سه شنبه ۰۸ فروردینساعت ۲۲:۳۶Mar 2017 28

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۱    
با پیگیری های مجری پروژه شهر سلامت شیراز، طراحان طراز اول دنیا در طراحی این شهر مشارکت خواهند کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۵    
افرادی که کمبود کلسیم دارند، بیشتر در معرض خطر آلودگی با سرب قرار می گیرند، لذا خوردن غذاهای حاوی فسفر، منیزیم و کلسیم هم ضرورت دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۸    
گروههای سیاسی و مردم نسبت به تغییر مفادی از قانون اساسی و تظاهرات و تجمع در مقابل مجلس که با واکنش شدید نیروهای امنیتی مواجه شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۲    
محسن رضایی، عصر روز سه شنبه 21 دی ماه با امام جمعه و فرماندار کاشان دیدار کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۲    
دکتر محسن رضایی، در جمع مردم کاشان: این نمایش ملت ایران در وداع و بدرقه یار وفادار امام و رهبری می تواند ما را به وحدت و مجاهدتی برگرداند که در دهه اول انقلاب تجربه کردیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۱    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: تصادف دلخراش شب گذشته در قم 3 فوتی و 4 مجروح در پی داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۱    
در آپدیت Creators جدید ویندوز 10 که به تازگی منتشر شده است، می توان قابلیت های جدیدی مشاهده کرد که به بهتر شدن تجربه کاربری کمک می کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۷    
حسین طیبی در دیدار تیمش مقابل آکتوبو در لیگ برتر فوتسال قزاقستان، با به ثمر رساندن سه گل باعث پیروزی تیمش شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۴    
رئیس کمیته شیر مدارس درباره اخبار مبنی بر توزیع شیر مدارس در هواپیما که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، توضیح داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۱    
اراده و انگیزه نقش مهمی در موفقیت افراد ایفا می کند و با استفاده از شگردهایی می توان آن را تقویت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۱    
متخصصان تغذیه در مورد بعضی از حساسیت های غذایی به مردم هشدار می دهند؛ در این مطلب حساسیت به یک خوراکی محبوب به خصوص در کودکان تشریح شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۸    
تمرین روز سه شنبه استقلالی ها در حالی برگزار شد که بختیار رحمانی به دلیل مصدومیت در آن غایب بود. به گزارش ایسنا، تمرین روز سه شنبه استقلالی ها در ورزشگاه تختی تهران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۸    
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: اقدام مسئولان ورزشگاه تختی حرفه ای نبود و تمرین کردن استقلال در این زمین در حالی که ما میزبان هستیم، قابل توجیه نیست. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
مهاجم ایرانی آلکمار دلیل ناراحتی چند ماه اخیرش را بیماری مادرش عنوان کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف هلند، علیرضا جهانبخش دوران سخت خودش را پشت سر گذاشته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
در دور هفتم رالی داکار لحظات زیبایی دیده شد که توسط عکاسان به ثبت رسیده است. به گزارش ایسنا، رالی داکار در آمریکای جنوبی در جریان است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
مرد شماره یک تنیس جهان بعد از بازنشستگی قصد دارد فوتبال بازی کند. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اندی ماری در مصاحبه ای با روزنامه تایمز از علاقه مندی اش به جهان فوتبال خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۶    
پاسور تیم والیبال بانک سرمایه مصدوم شد. به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی پاسور تیم والیبال بانک سرمایه در تمرین سه شنبه این تیم دچار مصدومیت شد. او از ناحیه انگشت اشاره دچار شکستگی شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۶    
حزب الله لبنان عملیات شهادت طلبانه اخیر در قدس اشغالی را ستود و آن را عملیاتی قهرمانانه خواند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۷    
رئیس دفتر و روابط عمومی دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی بیانیه ای از حضور مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان فارس میزان خسارت زمین لرزه 5/1 ریشتری شهرستان خنج را اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۲    
رویترز با استناد به اظهارات دیپلمات های ارشد ایرانی و روسی بعد از ششمین نشست کمیسیون مشترک برجام مدعی شده تهران تصمیم گرفته مجادلات بر سر اقدام آمریکا در تمدید قانون تحریم های ایران را تشدید نکند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۲    
