پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۸:۱۹Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 25 تیر 1398 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 31 فروردین 1398 جام نیوز 31 اردیبهشت 1398 جام نیوز 31 خرداد 1398 جام نیوز 31 مرداد 1398 جام نیوز 31 شهریور 1398 جام نیوز 30 مهر 1398 جام نیوز 26 آبان 1398 جام نیوز 30 آذر 1398 جام نیوز 30 دی 1398 جام نیوز 30 بهمن 1398 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 1 تیر 1398 جام نیوز 2 تیر 1398 جام نیوز 3 تیر 1398 جام نیوز 4 تیر 1398 جام نیوز 5 تیر 1398 جام نیوز 6 تیر 1398 جام نیوز 7 تیر 1398 جام نیوز 8 تیر 1398 جام نیوز 9 تیر 1398 جام نیوز 10 تیر 1398 جام نیوز 11 تیر 1398 جام نیوز 12 تیر 1398 جام نیوز 13 تیر 1398 جام نیوز 14 تیر 1398 جام نیوز 15 تیر 1398 جام نیوز 16 تیر 1398 جام نیوز 17 تیر 1398 جام نیوز 18 تیر 1398 جام نیوز 19 تیر 1398 جام نیوز 20 تیر 1398 جام نیوز 21 تیر 1398 جام نیوز 22 تیر 1398 جام نیوز 23 تیر 1398 جام نیوز 24 تیر 1398 جام نیوز 25 تیر 1398 جام نیوز 26 تیر 1398 جام نیوز 27 تیر 1398 جام نیوز 28 تیر 1398 جام نیوز 29 تیر 1398 جام نیوز 30 تیر 1398 جام نیوز 31 تیر 1398 
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۱    
هم اکنون هر گرم طلای 18عیار 403هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 4میلیون و 205هزار تومان قیمت خورده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۴    
دهها شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۴    
اعلام افزایش تسهیلات مشاغل خانگی، احیای طرح استادشاگردی، اختصاص منابع صندوق کارآفرینی امید به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ثبت نام در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۵    
در هم آمیختگی فضای سایبری با زندگی مردم، ناگزیر ضرورت یک زیرساخت حیاتی امن در فهرست بایدهای سازمان ها قرار داده تا شاهد تأثیرگذاری تهدیداتی از جنس سایبری نباشیم ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جزئیات گزارش خزانه دار کل در این کمیسیون را تشریح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۴:۲۳    
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۰    
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، کاریکاتور/قیمت دلار و سکه در بازار که از اواخر سال گذشته رو به افزایش بود، بالاخره سیر نزولی خود را با شدت آغاز کرده و حباب ها در حال تخلیه است. فارس ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۲    
یک عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از قول شفاهی مسئولان بانک مرکزی مبنی بر بازگشت ارز صادراتی به هر روش ممکن به صادرکنندگان خبر داد و گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۶    
طبق اعلام نقشه پهنه بندی مصرف برق در روز جاری، شهرستان مشهد در محدوده قرمز و دو استان سمنان و مرکزی در منطقه زرد قرار دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۴    
می گویند موتور 301 ایرانی است و تقریبا بیشتر قطعات الکترونیکش هم داخلی سازی شده است. یکه زارع توضیح می دهد که 301 قرار است جایگزین برخی محصولاتی شود که قادر نیست استانداردهای 85 گانه سازمان استاندارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه تولید هر بیت کوین معادل مصرف برق 24 سال یک مشترک خانگی در تهران است، گفت: بخش عمده ای از دستگاه های مورد استفاده این حوزه در ایران بازدهی کمی دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۹    
مسلمان رباخوار، همان عذابی را می بیند که برای کافر فراهم شده است. اعدّت للکافرین
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۴    
استیون منوچین در یک کنفرانس خبری گفت که آمریکا نگرانی های زیادی نسبت به ارز مجازی لیبرا دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۱    
آمار فروش خودروهای پرطرفدار در ژاپن نشان می دهد که شهروندان این کشور تمایل بیشتری به خرید از خودروها و برندهای ژاپنی دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۱    
رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها از گذشته به دنبال جدایی بین ملت ایران و عراق بودند گفت: نتیجه سیاست های آمریکا، صدامی بود که نهایتاً بر سر خود آمریکایی ها خراب شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۶    
امروز ایران خودرو شرایط فروش فوری 3 محصول خود را برای تنظیم بازار اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۱    
اصلاح طلبان مجلس در کنار اصولگرایان پارلمان چند ماه مانده به انتخابات یک نماینده اصولگرا را به عنوان حقوقدان شورای نگهبان انتخاب کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۰    
رسانه های آمریکایی گزارش داده اند وزارت دادگستری این کشور از اعلام جرم علیه یک افسر پلیس نیویورک که در سال 2014 فرد سیاه پوستی را خفه کرده بود، خودداری کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۰    
