یکشنبه ۲۸ آبانساعت ۱۶:۰۵Nov 2017 19

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۹    
با استقبال مردم و مسئولان، پیکر پاک 98 شهید دوران دفاع مقدس دیروز از مرز شلمچه وارد کشور شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۰    
فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش چهار درصدی مجموع سرقت ها در این استان طی یک سال اخیر خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهرود با اشاره آتش سوزی در یک کارخانه سیمان در شاهرود و مهار کامل آن گفت: 40آتش نشان در عملیات اطفای حریق کارخانه سیمان شاهرود مشارکت داشتند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۲    
مردم دیگر توان خرید گوشت 45 تا 60 هزار تومانی را ندارند / خبر های رسیده از بازار گوشت قرمز حاکی از آن است که این بازار دچار رکود شدیدی شده است و مردم دیگر پولی برای خرید گوشت 45 و 50 و 60 هزار تومانی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۸    
تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی کالاهای مختلف در سال جدید میلادی با افزایش نسبی روبرو خواهد شد که علت اصلی آن امیدواری های مربوط به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا و چین خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به نقش رسانه ها در جذب حداکثری مردم برای حضور در انتخابات سال آینده، گفت: رسانه ها ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
شهردار مجن گفت: بافت قدیمی و با ارزش این شهر ، برای جذب گردشگر بیشتر بهسازی می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
استاندار اردبیل گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی بیش از 250 میلیارد اعتبار برای اشتغال در اردبیل توسط بانک مهر اقتصاد اختصاص یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017، گفت : مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی با حضور 60 خادم نمونه در مشهد ایجاد می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: برای هفت هزار و 900 دانش آموز استان طرح هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم تحصیلی با هدف آگاهی بخشی در انتخاب رشته تحصیلی سمنان اجرا شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۷    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: سامانه اشتغال برای شناسایی ظرفیت های اشتغال استان راه اندازی می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۷    
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با تاکید بر لزوم تقویت بیشتر جشنواره رضوی، گفت: هم اکنون بیش از 360 دستگاه و نهاد در کشور در برگزاری جشنواره رضوی همکاری و مشارکت دارند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۷    
مسئول روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: مرکز همکاری شهرهای آسیایی و جاده ابریشم با هدف بهره گیری از تجربیات شهرداری های موفق دنیا در زمینه های مدیریت شهری و محیط زیست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۷    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دل بستن به دشمنی که می خواهد ما هیچ نداشته باشیم، ساده لوحی و حماقت است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۷    
فرماندار سمنان گفت: عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی تقاطع غیرهمسطح شهید شاطری، میدان معلم سابق شهر سمنان با تایید مشاور ترافیکی، تا یک ماه آینده اجرا می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۷    
معاون امور توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: معتادان خیابانی علاوه بر آسیب زدن بر جسم خود، به سلامت جامعه نیز آسیب می زنند و چهره شهر را نیز نازیبا می کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۷    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز از بی توجهی مدیریت شهری به معضل آلودگی هوا به شدت انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۴    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مصوبه ی یکسان سازی حقوق کارکنان شهرداری گام مهم و مثبتی در جهت بهبود وضع معیشت کارمندان و کارگران زحمت کش شهرداری است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۴    
معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: پرونده مربوط به مدلینگ ها که در کانال های تلگرامی اقدام به تبلیغ می کردند با دستگیری چهار زن و دو مرد عکاس در حال انجام مراحل قانونی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۴    
شهردار تبریز با اشاره به تائید مصوبه یکسان سازی وضعیت پرداختی کارگران و کارکنان شهرداری، توسط فرمانداری تبریز، بر لزوم تسریع در اجرای این مصوبه تاکید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۴    
معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز با اشاره به ابعاد مختلف پرونده قتل همسر و مادر بزرگ پزشک تبریزی گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۴    
با نزدیک شدن به اربعین جان باختگان حادثه قطار رضوی ساماندهی قطعه ویژه جانباختگان با آماده سازی المان یا علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز شده است
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۴    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی از توانمندسازی بیش از 24 هزار نفر از شهروندان تبریزی در برابر جرم و آسیب های اجتماعی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۴    
معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فساد مالی شورا و شهرداری تبریز در دادگستری گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در آینده ای نزدیک 2 نیروگاه تولید جریان برق در شهرستان مشگین شهر احداث می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۱    
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات المپیاد ورزشی شمال غرب کشور در رده سنی زیر 16 سال از سال آینده به میزبانی 5 استان از جمله اردبیل برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: موفقیت پدافند غیرعامل در جناحی عمل نکردن است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۱    
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری فردی که در پوشش یک شرکت سرمایه گذاری اقدام به کلاهبرداری از 114 نفر از شهروندان به مبلغ 186 میلیارد ریال کرده بود خبر داد .
