جمعه ۲۸ مهرساعت ۰۴:۴۷Oct 2017 20

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۸    
دولت ترکیه تحت شرایط امنیتی بعد از ترور سفیر روسیه در آنکارا، دور جدیدی از بازداشت مخالفان را کلید زد و در تازه ترین اقدامات ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۷    
سعیدسالارزهی مالک و خالق عروسک جناب خان در نامه ای از بی مهری های رامبدجوان سخن گفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۷    
معاون رئیس جمهور سابق گفت: مردم عزیز ما اگر هر مشکلی را تحمل کنند بی عدالتی را تحمل نمی کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۹    
امام جمعه سراب برخورد رهبری نظام با سران فتنه را برگرفته از رافت و عطوفت اسلامی دانست و گفت: در کشور همسایه ترکیه به بهانه کودتا و حمایت گولن از آن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۹    
امام جمعه تبریز خواستار توجه جدی و عملی دولت برای از بین بردن رکود و بیکاری در جامعه شد و گفت: اینکه تمام ثروت های جهان در اختیار برخی افراد قرار گیرد و در مقابل آن افرادی به نان شب محتاج باشند مخل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۰    
پسری 9 ساله با اسلحه شکاری، پسر خاله 16 ساله خود را به قتل رساند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: ان شاءالله به زودی نه تنها قدس شریف بلکه حرمین شریفین نیز از لوث وجود استکبار پاک می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۳    
تازه ترین تحقیقات نشان می دهد خوابیدن در 24 ساعت نخست پس از حوادث ناگوار به پردازش حافظه افراد بسیار کمک می کند و در نتیجه، علائم اختلال استرسی پس از سوانح را به حداقل می رساند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی به مناسبت خرید یکصد فروند هواپیمای ایرباس بیانیه ای صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۱    
هفته نخست سوپر لیگ کاراته بانوان امروز جمعه (سوم دی) در دو گروه و در دو مرحله برگزار شد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۲    
فرشید استحقاری، مربی سابق بادران تهران، جانشین مهدی پاشازاده سرمربی مستعفی راه آهن یزدان شد. به گزارش ایسنا، پس از به مشکل خوردن مهدی پاشازاده با مسئولان تیم راه آهن یزدان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۲    
رقابت های روز دوم هفته هشتم لیگ برتر هندبال، با برگزاری چهار دیدار در شهرهای یزد، کرمان، گچساران و سبزوار به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۹    
میلان موفق شد با برتری برابر یوونتوس در ضربات پنالتی، قهرمان سوپر جام ایتالیا شود. به گزارش ایسنا، در دیدار نهایی سوپر جام ایتالیا، دو تیم میلان و یوونتوس در کشور قطر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۹    
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: به عنوان یک پرسپولیسی از قهرمانی این تیم در نیم فصل خوشحالم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۹    
تیم آمل در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر بدمینتون، صدرنشین گروه "ب" شد. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون بدمینتون ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۹    
رییس باشگاه پاری سن ژرمن به خرید اشتباه بازیکن اسپانیایی تیمش در تابستان گذشته اعتراف کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از آس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد برابر سیاه جامگان تمام آنچه یک فوتبال زیبا لازم دارد انجام دادیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۳    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد تصمیم کادر فنی برای دادن بازوبند کاپیتانی به نوراللهی در بازی با سیاه جامگان خیلی خوب بود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۳    
مربی سیاه جامگان اظهار کرد نبودن خداداد عزیزی روی نیمکت تیم در بازی با پرسپولیس به ضررشان تمام شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۰    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در پایان فصل قهرمانی واقعی را جشن بگیریم. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
پردیس های دانشگاهی که به استناد مجوز نیم بندی در برنامه پنجم آمدند تا زیر پوشش جلوگیری از مهاجرت نخبگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، برای دانشگاه های مادر درآمدزایی کنند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
هاشمی: معلوم نیست هر ماه هزار میلیارد تومان در تأمین اجتماعی کجا می رود!
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
تبعات شکست آبی ها مقابل نفت تهران همچنان ادامه دارد و گفته می شود در صورتی که استقلال در مصاف با سپاهان شکست بخورد بدون شک حکم برکناری علیرضا منصوریان امضا می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
حالا دیگر افزایش بار ترافیک پایتخت از یک مشکل شهری به یک معضل کلان و حتی سیاسی در محافل گوناگون تبدیل شده است!
