جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۲۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 15 آذر 1397 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 جام نیوز 31 خرداد 1397 جام نیوز 31 تیر 1397 جام نیوز 31 مرداد 1397 جام نیوز 31 شهریور 1397 جام نیوز 30 مهر 1397 جام نیوز 30 آبان 1397 جام نیوز 30 دی 1397 جام نیوز 30 بهمن 1397 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 1 آذر 1397 جام نیوز 2 آذر 1397 جام نیوز 3 آذر 1397 جام نیوز 4 آذر 1397 جام نیوز 5 آذر 1397 جام نیوز 6 آذر 1397 جام نیوز 7 آذر 1397 جام نیوز 8 آذر 1397 جام نیوز 9 آذر 1397 جام نیوز 10 آذر 1397 جام نیوز 11 آذر 1397 جام نیوز 12 آذر 1397 جام نیوز 13 آذر 1397 جام نیوز 14 آذر 1397 جام نیوز 15 آذر 1397 جام نیوز 16 آذر 1397 جام نیوز 17 آذر 1397 جام نیوز 18 آذر 1397 جام نیوز 19 آذر 1397 جام نیوز 20 آذر 1397 جام نیوز 21 آذر 1397 جام نیوز 22 آذر 1397 جام نیوز 23 آذر 1397 جام نیوز 24 آذر 1397 جام نیوز 25 آذر 1397 جام نیوز 26 آذر 1397 جام نیوز 27 آذر 1397 جام نیوز 28 آذر 1397 جام نیوز 29 آذر 1397 جام نیوز 30 آذر 1397 
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۹:۳۳    
قبلاً باوربراین بودکه فروکتوز،یعنی قندموجوددرمیوه وآبمیوه،توسط کبدپردازش می شود.ولی اخیراًطبق یک بررسی مشخص شده که فروکتوزعمدتاًدرروده کوچک پردازش می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۰۱    
تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که توقف احتمالی سیاست های سختگیرانه پولی فدرال رزرو آمریکا موجب افزایش چشمگیر و خیره کننده قیمت طلا خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۷:۰۲    
خرید مسکن در تهران طی ماه گذشته به شکل کم سابقه و تا نزدیک کف ماهانه معاملات – به اندازه حجم معاملات در ماه نیمه تعطیل فروردین- افت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۶    
صبح دیروز بودجه سال 98 به مجلس فرستاده شد که از جمله مهم ترین بندهای آن می توان به تعیین فروش روزانه 1.5 میلیون بشکه نفت و اختصاص 14 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی اشاره کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۳    
به گزارش جام نیوز ، در حالی که برخی کارشناسان داخلی تحت تاثیر نفوذ تفکرات لیبرال دموکراسی به دنبال تجویز نسخه های غربی برای بروز مشکلات و معضلات جنسی در ایران هستند گزارش های رسانه های اروپایی حکایت ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۲    
بدون شک برانکو فوق ستاره پرسپولیس در چند فصل اخیر بوده است کمیته انضباطی در گزارش سازمان لیگ برتر به مصاحبه برانکو برنخورد می تواند وارد این ماجرا شود چرا که مصاحبه برانکو در کنفرانس خبری ضبط و نشر ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۷    
مهاجم پرسپولیس بیش از هزار دقیقه در ترکیب این تیم از اصلی ترین وظیفه خود که گل زدن است فاصله گرفته است؛ یک آمار عجیب و باورنکردنی از مهاجم گرانقمیت سرخپوشان.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۳    
تیم های قرمز و آبی لیگ امروز در رشت به مصاف هم می روند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۳    
نیروهای امنیتی سوریه مقادیر زیادی مهمات و تسلیحات در یک مزرعه در درعا کشف و ضبط کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۹    
به گزارش جام نیوز ، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشته، تهدیدات ایران و حزب الله علیه اسرائیل، افزایش یافته و این درحالی است که جنگ سوریه موجب افزایش نفوذ و قدرت ایران در منطقه شده است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۹    
به گزارش جام نیوز ، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشته، اسرائیل از زرادخانه های موشکی پیشرفته حزب الله و اقدامات این گروه در لبنان نگران است ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۹    
به گزارش جام نیوز ، جروزالم پست نوشت: رویدادهای اخیر از جمله آزمایش موشکی ایران، ساخت ناو جدید توسط این کشور، راه اندازی ارتش سایبری جدید ایران و .. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۴    
به گزارش جام نیوز ، فاکس نیوز نوشت: دیپلمات های اروپایی به شدت از آزمایش موشکی اخیر ایران انتقاد کردند. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۴    
به گزارش جام نیوز ، آسوشیتدپرس نوشته، آمریکا درحال فشار آوردن به اروپاست و مصرانه از اروپایی ها می خواهد، #تحریم های جدید و سنگینی را به علت آزمایش موشکی اخیر ایران، علیه این کشور وضع کنند. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۴    
هیل، هاآرتص، رویترز و ... به نقل از امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده تیتر زدند: ایران هیچ محدودیتی برای برد موشک های خود قائل نبوده و در برابر تحریم های آمریکا قصد دارد، توان موشکی خود را افزایش دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۸    
به گزارش جام نیوز ، آتلانتیک نوشت: سیاست ترامپ در سوریه با محوریت مقابله با نفوذ ایران شکل می گیرد. اما با توجه به پیروزی دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای کنگره ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۸    
