیری خواستگار جوان کشته شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۶    
با دستور مهدی خدابخشی، سرپرست دادسرای انقلاب مشهد، یک محموله بزرگ کالای قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد کشف و توقیف شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن سخت نامیدن مواضع جدید آمریکا در قبال ایران، خواهان همراهی بقیه کشورها با آمریکا شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۱    
برخی مقام ها و تحلیلگران آمریکایی درخواست های جدید آمریکا از ایران را تلاش برای تغییر نظام تفسیر کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۶    
فدراسیون فوتبال ترکیه، گاف عجیبی درباره فهرست بازیکنان تیم ملی ایران داد و از جلال حسینی و غفوری، 2 بازیکن کی روش برای دیدار با شاگردان لوچسکو نام برد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۰    
ساعاتی پس از عنوان به اصطلاح راهبرد جدید ضد ایرانی از سوی وزیر خارجه آمریکا، پنتاگون اعلام کرد که در حال بررسی واکنش های بالقوه در قبال رفتار منطقه ای تهران است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در واکنش به اظهارات ضد ایرانی وزیر امور خارجه آمریکا تأکید کرد که ایران مقابل سیاست های جدید ترامپ متحد و یکپارچه است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۵    
آقایی که تا دیروز در مرکز جاسوسی بوده الان به عنوان وزیر خارجه آمریکا معرفی شده و می خواهد تعیین تکلیف کند شما چه کاره هستی درباره ایران و جهان تصمیم بگیری؟...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس تیم کارشناسی مذاکره با اروپا گفت: از اروپایی ها انتظار داریم فضایی را فراهم کنند که شرکت هایشان تحت حمایت دولت هایشان با ایران فعالیت کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
آل خلیفه ضمن استقبال از یاوه گویی های وزیر خارجه آمریکا ضد ایران بر حمایت از مواضع واشنگتن ضد تهران تاکید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
یک عضو اصولگرای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در اجلاسیه سوم در یکی از روزهای هشتم یا نهم خرداد خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۵    
وزیر خارجه ایران به اظهارات ضد ایرانی همتای آمریکایی خود که گفته بود قصد دارد سخت ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کند، پاسخ داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۰    
وزارت خارجه ایران در بیانیه ای در واکنش به اظهارات سخیف وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور حق ندارد برای سیاست های ایران در منطقه تعیین تکلیف کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۴    
پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس همچنان یک دردسر بزرگ برای این باشگاه است و مشخص نیست بالاخره قرار است چه اتفاقی رخ دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۳    
باشگاه قشقایی شیراز فصل آینده در مسابقات لیگ یک حاضر خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۸    
فرشید اسماعیلی هم از قطر پیشنهاد دارد و او هم مثل تیام گفته بندی در قراردادم دارم که می توانم پولی بابت رضایتنامه بدهم و جدا شوم!
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۷    
مسیح علینژاد خبرنگار ضدانقلاب در واکنش به کلیپ شوخی محمد رضا گلزار، به این بازیگر سینما توهین کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۶    
منابع موثق خبری فاش کردند برانکو قبل از امضای قرارداد با پرسپولیس با باشگاه تراکتورسازی توافق کرده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۶    
مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور اطلاعیه ای اظهارات منتسب به آقای شمخانی در جلسه غیرعلنی دیروز مجلس را تکذیب و اعلام کرد هیچ تصمیمی مبنی بر پیوستن ایران به FATF اتخاذ ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۱    
سرمربی پرسپولیس با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم از باشگاه خواسته است که قرارداد برخی بازیکنان را تمدید کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۶    
مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت: آمریکا فشار بی سابقه مالی به ایران وارد خواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۵    
سرمربی آلمانی استقلال ابتدای هفته لیست خروجی های خود را مشخص کرد اما بازیکنان به این لیست محدود نیستند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۴    
مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که در خصوص اعلام فهرست تیم ملی باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۴    
هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی برای تمدید قرارداد با استقلال ندارم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۴    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: کی روش و هیچ مربی دوست ندارد با آبروی خودش بازی کند و قطعاً او برای این تصمیماتش دلیل دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۹    
دانشمندان ژنی را شناسایی کرده اند که مانع از بروز بیماری های مغزی مانند آلزایمر و پارکینسون می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از پیشی گرفتن آمار مرگ و میر مردان از زنان خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۴    
یولن لوپتگی 23 بازیکن تیم ملی اسپانیا را برای جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۸    
