پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 11 آذر 1398 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 31 فروردین 1398 جام نیوز 31 اردیبهشت 1398 جام نیوز 31 خرداد 1398 جام نیوز 31 تیر 1398 جام نیوز 31 مرداد 1398 جام نیوز 31 شهریور 1398 جام نیوز 30 مهر 1398 جام نیوز 26 آبان 1398 جام نیوز 30 دی 1398 جام نیوز 30 بهمن 1398 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 2 آذر 1398 جام نیوز 3 آذر 1398 جام نیوز 4 آذر 1398 جام نیوز 5 آذر 1398 جام نیوز 6 آذر 1398 جام نیوز 7 آذر 1398 جام نیوز 8 آذر 1398 جام نیوز 9 آذر 1398 جام نیوز 10 آذر 1398 جام نیوز 11 آذر 1398 جام نیوز 12 آذر 1398 جام نیوز 13 آذر 1398 جام نیوز 14 آذر 1398 جام نیوز 15 آذر 1398 جام نیوز 16 آذر 1398 جام نیوز 17 آذر 1398 جام نیوز 18 آذر 1398 جام نیوز 19 آذر 1398 جام نیوز 20 آذر 1398 جام نیوز 21 آذر 1398 جام نیوز 22 آذر 1398 جام نیوز 23 آذر 1398 جام نیوز 24 آذر 1398 جام نیوز 25 آذر 1398 جام نیوز 26 آذر 1398 جام نیوز 27 آذر 1398 جام نیوز 28 آذر 1398 جام نیوز 29 آذر 1398 جام نیوز 30 آذر 1398 
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۷    
درحالی که کارگران با حقوق های اندک باید 10درصد مالیات بپردازند که دولت در تصمیمی جدید اقدام به معافیت سلبریتی ها با درآمدهای میلیاردی کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۷    
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، از مهم ترین حامیان حسن روحانی در انتخابات سال های 92 و 96 ، هنرپیشه ها و بازیگران سینما بودند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۶    
آذری جهرمی گفت: در دو سال گذشته IOT (اینترنت اشیا) رشد خوبی داشته و شرکت های فعال از مرحله ایده عبور کرده و محصولات خوبی ارائه داده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص 6 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 99 خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره منشاء انتشار بوی نامطبوع در برخی مناطق تهران گفت: هیچ یک از سازه ها و تاسیسات این شرکت منبع انتشار این بو نیستند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰    
مدیر عامل بانک عامل بخش مسکن با تشریح مزایای راه اندازی سامانه عرضه و فروش اموال مازاد بانک ها، گفت: هدف اصلی در راه اندازی این سامانه، شفافیت بخشیدن به موجودی املاک مازاد بانک ها است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۰    
معاون سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه معافیت مالیاتی قشر خاصی بر عدالت مالیاتی تاثیر منفی می گذارد، گفت: حذف مالیات برای قشری خاص، تبعیض آشکار است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۵    
بررسی تغییر نرخ 24 قلم کالای خوراکی در آبان ماه نشان می دهد که 8 خوراکی شامل برنج، گوشت، کره، پرتقال، شکر، رب گوجه فرنگی و سیب نسبت به مهر ماه با کاهش قیمت مواجه شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۴    
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۴    
شورای اقتصاد در جلسه فوق العاده خود با پرداخت 6500 میلیارد تومان کمک بلاعوض دولت برای دوگانه سوز کردن بیش از یک میلیون و چهارصد هزار وانت، تاکسی، ون و دیگر مسافربر های شخصی موافقت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۹    
علیرضا منصوریان همراه با ذوب آهن به دنبال کسب چهارمین پیروزی مقابل این تیم است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۳    
یک تیم اروپایی به دنبال جذب مدافع تیم فوتبال استقلال است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۱    
اول فصل که لیست و شماره بازیکنان پرسپولیس و استقلال اعلام شد، رسیدن شماره 10 سرخابی ها به فرشاد احمدزاده و مهدی قائدی سر و صدای زیادی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۷:۵۱    
پس از انتقادات استراماچونی در خصوص کمبود بازیکن، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال از آغاز فعالیت های نقل و انتقالاتی این باشگاه با جذب یک مهاجم قدرتمند خارجی خبر داد...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۷:۴۰    
بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام سازمان لیگ بازی شنبه پرسپولیس و نساجی را لغو کرد تا برنامه هفته های آتی سرخپوشان فشردگی بیشتری پیدا کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۷:۳۰    
لیست خروجی های کالدرون در نیم فصل زمستانی بی شک سروصدای زیادی به پا خواهد کرد...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۷:۱۵    
ماجرای پیوستن سوپراستار باشگاه کاشیما آنتلرز به استقلال، کاملا جدی شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۶:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توییتی به کناره گیری فدریکا موگرینی از سمت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۵:۵۸    
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۵:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران بی ثمر بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۱    
یک سناتور ارشد آمریکایی با اشاره به گزارشی در مورد احتمال بهبود روابط عربستان سعودی و قطر، ابراز امیدواری کرده است که جبهه ای واحد علیه ایران تشکیل شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۵    
اکبر ترکان گفت : در آمریکا مرکزی تحت عنوان FFD با پول 9 یهودی آمریکایی تشکیل شده که اصل فعالیتش را بر پایه دشمنی با جمهوری اسلامی و سنگ اندازی برای ایران گذاشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۰    
متأسفانه عده ای از سر ناآگاهی و بی دقتی، فریب آدرس غلط دشمن را خورده و رهبری را مقصر ناکارآمدی و کم کاری برخی نهادهای اجرایی قلمداد می کنند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۰    
بعد از فروکش کردن آشوب ها در ایران، بی بی سی در تلاش است با تنفس مصنوعی آن را احیا کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۴    
وزیر خارجه آمریکا با ابراز خرسندی از کاهش رشد اقتصادی ایران، مدعی شد که بر خلاف هشدارهای کشورهای جهان، خروج از برجام و اعمال تحریم ها، فوق العاده مؤثر بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۴    
یک کارشناس رسانه های بین الملل با اشاره به برخی از قوانین اروپا به اظهارنظرهای یک نماینده مجلس واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۹    
وزیر امور خارجه با تاکید بر لزوم کاهش تنش ها در منطقه به ویژه در یمن افزود: جمهوری اسلامی ایران از هر حرکت و ابتکاری که با حسن نیت در راستای کاهش تنش ها در منطقه انجام شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۳    
قرارداد فعلی علیپور تا پایان فصل معتبر است و وی در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند بدون پرداخت ریالی از جمع سرخ ها جدا شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۸    
آیا باشگاه پرسپولیس می تواند ماسیمو کاررا را جانشین گابریل کالدرون کند؟
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۸    
عارف غلامی بعد از گذشت چند هفته از لیگ نشان داده که از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است که استقلال می تواند روی او حساب کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۸    
با رسیدن به هفته سیزدهم و نزدیک شدن به نیم فصل، مدیران باشگاه استقلال خواسته یا ناخواسته درباره لیستی از بازیکنان این تیم که در فهرست خروجی قرار گرفته اند حرف می زنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۷    
در صورتی که مدیران پرسپولیس با کالدرون قطع همکاری کنند، سراغ ماسیمو کاررا یکی از گزینه های قبلی خود برای سرمربیگری در این تیم خواهند رفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۷    
لیونل مسی ستاره آرژانتینی امشب به اولین بازیکن تاریخ تبدیل می شود که شش توپ طلا برده است. مسی به همراه همسرش آنتونلا روکوتزو و دو تا از فرزندانش تیاگو و ماتئو راهی پاریس شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۷    
شایعه بازگشت برانکو به گوش کالدرون رسیده و سرمربی آرژانتینی را به شدت ناراحت کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۷    
شماری از شرکت کنندگان افغانستانی کنسرت شادمهر عقیلی شکایت کرده اند که او در جریان کنسرتش گفته "اگر ایرانی نیستید، بروید بیرون".
