چهارشنبه ۲۹ دیساعت ۰۷:۲۵Jan 2017 18

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴  
تولید شایعه و نشر آن یکی از محوری ترین شیوه های جنگ نرم است. سیاست ماکیاولیستی همواره بر این گزاره که دروغ هر قدر بزرگ تر باشد تأثیرگذارتر است تکیه دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴  
جانشین معاونت مالی و اقتصاد شهری سازمان نوسازی شهر تهران ضوابط دست و پا گیر دولتی را عامل کندی روند نوسازی بافت فرسوده عنوان کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴  
در حالی دولتی ها مدعی کاهش بدهی های معوق بانکی و رسیدن آن به مرز 80 هزار میلیارد تومان هستند که عضو هیئت رئیسه مجلس مدعی شده بالغ بر 110 هزار میلیارد تومان معوقه بانکی فقط در دست 108 نفر است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴  
نمایندگی داخلی برند معروف واردکننده لوازم خانگی به دلیل تخلفات در واردات قطعات، از سوی گمرک ایران 3هزار میلیارد تومان جریمه شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴  
طرح از حسین کشتکار
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴  
ایران و ارمنستان 5 یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴  
عبدالرضا مصری: وزیر بهداشت قانون را زیر پا گذاشت / یکی از بهانه های اجرای طرح تحول سلامت تمام وقت کردن پزشکان و ایجاد رغبت به ماندگاری آنها در بخش دولتی اعلام شد، اما...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴  
امروز اقتصاد مقاومتی مهم ترین شاخص ارزیابی میزان وفاداری به انقلاب اسلامی و عملکرد انقلابی است و در این مسیر سپاه پاسداران بایستی پیشگام باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴  
نظام پرداخت حقوق و دستمزد در بخش وزارت نیرو گویا دچار اشکال اساسی شده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در هفتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بسیج استمداد می طلبم برای حل معضل آسیب های اجتماعی وارد میدان شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
نخستین روز از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر ایران در حالی جمعه با برگزاری سه دیدار انجام می شود که پرسپولیس ساعت 15:15 در آزادی میزبان سیاه جامگان است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
اگرچه مجمع عمومی سازمان ملل و شورای امنیت تاکنون قطعنامه های بسیاری را علیه کشورمان صادر کرده اند، اما...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
کارمند اخراجی شرکت تلفن همراه که با دستبرد به دکل های مخابراتی 750 میلیون تومان به جیب زده بود، بازداشت شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
اگر اندک رشد اقتصادی هم باشد بوی نفت می دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
روحانی که در کارزار انتخابات به افزایش نرخ دلار در دوران تحریم خرده می گرفت حالا در دوران رفع تحریم ها(!) دلار دولت خود را بالای 4هزار تومان می بیند. هرچند برخی می گویند این کار خود دولت است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
کسانی که در غزه و لبنان بارها زنان و کودکان را قتل عام کرده و می کنند، ناگهان نگران جان غیرنظامیان در حلب می شوند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
در حالی که تنش ها بین واشنگتن و مسکو بر سر ادعاها در خصوص حملات سایبری و دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا ادامه دارد، وزارت خزانه داری امریکا تحریم های بیشتری علیه روسیه اعمال کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
یک روز پس از نشست روز دوشنبه وزرای خارجه امریکا، انگلیس، عربستان و امارات در ریاض برای بررسی طرح ها و پیشنهادات نماینده ویژه سازمان ملل در یمن و وزیر خارجه عمان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
به نظر می رسد عملیات آزادسازی موصل بیش از آنکه پیش بینی می شد به طول بینجامد. دبیرکل سازمان بدر طی سخنانی گفته است عملیات آزادسازی موصل طولانی تر از انتظارات خواهد بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
وجود سابقه کیفری موجب می شود تا اشخاص تا مدت معینی از برخی حقوق اجتماعی محروم شوند که چنین حالتی را سابقه کیفری، سجل کیفری یا سوء سابقه می نامند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