در دسته بندی حشرات محققان به موارد عجیبی رسیده اند که آگاهی از آنها باعث شگفتی شما خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۳    
همزمان خبر می رسد مسلمان در تلاش برای رفتن به لیگ قطر است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۳    
تیم ملی فوتبال ایران ساعت 13:15 به وقت محلی وارد استانبول شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۳    
ایران میزبان 1323 امامزاده زن است و سایه خاتون های پربرکت بر سر سرزمین ما قرن هاست که وجود دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۱    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: موضوع حذف چهار بازیکن آماده از لیست تیم ملی را با فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در میان می گذارم، چون حذف آنها طبیعی به نظر نمی آید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۱    
مربی تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که سیدجلال حسینی، وریا غفوری و سیدحسین حسینی این شایستگی را داشتند تا به جام جهانی بروند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۱    
مرتضی کرمانی مقدم ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس معتقد است برخی تصمیمات برانکو به ویژه درخصوص عدم استفاده از محسن مسلمان و جواب کردن این هافبک کلیدی درست نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۱    
هشت بازیکن تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در تیم منتخب ایرانی های لیگ قهرمانان قرار گرفتند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۱    
طرح اول، توافق هسته ای بود که به پایان رسید و اکنون کشورهای کلیدی حاشیه خلیج [فارس] از آمریکا می خواهند فشار بر ایران را افزاش دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۱    
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ملاک کی روش برای خط زدن حسینی نیمکت نشینی او است باید گفت که 3-4 بازیکن تیم ملی مدت ها بود تیم نداشتند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۶    
پیشکسوت تیم استقلال با انتقاد از عملکرد سرمربی تیم ملی گفت: به نظرم کارلوس کی روش مشاوران خوبی ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۱    
وحید شمسایی در خصوص خط خوردن دو بازیکن استقلال از تیم ملی برای حضور در جام جهانی صحبت هایی مطرح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱    
محقق واحدعلوم وتحقیقات دانشگاه آزاد گفت:تشخیص پوکی استخوان با تراشه های ناخن روشی غیرتهاجمی وکم هزینه است که درآینده جایگزین تست سنجش تراکم استخوان می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱    
سیدجلال حسینی بعد از هفت سال مداوم همکاری با کارلوس کی روش در روز پایانی اعلام اسامی برای جام جهانی از لیست سرمربی پرتغالی خارج شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶    
تونی مخدر جدیدی است که هر گرم آن بین 400 هزار تا 700 هزارتومان به فروش می رسد و متاسفانه قشر مرفه اجتماع به به سراغ آن می روند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶    
درپی موج جدید بازداشت شماری از سیاستمداران و فعالان از جمله زنان یک رسانه آمریکا با انتقاد شدید از بن سلمان، وی را فردی با مواضع متضاد خواند که خود را مدافع زنان معرفی اما آنها را بازداشت می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۱    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی دوست داشتیم وریا غفوری و سید حسین حسینی با تیم ملی به جام جهانی بروند، اما نظر سرمربی تیم ملی بوده که آنها نباشد و باید به نظرش احترام گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۱    
اگرزن یامردمعتاد شخصیتی خانواده مدارداشت و زن وبچه اش برایش مهم بودوحاضر است به کمپ برود وموادراترک کند،می توان امیدوار بودبه یک زندگی سالم و به آغوش گرم خانواده بازگردد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۰    
اکثر کاربران از زود تمام شدن حجم بسته های اینترنتی گله دارند که کارشناسان برای احل این مشکل راهکار هایی ارائه داده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۰    
سرمربی استقلال با کارلوس کی روش برای دقایقی صحبت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۰    
همسر شهید همت می گوید: وقتی به ابراهیم موضوع دعاهایم برای سلامتی اش را مطرح کردم، صورتش منقلب شد و گفت شاید همان زمانی بود که از جاده پر از مین رد می شدم . سپس خندید و ادامه داد...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۰    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که دروازه بان جوان آبی پوشان باید بیشتر مراقب رفتارش باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه پیشنهاد راه اندازی سامانه تعیین قیمت مسکن خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵    
بر اساس آخرین اعلام بانک مرکزی، قیمت دلار 4200 تومانی امروز پس از یک ماه و ده روز تغییر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵    
انسان ها به استفاده از اینترنت اعتیاد پیدا کرده اند، غافل از اینکه این فناوری ها می تواند زندگی گونه های گیاهی و جانوری را با خطر مواجه کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۰    
یک متخصص طب سنتی گفت: برای پیشگیری از چاقی و رسیدن به تناسب اندام در ماه رمضان رعایت نکاتی ساده الزامی است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۰    
بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: به خوبی می توانم حس و حال سید جلال حسینی و وریا غفوری را بعد از خط خوردن از لیست تیم ملی درک کنم.
  • ۱