پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۹:۵۲Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 9 آذر 1397 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 جام نیوز 31 خرداد 1397 جام نیوز 31 تیر 1397 جام نیوز 31 مرداد 1397 جام نیوز 31 شهریور 1397 جام نیوز 30 مهر 1397 جام نیوز 30 آبان 1397 جام نیوز 30 دی 1397 جام نیوز 30 بهمن 1397 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 1 آذر 1397 جام نیوز 2 آذر 1397 جام نیوز 3 آذر 1397 جام نیوز 4 آذر 1397 جام نیوز 5 آذر 1397 جام نیوز 6 آذر 1397 جام نیوز 7 آذر 1397 جام نیوز 8 آذر 1397 جام نیوز 9 آذر 1397 جام نیوز 10 آذر 1397 جام نیوز 11 آذر 1397 جام نیوز 12 آذر 1397 جام نیوز 13 آذر 1397 جام نیوز 14 آذر 1397 جام نیوز 15 آذر 1397 جام نیوز 16 آذر 1397 جام نیوز 17 آذر 1397 جام نیوز 18 آذر 1397 جام نیوز 19 آذر 1397 جام نیوز 20 آذر 1397 جام نیوز 21 آذر 1397 جام نیوز 22 آذر 1397 جام نیوز 23 آذر 1397 جام نیوز 24 آذر 1397 جام نیوز 25 آذر 1397 جام نیوز 26 آذر 1397 جام نیوز 27 آذر 1397 جام نیوز 28 آذر 1397 جام نیوز 29 آذر 1397 جام نیوز 30 آذر 1397 
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۲    
با اعلام باشگاه ذوب آهن ، رحیم زهیوی، مهاجم این تیم به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۰    
مطالعات جدیدمحققان موسسه تحقیقاتی اسکریپس درآمریکانشان می دهدآنتی بیوتیک ازتجمع پروتئین های عامل آلزایمروپارکینسون درمغزجلوگیری می کندوتوان بالایی برای درمان این دوعارضه دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۷    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت بازی با ذوب آهن را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۹    
تقویت بینایی،رفع یبوست،استحکام استخوان ها،درمان اختلالات روده،رفع کم خونی،کاهش آلرژی،جلوگیری ازسکته مغزی بخشی ازفوایدمصرف خرمااست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۱    
برایان هوک نماینده ویژه رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا در یک نشست خبری به طرح ادعاهای واهی و نخ نمای آمریکایی ها علیه کشورمان پرداخت...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۹    
سزاوار نیست حالا که در جنگ اقتصادی، تبلیغاتی و دیپلماسی با آمریکا و متحدانش هستیم فرمانده دیپلماسی کشور را تضعیف کنیم...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۲    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: پابرهنه های بااراده یمنی با مقاومت و فعال سازی موشک های ارتش یمن، درس سختی به سعودی ها دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۷    
همه ماداستان زندگی شخصی خود راداشته وتحت تاثیرمحیط،وقایع ومردمانی که با آن هادرارتباط بوده ایم قرارداشته ایم.کودک درون ما همه این خاطرات راحفظ کرده وروی زندگی مااثرمی گذارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
ارتباط عمیق یک بازیکن معروف با قلیان باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
دبیرخانه عمومی شورای همکاری کشورهای عربی خلیج فارس سمیناری را با نام سیاست ایالات متحده در رابطه با ایران برگزار نمود. جلسه نمایندگان در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
بسیاری استدلال می کنند که پیوستن ایران به معاهده FATF می تواند دست دشمنان را برای تحریم بیشتر باز کند در حالی که عدم پیوستن در شرایط تحریمی موجود فرقی به حال ایرانی ها نخواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه در خصوص احتمال صدور نفت ایران از طریق روسیه گفت که روسیه قصد ندارد به ایران برای صادرات نفت از طریق زیرساخت های خود کمک کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
وزیر انرژی روسیه گفت: روسیه با وجود تحریم های جدید علیه ایران، قصد دارد خط لوله گاز از ایران به هند با طول 1200 کیلومتر ساخته شود. تفاهمنامه هایی هم در این زمینه به امضا رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
دبیرعلمی شانزدهمین کنگره بین المللی دوسالانه انجمن علمی جراحان گوش،حلق،بینی وسروگردن گفت:لوزه ها بخشی ازبافت ایمنی بدن هستندکه درباورعمومی ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
کمپین ریاست جمهوری ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دنبال اهدای یک پنتهاوس به پوتین بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
