پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 13 مرداد 1397 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 جام نیوز 31 خرداد 1397 جام نیوز 31 تیر 1397 جام نیوز 31 شهریور 1397 جام نیوز 30 مهر 1397 جام نیوز 30 آبان 1397 جام نیوز 30 آذر 1397 جام نیوز 30 دی 1397 جام نیوز 30 بهمن 1397 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 1 مرداد 1397 جام نیوز 2 مرداد 1397 جام نیوز 3 مرداد 1397 جام نیوز 4 مرداد 1397 جام نیوز 5 مرداد 1397 جام نیوز 6 مرداد 1397 جام نیوز 7 مرداد 1397 جام نیوز 8 مرداد 1397 جام نیوز 9 مرداد 1397 جام نیوز 10 مرداد 1397 جام نیوز 11 مرداد 1397 جام نیوز 12 مرداد 1397 جام نیوز 13 مرداد 1397 جام نیوز 14 مرداد 1397 جام نیوز 15 مرداد 1397 جام نیوز 16 مرداد 1397 جام نیوز 17 مرداد 1397 جام نیوز 18 مرداد 1397 جام نیوز 19 مرداد 1397 جام نیوز 20 مرداد 1397 جام نیوز 21 مرداد 1397 جام نیوز 22 مرداد 1397 جام نیوز 23 مرداد 1397 جام نیوز 24 مرداد 1397 جام نیوز 25 مرداد 1397 جام نیوز 26 مرداد 1397 جام نیوز 27 مرداد 1397 جام نیوز 28 مرداد 1397 جام نیوز 29 مرداد 1397 جام نیوز 30 مرداد 1397 جام نیوز 31 مرداد 1397 
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۴    
سرمربی آلمانی استقلال توانسته هارمونی تیمش را به بهترین شکل بنا بر فلسفه ذهنی خود شکل دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۶    
در حالی که یورونیوز از اعتراض در شبکه های اجتماعی به ترانه مشترک گوگوش و سیاوش قمیشی خبر می دهد، صدای آمریکا مدعی است بازتاب آن مثبت بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۰    
موج گرمای جاری در اروپا سبب کم شدن آب برخی رودخانه ها شده و شدت گرما در آلمان به مرگ هزاران قطعه ماهی در رودخانه های این کشور انجامیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۴    
در یک اقدام بی سابقه یکی از برج های دیوار چین به سوئیتی برای اقامت مهمان ها تبدیل شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۳    
خطرات بارداری درتابستان تنهاشامل کم آبی بدن نیست ومی تواند مشکلات زیادی راایجادکند.برای همین اغلب پزشکان به مادران باردارهشدارمی دهندکه به هیچ عنوان درهوای گرم تابستان درمعرض نورمستقیم خورشید ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۳    
محققان می گویند کودکان معمولا باید تا پایان 2 سالگی بتوانند 25 لغت را ادا کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۶    
خرما میوه ای است که درهرخانه ای دیده می شود،بسیاری خرمارادرکنار چای به جای قند مصرف می کنند.اینکه خرماهیچ ضرری ندارد همه می تواننداستفاده کنندیک تصورغلط است ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۲    
ارتش و کمیته های مردمی یمن صبح شنبه یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به متجاوزان را در شهر المصلوب در جوف سرنگون کردند. یک منبع نظامی در این رابطه گفت یک فروند هواپیمای جاسوسی نیروهای متجاوز سرنگون شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۷    
یک متخصص و روانشناس کودک گفت: کشف و رشد بیشتر استعداد های کودکان وابسته به محیطی است که خانواده ها برای کودک فراهم می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۷    
بر اساس یافته محققان ، سونا به کاهش فشار خون و باز شدن رگ های قلبی کمک می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۱    
بهنوش بختیاری که پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در اینستاگرام است روز گذشته متنی منتشر کرد که جنجال های زیادی در پی داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۶    
سه خواهر روس به اتهام قتل پدرشان بازداشت شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۱    
یک متخصص تغذیه درباره انواع رژیم های گیاهخواری و تاثیر آن بر سلامت توضیحاتی داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۱    
در این مطلب با برخی خواص شگفت انگیز "شربت انجیر" در درمان بسیاری از بیماریها و طرز تهیه آن آشنا می شوید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۶    