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
صادق زیبا کلام در یادداشتی که در وب سایت خود منتشر کرد، ضمن متهم کردن اصولگرایان و رسانه ملی به نا امید کردن مردم از برجام، در عین حال اذعان کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر لزوم بسط و توسعه نگاه توحیدی در زندگی فردی، اجتماعی و حرفه ای گفت: نگاه توحیدی تمام زندگی انسان را در ساحت های گوناگون تحت تأثیر قرار می دهد و موجب جلوگیری از افتادن انسان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
حذف قهرمان از سینمای ایران واقعیت تلخی است. در ابتدای انقلاب مدیران سینمایی اعلام کردند که دو عنصر سکس و خشونت را از سینما حذف خواهند کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
روز پنج شنبه صفحه نخست روزنامه های اصلاحات و حامی دولت به موضوعی اختصاص داشت که...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
ولنگاری از نظارت و باورهای نادرست سرچشمه می گیرد و اکنون کم اهمیت پنداشتن حوزه کتاب در میان اهالی رسانه موجب شده در چند ماه گذشته کتابی از نشر آموت اجازه انتشار پیدا کند که نویسنده آن در دو داستان آن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنج شنبه دوم دی در جمع فرماندهان نظامی این کشور، فرمان افزایش توان هسته ای روسیه را صادر کرد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
داماد خشمگین در یکی از روستاهای شهرستان فهرج کرمان 10 عضو خانواده همسرش را با شلیک گلوله به قتل رساند و چهار نفر را مجروح و راهی بیمارستان کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
هر چه به زمان ورود رسمی دونالد ترامپ به کاخ سفید نزدیک تر می شویم، اروپایی ها استرس بیشتری می گیرند. آنها که بازار بکر ایران را هدف گرفته اند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
ابتدای ژوئن سال گذشته بود که دستگاه تبلیغاتی مخالفان سوریه دست به کار شد تا بر طبل پیروزی مخالفان و از پایان کار دولت سوریه و به خصوص بشار اسد، رئیس جمهور سوریه بگوید...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
پسری که متهم است با همدستی برادرش به صورت چهار مرد سرایدار اسید پاشیده است، اتهام را به گردن برادر فراری اش انداخت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
درست از زمانی که مشخص شد شرق حلب در آستانه بازپس گیری و آزادسازی کامل قرار گرفته ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور روسیه روزهای پنج شنبه و جمعه در دو سخنرانی و گفت و گوی مطبوعاتی جداگانه، ابتدا فرمان افزایش توان هسته ای روسیه را صادر کرد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر به دلایل مختلف دچار ریزش مخاطب شده است و همین امر دلیل انتقادات جدی رسانه ها به تلویزیون شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
حجت الاسلام صدیقی: 9 دی بقای انقلاب و پیروزی خط ولایت را تضمین کرد / نمازجمعه این هفته پایتخت در آستانه سالروز 9 دی و حضور میلیونی و باشکوه ملت ایران برای دفاع از مقدسات عاشورایی شان در برابر فتنه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
سه پسر جوانی که دو ماه قبل یکی از دوستانشان را در مغازه سوپرمارکتش در شهرستان ایرانشهر به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
نگهداری اموال با ارزش در خانه به کام سارقان است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
در شرایطی که برخی اخبار از طولانی شدن جنگ موصل حکایت دارد اما نیروهای مشترک عراقی اعلام کردند مرحله دوم عملیات نینوا در روزهای آینده تحت عنوان شوک آغاز خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
مردی که به اتهام قتل خواستگار خواهرش چهاربار پای چوبه دار رفته بود، سرانجام با پرداخت دیه 600 میلیون تومانی از مرگ فاصله گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
در حالی که انیس عامری، مظنون اصلی حمله به بازارچه کریسمس برلین، در شهر میلان ایتالیا در دام پلیس افتاد و کشته شد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
پزشک سالخورده که با وعده سرمایه گذاری در مزارع گیاهان دارویی زن میانسالی را فریب داده و پس از کلاهبرداری از او خواستگاری کرده بود، بازداشت شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
از یک دیدگاه، تمامی جرائم به دو دسته کلی تقسیم می شوند: جرائم قابل گذشت و جرائم غیر قابل گذشت. در جرائم قابل گذشت، برای آنکه مقامات قضایی شروع به رسیدگی کنند، نیاز به شکایت شاکی یا مدعی خصوصی است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
فراز و فرود گفتمان های سیاسی ایران معاصر در چند دهه اخیر، پرونده مطولی است که...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
کریستیانو رونالدو، سال موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته است. قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی با تیم ملی پرتغال در جام ملت های اروپا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
سال هاست درباره حیف و میل بیت المال در فوتبال کشور هشدار داده می شود و خیلی ها خواهان جلوگیری از دست اندازی فوتبالی ها به بیت المال هستند، اما...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
مدت هاست که بحث دخالت لیونل مسی و اعمال نظر او در خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آرژانتین و حتی ترکیب آلبی سلسته در زمین به گوش می رسد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد. نخستین روز از هفته پایانی دور رفت لیگ برتر در حالی روز گذشته با برگزاری سه دیدار انجام شد که سرخپوشان تهرانی به عنوان مدعی اصلی این فصل که در اکثر هفته ها نیز صدرنشین ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
