پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۱:۲۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 6 مرداد 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۲    
امیر سپهبد ناصر خان جنجوعه مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان عصر دیروز با سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس این ستاد دیدار کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۲    
دادگاهی در امریکا روز چهارشنبه سه افسر دیگر شهر بالتیمور را از اتهامات مطرح شده در پرونده دستگیری و قتل جوان سیاهپوستی که در بازداشت پلیس درگذشته بود، تبرئه کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۹    
معاون فرهنگی قوه قضائیه در واکنش به اظهارات اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی گفت: امیدواریم بزرگانی که منتسب به اینها هستند از اینگونه اظهارات تبری بجویند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۹    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به دخالت برخی چهره های وابسته به نهادهای سیاسی در امور داخلی ارتش هشدار داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۹    
شورای نگهبان رسماً 29 اردیبهشت ماه 96 را زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۴۴    
شروع لیگ شانزدهم ، با اتفاق ناگواری همراه بود. اتفاقی که شاید تا مدت های مدید از ذهن ها پاک نشود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۳    
دکتر غلامحسین منتظری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان ، از کادر سازی و تربیت هنرمند بسیجی در راستای خواسته مقام معظم رهبری خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۰    
برنامه ثریا بار دیگر به آنتن شبکه اول سیما بازگشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۰    
گاهی اوقات ما ایرانی ها استاد شور کردنِ آش می شویم؛ آشی که از شدت شور شدن دیگر کسی جرئت مز مزه کردنش را هم پیدا نمی کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۱۷    
بعد از پخش رایگان آگهی های تبلیغاتی فیلم هایی با مضمون ارزشی از شبکه GEM این بار این شبکه بینندگان خود را به خرید کالای ایرانی تشویق و برندهای مهم تجاری ایرانی را تبلیغ می کند!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۱۷    
بی احتیاطی و ساده اندیشی در بیان مسائل مقابل دوربین زنده تلویزیونی با حجم وسیع بیننده چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۱۱    
در پی حملات مزدوران ائتلاف سعودی به روستای الصراری تعز هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در یمن از تمامی طرف های درگیر خواست تا آتش بس انسانی فوری در استان تعز برقرار کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۸    
در ادامه اتهام زنی های کشورهای حاشیه خلیج فارس به ایران، این بار عربستان سعودی و کویت به اتهام تجاوزات دریایی از ایران به سازمان ملل شکایت کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۸    
موازنه میدانی به شکل چشمگیری به سود ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در حال رقم خوردن است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۸    
مقامات ترکیه اعلام کردند قرار بازداشت 47 تن از روزنامه نگاران این کشور صادر شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۵    
هرچه رژیم آل خلیفه در برخورد با علمای مذهبی و دینی بحرین سماجت نشان می دهد ، در مقابل عزم و اراده مردم بحرین نیز در حمایت از رهبران دینی و انقلابی خود راسخ تر می شود
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۲    
نظرسنجی ها نشان از عقب افتادن نامزد دموکرات ها از جمهوریخواهان دارد و همزمان ایمیل های فاش شده کمیته ملی حزب دموکرات از زدوبند به نفع کلینتون خبر می دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۹    
حکومت بحرین محاکمه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را کلید زد ولی حاضر نشدن این روحانی بحرینی در دادگاه، آل خلیفه را مجبور کرد جلسه دادگاه را به تعویق بیندازد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۶    
انتظارها به سر رسید و رقم قراردادهای بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال منتشر شد؛ رقم ها همان چیزی بودند که خیلی ها انتظارش را داشتند ولی...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۶    
هفته اول لیگ برتر در حالی نیمه شب سه شنبه به پایان رسید که پس از توقف استقلال و تراکتور در روز اول، پرسپولیسی ها با پیروزی لیگ را آغاز کردند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۳    