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۱    
رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس با بیان اینکه برخی از آرایشگران زنانه این شهرستان در امور پزشکی مانند بوتاکس، لیپوساکشن و.. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۱    
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر البرز با اشاره به اقدامات و کنترل های جدی برای مقابله با توزیع و مصرف مواد مخدر در استان، گفت: شهرستان کرج آلوده ترین شهر استان از لحاظ مواد مخدر است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۵    
دانش آموز اردبیلی در مسابقات جهانی وزنه برداری نونهالان کشور آذربایجان، مدال طلای این دوره از مسابقات را به دست آورد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: در مدت 10 ماهه نخست امسال شهروندان اردبیلی بیش از 23 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اردبیل اهدا کرده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۵    
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: براساس آمار ارائه شده از پزشکی قانونی تصادفات فوتی در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اردبیل 6 درصد کاهش یافته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۵    
ماساژ فواید زیادی برای نوزاد دارد و آرامش بخش است. خوب است بدانید در صورت بی توجهی به نوزاد، او احساس استرس می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۶    
آلزایمر بیماری پیشرونده، فرسایشی و رنج آوری است که ابعاد آن به فراموشی بیمار خلاصه نمی شود، بلکه همان گونه که...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۳    
آیا از این که کودکتان هنوز روی یک سطح صاف بدون استفاده از بالش می خوابد ، نگران هستید؟ به گفته کارشناسان استفاده از بالش برای کودک زیر دو سال توصیه نمی شود زیرا احتمال خفه شدن وی وجود دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۱    
شبکه چهار سیما برخی از برنامه های تدارک دیده شده برای آخر این هفته را معرفی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۵    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل عوارض سوء مصرف مواد در دوران بارداری را توضیح داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۳    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری البرز گفت: عزم مسئولان برای انتقال 2 زندان قزلحصار و رجایی شهر از البرز به مناطق دیگر کشور جدی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۸    
ارزش 25 ارز بین بانکی همچون دلار، یورو، پوند و درهم بعد از تعطیلات یک روزه، روند نزولی به خود گرفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به جلب موافقت اعضای شورای شهر اهواز جهت پرداخت یک میلیارد تومان به این باشگاه، گفت: فردا صبح (سه شنبه) بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۲    
با توقف لیورپول و پیروزی منچسترسیتی هفته بیستم لیگ برتر شروع شد. به گزارش ایسنا، در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها لیورپول در خانه ساندرلند پیش افتاد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد از خروج نام خلعتبری و حمیدی از فهرست این تیم خبر داد. به گزارش ایسنا، علیرضا سمندر درباره فهرست بازیکنان ورودی و خروجی تیم گسترش فولاد تبریز ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۲    
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: علت نپذیرفتن مدیریت فنی تیم سیاه جامگان مسائل مالی نبود. نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی در گفت وگو با ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۹    
منچستریونایتد با برتری 2 بر صفر برابر وستهام به هفتمین برد پیاپی خود دست یافت. به گزارش ایسنا، در هفته جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد در لندن به دیدار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۶    
رییس کمیته فنی توسعه سازمان لیگ برتر گفت: AFC مدارک 4 تیمی که به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند را به صورت تصادفی بررسی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۳    
سرپرست باشگاه نفت تهران میگوید انتظار داشته کمیته انضباطی با دعوت از دایی پس از شنیدن اظهارات او رای خود را صادر میکرده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۳    
مهاجم استقلال قراردادش را با این تیم فسخ کرد. به گزارش ایسنا، آرش افشین مهاجم استقلال با حضور در این باشگاه قراردادش را با استقلال فسخ و رضایتنامه خود را از این تیم دریافت کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۳    
مسئولان تیم بسکتبال ورزبرگ آلمان در نشست خبری امروز باوئرمان را به عنوان سرمربی جدید تیمشان معرفی کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۳    