هفته گذشته وزیر راه و شهرسازی در نامه به رئیس صداو سیما از عدم انعکاس عین گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره سانحه قطار هفت خوان گلایه کرد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه خریدار قبلی مخابرات، دو دادخواست برای بازپس گیری سهام به هیئت داوری ارائه کرده، گفت: هفته آینده رأی هیئت داوری درخصوص توقف موقت فسخ معامله اعلام می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
روند استفاده از انرژی همواره به عنوان عاملی مهم در توسعه جامعه بشری مطرح بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
همواره نسبت به فرار ایده ها از دریچه واژه های نوین چون استارت آپ ها هشدار دادیم و ضرورت هدایت صحیح ذهن خلاق جوانان در خاک ایران را گوشزد کردیم، اما به رغم این مهم...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
همزمان با انتشار چند فیش حقوقی در فضای رسانه که نمایانگر دستمزد نجومی برخی از مدیران دولتی بود، ماجرای فیش های نجومی در کشور کلید خورد و در پی این رویداد رهبری خواستار رسیدگی سریع و بدون فوت وقت به ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۷    
دولت امریکا درست در زمانی ذخایر راهبردی نفت خود را به بازار عرضه می کند که اوپک در تلاش است در همان زمان یعنی ژانویه 2017 نفت مازاد را از بازار خارج کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۱    
چهل روز گذشت! چهل روز از شهادت حاج محسن خزایی خبرنگار شهید صدا وسیما در سوریه گذشت. روزهایی که برای خانواده اش مملو از دلتنگی و سختی های نبودن پدری دلسوز و همسری مهربان بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۱    
22 اسفند ماه سال 84 بود که برگه فکس یادواره شهید دولتی مقدم در زابل به دفتر باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان ارسال شد. ..
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۰    
مادرم گفت: دخترم نترس چرا اینقدر بیخودی بزرگش می کنی؟ گفتم: من بزرگ نمی کنم شما خودت هم جای من باشی می ترسی.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۳    
شورای نگهبان قانون اساسی ناظر بر اسلامیت قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی است....
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۳    
روزهایی که بر ما گذشت، محمل رویدادی اسف انگیز و دریغ آور بود....
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۷    
- سلام آقا ببخشید اینجا چه خبره؟ راهپیماییه؟...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۴    
جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور: امروز بیکاری مهم ترین چالش کشور به حساب می آید و
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۴    
روزنامه شرق گزارشی چاپ کرده با عنوان ترافیک تهران مصنوعی است....
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۲    
هزاران تن از مردم اوکیناوا، از استان های جنوبی ژاپن در واکنش به از سرگیری پرواز هواپیمای جنگنده مدل آسپری امریکا در این منطقه دست به تظاهرات زدند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۲    
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به حمایت های سنگین از تروریست ها در حلب گفت که با پیروزی در حلب طرح سرنگونی نظام سوریه منتفی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۲    
حسن جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه که در چارچوب دیدار منطقه ای به بیروت سفر کرده است، در آغاز به کار سعد حریری نخست وزیر جدید لبنان با او دیدار و گفت وگو کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۲    
هواپیمای ایرباس 320 وابسته به شرکت لیبیایی افریقیه با 118 مسافر و خدمه که از سوی دو فرد ربوده شده بود، مجبور به فرود در جزیره مالت در دریای مدیترانه شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۳    
طرح از حسین کشتکار
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
به گفته کارشناسان طرح وام 5/1 میلیارد دلاری اشتغال روستایی که هنوز هیچ برنامه ای برای نحوه هزینه آن در دولت وجود ندارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
مطابق برآورد مرکز پژوهش های مجلس، کسری بدون نفت لایحه بودجه سال آینده معادل 50 درصد کل منابع عمومی دولت است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
اتاق اصناف ایران که در سال گذشته به شدت با برگزاری نمایشگاه های فصلی مخالفت می کرد با عقب نشینی از مواضع خود اعلام کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی انجمن قطعه سازان با اشاره به افزایش قیمت برخی مواد اولیه داخلی صنعت خودرو، گفت: در نشست قطعه سازان با مدیران خودروساز مقرر شد کارگروه سه جانبه با حضور قطعه سازان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران 34 هزار پروژه محرومیت زدایی را در کشور پیگیری می کند و مسئولان سپاه با اعتقاد این خدمات را انجام می دهند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
سردار غلامحسین غیب پرور دو هفته پس از آنکه در حکمی از سوی فرمانده معظم کل قوا به ریاست سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد، روز پنج شنبه در نخستین دیدار رسمی خود به قم رفت و با حضرات آیات نوری همدانی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۹    
سفارت ایران در ترکیه در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرکنسولگری های ایران در استانبول، ترابوزان، ارزروم و بخش کنسولی سفارت در آنکارا از دوشنبه ششم دی ماه تا اطلاع ثانوی فقط 2 ساعت باز هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه برنامه سفر خود به استان خوزستان در روستای طلاور شهر صیدون از توابع باغملک خوزستان حاضر شد و در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم محمدرضا علیخانی سخنرانی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۶    