بسیاری ازمردم برای خوابیدن دچارمشکل بوده وزمانی که پس ازمدت ها تلاش به خواب فرومی روند،درنیمه شب مجدداً ازخواب بیدار شده وپس از تلاش بیهوده برای خوابیدن ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزدومتخصص طب سنتی ازخشکبار مویز به عنوان یکی ازموثرترین روان کننده های شکم به ویژه برای رفع عارضه یبوست وهمچنین تصفیه ریه ها یاد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۷    
معاون مشارکت اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت:حذف تکدیگری و کودکان کار به دلیل زایشی که دارند شدنی نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۱    
کاملا طبیعی و سالم است که زن و شوهر با هم بحث کنند، اما بعد از اینکه جر و بحث کردید باید نکاتی را رعایت کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۲    
سرمربی استقلال امروز با مدافع فصل گذشته سپاهان پای میز مذاکره نشست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۱    
با وجود گلزنی مهدی طارمی برابر تیم قطر در هفته نخست لیگ ستارگان، سرمربی الغرافه از عملکرد او راضی نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۲۳    
خروج آمریکا از یک معاهده بین المللی به دنیا اثبات کرد که آمریکا منطق مذاکره ندارد لذا ایران هرگز زیر بار مذاکره جدید نخواهد رفت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۸    
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین مقصر در تجمعات خیابانی مجلس است، چراکه نتوانسته مطالبات مردم را در فضای کشور نمایندگی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۷    
مهاجم موفق ذوب آهن که به تازگی به استقلال پیوسته، می گوید جای قهرمانی لیگ برتر در کارنامه اش خالی است و می خواهد با شفر و هم تیمی های جدید جام بگیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۷    
خبرگزاری فرانس پرس از اعلام آمادگی انصارالله برای شرکت در مذاکرات صلح یمن که سپتامبر آینده تحت نظارت سازمان ملل برگزار خواهد شد، خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۳    
دو تن از روزنامه نگاران و نویسنده های صهیونیست بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردند، مدعی هستند حاکم دبی خادم خود را که بدون اجازه وارد اتاق خوابش شده بود، به قتل رسانده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۹    
یک پهپاد رژیم صهیونیستی روز شنبه تعدادی از فلسطینی ها را در نزدیکی حصار مرزی در شرق منطقه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۱    
نیروهای یمنی در جریان عملیات غافلگیرانه در جنوب الحدیده در غرب یمن، 35 نیروی وابسته به ائتلاف سعودی را اسیر کردند و ده ها تن از نیروهای ائتلاف را از پا در آوردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۱    
پدافند هوایی انصار الله یمن (شنبه) یک پهپاد شناسایی عربستان را بر فراز شهر "مصلوب"سرنگون کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۱    
رقیب قطری پرسپولیس برحسب درو کردن تمام جام های قهرمانی فصل گذشته این بار زودتر از سایر قطری ها بازی های رسمی خود را در کنار الریان با حضور در سوپرجام این کشور آغاز کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۶    
کمیته ساخت و ساز در شهرداری قدس طرح توسعه ساختمان موقت سفارت آمریکا در این شهر و افزایش مساحت دفاتر آن را تصویب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۱    
دو فعال سوئدی حاضر در کشتی بازگشت پس از اینکه به کشور خود بازگشتند، اعلام کردند طی چند روز بازداشت در زندان های رژیم صهیونیستی مورد شکنجه قرار گرفته اند و وسایل آنها نیز به سرقت رفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۱    
یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله با استفاده از پهپاد تهاجمی قاصف1 ، به پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط واقع در جنوب غربی عربستان حمله کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۱    
ارتش سوریه موفق شد 98 درصد از استان درعای سوریه را تروریست ها پاکسازی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۶    
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۶    