اگر دهها مقاله مستند و یادداشت معتبر پیرامون اهمال کاری دستگاه های دولتی یا وابسته به دولت در جراید درج شود، هیچ گونه عکس العمل و تلاشی برای بهبود نقیصه اعمال نمی شود...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
زمانی که محمدجواد ظریف شامگاه دوشنبه برای ارائه گزارشی درباره بدعهدی امریکا در موضوع برجام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافت...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
آخرین شب پاییز محل رقابت برنامه های تلویزیونی بود که می خواستند به مدد حضور اسپانسرها، ضیافت شان را پر زرق و برق تر از دیگر شبکه ها به نمایش بگذارند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
غیبت امریکا و کشورهای اروپایی در نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه برای حل بحران سوریه، توجه ها را به خود جلب کرده است، اتفاقی که جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه امریکا آن را کم اهمیت می داند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
دو پسر جوان که مردی را به خاطر رعایت نکردن نوبت تحویل دارو مقابل چشمان اعضای خانواده اش به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
دو روز بعد از اینکه در کنوانسیون نمایندگان الکترال ایالتی دونالد ترامپ رسماً با 304 رأی به عنوان رئیس جمهور امریکا انتخاب شد، بالاخره شمارش آرای مردمی انتخابات امریکا هم تمام شد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
این روزها درباره حلب فضاسازی های وحشتناکی از سوی رسانه های غربی، عربی و عبری صورت می گیرد که به طور کامل زمام افکار عمومی را به دست گرفته است و متأسفانه در این سو...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
در شرایطی که بسیاری معتقد بودند ترور سفیر روسیه در ترکیه، به روابط دو کشور آسیب می زند، اما...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
سارق نقابدار که به اتهام دستبرد طلایی به خانه همسایه شان در بازداشت به سر می برد، مدعی است یک ساعت نزد یکی از دوستانش آموزش سرقت دیده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
مأمور سابق سیا: باید برای اتفاقاتی مانند 88 آماده بود...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
برخی ضمانت نامه های میلیاردی به نام شرکت های صوری که مدیران عامل آنها کارتن خواب ها هستند، دریافت کرده اند. این ضمانت نامه ها در شعبه اسکان بانک سرمایه و با مجوز هیئت مدیره بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
چهره اخمو و ناراحت علیرضا منصوریان در اولین تمرین استقلال پس از حذف از جام حذفی گویای همه چیز بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
مرد خواربار فروشی که به اتهام قتل یکی از مشتریانش حکم قصاص دریافت کرده بود، با نقض رأی دادگاه فرصت این را پیدا کرد تا یک بار دیگر از خودش دفاع کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱  
نگاهی به قیمت بلیت پردیس های تهران نشان می دهد نرخ نهایی بلیت هر پردیس بر اساس منطقه ای که در آن واقع شده، تعیین می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۸  
مهاجم برزیلی بارسلونا سال ناامید کننده ای را پشت سرگذاشته است. نیمار از جمله بازیکنان گرانقیمت و البته کلیدی کاتالان ها محسوب می شود که در فصل جدید لالیگا برخلاف همیشه نتوانست انتظارات را برآورده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۸  
چند سال پیش به مناسبت موضوعی با یکی از علما صحبت می کردیم که بحث به مهندسی شادی در جامعه رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۸  
ظرفیت و توانمندی های نیروی مقاومت بسیج واقعیتی است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۸  
حالا ترافیک چندین ده کیلومتری معابر پایتخت یک پای ثابت موضوعات شهری شده است و در این میان برخی دستگاه های متولی با کم کاری و ناکارآمدی خود خواسته و ناخواسته درصدد هستند تا خود را در گسترش در گیری این ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۸  
دستمزدهای نجومی باشگاه های چینی به بازیکنان مطرح دنیا تمامی ندارد. چینی ها که به دنبال پیشرفت در فوتبال جهان هستند این بار موفق شدند کارلوس توس را به لیگ فوتبال خود بکشانند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۸  