یک مادر سیاه پوست امریکایی، بعد از اینکه حمله یک مرد سفید پوست به پسرش را به پلیس گزارش کرد، دستگیر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۴    
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست سیاه جامگان در آخرین هفته نیم فصل نخست لیگ برتر، صدر جدول را برای خود حفظ کرد و قهرمان نیم فصل شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۶    
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به حمایت های سنگین از تروریست ها در حلب گفت که با پیروزی در حلب طرح سرنگونی نظام سوریه منتفی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۰    
ستاد پیگیری اجرای برجام وزارت امور خارجه در خصوص اسناد مصوبات کمیسیون مشترک برجام توضیحاتی ارائه داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۹    
دو هواپیما ربایی که پس از ربودن یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی لیبی خلبان را مجبور به فرود در مالت کرده بودند از مقامات خواستند که پسر معمر قذافی را از زندان آزاد کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در هشت ماه امسال در حوادث رانندگی استان 512 نفر کشته و 11 هزار و 462 نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۰    
9 تن از تاکسیرانان فعال در سامانه 133 (تاکسی بی سیم) به علت ارائه بیشترین سرویس در حوزه تاکسیرانی به شهروندان تبریزی ، مورد تشویق و قدر دانی مدیر عامل این سازمان قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۰    
با حضور معاون اداری و مالی شهردار تبریز، مدیران کل حراست و روابط عمومی و بین المللی شهرداری تبریز، و جمعی از مدیران و کارکنان منطقه، مراسم تکریم و معارفعه شهردار منطقه 7 تبریز برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۷    
با حضور مدیرکل نوسازی مدارس ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از خیرین و مسئولین محلی جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بن برگزار و طی آن از نیکوکاران این شهرستان تجلیل شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۷    
خصومت آمریکا و برجام که از ماه ها پیش ظهور و بروز پیدا کرده بود با تمدید تحریم ها علیه ایران آشکارتر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۷    
در حالی که چند روز پیش مجید حیدری با انتشار عکسی از محمد نوازی در فضای مجازی و کانال تلگرامی خود از انعقاد قرارداد رسمی با این مربی سرشناس خبر داده بود اما این مربی با اخلاق این خبر را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۷    
کارگاه آموزشی مشاوره خانواده در خصوص معضلات و آسیب های اجتماعی با رویکرد چگونگی برخورد با مشکلات و آسیب های اجتماعی ویژه بانوان بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش موسسه ملی خیریه آبشار عاطفه ها شعبه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۴    
مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: هنرمندان برای آگاه سازی خانواده ها وارد عمل شده و تعامل و همکاری خوبی را بین هنرمندان و انجمن اولیا و مربیان مدارس شاهد هستیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۱    
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری جشن های ویژه فصل زمستان از سوی این سازمان در سطح شهر خبرداد وگفت: این کار در جهت ترویج فرهنگ های شهر ارومیه انجام می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۱    
دبیر انجمن معلولین شکور از بی مهری مسئولین آذربایجان عربی نسبت به معلولین انتقاد کرد وگفت: هیچ توجهی نسبت به معلولین استان نمی شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۸    
همایش شهر و شهروندی و تئاتر به کوشش سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، با سخنرانی هنرمندان تئاتر و ارایه مقالات برگزیده شرکت کننده در این همایش، روز سه شنبه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارگروه مقابله با فساد در فوتبال مسائل قبلی را رسیدگی می کند و هم اینکه اگر کسی ادعایی دارد می تواند آن را به این کارگروه مطرح کرده و باید ادعای فوق را اثبات کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۹    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه مطبوعاتی پایان سال 2016 ضمن قدردانی از ایران ، ترکیه و سوریه در پایان دادن به بحران حلب اعلام کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۳    
یک قلاده روباه که وارد ساختمانی در حال ساخت در محدوده تجریش شده بود، به دام افتاد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۴    
جمعی از دانش آموزان تهرانی جشن تکلیف خود را با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار کردند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۱    
رسانه های مالت از تهدید دو هواپیماربا به منفجر کردن یک هواپیمای مسافربری لیبیایی خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۸    
سری جدید برنامه "شهر ورزشی" با رویکرد ترویج ورزش همگانی و عمومی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان از شنبه 4دیماه ساعت 7صبح بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۸    
مختار سائقی بازیگر سینما و تئاتر پس از تماشای زیرزمین به کارگردانی حسن اسدی گفت: این نمایش اثری گران قدر، قوی و اثرگذار است و من بارها در طول اجرا برای بازیگر نمایش گریستم.
  • ۱