شنبه ۰۷ اسفندساعت ۱۲:۴۳Feb 2017 25

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت : 56 درصد از مدارس این استان تخریبی و فاقد استحکام هستند که برای مقاوم سازی این مدارس نیاز به کمک خیرین و 2 برابر شدن اعتبار بازسازی و مقاوم سازی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با بیان این که تلاش دولت تدبیر و امید برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی با هدف افزایش اشتغال و توسعه پایدار در کشور قابل تقدیر است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: همگرایی دستگاه های اجرایی خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی در کیفیت بخشی برنامه های فرهنگی و افزایش ترویج مفاهیم دینی در استان سمنان تاثیرگذار است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه با افتتاح پروژه های در دست اقدام در دهه فجر امسال، ضریب نفوذ گاز روستایی استان به 85 درصد خواهد رسید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
همزمان با دومین روز از هفته بصیرت و میثاق با ولایت کتاب تجلی قدرت الهی به دست نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۹    
شهردار تبریز بر لزوم اختصاص ردیف ویژه گردشگری تبریز 2018 در برنامه و بودجه سال 96 کشور تاکید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پرداخت حقوق کارمندان با درآمدهای اختصاصی، نفت فروشی و اوراق قرضه، خسران محض است، گفت: اعلام رشد اقتصادی شش ماهه نخست امسال بدون اعلام آن در سال 94 منطقی نیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردارتبریز، از موفقیت شهرداری تبریز در احراز رتبه های برتر در حوزه های عفاف و حجاب، ترویج نماز و حقوق شهروندی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۹    
شهردار تبریز، برنامه های گردشگری تبریز 2018 را در خدمت توسعه زیرساخت گردشگری شمال غرب کشور عنوان کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۹    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تأمین و مصرف انرژی و ارتباط آن با محیط زیست و تأثیر متقابل آنها بر یکدیگر از موضوعات مهم قرن است و محیط زیست و مصرف انرژی در رویارویی و تعادل موثر و معنی دار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۶    
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی گفت: تعامل ارگان های مسول در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند زیر ساخت های فنی در حوزه فناوری های اطلاعاتی مدرن "تبریز الکترونیکی" فراهم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۶    
معاون دانش و پژوهش سپاه عاشورا گفت: دومین همایش علمی و تخصصی با عنوان پیامدهای نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن 18 بهمن در تبریز برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۶    
مسؤول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه حماسه 8 دی تبریز جرقه خیزش ایرانیان در برابر فتنه بود، گفت: حماسه 9 دی طراحان انقلاب رنگی و مخملی را رسوا کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: برای کاهش آسیبهای اجتماعی در استان اردبیل 33 پایگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی راه اندازی شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۳    
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: امسال مبارزه بیولوژیکی با آفات در 18 هزار هکتار از اراضی زراعی این استان زیر پوشش این طرح قرار گرفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 9 درصد از خانوار استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که 7.4 درصد جمعیت استان اردبیل را شامل می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: ورودی زندانهای استان 13 درصد و جمعیت موجود زندان ها، با جدیت در ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، کاهش یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل گفت: نوسازی و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اردبیل به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۸    
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم اربعین زائران پرکشیده حریم رضوی در سانحه قطار تبریز - مشهد در 15 دی امسال خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۵    
طرح از حسین کشتکار