وزیر دفاع موقت آمریکا در جلسه ای در مجلس سنای آمریکا گفته که کشورش دنبال جنگ با ایران نیست و لازم است طرف ها به کانال دیپلماسی برگردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۰    
دروازه بان پرسپولیس در واکنش به کنار گذاشته شدن سروش رفیعی از لیست این تیم، استوری معناداری در اینستاگرامش منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۵    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی واهی مدعی شد که ایران مسئول بی ثباتی خاورمیانه است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۴    
منابع آگاه در سرزمین های اشغالی فلسطین مدعی شدند که رژیم صهیونیستی موافقت کرده برای جلوگیری از فروپاشی تشکیلات خودگردان، از این تشکیلات حمایت مالی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۴    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بین الملل طرح معامله قرن را توطئه جدید برای تغییر نقشه منطقه و آنرا شکست خورده خواند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۴    
سامانه موشکی روسی اس 400 یکی از موثرترین تسلیحات در بین سیستم های ضد هوایی موجود است اما نقایصی هم دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۴    
پرتغال به بهانه مسائل امنیتی تصمیم گرفته صدور روادید برای ایرانیان متقاضی سفر به این کشور را به طور موقت متوقف کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۳    
کشورهای فرانسه، انگلیس، ایتالیا، آمریکا، مصر و امارات متحده عربی در بیانیه ای خواستار توقف هرچه سریعتر حملات به پایتخت لیبی شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۸    
مهم ترین خروجی رسانه های برون مرزی درباره ایران که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات گذشته می باشد، در قالب اخبار و تحلیل های کوتاه و گزیده از منظرتان می گذرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۸    
پافشاری کشورمان بر ایستادگی در برابر پیشنهادات زورگویانه و زیاده خواهانه، همواره در تعدیل لحن دشمنان مؤثر بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۷    
آئین تقدیر از عوامل سریال گاندو با حضورمحسن یزدی قائم مقام شبکه سه سیما، مجتبی امینی تهیه کننده، جواد افشار کارگردان، آرش قادری نویسنده، وحید رهبانی، خسرو شهراز، پندار اکبری ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۱    
وزیر خارجه آمریکا ادعایی مضحک درباره برنامه موشکی ایران مطرح کرد. از سویی دیگر رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد که این کشور به دنبال تغییر نظام در ایران نبوده و به دنبال کمک به این کشور است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۶    
آمریکا از بدو تاسیس، مناقشه برانگیزترین دوره ریاست جمهوری خود را سپری می کند. در نگاه برخی از اندیشمندان ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۴    
امروز در رسانه ها خبری مبنی بر پناهندگی یک زوج دستفروش به خارج از کشور منتشر شد، اما با بررسی پشت پرده فعالیت هایشان به نکات جالب توجهی خواهیم رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی در پنجاه و چهارمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی کشور ضمن قدردانی از تلاش های این سازمان گفت: سازمان هواشناسی باید در تراز سازمان های مرجع بین المللی قرار گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۸    
مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان، به عدم اشاره دزدی دریایی انگلیس توسط ظریف در مصاحبه با شبکه دولتی این کشور انتقاد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۳    
وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان امور مالیاتی به همراه تعدادی از مدیران مالیاتی کشور با حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه دیدار کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۳    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش قیمت سیمان را ابلاغ کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۳    
توسعه حمل و نقل ریلی یکی از ضرورت های مهم در حوزه تقویت زیرساخت های هر کشوری محسوب می شود و برای کلان شهری همانند تهران، با افزایش روزافزون جمعیت توسعه مترو از ضروریات انکار ناپذیر به شمار می رود ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۴۳    
دولت در ماه های اخیر با اجرای سیاست ها و برنامه های پولی و مالی از طریق بانک مرکزی، توانسته بازار ارز را کنترل کند که نتیجه آن، تقویت 21 ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۳۲    
یک نسخه نادر کپی اصلی توافقنامه صلح بین اسرائیل و مصر، که 40 سال از امضای آن می گذرد در یک مزایده به فروش گذاشته شده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۲    
گزارش سازمان ملل متحد نشان می دهد که بیماری ایدز در سال 2018 میلادی جان 770 هزار نفر را در سراسر جهان گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس خواستار ورود نهادهای امنیتی به ماجرای همکاری عجیب یک مؤسسه نفتی با یک شرکت غربی به نام دنا شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۲    