کشتی گیران ایران به عنوان شانس های اول کسب مدال در المپیک از همین حالا و پیش از شروع مسابقات ریو به شدت از جانب علاقه مندان به ورزش رصد می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
قرارداد تیم های لیگ برتری درحالی منتشر شد که امسال، هیچ مانعی برای پیشنهادات نجومی سد راه نبود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
حضور 9 بانوی ورزشکار در کاروان المپیک ایران به تنهایی یک رکوردشکنی و یک افتخار به حساب می آید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۷    
انک پاسارگاد همانند سال های گذشته برخلاف قوانین و ضوابط افشای اطلاعات، گزارش صورت های مالی خود را به صورت خلاصه و در 21 صفحه ارائه کرده که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۴    
رئیس انجمن کارگران ساختمانی کشور انتخابات امروز کانون عالی انجمن های صنفی کارگران را برخلاف قانون کار اعلام کرد و گفت:...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۱    
در حالی که صادرات غیرنفتی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری 21 درصد افزایش یافته و دولت مدعی است نفت بیشتری نسبت به گذشته می فروشد،...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۸    
کارشناسان اقتصادی توافق با کارگروه اقدام مالی برای مبارزه با پولشویی و تروریسم FATF را فاجعه آمیزتر از مسئله حقوق های نجومی عنوان می کردند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۲    
رژیم آل خلیفه با رویکردی دیکتاتوری و توسل به خشونت تلاش می کند اعتراضات مردمی این کشور را سرکوب نماید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۲    
اگر اسلامیت را به علوم انسانی اضافه نکنیم، همین علوم انسانی غربی برای استحاله ما کافی است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم از شعار خسته شده اند، از مسئولان خواست در امور داخلی قاطعیت و در عرصه بین المللی اقتدار داشته باشند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۹    
در دیدار ناصرخان جنجوعه و علی شمخانی،طرفین با صدور بیانیه مشترک دیدگاه های خود را در خصوص ضرورت توسعه روابط دوجانبه، مبارزه با تروریسم و... اعلام کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۰    
چند روز بیشتر به سومین سالگرد تحلیف رئیس جمهور دوره یازدهم در مجلس باقی نمانده و در آستانه ورود به چهارمین سال عمر این دولت هستیم که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۷    
پس از انحلال شورای شهر اول در تهران که در انحصار مطلق اصلاح طلبان بود، محمد عطریانفر در اظهارنظری درباره چرایی این انحلال تعبیری دارد با این مضمون....
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۰    
با وقوع انقلاب صنعتی در کشورهای اروپایی و به وجود آمدن زمینه های سرمایه داری، در این کشورها تغییرات سریع و گسترده ای در...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۰    
انگار دیگر باید عادت کرده باشیم. مدل های جدید لباس پوشیدن ها در جامعه را می گویم. هر روز شاهد ورود یک مدل جدید از نوع پوشش...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۵    
از حرف تا عمل فاصله زیادی وجود دارد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
تحقیقات درباره پسری که مدعی است مرد زورگیری را به قتل رسانده است، به جریان افتاد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
پنج متهم که در جریان پرونده های جداگانه به اتهام قتل عمد و آدم ربایی بازداشت شده اند، مجرم شناخته شدند و به زودی محاکمه می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۹    
مرد محکوم به قصاص که با ازدواج در زندان خبرساز شده، حالا با کمک یک خیر، موفق به جلب رضایت اولیای دم شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۶    
پسر جوانی که هفته آینده برای اجرای حکم قصاص پای چوبه دار حاضر می شود در صورت تهیه دیه 50 میلیون تومانی به زندگی بازخواهد گشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم عملکرد وزارت خارجه در برابر گستاخی ها و یاوه گویی های رژیم سعودی را منفعلانه، خنثی و غیرقابل قبول دانست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۷    
اولاد آدم را هیچ کسی نباید دست کم بگیرد. می پرسید اگر دست کم بگیرید چه می شود؟ خب برای اینکه خودی نشان بدهد می رود و یک کار خارق العاده انجام می دهد و کاری می کند کارستان که آن سویش ناپیدا باشد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۷    