استقلالی ها به دلیل عدم تمرکز نتایج لازم را نمی گیرند و برای برطرف کردن این موضوع باید ذهنیت بازیکنان تغییر کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۶  
رئیس اتاق اصناف در باره جلوگیری از برخورد با واحدهای بی پروانه به بهانه های مختلف مناسبت ها یا انتخابات ابراز نارضایتی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۳  
محققان توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۳  
یکی از محققان کشورمان موفق به ساخت دست و پای مصنوعی برای کمک به ناتوانان حرکتی...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۰  
محققان داخلی موفق به طراحی و ساخت خودروی سه چرخ با دینامیک هوشمند شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۰  
محققان مشهدی موفق به طراحی عینک سنجش دید با استفاده از لنز کانون متغیر شدند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۰  
جبهه، اجتماعی کوچک از رزمندگان بود که از همه اقشار جامعه در آن حضور داشتند. برخی با عادت های گذشته شان پا به جبهه گذاشتند و بسیاری سعی در ترک عادت های اشتباه زندگی شان داشتند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۰  
ابوذر غواصی آرماتوربند ماهری بود. شغل آزاد داشت و دستش به دهانش می رسید. هیچ کس هم اجبارش نکرده بود برای دفاع از حریم اهل بیت، رزمنده جبهه مقاومت اسلامی شود...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۰  
محققان فنلاندی برای اولین بار دستگاه اسکن سه بعدی لیزری برای مشاهده وضعیت سلامت تایر خودرو را
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۰  
محققان چینی موفق به طراحی و ساخت یک چشم بند هوشمند شدند که
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۷  
یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت کوادکوپتر عمودپرداز (VTOL) جهت کنترل خطوط لوله های نفت و گاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۷  
محققان برای اولین بار بازوی روباتیکی ساختند که بدون نیاز به ایمپلنت مغزی، افکار انسان را...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۷  
پژوهشگران دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر ساخت شناوری که قابلیت حرکت در برکه ها و مرداب را دارد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۷  
یک پژوهش انجام شده نشان می دهد که استفاده منظم از سونا سبب کاهش خطر ابتلا به آلزایمر و...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۴  
مهندسان مفهوم جدیدی را برای حسگرهای جریان و ولتاژ در باتری هایی که مخصوصاً در وسایل نقلیه...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۴  
به جای تزریق که ناخوشایند است می توان داروها را به وسیله برچسب های میکروسوزنی بدون هیچ دردی تجویز کرد
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۱  
مهندس محمد پیشگاهی فرد، داماد شهید آیت الله دکتر محمد مفتح و از اقوام نزدیک شهید بهشتی است که...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۱  
هر انسانی با توجه به جایگاه اجتماعی که در آن قرار دارد، دارای مسئولیت های مختلفی است. از جمله این مسئولیت ها می توان...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۱  
مادر پیر خود را درون سبدی گذاشته و بر دوش می کشید. هوا گرم و راه طولانی بود، ولی او بی توجه به این مسائل، همچنان با عزمی راسخ، مادر را بر دوش خود حمل می کرد و...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۱  
فطرت بشر بر رحمت و مهربانی است. خداوند متعال قسمتی از رحمت خود را در فطرت همه موجودات نهاده است و همه ذاتاً مهربان هستند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۱  
اگر چه در بندهای 4 و 5 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بر ارتقای شاخص های عدالت اجتماعی و سهم بری عادلانه عوامل تولید تأکید شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۱  
از 16 مورد اتهامی که در مورد محمود صادقی نماینده تهران مطرح بود 14 مورد خلاف شأن نمایندگی تشخیص داده شده و دو مورد دیگر جزو مواردی بودند که در حیطه وظایف وی تشخیص داده شده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۱  
مدیران جدید صندوق ذخیره فرهنگیان، تمام مدیرانی را که از مفسدان اقتصادی شکایت و با طرح تحقیق و تفحص مجلس همکاری کرده بودند می خواهند حذف کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۱  