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۳    
اوایل دی ماه وزیر اقتصاد از بدهی 540 هزار میلیارد تومانی دولت و شرکت های دولتی خبر داد، این خبر سخنگوی دولت را شوکه کرد و برخی از وزرای دولت از اعلام وضعیت قرمز در اقتصاد ایران سخن گفتند.. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۰    
اختتامیه پنجمین دوسالانه مجسمه های شهری تهران عصر روز گذشته 5 دی ماه با حضور سیدمحمد جواد شوشتری مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، علی مرادخانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در سال های اخیر متاسفانه شاهد کاهش سن خشونت در استان هستیم و این امر ایجاب می کند تا اقدامات پیشگیرانه موثری با همکاری تمام دستگاه های ذیربط استان انجام شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۹    
اجرای طرح بزرگ "کرج شهر نماز "برای نخستین بار در کشور با هدف آموزش نماز به دانش آموزان پایه اول ابتدایی کلانشهر کرج با مشارکت آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۹    
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: همه مدیران ادارات، سازمان ها، نهادها و شرکت های استان موظف هستند با رعایت الگوی مصرف از بروز افت فشار گاز جلوگیری کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۹    
فرماندار اردبیل گفت: یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در دهه فجر امسال در اردبیل برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: امسال تولیدات کشاورزی در استان افزایش یافته و محدودیت منابع آبی باعث کاهش تولیدات در این زمینه نخواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۵    
شما چرا با تعجب به صفحه رایانه مقابل تان خیره شده اید؟!... با شما هستم، بله با شما؛ چرا به این تیتر داستان من، به شکل عجیب و غریبی نگاه می کنید؟! نگران نباشید؛ منظورم از این تیتر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۲    
سرمربی اکسین البرز گفت: با برنامه و اهدافی که مسئولان باشگاه اکسین داشتند هدایت این تیم را پذیرفتم و امیدوارم که به اهداف مدنظردست یابیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۲    
در اولین دیدار از هفته نهم لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری اراک برابر نیروی زمینی به برتری رسید. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۹    
شورای فنی کشتی فرنگی در جلسه روز گذشته با انتقاد از نتایج ضعیف فرنگی کاران ایران در مسابقات جهانی مجارستان، به سرمربی تیم ملی اولتیماتوم داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۳    
صبح زود، وقتی هنوز هوا گرگ ومیش است، سحر از زیر چادر ایلی درمی آید و به آفتاب سلام می کند، خمیر نان را آماده کرده و همراه برادرانش گوسفندها را به چرا می برد و اگر در چادر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۰    
تیم های منچستریونایتد، آرسنال و چلسی حریفان خودشان را در لیگ برتر از پیش روی برداشتند. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۰    
قایق اوگاندایی که تیم فوتبالی را به رونگا می برد در دریاچه آلبرتو غرق شد. به گزارش ایسنا و به نقل از آس اتفاق تلخ دیگری در جهان فوتبال رخ داد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۰    
روبرتو فیرمینو به دلیل رانندگی در حالت مستی دستگیر شد و به احتمال زیاد دیدار حساس لیورپول برابر چلسی را از دست خواهد داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۰    
تازه ترین بررسی کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تا ژوئن 2017 میلادی به بیش از 74 درصد رسیده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۰    
وزیر ارشاد دولت دهم گفت: برجام تجربه تلخی مانند فتنه 88 بود و خسارت های زیادی به حیثیت کشور به مانند فتنه وارد کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۰    
رسول خادم در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی با حضور وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: تلاش می کنیم با موافقت مراجع بین المللی و داخلی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۷    
رقابت های شطرنج سریع قهرمانی جهان با حضور برترین های دنیا در العین امارات آغاز شد و شش نماینده ایران در روز نخست رقابت ها برابر حریفان قرار گرفتند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۷    