پلیس ایتالیا در شمال این کشور یک محموله بزرگ از اسلحه های خودکار به همراه موشک و تجهیزات با آرم حزب نازی را کشف و ضبط کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۷    
بر طبق اعلان رسانه ها پسر امیر شارجه در خانه اختصاصی خود در شهر لندن، در پارتی شبانه به علت زیاده روی در ارتباطات غیر اخلاقی به کام مرگ رفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۶    
نویسنده آمریکایی که مدعی شده بود ترامپ در دهه 90 وی را مورد تجاوز جنسی قرار داده است، به دیلی بیست اعلام کرده است که قصد اقدام قانونی علیه وی را دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۱    
یکی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا می گوید پیشنهاد استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور را هفته آینده در این مجلس به رای می گذارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۳    
تلویزیون رژیم صهیونیستی در مستندی به ترور اعضای مقاومت لبنان و فلسطین مانند دبیرکل سابق حزب الله، بنیانگذار جهاد اسلامی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از بنیانگذاران گردان های القسام پرداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۹    
حلقه جدیدی از عمق رابطه شورای دموکراتیک سوریه و "قسد" با رژیم اشغالگر صهیونیستی شناسایی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۹    
دروازه بان جوان فوتبال ایران رسماً به پرسپولیس پیوست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۴    
مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت آراء پیش نویس دو قانون مرتبط با عربستان در دو پرونده روزنامه نگار مقتول سعودی و نقض حقوق بشر را تصویب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۹    
رهبرانقلاب: جمهوری اسلامی دزدی دریایی انگلیس خبیث را بی جواب نمی گذارد ، الان در قضایای بین ما و اروپایی ها، علت اینکه مشکلات باقی میماند، تکبر آنها است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۸    
باشگاه استقلال معتقد است که در پرداخت طلب پروپییچ قصوری نداشته است اما...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۸    
قرار ما این نیست که از غنی سازی 4.5 درصد عبور کنیم، فعلا در این سطح می مانیم. غنی سازی همانند قطاری سریع السیر است که ایستگاه بعد از 4.5 درصد، 20 درصد است...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۳    
علیرضا رحیمی در مورد سرانجام برجام گفت: برجام یک سند معتبر حقوقی است که اولویت اول در این سند، حفظ منافع کشور است. مادامی که منافع ایران در این توافقنامه حفظ شود در برجام خواهد ماند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۸    
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس دو بازیکن این تیم را در لیست خروج قرار داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۳    
سازمان ملل متحد از محدودیت های ایجاد شده در سفر وزیر امور خارجه ایران به نیویورک ابراز نگرانی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۸    
در بین این توقعات بی مورد انگلیس خبیث دزدی دریایی میکند و کِشتی ما را میدزدد؛ جنایت میکنند و شکل قانونی به آن میدهند. جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثتها را بی جواب نمیگذارند...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۷    
یکی از هواداران استقلال تعصب خود را به این باشگاه حتی بعد از مرگ هم نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۲    
ستاره جدید استقلال در نهایت سکوت و آرامش در حال بدل شدن به یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۲    
با وجود آنکه برانکو ایوانکوویچ این روزها در لیگ عربستان فعالیت دارد اما هنوز هم تمرکزش بر روی باشگاه پرسپولیس است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۲    
"زمانی که افراد احساس کنند بر اساس برخی زد و بندها یا بورس بازی ها می توانند ثروتمند شوند امکان کمتری دارد به سمت فعالیت های مولد و ارزش آفرین بروند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۷    
قیمت مسکن در یکسال اخیر جهشی غیر قابل پیش بینی داشت و همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای خانوارهای ایرانی به خصوص مستاجران شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۱    
بر پایه آمارهای رسمی منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران درخصوص دمای بازار معاملات مسکن در 31استان کشور نشان می دهد سال گذشته بازار معاملات مسکن در همه استان های کشور جهتی را طی کرد که بازار مسکن تهران ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۱    
با بازگشت امیرحسین فتحی از سفر به کشور کرواسی، باشگاه استقلال از ساعاتی دیگر رسماً روند نقل و انتقالاتی خود را از سر می گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۶    