بازیکن فصل جاری سیاه جامگان به ماشین سازی پیوست. به گزارش ایسنا، حمید علی عسگری که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، بعد از جدایی از تیم سیاه جامگان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید همه بازیکنان این تیم با یکدیگر برابر هستند و فرقی میان رحمتی و سایر بازیکنان نیست. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۰    
در دو سال اخیر بارسلونا و رئال مادرید پس از تعطیلات سال نو برابر حریفان خود امتیاز از دست دادند. به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از احداث سه مجموعه اختصاصی برای سه رشته اتومبیلرانی، سوارکاری و تیراندازی خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۰    
داور بین المللی فوتبال ایران اظهار کرد داوران جوان لیگ برتری آینده خوبی دارند به شرطی که اهالی فوتبال به آنها احترام بگذارند و صبر پیشه کنند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۷    
سرمربی پرسپولیس به دلیل اظهارات خود علیه کارلوس کی روش، سازمان و لیگ و فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی فراخوانده شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۷    
سرمربی اتلتیکومادرید از بازیکنانش خواست تا به حمایت از او ادامه بدهند. به گزارش ایسنا به نقل از آس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۷    
مدیر برنامه های دروازه بان و کاپیتان یوونتوس اعلام کرد این دروازه بان 10 سال دیگر فوتبال بازی خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۴    
هافبک برزیلی منچسترسیتی به دلیل اخراج مستقیم در بازی برابر برنلی 4 بازی بعدی تیمش را از دست داد. به گزارش ایسنا به نقل از یورو اسپورت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۴    
هافبک تیم فوتبال پدیده با حضور در باشگاه پدیده رضایت نامه خود را گرفت و به طور رسمی از این تیم جدا شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۱    
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم باشگاهی ترکیه شد. به گزارش ایسنا، اسلوبودان کواچ سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم هالک بانک ترکیه شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۱    
رئیس کمیته انضباطی درباره تخلفات تیم های لیگ های مختلف صحبت کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۸    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید اعضای هیات مدیره قویا از منصوریان حمایت می کنند و امیدوارند استقلال در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۸    
کمیته انضباطی رای خود را درباره بازی دو تیم سپاهان اصفهان – نفت تهران اعلام کرد. به گزارش ایسنا، بازی دو تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران از سری مسابقات جام حذفی 10 دی در اصفهان برگزار شد و از سوی هر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۳    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۴    
سوره مبارکه حشر از جمله سوره های بسیار زیبا و مفهومی قرآن کریم است که سه آیه انتهایی آن اسما جلاله خداست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۷    
محققان در جدیدترین تحقیقات خود توانستند از خواص بی نظیر چغندر به خصوص برای سلامت قلب پرده بردارند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۴    
یک پژوهشگر طب سنتی در مورد بکارگیری نوعی گیاه برای قطع خونریزی و دفع سموم توضیح داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
تشکر رئیس جمهور از کمیسیون تلفیق مجلس برای تصویب تبصره 5 ماده 38 لایحه برنامه ششم و موافقت وی با اعلان عمومی حقوق و مزایای مدیران...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
در دنیای اسلام چند قبرستان مشهور و قدیمی وجود دارد که قسمت اعظمی از هویت تاریخی مسلمانان را در خود جای داده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
یک شنبه شب ، در راه کرج، نرسیده به پل فردیس، باید بودی و آن ترافیک وحشتناک را می دیدی! و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
در پی اعلام آزمایش یک موشک قاره پیما توسط کره شمالی، امریکا از این کشور به شدت انتقاد کرد. وزارت دفاع امریکا هشدار داد، آزمایش مجدد موشکی برای کره شمالی پیامدهایی به بار خواهد آورد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
در حالی که بسیاری از ایرادات و نواقص سینمای ایران هنوز منتظر کمک مجلس و ورود کمیسیون فرهنگی است، مصاحبه منتشر شده یکی از اعضای این کمیسیون در مورد تغییرات در سطح میانی سازمان سینمایی تعجب برانگیز است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه قطعاً دستیابی به رشد های بالای اقتصادی شدنی است به شرط آنکه منازعات انتخاباتی و اهداف سیاسی را وارد این اهداف نکنیم و خاشعانه و خاضعانه از جناح های سیاسی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
آمار روحانی ریزش کرده و طبیعی است که به برخی اهداف خود رسیده و به برخی هم نرسیده باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
بنویسید: لایحه قانون برنامه پنج ساله ششم، بخوانید: قانون برنامه پنج ساله پنجم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