ناکامی مطلق مردان تکواندو ایران در المپیک 2016 آغازگر بحرانی شد که تا به امروز ادامه دارد و به نظر می رسد تا زمانی که کادرفنی جدید تیم ملی معرفی نشود...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۲    
روزهای سخت تکواندو ادامه دارد؛ روزهایی که با ناکامی در المپیک ریو به اوج رسید و در مسابقات گرند پری و جام جهانی ادامه پیدا کرد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۲    
تکواندوی ایران گرفتار بحران شده است، بحرانی که از المپیک کلید خورد و سپس در مسابقات جام جهانی به اوج رسید اما...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۲    
تکواندوی ایران معدن استعداد است. به جرئت می توان گفت در هیچ کدام از کشورهای مدعی تکواندوی جهان چنین ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۰    
عملیات کربلای5 از بزرگ ترین عملیات های دفاع مقدس است که نیروهای زیادی در آن شرکت کردند و ضربات مهلکی بر پیکره ارتش بعث عراق وارد کرد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۰    
خیلی وقت ها در خصوص شهدای مبارزه با ضد انقلاب و پژاک این نکته را که آنها جزو مظلوم ترین شهدای ایران اسلامی هستند، قید می کنیم...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۴    
پیکر مبارز خستگی ناپذیر و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی بر روی دستان مردم ایران تا آرامگاه ابدی اش بدرقه شد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۴    
همزمان با آشکار شدن اهمیت بیشتر قطب شمال از نظر راهبردی و منابع نهفته زیرزمینی و دریایی، سخنگوی ناوگان شمال روسیه روز سه شنبه اعلام کرد واحدهای پدافند این ناوگان و یگان های پدافند نیروی هوافضای روسیه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۴    
هجمه ها به قوه قضائیه معلول برخورد این قوه با فتنه گران و مرتبطان با برخی از دولتمردان است که این برخورد برای آقایان قابل تحمل نیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۴    
مقامات نظامی پاکستان می گویند که این کشور اولین موشک کروز پرتاب شده از یک زیردریایی را با موفقیت آزمایش کرده است. به گفته مقامات نظامی پاکستان، این موشک که بابر- 3 نام دارد، 450 کیلومتر بُرد دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۴    
فرمانده پلیس استان هلمند در جنوب افغانستان اعلام کرد: هفت غیرنظامی روز سه شنبه در حمله مهاجم انتحاری در این استان کشته و شش تن دیگر زخمی شدند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۴    
وزارت آموزش و پرورش امارات متحده عربی پس از دریافت شکایت هایی درباره استفاده از نام خلیج فارس در کتاب های درسی، وارد عمل شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۴    
نیروهای عراقی تاکنون موفق شده اند 80 درصد از مساحت شرق موصل را از لوث تروریست های داعشی آزاد کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
عراقچی: قانون تمدید تحریم های 10 ساله امریکا نقض برجام است / نشست کمیسیون مشترک ایران و 1+5 به سرپرستی معاونان وزیر خارجه ایران و معاون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه به منظور بررسی اینکه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
پیام مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار شور انقلابی مردم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
پارلمان ترکیه در روز سه شنبه دهم ژانویه بررسی لایحه دولت برای تغییر قانون اساسی را به رأی گذاشت...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
پس از گذشت نزدیک به شش سال از جنگ سوریه و مشخص شدن نتیجه نبرد حلب حالا معارضان سوری می گویند فریب امیدهای واهی اوباما را خورده اند؛ مسئله ای که نشان از ناامیدی مخالفان سوریه از شرایط موجود است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
ضعف شفافیت و گزارشگری مالی در بخش دولت موجب شده تا عملکرد مدیران در هاله ای از ابهام قرارگیرد، در این بین در شرایطی که بودجه شرکت های دولتی و وابسته در سال 95 حدود700هزار میلیارد تومان است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
مردم ایران روز گذشته با هاشمی رفسنجانی وداع کردند؛ وداعی که نشانه های قدرشناسی ملت از آیت الله را با خود به همراه داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
پیش بینی فضای سیاسی ایران بعد از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اصلی ترین محور رسانه های غرب طی سه روز بعد از درگذشت ایشان است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
دشمنان همیشه قصد داشتند طوری نشان دهند که آقای هاشمی در جبهه مخالف نظام اسلامی و رهبری هستند و سعی در قرار دادن ایشان در ریاست فراکسیون جبهه مخالف داشتند، که ایشان هیچ گاه این اجازه را به آنها نداد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