یک روز شکر، روز دیگر روغن، مرغ و گوشت گران می شود و دولتمردان هم می گویند ملت خوشحال باشید که تورم در حال کاهش است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۷    
رسانه های اصلاح طلب پا به پای زمزمه های حدسی و گمانی پیرامون کاندیداتوری افراد مختلف در انتخابات ریاست جمهوری 96، پروژه های تخریبی خود را نیز پیش می برند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۷    
محققان در دانشگاه وسترن رزرو با ترکیب بافت های بدن حلزون دریایی و قطعات پرینت شده سه بعدی انعطاف پذیر، روبات های بیوهیبریدی ساخته اند که مانند لاک پشت های دریایی در ساحل می خزند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۷    
مشروطیت از وقایع شاخص و تأثیر گذار روزگار ماست. این واقعه تاریخی که بیش از 110 سال است آثار و پیامدهای خود را به رخ مردمان این دیار می کشد، علل و اسباب چندی است که در طول این یک قرن ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۷    
W3C طرح اولیه ویژگی های لازم برای استانداردسازی احراز هویت را دارد که در تمام سامانه عامل های مرورگر کار کرده و مانع از فیشینگ (سرقت هویت) می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۷    
بی شک خاطرات شخصیت های علمی و سیاسی ضمن تبیین تاریخ ملت ها، زوایای تاریک وقایع گذشته را روشن می کند. با توجه به اینکه خاطرات برجستگان هر ملتی گنجینه ارزشمندی است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۴    
در حالی که اولویت دنیا در دستمزد پزشکان پرداخت مبنی بر سرانه سلامت است در ایران همچنان پرداخت مبتنی بر عملکرد مرسوم است
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۴    
دومین شماره نشریه سلامت با نگاه به حوزه سلامت در سینما گفتگوهایی را با علیرضا رییسیان ، علیرضا تابش ومحمد علی کشاورز منتشر کرده است
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۱    
داوران بخش دانشجویی جشنواره فیلم سلامت، داوری آثار منتخب را آغاز کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۷    
شمار فیلم های سینمایی، انیمیشن و تله فیلم در تعطیلات پایان هفته جاری، در مقایسه با هفته های پیشین به مرزی بالغ بر دو برابر رسیده است که این رکوردی امیدوار کننده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۴    
بازیکن ایرانی تیم روستوف روسیه می گوید تساوی برابر اندرلخت نتیجه بدی نیست و آنها به صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار هستند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۴    
دکتر سید مناف هاشمی از اردوی ورزشکاران المپیکی دو و میدانی کشور بازدید کرد. به گزارش ایسنا، دکتر سید مناف هاشمی، معاون مالی اداری وزیر ورزش و جوانان، ظهر امروز(چهارشنبه) 6 مرداد ماه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۴    
بر اساس آنچه از قرارداد تیم های لیگ برتری اعلام شده پنج بازیکن گران قیمت لیگ برتر مشخص شدند. به گزارش ایسنا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۱    
مربی دروازه بانان سپاهان در رابطه با شرایط اولیویرا، گفت: این دروازه بان طی وقفه هایی که در لیگ داریم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۱    
تیم های اروپایی تاکنون در این فصل نقل و انتقالات تابستانی برای جذب بازیکن بیش از یک میلیارد یورو هزینه کردند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۸    
گادوین منشا مهاجم نیجریه ای به تیم فوتبال پیکان پیوست.عصر امروز (چهارشنبه) گادوین منشا مهاجم نیجریه ای در باشگاه پیکان حضور یافت و پس انجام مذاکرات با مسئولان باشگاه به تیم فوتبال پیکان پیوست. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۵    
چهل و هشتمین همایش سلامت و زندگی با برگزاری سه کمپین با محوریت اهدای خون و خود مراقبتی از فردا آغاز به کار می کند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۲    
پیمودن فاصله ایران تا شام دل عاشق می خواهد تا کسی راه خطر به جان بخرد و غیرت شیعه بودنش از اسارت حرم آل الله به جوش آید و قدم به میدان رزم بگذارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۲    
خاویر بارسلونا با سران بارسلونا برای تمدید قرارداد خود با این تیم برای 3 سال دیگر موافقت کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از حساب باشگاه بارسلونا در توئیتر ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۲    
نعمت الله خانی و اسدالله خانی دو برادر بودند که در عملیات خیبر همرزم و همگام می شوند. اما در روند عملیات نعمت الله مفقود الاثر می شود و برادر دیگر به اسارت دشمن در می آید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۶    
