سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۴Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 19 تیر 1398 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 31 فروردین 1398 جام نیوز 31 اردیبهشت 1398 جام نیوز 31 خرداد 1398 جام نیوز 31 مرداد 1398 جام نیوز 31 شهریور 1398 جام نیوز 30 مهر 1398 جام نیوز 26 آبان 1398 جام نیوز 30 آذر 1398 جام نیوز 30 دی 1398 جام نیوز 30 بهمن 1398 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 1 تیر 1398 جام نیوز 2 تیر 1398 جام نیوز 3 تیر 1398 جام نیوز 4 تیر 1398 جام نیوز 5 تیر 1398 جام نیوز 6 تیر 1398 جام نیوز 7 تیر 1398 جام نیوز 8 تیر 1398 جام نیوز 9 تیر 1398 جام نیوز 10 تیر 1398 جام نیوز 11 تیر 1398 جام نیوز 12 تیر 1398 جام نیوز 13 تیر 1398 جام نیوز 14 تیر 1398 جام نیوز 15 تیر 1398 جام نیوز 16 تیر 1398 جام نیوز 17 تیر 1398 جام نیوز 18 تیر 1398 جام نیوز 19 تیر 1398 جام نیوز 20 تیر 1398 جام نیوز 21 تیر 1398 جام نیوز 22 تیر 1398 جام نیوز 23 تیر 1398 جام نیوز 24 تیر 1398 جام نیوز 25 تیر 1398 جام نیوز 26 تیر 1398 جام نیوز 27 تیر 1398 جام نیوز 28 تیر 1398 جام نیوز 29 تیر 1398 جام نیوز 30 تیر 1398 جام نیوز 31 تیر 1398 
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۵    
قیمت ارز امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و قیمت ها در بازار و بانک کاهش یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۶    
رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی و اصل 44 با بیان اینکه مردم هنوز بعد از 12 سال به سهام عدالت خود دسترسی ندارند، گفت: تصمیم گیری در مورد سرنوشت آزادسازی سهام عدالت ظرف هفته آینده انجام می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واردات گوشی تلفن همراه در خردادماه کاهش چشمگیری نسبت به اردیبهشت ماه داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۰۲    
تجمع ده ها خودروی سوپرلوکس در برکشایر انگلستان توجه بسیاری از جوانان این منطقه را به خود جلب کرده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۴    
حسن روحانی رئیس جمهور، دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت امور اقتصاد و دارایی ابلاغ کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۳    
پس از سوانح هوایی مرگبار در اندونزی و اتیوپی، شرکت بوئینگ ناگزیر شده ده ها فروند هواپیمای مدل 737 مکس خود را که مشتری ای برای آنها پیدا نشده در ایالت واشنگتن زمین گیر کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۲    
بانک مرکزی در بخشنامه ای خطاب به 27 بانک عامل، میزان مابه التفاوت دریافتی برای ترخیص چای، کره، کاغذ و حبوبات وارداتی را اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۱    
همزمان با رشد جزئی قیمت طلای جهانی، قیمت طلا در بازار ایران نیز افزایش اندک یافته است؛هم اکنون هر گرم طلای 18 عیار 431 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهارآزادی 4 میلیون و 544 هزار تومان قیمت خورده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از صدور گواهی سلامت سامانه سوخت رسانی گاز خودروهای دوگانه سوز تبدیل کارگاهی با هدف تأمین ایمنی تردد این دست خودروها و ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۴    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کشور دچار پارادوکس نقدینگی شده به طوری که از طرفی نقدینگی در کشور بسیار بالا است و از طرفی بخش تولید از کمبود شدید نقدینگی رنج می برد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۲    
شرکت خودروسازی BMW از خودروی تمام الکتریک مینی کوپر SE رونمایی کرد .