به گزارش جام نیوز ، دیفنس نیوز نوشت: گزارش ژنرال کنت مکنزی، فرمانده جدید ستاد مرکزی ارتش آمریکا به کنگره: خروج آمریکا از توافق هسته ای، نتوانسته فعالیت های موشکی و منطقه ای ایران را کند سازد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۳    
حولات شگفت آوری که طی ماه های گذشته در عرصه بین المللی رخ داد موجب شد که فرش از زیر پای ترامپ کشیده شود و نتواند تقابل قدرتمندی با ایران داشته باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۳    
به گزارش جام نیوز ، ان بی سی نیوز نوشته، به نظر می رسد ائتلاف بین المللی ترامپ علیه ایران در حال از هم پاشیدن است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۳    
به گزارش جام نیوز ، عملیات تروریستی چابهار، به تیتر اول رسانه های جهان درباره ایران تبدیل شد. رویترز، گاردین، فاکس نیوز .. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۸    
به گزارش جام نیوز ، مارکت پلیس نوشته، اتحادیه اروپا تصمیم خود برای مقابله با ترامپ و حفظ توافق هسته ای را گرفته است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۸    
مسلمانان روهینگیایی در حال فرار از کمپ هایی هستند که تا کنون به سختی در آن ها زندگی می کردند تا از بازگردانده شدن اجباری به میانمار آزاد شوند ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۷    
گروهی از زنان با راه اندازی اعتراضات گسترده خواهان پایان خشونت علیه زنان در اسرائیل شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۲    
تیخوانا نام یک شهر بزرگ در مکزیک، و در مجاور با مرز آمریکا با سن دیگو در کالیفرنیا است. مهاجرین در این شهر در وضعیت بسیار بدی زندگی می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۲    
مهاجران مکزیکی که از انتظار پشت مرزهای آمریکا خسته شده اند، خطر دستگیری تقریبا قطعی را به جان خریده و از موانع مرزی عبور می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۲    
شکایت بهاره رهنما از فردی هتاک در فضای مجازی با واکنش سالومه سیدنیا و توهین های وی به این بازیگر وارد مرحله ای تازه شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۱    
مقام های کانادایی به درخواست مقام های قضایی آمریکا افسر مالی ارشد شرکت چینی هواوی را دستگیر کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۵    
روز پنج شنبه، قیمت های نفت هم سو با سقوط بازارهای سهام جهان افت کردند، اما حجم معاملات در آستانه اجلاس اوپک که انتظار می رود با یک توافق کاهش تولید به پایان برسد، کاهش یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۰    
مدافع گلزن پرسپولیس به گفت: با پاس عالیشاه 2 گل کاملاً مازندرانی زدیم!
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۳    
صنعت خودرو این روزها با حاشیه های متعددی روبه رو شده است. حاشیه هایی که نشأت گرفته از بی توجهی خودروسازان نسبت به داخلی سازی و وابستگی قطعات است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۸    
ابوالحسن بنی صدر با اشاره به حمایت اپوزیسیون خارج نشین، از جمله روح الله زم، مدیر کانال ضد انقلاب آمدنیوز از تحریم های آمریکا علیه مردم ایران ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۳    
دیدار تیم های پیکان و نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام خاتمه یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۳    
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز می گوید به جز مصدومانی که داشتیم، داوری هم در این فصل ما را آزار داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۸    
مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی امروز تیمش مقابل نساجی از پیکانی ها وداع کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۸    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت تا در صورت کسب مجوز بتواند به فعالیتش در این باشگاه ادامه دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۳    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس گفت: شجاع با همین روند گلزنی آقای گل لیگ می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۷    
شرکت ایران خودرو تعدادی از محصولات خود را از روز شنبه 17 آذرماه به صورت تحویل فوری 15 روزه عرضه می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۲    
طی هفته گذشته قیمت برخی وارداتی ها در بازار روند صعودی را طی کرد. این در حالی است که نرخ ارز طی هفته ای که گذشت کاهشی بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۷    
قیمت هر اونس طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه به مرز 1240 دلار رسیده است که این بالاترین رکورد در 6 هفته اخیر به شمار می رود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۶    
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، انتخابش را به عنوان جانشین مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران رد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۶    
فاصله ای تا شروع نیم فصل یا همان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده است و انواع و اقسام خبرها و شایعات و گمانه زنی ها درباره ورودی و خروجی استقلال مطرح می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۱    