فیلم سینمایی دلبری از زمان اکران در جشنواره فیلم فجر، نشان داد نه تنها از نظر ساخت، فیلم ضعیفی است بلکه با قواعد سینمای تجاری نیز ناآشنا است و همین موضوع خود را در اکران عمومی فیلم نشان داد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۶    
در میان انتقادات تند و تیزی که یحیوی به تلویزیون خصوصاً لاریجانی مدیر آن زمان صداوسیما کرده بود نکته ای دیده می شد که به نظر نیاز تعمق و تأمل بیشتری داشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۳    
رئیس فدراسیون بوکس از عدم پخش رقابت های بوکس از تلویزیون انتقاد کرد. مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده نوجوانان به میزبانی استان مازندران در سالن یادگار امام دانشگاه آزاد بابل به کار خود پایان داد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۰    
سرمربی سابق تیم ملی هدایت تیم فوتسال دانشگاه آزاد تهران در لیگ برتر را به عهده گرفت. حسین شمس که سال گذشته با عنوان مدیرفنی با تیم فوتسال دانشگاه آزاد در لیگ یک همکاری می کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۰    
یوسین بولت قهرمان دوی 100 متر جهان با اعلام نگرانی از کیفیت مسابقات دوی مردان امیدوار است که کیفیت بازی ها در المپیک ریو افزایش یابد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۷    
با انتشار قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم های لیگ برتر مشخص می شود که مدعیان قهرمانی در لیگ چقدر هزینه کرده اند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۲    
ادینسون کاوانی بر این باور است که به راحتی می تواند جای خالی زلاتان ایبراهیموویچ را در پاری سن ژرمن پر کند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۹    
ابراهیم میرزاپور دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشور گفت: تاکنون هیچ وقت تحت پوشش بیمه درمانی نبوده ام، خوشحالم صندوق قهرمانان این کار را انجام می دهد که برای ورزشکاران دلگرمی است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۹    
دارنده سه نشان طلا، نقره و برنز بازی های المپیک (68 مکزیکوسیتی ، 72 مونیخ و 76 مونترال کاناد) به دلیل انجام عمل جراحی کتف نمی تواند کاروان وزنه برداری را در المپیک ریو همراهی کند و به اجبار از همراهی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۸    
ارتش ترکیه اعلام کرد که 8651 عنصر نظامی در کودتای نافرجام در این کشور مشارکت داشتند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۸    
دولت های کویت و عربستان در نامه ای مشترک به سازمان ملل از آنچه آن را تعرض مکرر قایق های نظامی ایران در آبهای منطقه المغموره در مجاورت منطقه تقسیم شده بین کویت و عربستان خواندند، اعتراض کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۱    
سناریوهای متعددی در خصوص کودتای ترکیه عنوان شده است که هر کدام از زوایای خاصی به این پدیده در کشور همسایه نگاه می کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۳    
روستاهای شهرستان ورزقان هم چون بسیاری از مناطق روستایی کشور از دیرباز جزو مناطق محروم کشور به حساب می آید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۰    
با وجود اینکه از دیرباز کفش تبریز به عنوان باکیفیت ترین پاپوش در ایران ودنیا شناخته می شود، اما این روزها جولان کفش های بی کیفیت ارزان قیمت خارجی موجب شده تا این صنعت به شدت دچار بحران شود به گفته ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۰    
گیلان با بیش از 17هزار هکتارسطح زیر کشت و فعالیت بیش از 50 هزار تولیدکننده فندق با میانگین تولید سالانه حدود 14هزار تن از این محصول، به عنوان قطب تولید فندق کشور به حساب می آید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۰    
رسانه های عرب زبان از آغاز محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته شیعه در بحرین خبر دادند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۵    
میزان اعتبارات اعطایی برای ایجاد گلخانه در استان زنجان افزایش یافته است و بانک کشاورزی هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات به متقاضیان ندارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۸    
بمناسبت 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای مراسمی به همین منظور در محل زورخانه جهان پهلوان تختی با حضور دالمن معاون عمرانی استاندار حجت السلام والمسلمین فروزان نزاد امام جمعه موقت بندرعباس و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۸    