گویا نتیجه افشاگری های برخی از کارکنان خدوم و مؤمن در صندوق ذخیره فرهنگیان دارد به اخراج می کشد، این در حالی است که قانونی در حمایت از افشا کنندگان مفاسد اقتصادی باید وجود داشته باشد تا افراد مقابله ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۱  
نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: دادگاه شکایت مهدی هاشمی از من شروع نشده، پایان یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۱  
دلار از 4 هزار تومان عبور می کند، قیمت تمامی اقلام ضروری ملت در بازارها روند افزایشی دارند و در نهایت در فصل پایانی سال تورم دولت یازدهم به زیر 7 درصد می رسد تا دستمزد میلیون ها کارگر بر اساس تورمی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۱  
امریکا و متحدان رسمی و غیررسمی اش در جنگ سوریه شکستی قابل توجه را متحمل شده اند؛ حلب را کامل باخته اند و حالا این روسیه و ایران هستند که سیاست های منطقه ای شان حلب را به سوریه بازگردانده و نجات بخش ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۷  
سریال طنز لیسانسه ها در 60 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی سروش صحت از چهارم دی ماه روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۴  
پیمان جبلی، معاون برون مرزی صدا و سیما گفت: رسانه برون مرزی جمهوری اسلامی ایران، خط مقدم رسانه ای است که با گمنامی و اخلاص مشغول نبردی سهمگین با رقبای قوی و در فضایی نابرابر است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۸  
دبیر کل کنونی سازمان ملل که آخرین روزها را در این سمت می گذراند، خبر داد حاضر است برای دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری وطنش، کره جنوبی، نامزد شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۹  
ناصر ملک مطیعی بازیگر مشهور و 86 ساله سینمای ایران، این روزها چه می کند؟ همین پرسش باعث شد تا گوشی تلفن را بردارم و شماره اش را بگیرم تا حال و احوالی با مردی داشته باشم که پس از سال ها دوری از سینما ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۰  
رئیس سازمان بسیج گفت: عدالت مقدمه تمدن اسلامی است و اگر چه بسیاری از افراد ایدئولوژی و جهان بینی دین اسلام را پذیرفته اند اما هنوز برخی رفتارهای جامعه منطبق با اعتقادات دینی افراد آن نیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۱  
جعفری دولت آبادی درباره آسیب شناسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه، گفت: عمده تخلفات در اعطای تسهیلات به اشخاص برخلاف مقررات بانک مرکزی و از طریق تبانی میان مدیران سابق بانک سرمایه و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۲  
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دامنه منشور حقوق شهروندی دامنه وسیعی است و در حوزه هایی نیاز به قانون گذاری دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۴۶  
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اظهارات کریمی قدوسی نماینده مجلس اظهار کرد: نامبرده از قضا در آن جلسه حضور نداشتند و نقل قول ایشان از سخنان وزیر امور خارجه کاملا نادرست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۹  
سایت خبری جهان نیوز رفع توقیف شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۹  
با توجه به اینکه ارزش دلار آمریکا از بالاترین رقم 14 سال گذشته که در روز گذشته رقم خورد، فاصله گرفته است، قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت و خسارات اول صبح را جبران کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۳  
درحالی عباس آخوندی دو روز پیش گفته بود "از روز اول با مسکن مهر مخالف بودم"، که در روز رأی اعتماد از مجلس در مرداد 92 گفته بود: "هیچ وقت مخالف مسکن مهر نبوده و نیستم"، حال باید منتظر ماند و دید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۹  
بلند ترین میز غذا بازنشستگان در کشور به همت صدها بازنشسته تهرانی و با حضور خانواده های شان در محل نمایشگاه های بین المللی برج میلاد تهران چیده شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۶  
سیف الله صمدیان عضو هیات داورن بخش مسابقه عکس جشنواره تئاتر فجر گفت: یک عکس می تواند تمام زحمات گروه های نمایشی را در معرض دید مخاطبان بگذارد و جشنواره تئاتر فجر می تواند سکوی پرش و محل پیشرفت برای ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۶  