ترامپ در حال بررسی نامزدی یک ایرانی برای پست ریاست وزارت دادگستری ایالات متحده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
دادگاه ترکیه دستور بازداشت 18 مظنون قتل خاشقجی را صادر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
بر طبق ادعای یک مجله آمریکایی، سناتورهای مخالف با طرح سنا درباره یمن، از عربستان پول گرفته بودند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
در نگاه اول، به نظر می رسد که اسلحه آکا-308 فقط تغییر داده شده اسلحه آکا-12 است، که بعضی عناصر طراحی آکا-103 به آن اضافه شده است، با این حال، این ظاهر مدرن فریبنده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
بررسی هانشان می دهدیکی ازعواملی که سبب ابتلابه آلزایمردرافراددچاربیماری های تنفسی می شود،میزان اندک اکسیژن دریافتی به وسیله ریه های آنهاست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
روزنامه چاینا دیلی که مواضع رسمی دولت چین را منعکس می کند در سرمقاله شماره تازه خود نوشته است توافق تجاری با آمریکا در اجلاس سران 20 کشور صنعتی در آرژانتین قابل دستیابی است ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
رئیس جمهور روسیه در اجلاس جی 20 در آرژانتین به اوضاع سوریه اشاره کرد و گفت: برای ثبات بلند مدت در سوریه، در وحله اول باید روند واقعی حل و فصل سیاسی به جلو حرکت کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
دانشمندان موسسه فناوری کالیفرنیا (Caltech)یک عینک واقعیت افزوده ابداع کرده اندکه می تواند راه رابه افرادنابینانشان دهدواشیایی راکه برسرراه می بیندبه کاربربازگوکند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
براساس نتایج تحقیقات دانشمندان اختلال کم توجهی بیش فعالی درکودکان باماه تولدآن هاارتباط داردوکودکان متولدین بعضی ازماه هابیشتردچاراین اختلال می شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، در حاشیه اجلاس جی 20 که در شهر بوئنوس آیرس برگزار شد با یکدیگر دیدار کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۳    
تبریزی پس از گل در اولین مسابقه اش برای استقلال در رقابت های لیگ برتر موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است. گل نزدن های ممتد تبریزی باعث شد تا شفر در هفته های اخیر کمتر از او استفاده کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۷    
هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان به افشین قطبی، سرمربی سابق تیم ملی رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۰    
وبسایت آمریکایی واشنگتن اگزمینر با اشاره به گزارش جدیدی که توسط ارتش ایالات متحده آماده شده است ادعا کرد ایران به سلاحی الکترومغناطیسی دست یافته است که می تواند آمریکا را از صحنه روزگار محو کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۰    
ایران نیز جزء کشورهایی است که در لیست بزرگترین قدرت های نظامی جهان قرار دارد...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۵    
عضو شورای عالی فضای مجازی اذعان کرد: متأسفانه اینترنت در کشور ما ناقص الخلقه متولد شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: روند صعودی موقوفات نتیجه افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به آستان قدس رضوی است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۵    
حسین کعبی، مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: استقلال در بازی با سپیدرود کار سختی خواهد داشت و ما در آن بازی هدفی جز کسب سه امتیاز نداریم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۰    
با پیروزی استقلال برابر صنعت نفت، برای اولین بار آبی پوشان در این فصل توانستند در دو بازی پی در پی به پیروزی برسند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم با وجود کمبود بازیکن خوب نتیجه می گیرد و چاره ای جز بردهای اقتصادی ندارد اما دلیل نمی شود بازیکنان به تندی باهم برخورد کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بار روانی برای قهرمانی روی دوش ما نیست و اگر حمایت نشویم به مشکل می خوریم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پنج بازی است که حریفان به ما گل نمی زنند، بلکه خودمان به خودمان گل می زنیم و کاری که می کنیم شرم آور است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از نظر مالی جزو 3 تیم انتهای جدول هستیم و نتوانستیم خیلی از بازیکنانی که می خواستیم را جذب کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی مقابل پیکان با چنگ و دندان از گل زده مان دفاع کردیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید در نیم فصل خودمان را تقویت کنیم و در برخی پست ها بهتر شویم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۹    