برنامه همیشه خونه امشب به آسیب شناسی نظام آموزش فنی و حرفه ای کشور می پردازد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان محیط زیست کشور، با بیان اینکه تاکنون هیچ مجوز زیست محیطی در خصوص تایید انتقال آب را صادر نشده، بر بهبود وضعیت رودخانه کارون با همکاری های بین بخشی تاکید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
آمارها نشان می دهد از هر یک میلیون ایرانی 75 نفر دارای نارسایی کلیه یا مستعد این بیماری هستند که با اضافه کردن تعداد بیماران دیابتی و افراد عادی که نیازمند استفاده از سرویس های بهداشتی هستند به راحتی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت پخش خواهد کرد .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
معاون مالی صندوق اعتباری هنر گفت: هزینه پرداختی بیمه تکمیلی سالیانه برای روزنامه نگاران، خبرنگاران و نویسندگان 273 هزار تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال قبل 60 هزار تومان کاهش یافته است همچنین ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۲    
به منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی، تقویت ولتاژ و پایداری خطوط برق رسانی ، دو پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع در شهرستان دامغان به اجرا درآمد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۹    
از آخرین روزهای ماه گذشته که اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش آموزان همزمان با سراسر کشور، در مدارس استان قم آغاز شد، موجی از نگرانی و اعتراض میان دانش آموزان و خانواده هایشان ایجاد شده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۶    
وزیر کشور در ادامه ی برنامه های سفر خود به مشهدمقدس از پارک علم و فناوری خراسان و روند فعالیت چندین شرکت فناور مستقر در این مجموعه بازدید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۶    
مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری امشب در برنامه باهمستان از دوران پسا برجام سخن خواهد گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۴    
کویر ریگ جن در جنوب غربی و غرب دشت کویر، از شمال به جنوب سمنان و جنوب شرق گرمسار، از غرب محدود به پارک ملی کویر و تنگ ظلمات از شرق به محور ارتباطی جندق معلمان و از جنوب به شمال انارک و چوپانان محدود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۴    
رییس کانون دانش و صنعت برنج گفت: میزان تولید برنج در سال جاری افزایش یافته است لذا در آینده نزدیک قیمت برنج روند کاهشی پیدا می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۱    
رییس انجمن متخصصین زنان و مامایی گفت: انجام سونوگرافی توسط این متخصصان مداخله در امور رادیولوژیستها نیست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۲    
در جریان دو انفجار در شهر کردنشینِ قامشلی در شمال شرق سوریه که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن ها را برعهده گرفته است، دست کم 22 نفر کشته شده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۷    
جراح و متخصص بیماری های لثه با اشاره به اینکه بهترین فاصله کشیدن دندان و ایمپلنت حداقل دو ماه است، گفت: افرادی که استعمال سیگار و قلیان در آنها زیاد بوده کاندیدای مناسبی برای انجام ایمپلنت نیستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۴    
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: آلودگی هوا در تابستان وجود دارد ولی قابل مشاهده نیست ولی در زمستان مشاهده می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۱    
معاون درمان وزیر بهداشت ضمن تشریح جزییات استانداردهای ویزیت و مدت زمانی که پزشک باید برای ویزیت و مشاوره بیماران زمان بگذارد، گفت: بالا بودن تعداد تقاضا برای ویزیت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۸    
به گزارش جوان آنلاین، نخستین دوره فصلی مدرسه هنر و رسانه آینه برگزار می شود. در این دوره آموزشی، 10 عنوان ذیل سه دسته کارگاه های تخصصی مستندسازی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۱    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید باشگاه از بازیکنان خواسته بود با دوربین های تلویزیونی مصاحبه نکنند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۱    
دو بازیکن رئال مادرید با چهره جدیدی به اردوی تیم خود در آمریکا ملحق شدند. سرخیو راموس و لوکا مودریچ به اوهایو آمریکا سفر کردند تا به تیم رئال مادرید ملحق شوند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل و مالک باشگاه شهید منصوری قرچک با بیان اینکه با 17 سال تیم داری دینش را به فوتسال ادا کرده، گفت: نمی توانستم بیشتر از این بدون حمایت مسئولان استانی از جیب خودم هزینه کنم. ...