سه شنبه ۰۳ مردادساعت ۲۱:۱۸Jul 2017 25

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ساری از تبدیل ساری به باغ شهر شمال ایران در آینده نزدیک خبرداد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۶    
10 سکوی فازهای پارس جنوبی در شرکت صدرای بوشهر به ارزش 2.5 میلیارد دلار دارای پیشرفت 80 درصدی است که تا سال 96 تحویل داده می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۰    
نماینده ولی فقیه درچهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام جمعه 17 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به قیام نوزدهم دی 1356مردم قم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه ،فعالیت های صورت گرفته و اقدامات پیش روی این شرکت را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۶    
طرح دونالد ترامپ برای انتقال سفارت امریکا به قدس، تشکیلات خودگردان را هم نگران کرده است. محمود عباس گفته این کار جهان را در تنگنایی گرفتار می کند که هرگز نخواهد توانست از آن خارج شود و مشاور امور او ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۴    
اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در حالی به پایان رسید که مهم ترین اتفاق ویژه آن تقدیر پرو پیمان عماری ها از ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم هایی چون قلاده های طلا و یتیم خانه ایران بود...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۷    
ضریح مطهر حرم حضرت امیر المؤمنین علی (ع) در نجف اشرف پس از گذشت هشت دهه مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفته است و امروز نهم ربیع الثانی (19 دی) رونمایی می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۸    
با اینکه زمان زیادی از ناکامی هوگوپوشان کشورمان در جام جهانی و استعفای بیژن مقانلو می گذرد، اما هنوز جانشین او انتخاب نشده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۹    
ابراهیم حاتمی کیا در گفت وگویی با شبکه آی فیلم درباره سینمای جشنواره ای اظهار نظر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۹    
مهارت زناشویی یعنی آشنایی با رموز رفتاری زن و مرد. بدون تنبلی و غرور کاذب، برای زندگی بهتر باید این رموز و فوت وفن را آموخت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۰    
یک بانوی جوان آلمانی در نخستین حضور خود در حرم مطهر رضوی طی مراسمی در مرکز مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس شهادتین را بر زبان آورد و مسلمان شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۰    
آکادمی گوش و حلق و بینی ایالات متحده به تازگی توصیه هایی در رابطه با گوش و ترشحات آن منتشر کرده است. اکثر موارد ذکر شده تکراری هستند اما این انجمن هشدار جدی در ارتباط با استفاده از گوش پاک کن را در ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته کلنگ قرارداد ساخت 1400 مگاوات نیروگاه توسط روس ها در ایران نهایتا تا قبل از پایان سال جاری زده می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۰    
سرمربی رئال مادرید به اعتراض پیکه درباره داوری واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا به نقل از آس رئال مادرید شنبه در هفته هفدهم لالیگا به مصاف گرانادا می رود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۰    
دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۳    
سرمربیان دو تیم بسکتبال پتروشیمی و نیروی زمینی از عملکرد بازیکنانشان در هفته دوازدهم راضی بودند. به گزارش تیم بسکتبال پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته دوازدهم با نتیجه 87 بر 70 نیروی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، نسبت به وخامت فزاینده اوضاع مسلمانان روهینگیا در میانمار ابراز نگرانی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۳    
تیم منتخب کشتی آزاد کرمانشاه پس از کسب نایب قهرمانی این استان در رقابت های قهرمانی کشور، در جام دانکلوف بلغارستان شرکت خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۱    
در جمعه 17 دی ماه 1395، مراسم چهل و نهمین سالگرد در گذشت جهان پهلوان تختی با حضور گسترده مردم برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۱    
سرمربی منچستریونایتد نمی تواند یازده بازیکن برتر را انتخاب کند. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ژوزه مورینیو در مصاحبه با سایت فیفا درباره یازده بازیکن برتر، جایزه The Best ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۸    
تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن باشگاه ایرانیان به پرداخت. به گزارش ایسنا، ملی پوشان فوتبال ایران امروز در یک نوبت به تمرین پرداختند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
نام 200 دوومیدانی کار روس که در یافته های مک لارن اسم آنها آمده است به فدراسیون جهانی دوومیدانی داده شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
لیگ دسته اول فوتبال کشور از امروز با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد که در یکی از مهمترین بازی ها اکسین البرز در نخستین بازی با هدایت گل محمدی سه امتیاز با ارزش از خانه نساجی مازندران به دست آورد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۲    