بی بی سی در حالی ازتروریستی خواندن عملیات انتحاری امروز چابهار و عملیات تروریستی اهواز که در مجموع دهه ها شهید و مجروح بر جای گذاشته ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۶    
مدافع راست پیکان امروز با لباس شخصی در نیمکت این تیم حضور یافته تا به سوژه رسانه ها تبدیل شود؛ بازیکنی که با توجه به ثبت قراردادش با پرسپولیس به زودی باید به تمرینات این تیم اضافه شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۵    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۵    
با وجود فرا رسیدن 15 آذر که روز پایان کار بازنشستگان اعلام شده بود اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دفتر کار خود حاضر شد و به رسیدگی به کارهای جاری این باشگاه پرداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۵    
رئیس فدراسیون فوتبال امروز در محل کارش حاضر نشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۰    
پیش تر کانال آمدنیوز به شکل موذیانه ای با تقطیع سخنان مولانا عبدالحمید و توهین به وی، عنوان کرد که این عالم سرشناس اهل سنت به مردم کرد توهین کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۰    
ماموران وادا صبح امروز با حضوردر منزل احسان حدادی از وی تست دوپینگ گرفتند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۹    
وقتی رضا پهلوی، این آدم مفلوک، بلند گو بدست می گیرد و از سناتور "جان مک کین" [سناتور آمریکایی جنگ طلب ضد ایرانی] می پرسد که با سپاه پاسداران چه باید کرد، این یعنی او فاقد یک شخصیت انسانی است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۹    
هافبک باتجربه تیم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل پرسپولیس از قضاوت رضا کرمانشاهی ضرر نکند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۹    
روزنامه های صهیونیستی با انتشار کاریکاتورهایی عملیات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر در شمال سرزمین های فلسطینی با ادعای منهدم کردن تونل های 'حزب الله' را به تمسخر گرفتند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۴    
در فرانسه 32 دانشجوی معترض به طرح اصلاح نظام آموزشی بازداشت شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۴    
سوپ پیازوسیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشدکه ماده اصلی آن سیب زمینی است،عطر،طعم ورنگی متفاوت وفوق العاده داردوچاشنی آن پوست پرتقال وچندشاخه گشنیز است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۴    
نخست وزیر مکلف لبنان در اولین واکنش خود به عملیات رژیم صهیونیستی موسوم به سپر شمالی اعلام کرد تحولات مرزهای جنوبی نباید به هیچ تنشی منجر شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۹    
اظهار نظرهای آقای روحانی بیش از آنکه وجه کارشناسی داشته باشد، بیشتر مانند سلف پیشین خود، جنبه پوپولیستی به خود گرفته است...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۹    
با تنش لفظی شکل گرفته پیش از بازی ذوب آهن میان بیرانوند و برانکو و بعد از آن شایعه ای داغ درباره جدایی این دروازه بان ملی پوش، سرمربی پرسپولیس امروز پاسخ روشنی به این اتفاقات داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۹    
درمیان عکس های بی نظیری که درسال 2018 ازسیاره مشتری گرفته شده،تصویریک دلفین درمیان ابرهای این غول گازی جلب توجه می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۹    
ما با تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورهای دیگر از جمله ایران خارج از چارچوب شورای امنیت، مخالف هستیم...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۹    
پرسپولیس برای بازی با سپاهان 4 بازیکن مصدوم در اردوی خود دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۹    
دیابت بیماری متابولیک وشایعی است که بین نوع یک آن وپوکی استخوان ارتباطواضحی یافت شده است.سطح بالای قند خون دردراز مدت به اندام های متفاوتی ازبدن آسیب زده ومنجربه ناتوانی های متعدد درآن می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۹    
مدافع تاثیرگذار پرسپولیس روز شنبه با حضور در بیمارستان عمل جراحی مربوط به رباط صلیبی اش را پشت سر خواهد گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۴    
یک رسانه قبرسی از عملکرد رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی تیم آپوئل به شدت انتقاد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۴    
یک مطالعه جدیدنشان می دهدهمبرگروپیتزاعلاوه برافزایش وزن دربزرگسالان، ممکن است خطرابتلابه سرطان رانیزافزایش دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۹    
محققان چینی کاغذی حساس به گرماتولید کرده اندکه می توان بارهانقش هاوواژه های آن راپاک کردودوباره روی آن نوشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۴    
هفته آینده یک ستاره دنباله داربه نزدیک ترین فاصله تازمین می رسد.این شی نورسبزرنگی منتشرمی کند ومی توان آن راباتلسکوپ مشاهده کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۸    
مهاجم تیم پرسپولیس به سوالات خبرنگاران حاضر در تمرین پرسپولیس پاسخ داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات تروریستی چابهار یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست ها نداشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۸    