منچسترسیتی توانست با برتری برابر هال سیتی در جمع مدعیان باقی بماند. به گزارش ایسنا، در هفته جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی در ورزشگاه هال سیتی به میدان رفت و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۸    
در این مطلب قصد داریم بیماری هایی را معرفی کنیم که با بوی دهان و از راه تنفس قابل تشخیص هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۶    
حسین شریعتمداری 9 دی ماه را ایستگاه پایانی فتنه 88 دانست و با تاکید بر این که فتنه موضوعی تکرار شدنی است، تصریح کرد: فتنه 88 یک فتنه آمریکایی - اسرائیلی است که اسناد فراوانی برای این عنوان وجود دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰    
عادل فردوسی پور به بررسی بازی های هفته پایانی دور رفت لیگ برتر و دیدارهای جام حذفی پرداخته ولی در اواخر برنامه صحبت های مهمی از سوی منصوریان و رحمتی مطرح شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۱    
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۸    
جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکا و عربستان توانایی آن را ندارند که تحولات در صحنه میدانی سوریه را رقم بزنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۸    
رییس سازمان ثبت اسناد گفت: قانون تکلیف نقل و انتقال سند خودرو را روشن کرده است و این امر باید در دفاتر اسناد رسمی انجام شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۵    
نمودار بیکارترین رشته های دانشگاهی در ایران در حالی صدرنشینی فارغ التحصیلان محیط زیست را نشان می دهد که مشکلات محیط زیستی از هر سو کشور را احاطه کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۵    
برای دیدن شمال آدم قاعدتاً باید به شمال برود. این طبیعی ترین گزینه ای است که به ذهن می رسد، اما...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۵    
خشم و واکنش های عصبی فعلاً بر کابینه دست راستی رژیم صهیونیستی مستولی شده است و مقامات کابینه فعلاً سلسله اقدامات نمایشی را علیه تقریباً همه کشورهای عضو شورای امنیت انجام می دهند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۵    
پیروزی ترامپ در انتخابات امریکا به عنوان یک نقطه عطف زمانی و موضوعی، سرآغاز یک دوره هرج و مرج و خروج از قواعد رفتاری در سطح بین الملل است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۵    
روزهای زمستانی مجلس شورای اسلامی در حالی می گذرد که چالش اصلی در ساختمان هرمی میدان بهارستان غیبت ها و تأخیر های مکرر نمایندگان در جلسات است..
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
دلیل حضور ما در سوریه و عراق این است که ما امنیت منطقه را امنیت خود می دانیم، پس چنانچه آشوب و بی ثباتی در منطقه به وجود آید، امنیت دیگران را متأثر می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
تاکنون 300 اثر در نخستین جشنواره تخصصی در حوزه گرافیک کامپیوتری شرکت داده شده و نزدیک به هزار و 700 دقیقه از آثار رسیده به جشنواره آثار تولیدی مرکز هنرهای رقومی بسیج رسیده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر هشتم آذر به کار خود پایان می دهد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
نشست سه جانبه مقامات روسیه، چین و پاکستان درباره افغانستان در روز سه شنبه در حالی برگزار می شود که نبود مقامات افغانی در این نشست خشم مقامات این کشور را در پی داشته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
پایان نیم فصل اول با آغاز حواشی جدید دو تیم سرخابی پایتخت همراه بود. تیم هایی که اگرچه در طول فصل حاشیه های زیادی را تجربه کردند، اما...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
مهران مدیری تنها یک جمله گفت و بعد هم رسماً عنوان کرد که منظورش از حرف هایی که زده دولت یازدهم و مذاکره کنندگان هسته ای نبوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
سال ها پیش، لیدرها، با اهداف خاص وارد فوتبال شدند. عده ای روی آنها سرمایه گذاری کردند تا در مواقع ضروری برای حمایت از خودشان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
طمحمود اسلامیان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از ترمیم حقوق بازنشستگان در سال آینده خبر داد و گفت: یکی از گلایه ها و ناراحتی های بازنشستگان تبعیض حقوقی آنها است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