یک کارشناس حوزه کار با بیان این که کمک هزینه مسکن کارگران کفاف اجاره دو اتاق را نمی دهد، از دولت خواست که در راستای اصل 31 قانون اساسی اقدام عاجلی برای تامین مسکن کارگران و گروه های کم درآمد صورت دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۹    
سه بازی همزمان از هفته چهردهم لیگ برتر فوتبال با برتری سپاهان و نفت مسجدسلیمان و توقف سایپا مقابل حریفان برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۳    
با افزایش دو تا سه برابری کالاهای ضروری، قدرت خرید مردم ایران کاهش چشمگیری داشته که حتی 200 هزار تومان یارانه نیز نخواهد توانست قدرت خرید مردم را بازگرداند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز سه شنبه به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که وضعیت مصدومان این تیم برای این بازی تا حدودی مشخص شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۳    
نماینده کارگری در شورای عالی کار گفت: افزایش حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان باید براساس واقعیات اقتصادی کشور باشد و امیدواریم در این مسیر نمایندگان مردم در خانه ملت نیز با جامعه کارگری و کارمندان ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۳    
تیم سپیدرود رشت در حالی در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف استقلال خواهد رفت که دو بازیکن این تیم برای حضور در بازی مقابل شاگردان شفر وضعیت مبهمی دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۸    
تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی برابر ماشین سازی، صبح امروز در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداخت و مورد استقبال مدیر عامل باشگاه و هواداران قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۲    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قرار است در نیم فصل 4 بازیکن بگیریم، اما بیشتر بازیکنان مان پر پر شدند!ست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۲    
رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: هر روز تاخیر در اعلام قیمت جدید خودروها، ضرر و زیان زیادی برای خودروسازان ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۷    
مربیان و بازیکنان استقلال از بازگشت مدافع مصدوم این تیم به تمرینات خوشحال هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۵    
باشگاه چونبوک موتوز کره جنوبی اعلام کرد که سرمربی پرتغالی هدایت این تیم را برعهده گرفت و با توجه به این خبر شایعه حضور برانکو در این تیم رد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۵    
چهار سال پس از سقوط هواپیمای آنتونوف 140حوالی فرودگاه مهرآباد تهران، بار دیگر صحبت هایی از این هواپیما در ایران مطرح شده و به نظر می رسد تحریم های جدید ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۴    
احمد میدری، معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته امروزه 18 تا 35 درصد مردم زیر خط فقر هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۹    
اجرای طرح اتصال کارت های بانکی به نظام مدیریت مصرف سوخت کشور با بهره گیری از زیرساخت های تبادل داده و ابزارهای تسویه و پرداخت در نظام بانکی انجام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۹    
محققان دریافتنداستفاده منظم ازسونا می تواندریسک مرگ ناشی ازبیماری قلبی-عروقی رادرزنان ومردان 50سال به بالاکاهش دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۹    
اروپاقاره ای جذاب برای کشف زیبایی ها،غرق شدن درتاریخ وسنت هاست واسکاتلند هم گوشه ای ازاین جذابیت هارادربردارددرشهرساحلی دانباراسکاتلندروستای زیبایی به نام بلهاون قراردارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۹    
یکی ازبنا های تاریخی که درشهرسبزوارقرارگرفته،نام آرامگاه اسراررابه خوداختصاص داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۹    
عضوکارگروه آب های ژرف کشورباتاکید براینکه انتشارخبروجودهزارمیلیاردمترمکعب آب زیر زمینی غیر علمی است،گفت:ایران به لحاظ ساختارزمین شناسی که دارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۹    