عهد تمیمی، نوجوان 17 ساله فلسطینی در مصاحبه با پرس تی وی گفته است که زندان های رژیم صهیونیستی وضعیت وخیمی دارند و تعداد زندانیان زن فلسطینی در این زندان ها رو به افزایش است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۰    
یک زن آمریکایی در تلاش است تا در انتخابات میان دوره ای این کشور به عنوان اولین زن مسلمان راهی کنگره شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۴    
پلیس رژیم صهیونیستی دو هنرمند ایتالیایی را به خاطر نقاشی چهره دختر 16 ساله فلسطینی که توسط نیروهای اسرائیلی دستگیر شده و 8 ماه در زندان بوده و به تازگی آزاد شده است، بازداشت کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۹    
یک روزنامه ترکیه ای مدعی شد که آمریکا یک مرکز عملیاتی مخفی در شرق ترکیه و در فاصله 450 کیلومتری مرز ایران دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۳    
سفیر آمریکا در آلمان با استقبال از خبر منتشر شده در رسانه ها مبنی بر اقدام برلین برای تغییر قوانین پولی در آلمان جهت ممانعت از انتقال پول به ایران استقبال کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۱    
دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: شکست پروژه منافقین در ایران در حقیقت به منزله شکست حربه های سوء شیطان بزرگ است، زیرا آمریکا از سر استیصال، مجبور به تکیه زدن به سازمان منافقین شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۴    
ده ها ملاقات وزرای خارجه دو کشور در برجام و سه دور مذاکره در بغداد که من هم در آن حضور داشتم از آن جمله است. مشکل، مذاکره نیست بلکه رفتار قلدرمآبانه، جنایات بزرگ و بدعهدی های مکرر آمریکاست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۴    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به تصویب کلیات سیاست های ارزی بانک مرکزی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، اظهار کرد: جزئیات این سیاست ها در جلسه فردای هیات دولت بررسی و به تصویب خواهد رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۴    
تازه ترین گزارش سازمان ملل متحد نشان می دهد که کره شمالی فعالیت های هسته ای و موشکی خود را متوقف نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۳    
مهاجم پرسپولیس در دیدار روز گذشته تیمش دچار مصدومیت شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۳    
افزایش قیمت ارز طی هفته های اخیر مشکلات زیادی را برای مردم در بخش های مختلف اقتصادی به وجود آورد، مشکلاتی که با عدم پاسخگویی مدیران دولتی تشدید شد و مردم این روز ها با افزایش قیمت کالا های مختلف در ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۴    
نماینده ی مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: من اما به کوری چشم دشمنان در میناب کاندیدا خواهم شد و دشمنان بدانند که اگر من نماینده نشوم، نمی گذارم آن ها حتی خواب نمایندگی را ببینید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۹    
خبرگزاری رویترز از پیشنهاد روسیه به آمریکا از طریق یک کانال محرمانه برای کمک به بازسازی سوریه و بازگشت پناهجویان سوری خبر داده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۹    
هافبک مهاجم استقلالی ها عقیده دارد که این تیم همچنان در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه اداره امور کشور فَشَل شده و شاهد نارضایتی مردم هستیم، گفت: نمایندگان با رییس جمهور فالوده نخوردند که بخواهند رودربایستی کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر اطلاعات به منظور پاسخ به سوال نمایندگان یکشنبه 14 مرداد به کمیسیون امنیت ملی مجلس می رود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۸    
پنچ فروند هواپیمای ای تی آر قرار است وارد ایران شوند. با بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران، به نظر می آید این آخرین هواپیماها از 200 فروند هواپیمای سفارش داده شده خواهند بود که به ایران تحویل داده ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۳    
تراکتورسازی در ادامه مسیر کهکشانی شدن این بار به دنبال جذب رامین رضاییان می باشد که با پیشنهاد نجومی این بازیکن روبه رو شده است!