این یک واقعیت تلخ است که دولت در چرخه باطلی برای ایجاد اشتغال افتاده که نتیجه خالص پوپولیسم سیاسی به جامانده از دولت های قبلی در حوزه اقتصاد است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
ایران نه تنها از عربستان و مصر بلکه اخیراً از کشورهایی مانند قطر، ارمنستان، عمان، امارات و کویت هم در مرتبه علمی عقب مانده است
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
با اضافه شدن پنج فیلم به بخش سودای سیمرغ و اعلام اسامی فیلم های حاضر در بخش چشم انداز سینمای ایران که بخش غیررقابتی جشنواره است، فهرست سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر تکمیل شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
محمدکاظم کاظمی، شاعر افغانستانی و دبیر جشنواره شعر فجر درباره راهکارهای گسترش روابط فرهنگی و ادبی گفت...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
خبر افزایش 2/5 برابری پهنای باند اینترنت تا پایان امسال در حالی از سوی وزیر ارتباطات بیان شده که اساساً ضرورت این افزایش به علت تعلل دولت در بهره برداری از شبکه ملی اطلاعات زیر سؤال است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
جعفر شیرعلی نیا، تاریخ نگاری است که با تمرکز روی تاریخ نگاری انقلاب اسلامی تا به امروز چند عنوان کتاب درباره تحولات انقلاب اسلامی و شخصیت های برجسته نظام جمهوری اسلامی نگاشته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
حدود یک هفته پیش بود که خبر ارسال دعوتنامه عربستان برای حج سال آینده به کشورمان رسانه ای و اما از سوی سازمان حج و زیارت تکذیب شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۵    
بهترین های فوتبال جهان در حالی در زوریخ انتخاب شدند که از هفته ها قبل پیروزی کریس رونالدو بر رقیب همیشگی اش مسی پیش بینی شده بود. مراسم انتخاب بهترین ها یک شنبه شب با معرفی نفرات برگزیده برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۵    
مرد جوان وقتی متوجه شد که نمی تواند پول خودروی خسارت دیده اش را از دوستش بگیرد، دست به اسلحه برد و او را به قتل رساند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۵    
هشت عضو یک خانواده در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان با شلیک گلوله به قتل رسیدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۵    
زن میانسال که درمان دختر سرطانی اش را شرط بخشش قاتل قرار داده بود، با دریافت دیه از متهم در روز تولد او اعلام گذشت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۵    
سال 2016 را باید اوج افتخارات رونالدو، این فوق ستاره پرتغالی بدانیم. ستاره پرتغالی موفق شد هم در رده ملی و هم عرصه باشگاهی در اروپا تاج گذاری و همه عناوین فردی و گروهی را مال خود کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۵    
سه مرد افغان به اتهام قتل زن جوان و سرقت طلاهای وی در منطقه کن تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۵    
مخروبه قلعه سیمون اسلامشهر با ساخت 49 واحد مسکونی نونوا شد / قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران حالا به روستای سیمون در حاشیه استان تهران رسیده است و با تلاش جمعی از تلاشگران و خیرین ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۵    
در حالی هفته هفدهم لیگ برتر والیبال امروز پیگیری می شود که مسابقات این فصل همچنان تحت تأثیر کناره گیری جنجالی برخی تیم ها و بازگشت دوباره آنها به مسابقات است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۲    
برگزاری جلسه پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال این نوید را داد که فدراسیونی ها علاوه بر پذیرش وجود فساد در این رشته پرهوادار و جذاب می خواهند راه مبارزه با آن را نیز در پیش بگیرند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۲    
آقای مارتین کوپر کجایی که ببینی با تلفن همراه چه هیاهویی در میان مردم کشورم به پا کرده اید. این تلفن همراهی که شما اختراع کردی همه جا و همیشه همراه همه ماست...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۲    
حرف های مهدی مهدوی کیا در برنامه دوشنبه شب 90 به خوبی تفاوت نگاه در ایران و اروپا را نسبت به فوتبال پایه نشان داد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۲    
ساعت 7 صبح متروی صادقیه، وقتی مجبورید با فشارهای همه جانبه وارد قطار بشوید و البته مطمئن نیستید که...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۲    
سال های سال است که تلفن همراه این وسیله ارتباطی به نوعی سبک زندگی مردم در کل جهان را تغییر داده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۹    