پاسخ حقوقی و موثر ایران به نقض برجام چه خواهد بود؟ ؛ این پرسشی است که ماه هاست ذهن جامعه ایرانی را به ویژه بعد از وضع مجدد قانون ایسا(isa) از سوی امریکایی ها با خود درگیر کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
بیش از 350 کتابفروشی مستقل در پاریس وجود دارد. من قصد دارم آنها را شناسایی کنم. به خصوص این مکان های زیبای کتاب را دوست دارم، زیرا کتابفروشی ها مکانی برای مبارزه با حماقت و نادانی هستند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
هر چقدر محمود گودرزی را به عنوان یک وزیر ضدفوتبال می شناختند، وزیر جدید ورزش در نقطه عکس حرکت می کند و مسعود سلطانی فر بر خلاف وزیر سابق یک فوتبالی تمام عیار نشان داده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در مورد تأثیر لغو جریمه 3 هزار میلیارد تومانی در واردات لوازم خانگی بر وضعیت تولیدکنندگان داخلی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
یک روز بعد از سقوط مشکوک یک هواپیمای وزارت دفاع روسیه در آب های مدیترانه، روز گذشته دو خبر دیگر روی خروجی رسانه های دنیا قرار گرفت...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
خبر نامه جمعی از عناصر فتنه گر و ضدانقلاب فراری به رئیس جمهور جدید امریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران، بار دیگر چهره جریانات وطن فروش را آشکار کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۹    
مجرمان سابقه دار که متهم هستند به کنیسه یهودیان در تهران دستبرد می زدند، بازداشت شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۹    
پرونده زن میانسال که سه ماه قبل به طور مرموزی فوت شده بود، با انتشار گزارش پزشکی قانونی وارد مرحله تازه ای شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۹    
نوبخت: گرانی دلار روانی است/ حسن روحانی که در مبارزات انتخاباتی خود به رغم اطلاع از تحریم ها سوء مدیریت مقامات دولت قبل را در رشد بهای ارز به باد انتقاد می گرفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۹    
جذب سرمایه خارجی از زمان رهایی کشورها از استعمار همواره به عنوان مدلی برای توسعه کشورها بیان شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۹    
رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه قرار است در راستای بررسی بحران سیاسی سوریه در پایتخت قزاقستان گردهم آیند. رئیس جمهور قزاقستان اعلام کرد که این کشور آماده است از نشست سه جانبه میزبانی کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۹    
در صورتی که به تازگی اقدام به خرید وسیله نقلیه کرده باشید و یا تصمیم داشته باشید وسیله نقلیه را به نام فرد دیگری بزنید، برای ثبت سند، نیازمند دریافت پلاک خودرو هستید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۹    
توقع مردم، رسیدگی سریع به حقوق های نجومی / رئیس قوه قضائیه گفت: پرونده فتنه 88 همچنان باز است و باید رسیدگی شود چراکه هنوز عده ای به خودشان نیامده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۹    
سارقان خودروی شاسی بلند خانم مهندس، وقتی برای تعمیر خودرو از شاکی درخواست پول کردند، فکر نمی کردند که در تعمیرگاه گرفتار پلیس شوند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۹    
سازمان سینمایی که در بیانیه ای شدید اللحن تبلیغ فیلم های سینمایی در شبکه GEM را ممنوع اعلام و سینماگران را تهدید کرده بود در صورت پخش تیزر فیلم های شان از شبکه های ماهواره ای ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۶    
مردی که متهم است در جریان دعوا بر سر یک پیراهن، برادرش را به قتل رسانده بود، از جنبه عمومی جرم محاکمه و به پنج سال حبس محکوم شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۶    
درک قانون سربازی سخت نیست. رفتن به سربازی و گذراندن دوران خدمت قانونی است که برای آنها که مشمول هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۶    
خرید و فروش نوزاد ! اصل خبر به اندازه کافی تکان دهنده است، این خبر وقتی برای نخستین بار از سوی رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران رسانه ای شد، از سوی هیچ نهاد مسئولی تکذیب نشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۶    