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
تشکیل و فعالیت اشخاص برای ایجاد و اداره شبکه پولی و پرداخت مبتنی بر فناوری زنجیره بلوک، از نظر این بانک، غیرمجاز محسوب می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۶    
کتاب سند فعالیت های مسجد با رویکرد نظام سازی توحیدی و شهر و جامعه در همایش مساجد تدبر محور رونمایی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد آخرین وضعیت کاغذ فرهنگی گفت: 3 هزار تن کاغذی که در حال حاضر در گمرکات موجود است در هفته آینده ترخیص خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۰    
رییس کل بانک مرکزی با بیان برقراری ثبات لازم در بازار ارز گفت: بانک مرکزی مدیریت لازم را در بازار اعمال می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۰    
در مراسم اختتامیه چهارمین دوره این رویداد فرهنگی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد؛ خانم ها رباب زیدی مدیر جامعه الزهرا (س) لکنهو کشور هندوستان، یاسمین حسنات بانوی مبارز از کشور افغانستان ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۵    
براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی نرخ اجاره بها در کل مناطق شهری در خردادماه سال جاری موید رشد به ترتیب معادل 23.0 و 20.7 درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی به ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره اینکه یک نفر 700 یا 2500 خانه دارد واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۴    
معاونت امور بین الملل اتاق ایران از تصمیم دولت گرجستان برای تصویب قریب الوقوع لایحه ضد دامپینگ با هدف حمایت از تولید داخلی این کشور خبر داد که می تواند قیمت تمام شده محصولات صادراتی از ایران را برای ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۴    
بدینوسیله به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگی های مجاز میرساند طرح مشارکت در تولید خودرو پژو 207 دستی و اتوماتیک سقف پانوراما از تاریخ 98/04/22 لغایت 98/04 ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۳    
اتوبان همکاری خودروسازان ایران و چین که در چند سال اخیر بسیار پر تردد بود، حالا مدتیست که به دلیل مشکلات نقل و انتقال ارز مسدود شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۳    
اسامی پنج کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان مشخص شد؛ مروری بر سوابق و فعالیت هایی این حقوقدانان خواهیم داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۲    
مجری شبکه فاکس نیوز ایلهان عمر نماینده دموکرات ایالت مینه سوتا را هدف حملات لفظی توهین آمیز خود قرار داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۲    
وزیر نیرو گفت: پایداری منابع آب و انرژی و به ویژه حکمرانی این منابع، شدیداً به الگوهای همکاری میان بخش های مختلف جامعه و ذینفعان گوناگون بستگی دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۱    
وزیر خارجه اسبق انگلیس با خودشیفته و قلدر توصیف کردن رئیس جمهور آمریکا، گفت باید در برابر سیاست های کنونی کاخ سفید ایستاد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۱    
وقتی آدم های فرعی و درجه 2 و 3 وارد مجلس می شوند، محتوای مجلس خالی می شود و وزن فراکسیون پایین می آید...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۰    
وزارت خارجه فرانسه تکمیل روند تحقیقات پیرامون جنایت علیه روزنامه نگار سعودی و محاکمه و پیگرد مسئولان سعودی را که در این جنایت دست داشتند، خواستار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۰    
وزارت خارجه روسیه گفته است، این حجم از برانگیختگی آمریکا بابت اقدامات هسته ای ایران در شرایطی که واشنگتن برجام را شدیدا نقض کرده، عجیب به نظر می رسد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۵    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا طرحی برای انتقاد از اقدامات ضدحقوق بشری عربستان سعودی معرفی کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۲۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی در مقاله ای در فیگارو نوشت: به وعده های دولت آمریکا اعتمادی نداشته و هرگونه مذاکره مستقیم را قاطعانه رد می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۰۴    
یک مقام ارشد دولت آمریکا اظهار داشته که واشنگتن فعلا برنامه ای برای تحریم وزیر خارجه ایران ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۰۴    
یک مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: تاکنون چندین پیام برای گفت و گو با آمریکا را دریافت کردیم، اما به دلایل مختلف آن ها را رد کرده ایم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۷:۳۴    
قدرتمندترین ناو جنگی نیروی دریایی سلطنتی انگلیس به دلیل وجود نشتی مجبور به بازگشت به بندر پورت موث شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۷:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به نشست شورای حکام آن را شکستی دیگر برای آمریکا در مضحکه شورای حکام آژانس برشمرد و عنوان کرد: آمریکا بار دیگر به دست خود منزوی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در زمینه واردات گوشی تلفن همراه هماهنگی بین گمرک و ناجا برقرار شده و تنها مسافران می توانند از شرایط ورود تلفن همراه مسافری استفاده کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۴    
مشهد تنها کلانشهری است که امروز با رشد فزاینده مصرف برق نسبت به الگوی تعیین شده روبرو شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۴    
نرخ بیکاری 19 استان در بهار امسال نسبت به پاییز سال گذشته کاهش و نرخ بیکاری 12 استان نیز افزایش یافت؛ همچنین نرخ بیکاری 6 استان تک رقمی و دو رقمی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۸    