تیم ذوب آهن در نیمه دوم با دو گل رجب زاده و پهلوان به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی صعود کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۳  
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن مریم مقدس ، الله مزار ، زنده باد میهن ، صبح روز بعد ، شکوفه های گیلاس ، بلندای فرو دست ، قصه داود و قمری ، دزدان اسکیت سوار ، انقلاب چین ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۰  
مسابقه "فامیلی" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از اول دی، ساعت22 با هدف سرگرمی، تقویت نهاد خانواده و پر کردن اوقات فراغت اعضای خانواده به نمایش درمی آید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۷  
برنامه حریم مهرورزی فردا شب 2 دی ماه روش های درمان اختلال نعوظ، نقش تغذیه در طب ایرانی، مکارم اخلاق و تاثیر مصرف برخی داروها بر روی میل جنسی بررسی می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۳  
جشن بزرگ شب یلدا در خانواده بزرگ آسایشگاه خیریه کهریزک آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۳  
محمد معتمدی با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به رییس سازمان صدا و سیما از عملکرد ویژه برنامه حرف تو برف که دیشب به آنجا دعوت شده بود، انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۳  
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط یک جوان 25 ساله نصاب آسانسور به داخل چاهک خبر داد و گفت: در این حادثه این جوان جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۷  
بسیاری از مردم هنگام انتخاب نوشابه های گازدار یا نوشیدنی های انرژی زا توجهی به پیامدهای منفی مصرف این مواد ندارند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۴  
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آقای ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی به اشتباه خود در اعتماد به حرف وزیر خارجه آمریکا اعتراف کرد و تصریح کرد که مسئولیت این اشتباه را می پذیرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۱  
مدیر مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ضمن اعلان ثبت نام بالغ بر 36هزار خودرو در سامانه طرح ترافیک این مرکز، 15دیماه را آخرین مهلت برای ثبت نام متقاضیان اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۱  
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کشف 2 باند جعل مدارک تحصیلی در کشور گفت: یک باند در شهرستان های استان تهران و دیگری نیز توسط مرجع قضایی کشف شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۱  
مدیران جدید صندوق ذخیره فرهنگیان، تمام مدیرانی که از مفسدان اقتصادی شکایت کرده بودند و با طرح تحقیق و تفحص مجلس همکاری کرده بودند را می خواهند حذف کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۸  
قرارگاه حضرت زینب (س) در اطلاعیه ای نحوه جذب و هدایت کمک های مردمی به جبهه مقاومت سوریه را اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵  
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی 96 خبرداد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵  
مدیرعامل بنیاد خیریه مصلی حضرت امام خمینی(ره)، با تاکید بر اینکه پارکینگ مصلی خارج از حریم ارک تبریز احداث می شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵  
طرح جنگلانه در 300 هکتار از مراتع شهرستان سمنان با هدف احیاء مراتع با بذرهای بومی و سازگار با منطقه در حال اجراست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵  
مدیرحفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد از ایجاد تشکل آب بران در دشت پایلوت ابرکوه در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵  
پیشرفت فیزیکی مقدمات احداث مجتمع عظیم شهرک گلخانه ای در مساحت یک هزار هکتار در اراضی پایاب سد خداآفرین برای کارآفرینی 5 هزار نفر مطلوب است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵  
حضور بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم و کم تر برخوردار و فعالیت های این بنیاد در زمینه ی توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی و ایجاد زیرساخت هایی هم چون مراکز آموزشی ...