مستندسازی یک شهروند خبرنگار از حادثه زورگیری دزدان خشن در یکی از خیابان های تهران سبب شد تا مأموران پلیس متهمان را بازداشت کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۶    
پیروزی در کربلای 5 مدیون خون صدها شهید در کربلای 4 است که توانستند با خط شکنی و نفوذ به اعماق دشمن خصوصا در مرز شلمچه، راه را برای انجام عملیات کربلای5 هموار سازند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۶    
سیدمهدی حسینی مزینانی از رزمندگانی است که تازه در ماه های پایانی جنگ، سنش برای رفتن به جبهه کفاف داده و توانسته بود در دوره ای کوتاه حضور در مناطق عملیاتی را تجربه کند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۲    
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی می بینیم که رفتار و کردار افراد دستخوش تغییر و تحولات اساسی شده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۲    
در عصر حاضر بخشی از مراجعان کلینیک های روانشناسی را افرادی تشکیل می دهند که میل و رغبتی برای دنبال کردن ارزش هایشان ندارند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۲    
گاهی می خواهی از خود بگریزی، گاهی دلت می گیرد، گاهی احساس می کنی که هر چه می کنی هیچ هدفی نداری...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۲    
در فلسفه وجودی طبیعت، از واژه روزمرگی Everydayness ، روال همیشگی، جریان عادی، برنامه روزمره و... به عنوان یک نوع بیماری...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۶    
لورا کوئنزبرگ، دبیر سیاسی بی بی سی فاش کرد که چندین ماه پیش به او گفته شده بود ملکه انگلیس حامی خروج این کشور از اتحادیه اروپاست اما او در آن زمان نمی توانسته این مسئله را فاش کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۶    
رسانه های محلی بلژیک از کشف جسد یکی از مقامات ارشد ناتو در خودروی شخصی وی در فاصله اندکی از محل زندگی اش خبر دادند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۶    
وزارت دفاع هند با ارتقای قابلیت خود در سطح کشورهای رده اول جهان روز دوشنبه یک فروند موشک اتمی بومی قاره پیما را با موفقیت آزمایش کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۶    
سخنگوی ارشد دولت ژاپن روز دوشنبه با اعتراض نسبت به اعزام ناو هواپیمابر چین به غرب اقیانوس آرام، آن را مصداقی از توسعه طلبی نظامی این کشور دانست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۶    
نتایج آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد محبوبیت بان کی مون دبیرکل سابق سازمان ملل برای ریاست جمهوری کره جنوبی از رقیبش که رهبر حزب دموکراتیک است، بیشتر شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۶    
نیروهای امنیتی ترکیه در ادامه فشار دولت بر مخالفان و سیاستمداران کرد، روز دوشنبه آیسل توقلوک معاون حزب دموکراتیک خلق را به اتهام ارتباط با گروهک پ. ک. ک و حمایت از اقدامات تروریستی بازداشت کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۷    
در شرایط فتنه همچون قضایای سال 88، نباید سخن، سکوت، اقدام و حتی نوع نگرش، موجب تقویت فتنه شود این موضع گیری رهبرمعظم انقلاب اسلامی در تیرماه سال 95 است که نشان می دهد غائله آن سال همچنان یک معیار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۷    
با وجود مانور رسانه ای سنگین دولتی ها مبنی بر سنگین بودن تعهدات قوه مجریه برای واریز یارانه ها به حساب یارانه بگیران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۷    
موضع گیری های علنی و تند اعضای کابینه یازدهم با جدل های رسانه ای وزرای بهداشت و رفاه علیه یکدیگر، اختلافات درونی دولت یازدهم را بیشتر عیان و بروز بیرونی آن را وارد مرحله ای تازه کرده است
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۷    
نگهداری شیرخام مشکل است و احتیاج به مساعدت وزارت جهاد و تعاون روستایی دارد، دولت در اقدامی خرید تضمینی شیرخام را حذف کرد و کارخانجات هم در واکنش به ای
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۹    
تصویر برداری مجموعه مستند امید نو با موضوع موفقیت های ورزشی دختران نوجوان به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه پیشران هسته ای در مراحل اولیه کار است، گفت: با توجه به ظرفیت هایی که ما در کشورمان داریم این امر، شدنی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۳    
تیشرت های حمایت از سیاه پوستان به مذاق پلیس امریکا خوش نیامد...