فیفا با رد ادعای حزب کارگران درباره شرایط کارگران در جام جهانی 2022 به حمایت از کشور قطر پرداخت. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۹    
فدراسیون جهانی تکواندو، آخرین رنکینگ ورزشکاران در سال 2016 را اعلام کرد که سه تکواندو کار در جمع بهترین ها حضور دارند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۹    
وزیر ورزش جوانان ابراز امیدواری کرد اختلاف بین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی پرسپولیس به زودی حل شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۳    
هفته نخست سال 2016 با حواشی زیادی از جمله درگیری، خودکشی و رکورد شکنی همراه بود. به گزارش ایسنا، هفته نسخت سال 2017 باوجود تعطیلی برخی از مسابقات با حواشی زیادی همراه بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید حتی از طریق قانون هم نمی تواند مطالباتش را از باشگاه نفت دریافت کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۰    
ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی در گفت و گو با سایت فدراسیون جهانی بسکتبال اظهار کرد به هیچ وجه نسل طلایی بسکتبال ایران تمام نشده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۰    
سرمربی نفت تهران گفت: صدور حکم سریع علیه من تازگی ندارد. به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه نفت تهران، علی دایی درباره رای صادره کمیته انضباطی گفت: هیچ وحدت رویه ای در تصمیمات کمیته انضباطی نمی بینم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۸    
بانک مرکزی اقدامات انجام شده برای بازپس گیری منابع مالی در پرونده بابک زنجانی را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئولان دولتی باید با مردم صداقت داشته باشند و چیزی را از جامعه مکتوم نکنند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۴    
در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، آغازی بر یک پایان بهترین اثر بخش تولیدات رادیویی، جزیره فارسی بهترین اثر بخش جنگ نرم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۸    
پاییز سال 91 مناقشات میان روسای وقت قوای مقننه و مجریه به اوج رسیده بود و هیچکدام هم حاضر به کوتاه آمدن نبودند!
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۲    
روابط عمومی شهرداری منطقه 10 تبریز توضیحاتی را در خصوص ویدیوی منتشرشده از ضرب وشتم میوه فروشان میدان صاحب الامر منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۲    
با حضور استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز، آیین میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نوی میلادی در کلیسای مریم مقدس تبریز برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۲    
امام جمعه موقت تبریز خواستار تسریع در تعیین تکلیف مقصران حادثه ریلی تبریز- مشهد شد و گفت: باید مسؤولان هر اختلافی دارند بین خودشان حل کنند و رسانه ای نکنند تا موجب سوءاستفاده برخی افراد نشود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای اسلامی کلان شهر تبریز ، برخورد غیرمسئولانه ی مدیران پتروشیمی تبریز را در قبال تیم دوچرخه سواری این شرکت، شرم آور خواند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۳    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۶    
کامبیز دیرباز بازیگر نقش اصلی سریال نوروزی آرماندو به تهیه کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی احسان عبدی پور شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۷    
محققان فنلاندی در یک بررسی جدید دریافتند که پایین بودن سطح ویتامین دی در مردان موجب افزایش خطر ابتلا به سردردهای مکرر می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۱    
محققان دریافته اند که نوشابه تولید شده با شیرین کننده های مصنوعی مانند کوکاکولای رژیمی، کمکی به مصرف کنندگان برای از دست دادن وزن نمی کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۸    
تحقیقات نشان می دهد خوردن برخی خوراکی ها برای داشتن پوستی زیبا و بدون چین و چروک بسیار حیاتی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۲    
مرگ دسته جمعی یک خانواده به علت استنشاق سم سیب زمینی در رسانه های خارجی به موضوع داغ خبری بدل شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۹    
آبله مرغان یکی از بیماری های ویروسی با خارش و التهاب پوستی است اما به کمک برخی درمان های خانگی می توان از شر این خارش ها نجات پیدا کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۹    
یک دکترای فیزیوتراپی عنوان کرد: با اصلاح سبک زندگی از کودکی عوارض اختلالات اسکلتی عضلانی کاهش چشمگیری پیدا می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۶    
پاچه گوسفند و گاو حاوی مقادیر زیادی ژلاتین و اسیدهای چرب اشباع است و هنگام خوردن آن باید نکاتی را مد نظر قرار داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۸    
ارتش چین به امریکا هشدار داد در صورت افزایش حضور نظامی امریکا در دریای چین جنوبی، پکن به اقدامات متقابل دست می زند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۸    
سالانه صدها میلیارد تومان به دلیل تعویض کارت های بانکی که سالم هستند و فقط تاریخ انقضای شان تمام می شود، هزینه می شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۸    