مطالعات نشان می دهدمصرف انبه تاثیرمثبتی برافرادمبتلا به بیماری التهاب روده دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۳    
سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین سرخپوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۸    
مهناز افشاردرواکنش به حواشی پیش آمده ازپیشنهادش برای ترک اعتیاد،تاکیدکردکه داروی پیشنهادی اش موردتاییدسازمان جهانی بهداشت است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۳    
وینفرد شفر برای بازی برابر سپیدرود، الحاجی گرو و نویمایر را به رشت نبرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۳    
صبح پیجشنبه یک خودروی انتحاری در مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی منفجر شد که این حادثه تاکنون منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان مان شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۳    
گاهی اوقات یک بیماری زمینه ای می تواندبه ریزش موی ناگهانی منجرشودکه ازآن جمله می توان به بیماری تیروئید،دیابت،لوپوس وکم خونی اشاره کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۸    
اکانت جدید اینستاگرامی امیر تتلو خواننده فحاش رپ با 160k دوباره توسط مردم بسته شد
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۲    
گروهی عظیمی از مردم الحدیده یمن که پس از حملات سعودی بی خانمان شده اند به دنبال ورود به صنعا هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۲    
مدافع پیشین پرسپولیس گفت: انصافاً من هیچ وقت به هواداران بدی نکردم و با تمام وجود در خدمت پرسپولیس بودم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۲    
یک متخصص اطفال گفت:آهن مصرف شده توسط کودک تنهازمانی کارایی داردکه جذب بدن اوشود،اگردرکنارموادحاوی آهن نوعی ویتامین Cنیز به اوبدهیدبه جذب آهن کمک کرده اید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی توضیحاتی درباره روش جدید معامله با اروپایی ها در برجام ارائه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۲    
کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۷    
اکانت جدید اینستاگرامی امیر تتلو خواننده فحاش رپ با 160k دوباره توسط مردم بسته شد
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۷    
بحران انسانی در یمن روز به روز در حال گسترش است و عربستان و متحدانش تحت حمایت آمریکا به حملات خود به این کشور فقیرادامه می دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار را اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۲    
پیکان در حالی امروز به مصاف تیم نساجی می رود که مجید جلالی و شاگردانش برای فرار از بحران شکست ها نیاز به یک برد دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۲    
مهاجرانی که در کمپ های نزدیک به مرز آمریکا و مکزیک در کمپ ها زندگی می کنند شرایط بسیار بدی را تجربه می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۷    
رویترز در تصاویر سال خود در زمینه جنگ و ناآرامی این تصاویر را به نمایش کشید
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۲    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم محکومیت باشگاه استقلال در خصوص طلب مجتبی جباری بازیکن پیشین این باشگاه را بر اساس مستندات ارائه شده تقلیل داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۲    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این شجاعت و اراده و یکدلی که من می بینم، پرسپولیس از پس هر مشکلی بر می آید. خواسته ما برای اجرای عدالت چرا باید بعضی را نگران کند؟
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۶    
دانشجویان سوری با شرکت در تجمعی خواستار پایان تحریم ها علیه این کشور شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۱    
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد یک ناظر ویژه جدال حساس سپاهان و پرسپولیس را زیرذره بین قرار خواهد داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۶    
مهدی قائدی مهاجم استقلال 20 ساله شد. این بازیکن جوان این فصل یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۱    
تیم فوتبال استقلال در حالی آخرین بازی نیم فصل خود را برابر سپیدرود برگزار می کند که هنوز یک بازی معوقه از هفته دوازدهم با پدیده دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۰    
عضو کمیته فنی استقلال گفت: اگر آبی پوشان بتوانند دو دیدار خود برابر سپیدرود و پدیده مشهد را با پیروزی به پایان برسانند، در نیم فصل دوم می توانند به صدر جدول دست پیدا کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۰    
ایران یک فروند ناوشکن جدید رادارگریز را به ناوگان خود افزود تا از این ناوشکن و فناوری رادارگریزش در منطقه تنگه هرمز استفاده کند که چالش جدیدی برای آمریکا تلقی می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۵    
سرخ ها با 400 هزار دلار کره ای ها مخالفت کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۰    
صادق زیباکلام در صفحه اینستاگرام خود به حملات تند روزنامه شرق واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۵    
فولاد در اولین بازی دور برگشت در ورزشگاه فولاد آرنا، میزبان پرسپولیس خواهد بود. این بازی علاوه بر اینکه افتتاحیه این ورزشگاه مدرن است، دو رویارویی جالب و مهم هم در برخواهد داشت.
  • ۱