پارلمان ونزوئلا که اکثریت آن در اختیار اپوزیسیون است، به برکناری نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور رأی داد و خواستار برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: اگر زمانی تردید کردیم چرا ولایت فقیه تصمیم به انجام مذاکره گرفتند، از مسیر شهدا فاصله گرفته ایم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۳    
آنطور که معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت گفته است مناقصه بزرگ ترین میدان نفتی ایران چهار هفته دیگر برگزار می شود و ژاپنی ها زودتر از سایرین برنامه خود را ارائه کردند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۳    
هیئت دولت در مصوبه ای آیین نامه قانون امور گمرکی را اصلاح کرده است، با وجود این، هنوز قسمت مهمی از اشکالات مربوط به این قانون باقی مانده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۳    
از سال ها پیش و با توسعه انرژی های سبز، گویی غول های نفتی بر سر آینده انرژی های پاک، دست به یک شرط بندی بزرگ زده اند و تولید و توزیع سوخت های تجدیدپذیر توسط چند غول نفتی دنیا نشان می دهد که آینده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۳    
پس از انقلاب اسلامی ایران و آغاز جنگ عراق علیه ایران اهمیت تنگه هرمز دوچندان شد که جنگ نفتکش ها - بین سال های1981 تا 1988- به عنوان نخستین درگیری های مستقیم میان ایران و امریکا در این تنگه آغازی بر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۱    
گردان های عزالدین قسام تأکید کرد که تونل ها بهترین و خلاقانه ترین راهکار مقاومت برای مقابله با زرادخانه نظامی دشمن صهیونیستی و محاصره ظالمانه باریکه غزه است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۷    
شرکت امریکایی اکسون موبیل در دوران مدیریت رکس تیلرسون، نامزد تصدی پست وزارت امور خارجه امریکا در دولت ترامپ از طریق یکی از شرکت های تابعه اش با ایران همکاری تجاری داشته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۱    
طرح از حسین کشتکار
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۳    
به غیر از سپاه پاسداران که پای همیشگی، ثابت و لایتغیّر تخریب هاست؛ قوه قضائیه، مجلس و شورای نگهبان گزینه های محتمل دیگر هستند...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۸    
طبق گزارش رویترز و مطالعات سازمان سلامت جهانی استعمال دخانیات در کشور های سراسر جهان، مرگ و میر را افزایش داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۰    
یکی از مهمترین سناریوهای شکل گرفته در منطقه که امریکا و متعاقب آن اروپا آن را دنبال می کرد تجزیه سوریه و عراق و سپس تغییر جغرافیای منطقه بود که به دنبال تکمیل طرح اجرا شده سایکس – پیکوی بعد از ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۸    
پروفسور جان مارچ، سرپرست تیم تحقیقاتی می گوید: اگر چیز واقعا خوبی در آن باشد از نظر مردم آن است که آنها برای تنظیم دیابتشان تنها کافی است قرص را بخورند و دیگر لازم نیست کار دیگری بکنند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۱    
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال با باشگاه شانگهای چین به توافق نهایی رسید تا شاگرد ویاش بواش در این تیم شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۱    
ستاره کروات رئال مادرید به ستایش از زین الدین زیدان پرداخت و نقش او را در حضور چند رئالی در ترکیب تیم سال ستود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۱    
روزنامه اسپانیایی از دلیل رای دادن سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به مهاجم بارسلونا نوشت. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مثل همیشه برخی از رای های توپ طلا یا The Best جنجال برانگیز می شوند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۱    
جلسه مسئولان استفلال بدون بررسی وضعیت خروجی های این تیم برگزار شد. به گزارش ایسنا، جلسه میان علیرضا منصوریان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۸    
ایران در ماراتن بغداد که قرار است چهارم فوریه برگزار شود شرکت می کند. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت عربی کوره ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۸    
قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان تمرین در کنار مدال آوران المپیکی را بسیار مفید و انگیزه بخش دانست و گفت: هدفم کسب مدال طلای بزرگسالان جهان است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۵    
مراسم اقامه نماز بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح بیست و یکم دی به امامت رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۲    
دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان با بیان اینکه هدفش طلای رقابت های جهانی 2017 است گفت: پیش از آن به دنبال این هستم که بهترین نمایش را در جام جهانی تهران داشته باشم. ...