میرجلال الدین کزازی 16دی ماه در مراسم بزرگداشت خود در کرمانشاه گفت: ایران بهترین سرزمین جهان و به ناچار ایرانی بهترین باشنده جهان است، زیرا که در این سرزمین می زید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
مرد سالخورده وقتی وارد انبار خانه اش در خیابان منصور شد با زدن کلید برق به کام مرگ رفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
بعد از خبر روزنامه نیویورک تایمز درباره اینکه به سفیران امریکا دستور داده شده ظرف یک هفته تا یک ماه دیگر سمت های شان را ترک کنند، سفیر امریکا در زلاندنو هم بر این گزارش صحه نهاد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
دادگستری شامل دادسراها و دادگاه ها در سراسر کشور است. تشکیلات دادسرا عبارت است از دادستان، دادیار و بازپرس. دادستان ریاست دادسرا را به عهده دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور روسیه بعد از توافق آتش بس در سوریه دستور خروج بخشی از نیروهای نظامی این کشور از سوریه را صادر کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
دایی و خواهرزاده ای که با همدستی یکی از دوستانشان شبکه سرقت مسلحانه از زنان راننده را تشکیل داده بودند، بازداشت شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
امریکا گفته است حمزه، کوچک ترین پسر اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده را در فهرست سیاه مقابله با تروریسم قرار داده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
بسیاری از افرادی که به اتهام قتل در زندان هستند به دلیل کنترل نکردن خشم خود، مرتکب جنایت شده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
جان کری دو هفته مانده به پایان کارش به عنوان وزیر خارجه امریکا گزارشی 21 صفحه ای، در 12 هزار کلمه با عنوان یادداشت خروج (Exit Memo) درباره عملکرد چهار ساله خود و سیاست خارجی هشت ساله اوباما ارائه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
جرقه انقلاب اسلامی اگر چه در روزهای 17 تا 19 دی ماه 1356 در شهر قم زده شد و با فراگیری آن در دیگر نقاط کشور با پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن 1357 به ثمر نشست، اما ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۶    
مقامات دولت ترکیه در راهبردهای شش سال گذشته به طمع نامشروع برای نابودی دولت های عراق و سوریه از طریق موج سواری تروریستی راه به جایی نبرده اند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
17 دی ماه هر سال یادآور سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی است، پهلوانی که اسطوره پهلوانی و جوانمردی بود و با وجود اینکه چندین طلای المپیک و جهان را در کارنامه اش دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
آیین نکوداشت استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی همزمان با چهلمین روز درگذشت این ذاکر فقید اهل بیت(ع) در حوزه هنری برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
سالی یک بار جمع شدن ها بر مزار مرحوم تختی، یادآوری پهلوانی های آن بزرگ مرد و برشمردن سجایای اخلاقی مثال زدنی اش دردی دوا نمی کند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
فساد در فوتبال واقعیتی است که نمی توان آن را انکار کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
داستان امپراتوری جهنم به کارگردانی شیخ طادی و تهیه کنندگی خزاعی، تروریسم وهابی است / با اعلام اسامی 28 فیلم راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
در دیدار صمیمانه جمعی از نویسندگان، شعرا و مدیران حوزه نشر با رهبر انقلاب، معظم له از پرداختن به خاطرات رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس تقدیر کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
به جای آنکه در مبدأ با قاچاق مبارزه کنیم در بازار دنبال قاچاق هستیم...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
فوتبال ایران روزهای حساس و سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
از آنجایی که معصومه ابتکار از ابتدای فعالیت، رویکرد دولت یازدهم را شفاف سازی در مورد بحران آلودگی هوا معرفی کرده بود، بالاخره...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
بیمه ایران به عنوان یک نهاد 100 درصد دولتی با بدهی های بزرگ و عدم وصولی های کلان چگونه بانک می خرد؟ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
موتورسوارها در تصادفات رانندگی حفاظی ندارند و اغلب آنها از تنها حفاظی که تا حدودی می تواند جان آنها را در تصادفات نجات دهد یا دست کم از حجم آسیب کم کند، چشم پوشی می کنند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۳    
حجت الاسلام پناهیان: تدریس نشدن طب سنتی به دلیل حاکمیت سکولاریسم در حوزه های علمیه است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
اختلافات علنی شده مسئولان این روزها تیتر رسانه ها شده است. یک سو برای مردم توصیه های همیشگی رهبری به علنی نشدن اختلافات پررنگ است و سوی دیگر جدل های کلامی میان سران قوا را می بینند که از سطح تنش های ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
گفت وگویمان با آزاده مداری همسر شهید مدافع حرم مهدی علیدوست با اشک هایی همراه بود که خبر از دلتنگی های این همسر شهید می داد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
شهر هویزه مثل بسیاری از شهرهای دیگر خطه جنوب سرنوشت متفاوتی را در دوران دفاع مقدس تجربه کرد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