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۷    
باورم نمیشد الگوی بسیاری از فمینیست های نسل جدید، خوش قلم، باهوش، از دشمنان سرسخت جمهوری اسلامی، بیفته در وادی ثروت اندوزی ، از طریق زیرآب زنی، دروغگویی و رذالت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۴۲    
رسانه های یمنی تصاویری از یک پهپاد سعودی که روز گذشته توسط سامانه های دفاعی نیروهای انصار الله بر فراز منطقه حیران در استان حجه سرنگون شده بود را منتشر کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۷    
سنگربان تیم ملی فوتبال ایران رئیس فدراسیون را تا فرودگاه هنگ کنگ مشایعت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۲    
مدافع سابق پرسپولیس در تیم امیدهای این باشگاه مشغول بکار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۲    
عضو سابق تیم ملی جودو ایران که به دنبال پناهندگی آلمان بود، عاقبت سر از مغولستان درآرود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۲    
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۲    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم قبول دارم که قشنگ بازی نمی کنیم، اما با همین شرایط موقعیت های زیادی به دست می آوریم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۶    
عضو فراکسیون امید گفت: اینکه رئیس مجلس گفت که مجلس از طرح سهمیه بندی بنزین اطلاع داشته اشتباه کرده وی تصریح کرد اگر شرایط عادی بود تا مرز استیضاح روحانی هم پیش می رفتیم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۱    
سازمان لیگ برتر پاسخ درخواست باشگاه استقلال برای تغییر زمان بازی این تیم برابر شهرخودرو را داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: چه کسی گفته استراماچونی می خواهد به تیم ملی برود و اصلا چه کسی این خبر را اعلام یا تأیید کرده است؟
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۶    
وزیر دفاع در واکنش به اظهارات وزیر دفاع فرانسه در کنفرانس منامه، حضور و مداخله غربی ها را موجب پیچیده تر شدن شرایط امنیتی منطقه برشمرد و به آنها توصیه کرد از طرح ها و برنامه های مداخله جویانه و سلطه ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۶    
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۰    
گل مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به الاهلی عربستان به عنوان بهترین گل سال آسیا با رأی مردمی انتخاب شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به سفر سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران به چین و نشست مشورتی دو کشور در پکن اظهار کرد در جریان سفر عراقچی به چین دو طرف درباره برجام تبادل نظر ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۰    
مدیرعامل سپاهان گفت: من باید از هواداران سپاهان تشکر کنم. مشکلی به وجود نیاوردند، ولی اتفاقاً هواداران استقلال با اینکه مهمان بودند، انواع و اقسام فحاشی ها را کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۵    
به تازگی خبر مهمی شنیدیم که در نوع خود برای هواداران استقلال اتفاق خوشایندی تلقی می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۰    
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: نمایش خیره کننده علیرضا بیرانوند در جام جهانی تحسین کارشناسان جهانی را به دنبال داشت، ولی متأسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا چشم خود را روی واقعیت بست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۴    
مراسم انتخاب بهترین های سال 2019 فوتبال آسیا به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار شد و ایران در هیچ بخشی نتوانست عنوان بهترین را از آن خود کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۹    
مراسم بهترین های سال آسیا 2019 امروز در هنگ کنگ برگزار شد و مهاجم قطری مرد سال آسیا انتخاب شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۳    
مهدی جاوید به عنوان بهترین بازیکن فوتسال سال 2019 آسیا انتخاب نشده است!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۸    
امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گویی تاکید کرده اشتباه محمدحسین زاهدی فر در بازی بزرگ هفته ابعادی در حد یک تخلف دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۲    
علیرضا بیرانوند در حاشیه مراسم برترین های فوتبال آسیا با کسی عکس گرفت که دل خوشی از دروازه بان ملی پوش پرسپولیس ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۷    
دیدار دو تیم سپاهان و استقلال در اصفهان جنجال بزرگی به دنبال داشت؛ داور بازی صحنه مهمی را از دست داد و هند واضح کی روش استنلی که منجر به پنالتی برای میهمان می شد را تشخیص نداد تا بعد از بازی هجمه ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۲    
سیاوش یزدانی به مدت 6 هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۷    
با وجود این که فدراسیون فوتبال بسته پیشنهادی جدیدی را به برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد کرده اما مرد کروات، گرفتن طلبش از پرسپولیس را هدف اصلی قرار داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۶    