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۷    
باشگاه استقلال اعلام کرد که برنامه ای برای جذب بازیکن عراقی دیگر ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۷    
کاپیتان و پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز به فرم ایده آل خود نرسیده، 6 امتیاز گرفته است. هنوز معلوم نیست، رقیب پرسپولیس کدام تیم است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۲    
مردم شهر جالین در استان درعای سوریه پس از پاکسازی کامل این شهر از تروریست ها در حال بازگشت به خانه و کاشانه خود هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور در جدیدترین دستور ویژه برای برخورد با متخلفان ارزی، دستور داده تا نام افرادی که از ارز دولتی استفاده کرده و کالای خود را در مهلت مقرر به کشور نیاورده اند، در لیست سیاه قرار گیرند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تمام درآمدهای مالیاتی کشور اعم از مالیات بر ارزش افزده و مالیات مستقیم بالغ بر 105 هزار میلیارد تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۷    
همان طور که می دانید مهدی ترابی شماره 9 را انتخاب کرد، اما پیش از او وحید امیری هم همین پیراهن را می خواست ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۲    
بهزاد داداش زاده از بازیکنان سابق فوتبال گیلان ظاهرا دل پردردی از هیات فوتبال و شخص خداداد عزیزی دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۷    
مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید علیرضا بیرانوند گلر اول این تیم است اما (برای بازی کردن) باید 100 درصد آماده باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کامرون که سابقه بازی در تیم های بزرگ اروپایی را دارد مذاکراتی را با یکی از تیم های لیگ برتری انجام داده اما هنوز بر سر برخی مسائل به توافق نرسیده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۶    
مرتضی تبریزی خرید جدید باشگاه استقلال است و آن ها توانستند با این خرید، در واقع با یک تیر، دو نشان را بزنند؛ اول اینکه تبریزی را درست قبل از تقابل با ذوب آهن ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۱    
هافبک تکنیکی شیرازی از نساجی چی ها یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای نیم فصل بازی در این تیم خواسته بود که باشگاه شمالی توان پرداخت این رقم را نداشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۱    
مردم المسیفره در استان درعای سوریه، پاکسازی کامل شهرشان از تروریست ها را جشن گرفتند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۶    
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۱    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت انواع سکه کاهش یافت ونرخ سکه طرح جدید با حدود 296 هزارتومان کاهش به سه میلیون و 842 هزار و 956 تومان رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۱    
تیام در آستانه امضای قرارداد با باشگاهی متمول در حاشیه خلیج فارس از سوی آبی های پایتخت تهدید به شکایت شد تا ارسال نامه رسمی استقلال به عجمان پیرامون اولتیماتوم در راه عقد قرارداد با این بازیکن زمینه ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۰    
دروازه بان تیم تراکتورسازی مدعی شد که این تیم با حضور او مشکلی از بابت دروازه نخواهد داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۰    
پس از پایان نیمه اول دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال وینفرد شفر با حالت ناراحت و عصبانی در رختکن حاضر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خیلی ها هنوز به دنبال دلیل واقعی جدایی محسن مسلمان از پرسپولیس هستند. بهترین پاسور لیگ برتر، 65 درصد از مجموع دیدارهای پرسپولیس در فصل گذشته را از دست داد و نیمکت نشین بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۵    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با فولاد تمام شد. حالا به بازی با استقلال خوزستان فکر می کنیم و با یک فوتبال منطقی در اهواز هم به نتیجه خوبی می رسیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۱    
جلسه ای درباره بررسی ادعاهای باشگاه تراکتورسازی نسبت به باشگاه سایپا و مهدی ترابی در کمیته وضعیت بازیکنان برگزار خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۹    
تروریست ها و گروه های شورشی سوری در استان قنیطره در حال تحویل تسلیحات خود به ارتش سوریه هستند.