اظهارنظر چندی پیش معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده آن هم درست چند روز پس از انتشار تصاویرگورخواب های پایتخت که اصل حضورشان محصول عملکرد نادرست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
از هنگام انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آینده امریکا در انتخابات نوامبر 2016 تا کنون گمانه زنی های مختلفی درباره سیاست ها و اقدامات او در دوره زمامداری اش مطرح شده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
سهام گروه تولیدی مهرام در بازار سرمایه با هنر نمایی یک گروه دلال بورسی در چند ماه اخیر از هزار و 100 تومان به 2 هزار و 500 تومان افزایش یافته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
در روزهای اخیردو موضوع بیش از دیگر موضوعات درباره تحولات مربوط به سرزمین های اشغالی جلب توجه می کند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
بازی زیرکانه شرکت ملی نفت برای حذف کامل شرکت های ایرانی در مناقصه آزادگان با انتشار فهرست شرکت های مورد تأیید شرکت ملی نفت در حال به ثمر نشستن است؛ در یک سناریوی مشخص ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
ظاهراً ستاد تنظیم بازار دغدغه ای جز صدور مجوز واردات گندم ندارد. در شرایطی که کشور با افزایش تولید گندم مواجه است و صادرات گندم های مازاد در دستور کار دولت قرار گرفته این ستاد بخشنامه واردات گندم با ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
بحث دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در واشنگتن گرم است. هر چند مسئولان سیاسی و اطلاعاتی امریکا تاکنون مدرک و سندی برای تأیید اتهاماتشان علیه مسکو ارائه نکرده اند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۸    
دختر جوان که برای تحقیق درباره خواستگارش تلگرام او را هک کرده بوده بازداشت و به جرمش اعتراف کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۵    
در شرایط کنونی حتی مشاوران به شدت ضدایرانی ترامپ به این نتیجه رسیده اند که برجام به راحتی قابل بر هم زدن از سوی امریکا نیست و دولت این کشور برای نقض توافق باید هزینه زیادی را بپردازد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۲    
طرح از حسین کشتکار
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۹    
دشمن در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روی ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه تمرکز کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۰    
یک مقام مسئول در وزارت نفت، با اشاره به افزایش بدهی نفتی بابک زنجانی به 3.8 میلیارد دلار، اعلام کرد: تاکنون متهم تنها حدود 600 میلیون دلار از بدهی ها را پرداخت کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۹    
وزیر دادگستری ترکیه اعلام کرد که گروه تروریستی پ.ک.ک در پس انفجار شهر ازمیر بوده و اطلاعات لازم را به دو عامل این حمله داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۶    
یک فلسطینی 40 ساله توسط شهرک نشین اسرائیلی در کرانه باختری و با خودرو زیر گرفته شد؛ حال وی وخیم گزارش شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۳    
تمام فرستاده های انتخاب شده از سوی باراک اوباما با دستور صریح دونالد ترامپ باید طی دو هفته به آمریکا بازگردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۵    
اسمارت فون ها مهلت قانونی شدن به ایده های نو را نمی دهند برای پدیده سوپرمارکت های آنلاین یا تاکسی های مجازی هم همین اتفاق افتاد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۲    
نخست وزیر عراق تأکید کرد که نیروهای این کشور دو سوم استان نینوا را آزاد کرده و در مرحله آخر نبرد علیه تروریسم هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: انتخاب موضوع اقتصاد مقاومتی برای جشنواره فیلم توسط بخش خصوصی نشانه درایت اهل هنر است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۲    
کارت های بانکی و اعتباری در اختیار مشتریان عمدتا دارای تاریخ انقضا بوده و بعد از مدتی مشتری باید نسبت به تمدید آن با پرداخت کارمزدی اقدامی کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۳    
مسئول روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان از راه اندازی مرکز همکاری شهرهای آسیایی و جاده ابریشم در شهرداری سمنان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۰    
انگار حالا دیگر مشکلات مدارس آنقدر زیاد و تکراری شده که نه گوشی برای شنیدنشان پیدا می شود و نه عزمی برای رفع آنها ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به ایران نیامدم که با همه دعوا کنم اما با فریبکاری و دروغ پردازی موافق نیستم و با آن مقابله می کنم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۰    
گزارش بانک مرکزی از تغییرات قیمت کالاهای اساسی حکایت از کاهش قیمت 5 گروه کالایی و ثبات نرخ سه گروه دیگر دارد. بر این اساس، به نظر می رسد افزایش نرخ دلار بر روی بازار بی تاثیر بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۱    
کم آبی در کنار خشکسالی های اخیر، از جمله عواملی است که روز به روزعرصه حیات برکشاورزان وباغداران کشور و بخصوص استان لرستان را تنگ کرده است، دراین میان با وجود اینکه دو رودخانه کشکان و"تیره" ...