یک استاد جرم شناس بابررسی دونوع ارتکاب جرم اتفاقی و به عادت ؛شرایط یک جرم اولی شدن راتشریح کردوگفت:دربرخی مواردانسان دربرخوردهای اجتماعی وروابط جمعی ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۴    
محققان عنوان می کنندمصرف مغزیجاتی نظیرگردو،بادام،فندق وبادام زمینی می توانند درکاهش وزن وهمچنین کاهش احتمال چاقی موثرباشند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۳    
تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد که بر اثر حمله هوایی ائتلاف به رهبری آمریکا به روستای شفا در استان دیر الزور بیش از 30 غیرنظامی کشته شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۸    
مجلس سنای ایالات متحده، قطعنامه ای را در محکوم کردن اقدامات روسیه در تنگه کرچ، که در آن سه کشتی اوکراینی را به خاطر نقض مرز روسیه توقیف کرده بود، تصویب کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۸    
الکسی پوشکوف، سناتور روسی درباره لغو دیدار بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اظهار نظر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۳    
واشنگتن پست اعلام کرد که ترامپ به خاطر قرارداد های احتمالی آتی قصد دارد تا قتل خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی را نادیده بگیرد
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۸    
امام جمعه تهران گفت: آموزه های اسلامی بدون استثنا زمینه وحدت جامعه اسلامی را فراهم می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۳    
نسل جوان انقلاب اکنون انگشتانشان روی ماشه است تا دشمن حتی فکر تجاوز به خود ندهد. ما با مشت محکم ایستاده ایم تا پاسخی درد آور برای دشمن باشیم...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۳    
بر اساس رای دادگاه، اموالی که از محل ارتکاب جرم محکومین تحصیل شده مصادره و به نفع بیت المال ضبط خواهد شد...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۳    
سرپرست سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه برنامه ای برای آزاد شدن واردات خودرو وجود ندارد، گفت: از هیات دولت خواستاریم تا هر چه زودتر وضعیت خودروهای در گمرک مانده را تعیین تکلیف کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۸    
رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا هشدار داد اگر منافع این کشور توسط ایران تهدید شود، برای استفاده از گزینه نظامی علیه تهران تعلل نمی کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۳    
تلاش اروپا برای ایجاد سازوکار مالی برغم فشارهای فزاینده آمریکا ادامه دارد. از آنجا که در جریان تلاش های آنها هستیم به نظرمان باید فرصت بیشتری به اروپایی ها داده شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۷    
در حالی که معترضان به افزایش قیمت سوخت در فرانسه موسوم به جلیقه زردها برای دومین تجمع در خیابان شانزه لیزه در روز شنبه فراخوان داده اند، مقامات این کشور از وضع تدابیر شدید امنیتی خبر دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۷    
خبرگزاری ریانووستی روسیه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش سوریه یک جنگنده و چهار موشک اسرائیل را رهگیری و ساقط کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۱    
بازیکن مازنی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار با ماشین سازی پست جالبی را منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۶    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه، از ارائه ایده های جدید برای راه اندازی سامانه مالی تعاملات تجاری میان ایران و اروپا در جریان مذاکرات خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۵    
سرمربی آلمانی استقلال قبل از بازی این تیم مقابل صنعت نفت موضوع مهمی را به طارق همام گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۵    
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان مراسم افتتاحیه نشست سران گروه 20 در بوینوس آیرس را به دلیل نقص فنی هواپیما از دست می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۵    
کادرفنی استقلال قصد دارد حیدری را در نقل و انتقلات در لیست مازاد قرار دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۵    
کانادا اعلام کرد هفده تبعه کشور عربستان را به ظن دست داشتن در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد حکومت ریاض تحت تحریم قرار داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۵    
بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد بازیکنان خارجی این تیم صحبت کرد.