مجری بی بی سی به توییت احمد باطبی در مورد این رسانه اعتراض کرد و نوشت: خودت هفته قبل مهمان شبکه ما بودی!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۱    
استقلال تهران قصد دارد لژیونر فوتبال ایران را جذب کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اینکه بانک مرکزی در تعیین نرخ ارز دخالتی نمی کند و باید شاخص های اقتصادی و بازار، نرخ ذاتی ارز را تعیین کند، گفت: از دو ماه قبل به دلیل تخلیه شوک ارزی ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۶    
پرونده استخراج ارز دیجیتال و بیت کوین هم چنان در هیأت دولت باز بوده و قرار است قانونی یا غیرقانونی بودن آن تعیین و در صورت قانونی بودن ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۶    
روزنامه آمریکایی هافینگتن پست در گزارشی از توافق سرویس جهانی بی بی سی و جمهوری اسلامی درباره ادامه کار خبرنگار این شبکه در ایران خبر داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۰    
سردار رویانیان با ارائۀ سندی معتبر پاسخ باشگاه پرسپولیس را داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۰    
گابریل کالدرون مجبور است برخلاف میل باطنی خود، اقدامی که خیلی باب میلش نیست را انجام بدهد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۰    
رئیس هیئت مدیره انجمن وارد کنندگان فرآورده های بهداشتی و آرایشی و عطریات ایران اعلام کرد که واردات کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی به غیراز عطریات با تغییر اولویت ارزی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
همزمان با اقدامات کنترلی دولت و کاهش تنش های سیاست خارجی که تقویت ارزش پول ملی (ریال) را به دنبال داشته، دلار خود را برای ورود به کانال 10 هزار تومانی آماده می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
بازیکن جوان استقلال لحظاتی پیش قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۵    
رییس اتاق بازرگانی تهران معتقد است که سهم هر ایرانی از کل یارانه های تخصیصی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در کشور ماهانه یک میلیون تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۵    
ائمه جمعه سراسر کشور پیش از ظهر (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند/ تسنیم
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۹    
پویش سه شنبه های بدون خودرو صبح سه شنبه 25 تیر با حضور جمعی از معلولان، پیروز حناچی شهردار تهران و وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در پارک شهر تهران برگزار شد/ تسنیم
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۴    
مالکان وسایل نقلیه که به توصیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تا پایان تیر ماه باید حداقل یک بار از کارت سوخت خود استفاده کنند در زمان سوخت گیری با مشکلاتی مانند فراموش کردن رمز ابتدایی خود مواجه شده ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۹    
نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران در یک مصاحبه ضمن تکرار لفاظی ها علیه ایران اعلام کرد، اعضای دولت ترامپ با محمد جواد ظریف در نیویورک دیدار نخواهند کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۹    
یک فیلم با موضوع مشابه سریال گاندو اما علیه ایران توسط فیلمساز صهیونیست ساخته شد!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۹    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1415 دلار و 19 سنت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۴    
مدیر کل دفتر بازرسی ویژه مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی از تشدید برنامه های مبارزه با فرار مالیاتی این سازمان خبر داد و گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۸    
بشار رسن هافبک کلیدی باشگاه پرسپولیس، برای ادامۀ همکاری خود با سرخ ها شروطی را مطرح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۳    
برای پاسخ به این سوال که بیت کوین ها چگونه استخراج می شوند باید گفت استخراج ارزهای دیجیتال اینگونه است که دستگاه های استخراج کننده (ماینرها) برای حل جواب معادله ای که پاداش آن همان بلاک چین یا ارز ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف گفت: بنا داریم شرایطی فراهم کنیم تا هیأت های مذهبی با حضور در امامزادگان به ارائه خدمات اجتماعی به مردم ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۸    
پدیده فوتبال ایران که با سروصدای فراوان به پرسپولیس پیوست عنوان داشت که پرسپولیسی نبوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۳    
آقای روحانی مدتهاست که خیلی ها در ایران فقط کار می کنند و پول کل هشت ساعتشان را نمی گیرند . شما چیزی راجع به حقوق عقب افتاده کارگران شرکت هپکو شنیده اید...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۳    
ایران نهمین مصرف کننده انرژی در دنیا شناخته شده و این مصرف انرژی معادل 3.4 میلیون بشکه نفت خام است. مطالعات نشان می دهد که مصرف انرژی در دنیا در طی این سال ها دو برابر شده است.
  • ۱