کادر فنی پرسپولیس در این فصل از سه بازیکن به نام های مهدی شیری، سیامک نعمتی و حسین ماهینی در جناح راست استفاده کرده ولی آن طور که مشخص است گابریل کالدرون از عملکرد آن ها رضایت کامل ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس قوه قضائیه بر جبران خسارت کسانی که در حوادث اخیر خسارت دیده اند، تاکید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۰    
باشگاه استقلال از داور دیدار روز شنبه این تیم مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۵    
عضو فراکسیون امید مجلس توضیحاتی درباره سخنان خود در دانشگاه شهید بهشتی ارائه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۰    
مراسم بهترین های سال فوتبال آسیا امروز برگزار خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۹    
داور جنجالی دیدار استقلال و سپاهان، سکوتش را بالاخره شکست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۹    
رانیا خالک خبرنگار آمریکایی-لبنانی با انتشار ویدیویی دلسوزی نمایشی مقامات آمریکایی برای مردم ایران را "توخالی" خواند و اظهار داشت: آن ها به دنبال بی ثباتی و هرج ومرج در ایران هستند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۹    
مصری، نحوه عملکرد دولت وقت در سال 86 برای اقناع جامعه در زمینه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین را تشریح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۹    
در حالی که علیرضا بیرانوند سوپراستار فوتبال ایران با آرزوها و امیدهای فراوان راهی کوالالامپور شده است، سخنگوی پرحاشیۀ وزارت ورزش دست به رفتاری نادرست زد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۳    
در طول چهار دوره ریاست زنگنه در وزارت نفت هیچ پروژه پالایشی کلید نخورده است. در نتیجه با اعمال تحریم های نفتی آمریکا ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۹    
تعلل و از دست رفتن فرصت اگرچه کار را برای سیاستمداران عراقی و دلسوزان این کشور دشوار می کند، اما هنوز زمان برای جبران کاستی ها و ناکارآمدی ها وجود دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی ستاد طرح معیشتی خانوار گفت: نتیجه ثبت نام ها برای دریافت کمک هزینه معیشتی خانوار تا سه هفته آینده اعلام می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۳    
اعتیاد یک اختلال روانپزشکی پیچیده است که عوامل مختلفی در پیدایش آن نقش دارد و افراد را با مشکلات مختلف اجتماعی، اقتصادی، ارتباطی، کاری و ... درگیر می کند
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۳    
یک شبکه لبنانی اعلام کرد، در یک کتاب جغرافی که بر اساس منابع فرانسوی تهیه شده، حزب الله و حماس به عنوان گروه های تروریستی معرفی شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۳    
وزارت امور خارجه آمریکا به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان تسلیحات شیمیایی بیانیه ای صادر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۸    
سازمان تنظیم مقررات خسارات وارد شده به اپراتورها را 1080 میلیارد تومان اعلام کرده است و بیشترین خسارت به ایرانسل وارد شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۸    
یک منبع آگاه می گوید که در پی تصویب قطعنامه درباره امور داخلی هنگ کنگ در کنگره آمریکا و امضای آن از سوی ترامپ، روند توافق تجاری میان واشنگتن و پکن متوقف شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۳    
شنیده ها حاکی از آن است که سود سهام عدالت امسال به صورت یکجا به حساب همه مشمولان واریز خواهد شد و احتمالا موعد این واریز، دی ماه است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۸    
داشتن خانه به این دلیل ملاک به شمار نمی رود که سرپناه فرد محسوب می شود ولی اگر دو تا سه ملک داشته باشد که شناسایی و رصد کردن آن هم چندان سخت نیست ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: دلیل افزایش قیمت محصولاتی مانند تخم مرغ و گوجه فرنگی فصلی بوده و ارتباطی به افزایش قیمت بنزین ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۸    
یک نماینده مجلس معتقد است یک سلیقه و گروه خاصی در صدا وسیما وجود دارد که بر مبنای نگرش خودشان روایت ها و گزارش ها را تقطیع و تحریف شده از اتفاقات در طول سال های مختلف و حوادث اخیر ارائه می دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۲    
سفارت ایران ادعاهای مطرح شده از سوی سازمان گزارشگران بدون مرز علیه سفیر ایران در لندن را رد و اعلام کرد: بعیدی نژاد هرگز هیچ کسی را تهدید نکرده چه برسد به یک خبرنگار.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس کل بانک مرکزی اخبار منتشره درباره تعیین نرخ 11 هزار تومان برای دلار در لایحه بودجه 99 را رد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی گفت: رهبر معظم انقلاب از طرح احیای نهاد مردمی جهاد سازندگی استقبال کردند و علاقمند به گسترش این کار هستند ...
  • ۱