نقد محتوایی بهتر است یا نقد فرمی ؟ قبل از پاسخ به این سؤال بهتر است بگوییم نقد محتوایی و نقد فرمی هرکدام چه هستند؟ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
در پی برقراری آتش بس سراسری در سوریه، وزیر خارجه آلمان گفت که نشانه هایی از امید برای مردم سوریه ایجاد شده و این کشور به صورت جدی نیازمند تعامل سیاسی است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
همه جا رشوه وجود دارد، منتها با درصد بالا یا پایین، هر جا وجود داشته باشد، قوه قضائیه با آن برخورد می کند، قطعاً رشوه هست و کسی نمی تواند منکر آن شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
حمله تروریستی به باشگاه شبانه راینا در استانبول شوک شدیدی را به ترکیه وارد کرده و...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
پروژه بزرگ باغ کتاب که در تپه های عباس آباد تهران در حال احداث است شامل چند مرکز علمی است که از جمله این مراکز باغ علم کودک است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
ماجرای نقش گرفتن و بازی کردن برخی از بازیگرها در تلویزیون ماجرای جالبی شده است؛ پر از تناقض و حرف های ضد و نقیض.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
بدهی 500 میلیون تومانی وزارت کشور به تهیه کنندگان سینما
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
این انتظار از رئیس قوه قضائیه می رفت که یک بار برای همیشه به آنها که خود را شاکی و مدعی پرونده بابک زنجانی می دانند، پاسخ روشنی دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
35 دیپلمات اخراجی روسیه از امریکا همزمان با روز نخست سال 2017 میلادی به همراه اعضای خانواده شان با یک هواپیمای اختصاصی روسی، خاک امریکا را ترک کردند و وارد فرودگاه بین المللی مسکو شدند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
مراجعات نیازمندان به کمیته امداد تابعی از نبض اجتماعی جامعه است، زمانی که شرایط اقتصادی کشور در وضعیت رکود و بیکاری باشد، حتماً فشار به کمیته امداد و میزان مراجعات آن افزایش خواهد یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
اشاره مقام معظم رهبری به اینکه مسئولان کشور به خصوص در دانشگاه ها و وزارتخانه ها موظف به حمایت از جوان های انقلابی هستند، اشاره لطیفی است به رویکردی ناصواب در برخی دانشگاه ها...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
زمانی که عالم سیاست را از منظر هر آنچه که غیردین می گوید بنگریم، چیزی جز تقلای مادی برای تصاحب دنیا و رنگین کردن منافع شخصی و تمنای قدرت نخواهیم دید و این همان موضوعی است که انقلاب اسلامی در مقابل آن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
شهردار تهران معتقد است که موضوع ترافیک ساختگی به عقل جن هم نمی رسد و طرح این مباحث، دادن آدرس غلط است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
مردی که از دو سال قبل به اتهام قتل همسرش در بازداشت به سر می برد، روز گذشته محاکمه شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
یک پیشنهاد به رسانه ملی و دولت برای گفت و گوهای آتی رئیس جمهور / فرهنگ همواره پاشنه آشیل همه دولت ها بوده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغی از وزیر کشور، محدودیت هایی برای نو گواهینامه در نظر گرفته شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
آل خلیفه انگشت اتهام به سمت ایران گرفت / حمله مشکوک به زندانی در بحرین شرایطی را برای رژیم آل خلیفه ایجاد کرده است تا با گسترش فضای امنیتی و پلیسی تلاش های خود را برای بازداشت شیخ عیسی قاسم دوچندان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور امریکا: با دیپلماسی به برنامه هسته ای ایران پایان دادیم...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
دو مرد فریبکار که سکه های قلابی را جای طلا ضرب می کردند و به صراف ها می فروختن بازداشت شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
مرد کفاش که متهم است میهمان مستأجرش را به قتل رسانده است، روز گذشته در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
این روزها عقلای اقتصادی حاضر در دولت شرط تداوم رشد را بیشتر از هر چیزی اجماع در حوزه اقتصاد و انجام تغییرات ساختاری می دانند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
تناقض های جدی وزیر نفت درباره واردات گاز از ترکمنستان حالا شرایط را برای شخص وزیر نفت سخت کرده است؛ حالا زنگنه و مدیرانش دست به آسمان بلند می کنند که هوا سرد نشود که اگر بشود کشور در یک بحران جدی فرو ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای رمزگشایی از قتل مردی کتاب فروش که در خانه اش به کام مرگ رفته بود، در جریان است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۶    
مأمور یگان امداد که در تعقیب و گریز راننده خودروی پژو 206 را با شلیک گلوله به قتل رسانده مدعی شد لاستیک های خودرو را هدف قرار داده است، اما تیر کمانه و به راننده اصابت کرده است ...