مدیرعامل شرکت کشتی رانی آردمور گفت: در 2 ماه گذشته به دنبال حمله به نفتکش ها در نزدیکی تنگه هرمز، قیمت بیمه کشتی ها 10 برابر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۸    
"لحن ایران قوی و محکم است ... هیاهوی غرب، کشورهای ضعیف عربی را تحت تاثیر قرار می دهد اما اگر کشور قدرتمندی را ببیند که از خود ایستادگی و اراده نشان می دهد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۳    
قیمت ها در بازار خودرو در حالی رو به کاهش است که کلاهبرداران با شگردی جدید به دنبال ادامه کسب سود از این بازار هستند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۳    
در روز قهرمانی فوتبال زنان، جمعی از مردم در جلوی دوربین گزارشگر شبکه فاکس نیوز فریادهای " ترامپ لعنتی" سردادند. ترامپ در واکنش به پخش این گزارش 5 توئیت انتقادی منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۲    
ستاره خارجی استقلال به اردوی این تیم در ترکیه پیوست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: هفته آینده قراردادی به منظور تامین مالی نوسازی نیروگاه ری به صورت تهاتر نفت در برابر اجرا امضا می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۱:۱۷    
مدیرعامل شرکت فرابورس ایران از عملیاتی شدن آزادسازی سهام عدالت برای دهک های یک و دو به زودی خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با انتقاد از عملکرد دستگاه ها در خصوص کاهش تلفات حوادث جاده ای گفت: خودروسازان ارابه مرگ تولید می کنند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۸    
چه کسی به آمریکا حق داده علیه ایران تحریم نفتی اعمال کرده و سایر کشورها را به دلیل همکاری با ایران تحت تحریم قرار دهد؟
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۸    
محسن هاشمی در جمع خبرنگاران و در حاشیه بازدید است تصفیه خانه فیروز بهرام در واکنش به گزارش مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب مبنی بر فرونشست تهران از عدم نگرانی در این خصوص خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۳    
استقلال در این فصل هم سناریوی فصول گذشتۀ خود را تکرار کرد تا بازهم بوی ناکامی در این تیم به مشام هواداران فوتبال برسد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۲    
خواهر محمد بن سلمان به اتهام رفتار خشن و توهین آمیز نسبت به یک کارگر لوله کش در آپارتمان اش در پاریس محکوم به شش ماه حبس قابل بازخرید و پرداخت 5 هزار یورو شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۷    
بر اساس ادعای برخی منابع خبری آیاندا پاتوسی به تیم بنی یاس امارات پیوسته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۶    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با ابراز امیدواری از موفقیت این تیم در لیگ فصل آینده گفت: نباید انتظارات هواداران را در مورد قهرمانی آبی پوشان در لیگ نوزدهم بالا ببریم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۶    
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، به درخواست ایالات متحده آمریکا نشستی اضطراری برای بررسی کاهش تعهدات هسته ای ایران برگزار کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۱    
بنابر شنیده ها هافبک سابق پرسپولیس در آستامه بازگشت به این تیم قرار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۰    
یار معتمد کی روش در آستانۀ حضور در پرسپولیس قرار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۰    
یکی از اعضای ائتلاف سائرون اعلام کرد، عملکرد دولت در گذشته به ویژه در زمینه خدمات رسانی و مبارزه با فساد ضعیف بوده و برای انجام تعهداتش تنها یک سال فرصت دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۰    
تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد حماس توسعه تونل ها در مرز غزه را کنار گذاشته و در حال حاضر بر روی ارتقای موشک ها و پهپادهای خود متمرکز شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۵    
پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح روز شنبه 22 تیرماه به صورت علنی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاصی کشکولی برگزار می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۰    
رزمایش گشت های نامحسوس پلیس راهور صبح چهارشنبه با حضور سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد/ مهر
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۵    
در بخش هایی از گفت و گوی شب گذشته بی بی سی فارسی، مهمان تجزیه طلب برنامه مدعی شد که در صورت وقوع جنگ ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۵    
یک وب سایت خبری اماراتی اعلام کرد آیاندا پاتوسی هافبک 26 ساله اهل آفریقای جنوبی در آستانه پیوستن به بنی یاس قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۵    
آنگلا مرکل در جریان استقبال از نخست وزیر فنلاند برای سومین بار دچار لرزش شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۰    
استقلال قصد دارد برای جانشینی مهدی رحمتی ریسک بزرگی را انجام دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۴    
نماینده کشورمان در سازمان ملل اقدام انگلیس در توقیف نفتکش حامل نفت ایران را مصداق بارز دزدی دریایی و خلاف قوانین بین المللی دانست و گفت: بهتر است که دولت بریتانیا هرچه زودتر این نفتکش را آزاد کند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۹    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی به شورای حکام تایید کرد که سطح غنی سازی اورانیوم در ایران به 4.5 درصد افزایش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۹    
سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه ای تاکید کرد، اصلاح ساختاری بودجه پس از تنفیذ رهبر معظم انقلاب اجرایی خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۴    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی ایران را به حمله توسط جنگنده های اف 35 تهدید می کند که آمریکا به استفاده از این هواپیما علیه ایران فکر هم نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۴    
سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده دو زوج همیشه صمیمی پرسپولیس در اردوی ترکیه نیز در کنار یکدیگر خواهند بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۴    
بازیکنان استقلال در وضعیت آب و هوایی بد تمرینات خود را در ترکیه پشت سر می گذارند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۹    
این شکل از هواپیما چندین دهه رویایی شرکت های هواپیمایی بوده اما پیشرفت این ایده فراتر از تخیل قرار ایت در شرکت هواپیمایی هلند محقق شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۴    
بازیکن جدید استقلال به آرزوی خود رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۸    
"آمریکایی بودن یک مزیت و آمریکا استثنایی ترین کشور دنیا است"؛ این عبارتی است که از زبان متعصبان آمریکایی بارها بیان و به یک شعار بدل شده است اما با جستجویی در آمار و ارقام رسانه های این کشور می توان ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۳    
مربی سابق سرخ پوشان هنوز دلش در تهران جا مانده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.4 درصد کاهش به 1392 دلار و 50 سنت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۲    
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی درپی انتشار آماری که کاهش ذخایر نفت آمریکا برای چهارمین هفته متوالی را نشان داد، افزایش پیدا کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۲    
اداره های ارتباطات دولتی بریتانیا (GCHQ) تجهیزات و اسناد بسیار محرمانه را در موزه علم لندن به مناسبت سالگرد تاسیس این سازمان ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۱    
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم مدنظر کالدرون اقدامات خود را آغاز کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۱    
با صحبت های شب گذشته مدیرعامل استقلال این تیم دیگر دروازه بانی در فصل نقل و انتقالات جذب نخواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۵    
کاروان پرسپولیس در سفر به ترکیه با خرید جدید استقلال همسفر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۵    
محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که از دروازه این تیم مانند خانواده اش دفاع می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار آخرین مصوبات این شورا درباره طرح مسکن مهر را تشریح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مهاجم سابق سرخ پوشان با هم تیمی های قدیم خود به خوش و بش پرداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی صنعت برق گفت: چاه های آب کشاورزی در صورت همکاری به مدت 31 روز، 4 ساعت قطع در هر روز، و یا 7 روز قطع به صورت 24 ساعته در یک ماه، مشمول بخشودگی کامل هزینه برق مصرفی خود خواهند شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۹    
اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه آخرین فرصت برای چند سرخپوش خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۴    
در دیدار تیم های ملی ایران و پرتغال، رامین رضاییان دائماً با کریستیانو رونالدو گلاویز بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۳    
اکثر مردم اطلاعات دقیقی از ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین ندارند و فقط خبر افزایش یا کاهش قیمت آن را می شنوند و نمی دانند که چرا موضوع بیت کوین آنقدر در جهان و حتی ایران داغ شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۸    
وینگر محجوب پرسپولیسی ها به تهران رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۳    
باشگاه پرسپولیس تکلیف شمارۀ پیراهن بایگانی شدۀ کریم باقری را به شکلی عجیب مشخص کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
تهدید دولت عربستان علیه حجاج: شعار سیاسی یا مذهبی سر ندهید!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
تنها دختر پادشاه عربستان به طور غیابی در پاریس محاکمه شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
ارتش رژیم صهیونیستی به شدت از پهپادهای مقاومت فلسطین که می توانند در هر جنگی در آینده سامانه دفاعی ارتش این رژیم را از کار انداخته و به عمق اراضی آن ضربه وارد کنند، وحشت دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۸    
آندره آ استراماچونی توانسته به طور تقریبی رضایت بسیاری از هواداران استقلال را بدست بیاورد اما...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۳    
انجمن بازیگران خانه تئاتر در اعتراض به توقیف نمایش عاشقانه های خیابان به کارگردانی شهرام گیل آبادی، بیانیه ای را منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۳    
دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز با دریافت بالاترین دستمزد در اخطار سرخ برای نتفلیکس بازی می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۸    
شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران اطلاعیه ای را به منظور مقابله با پولشویی در سینما منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۳    
علی عمادی در وصف تقوایی اینچنین می نویسد: ناصر تقوایی برای ما دوستداران سینما، حسرتی جاویدان است و فرصتی از دست رفته تا در خماری آثار نساخته اش بمانیم و همواره به احترام متانت و جایگاه رفیعش کلاه از ...
  • ۱