پنجشنبه ۲۵ مردادساعت ۲۰:۳۷Aug 2018 16

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۸    
گروه تروریستی داعش، ادارات دولتی را در ساحل چپ شهر موصل آتش زد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۴    
تولید یک انیمیشن منوط به کار تیمی است؛ چیزی که کمتر در میان ایرانیان معنا دارد. بر خلاف این ما در کشورهای روز دنیا در انیمیشن نظیر ژاپن می بینیم تولید یک انیمیشن توسط گروه های تیمی 300 نفره ای انجام ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۱    
سرویس سیاسی - صفحه نخست روزنامه های شنبه 25 دی 1395 به شرح زیر است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۳    
به گزارش پیک نکا ، در نشست حسین جابری انصاری، میخائیل بوگدانف و اونال معاونان وزارت خارجه ایران، روسیه و ترکیه که روز جمعه با حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی در مسکو برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۰    
در آستانه روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب امریکا در 20 ژانویه 2017، هشدارهای زیادی به وی چه از جانب مقامات خارجی مانند نامه اخیر رؤسا و مقامات 16 کشور اروپای شرقی درباره سیاست وی...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۰    
روز یک شنبه 26 دی ماه منابع اسرائیلی از حمله ای خبر دادند که یک عرب فلسطینی با استفاده از کامیون خود انجام داده و چهار نظامی این رژیم را کشته و 16 نفر دیگر را زخمی کرده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۰    
شرکت سوئدی اسپاتیفای در صفحه استخدام خود به شوخی یک آگهی را منتشر کرده تا باراک اوباما چند روز دیگر بعد از ترک کاخ سفید، شغلی در این غول موسیقی در فضای مجازی داشته باشد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۵۰    
آیت الله هاشمی همانند همه بندگان خدا مسیر از اویی و به سوی اویی را به پایان برد و اکنون در صف محاسبه حق ایستاده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۵    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد دویدن به سمت عقب بسیار بیشتر از دویدن معمولی کالری می سوزاند و بسیار مفید است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
سفته بازی در سهم های کوچک بورس در شرایطی که تمامی شاخص های بورس، ارزش و حجم معاملات روند نزولی دارد، بلای جان بازار سرمایه شده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهوری فرانسه به عنوان میزبان نشست سازش خاورمیانه در پاریس تأیید کرد که احتمال موفقیت این نشست اندک و سازش فقط با مذاکره مستقیم فلسطینیان و اسرائیل به دست می آید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
در میان حوادث سال های اخیر هیچ پدیده ای را نمی توان یافت که مانند حادثه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسانه های غربی را به پراکنده گویی واداشته باشد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
کمیسیون مشترک برجام در تاریخ 21 دی ماه و در وین نشستی برگزار کرد و به چند مسئله پرداخت که از جمله آنها، اعتراض هیئت ایرانی به تصویب قانون آیسا بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
در میان هیاهوی اخبار گاهی چشم تان به خبرهایی می افتد که به تعبیر افواه و به زبان عامه حرف حساب است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
المپیکی شدن کاراته اگرچه رؤیای کاراته کاران برای رسیدن به تاتامی این رویداد بزرگ را به واقعیت تبدیل کرد، اما ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
اعتدال دولت در استقبال از یک هواپیمای اجاره ای بال پرواز در آورد و به هوا رفت تا آبروی سیاسی و فرهنگی یک ملت عزتمند و با سابقه تمدنی، در مسلخ یک پرواز تبلیغاتی – سیاسی فنا شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
آنها که آخرین اثر سینمایی کارگردان شکارچی شنبه را دیده اند اذعان می کنند که امپراطور جهنم بهترین فیلم پرویز شیخ طادی است و به لحاظ فنی و تکنیکی توجیهی برای بیرون ماندن آن از بخش رقابتی جشنواره فجر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
پرویز شیخ طادی و محمد خزاعی، کارگردان و تهیه کننده فیلم استراتژیک امپراطور جهنم که بنا بود در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
مدیرعامل ایران ایر: تلاش واردات هواپیما نه برای انتخابات سال بعد که برای روی کار آمدن دولت جدید امریکا بود
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی سازمان بورس یکی از مهم ترین اقدامات چند روز گذشته در حوزه بازار سرمایه را عملیاتی شدن بوک بیلدینگ دانست و گفت: بوک بیلدینگ مانند آن است که ثبت سفارش متقاضیان خرید در یک اتاق تاریک انجام شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
کمتر از 10 روز مانده به نشست آستانه، رفت وآمدهای دیپلماتیک بین سه کشور اصلی برگزار کننده این نشست یعنی ایران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در حالی کیفیت گوجه های استان را زیر سؤال می برد که با پیشنهاد قیمت 200تومان دل دلالان را شاد می کند
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
رانت مدیریت سهام عدالت چه در آن دوره که در اختیار کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی بود و چه از سال 92 تاکنون که در اختیار دولت است، یک امتیاز ویژه تلقی می شود...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
وزیر خارجه ترامپ: باید درباره برجام دوباره به طور کامل مذاکره کنیم / وزرای پیشنهادی ترامپ سیگنال های متفاوتی درباره برجام ارسال می کنند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۵    
مرحله دوم عملیات آزاد سازی موصل، دیروز شاهد تحولی چشمگیر بود، عملیاتی که در جریان آن نیروهای عراقی توانستند بعد از کنترل پل الحریه در مرکز موصل سه منطقه کلیدی دیگر و ساحل شرقی این شهر را به طور کامل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
تابستان گذشته بود که درگیری لفظی اریک کانتونا اسطوره فرانسوی منچستر یونایتد با زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی این روزهای شیاطین سرخ تبدیل به تیتر یک روزنامه ها شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
مرد 26ساله ای که متهم است در جریان دو تیراندازی جداگانه در شهرستان اراک شش نفر را به قتل رسانده بود همچنان تحت بازجویی قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
مردی که هشت عضو یک خانواده را در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر به قتل رسانده، بعد از بازداشت مدعی شد که در جریان انتقام گیری دست به این جنایت زده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که کلید آن در مجلس هشتم زده شد، در حالی کان لم یکن باقی مانده است که در صورت تصویب، کمک شایانی به خلأهای قانونی در زمینه حقوق کودک خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
اجرا نکردن حکم قصاص درباره پسر جوانی که هشت سال قبل مرتکب قتل دوست صمیمی اش شده سبب شد تا هیئت قضات رأی به آزادی وی بدهند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
شهید محمد حمیدی از شهدای نام آشنای مدافع حرم است که در خانواده ای مذهبی و جنوب شهری به دنیا آمد. پدر او حاج حمید حمیدی خود از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است و...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
مردی معتاد که مادر و پسردایی خردسالش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود به علت خودزنی روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
مادران باردار معتاد، دیگر هنگام زایمان رها نمی شوند این نسخه تازه ای است که...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
در دعاوی مربوط به اموال غیرمنقول مانند مالکیت، مزاحمت، ممانعت از حق، تصرف عدوانی و غیره، دعوی در دادگاهی اقامه می شود که مال غیرمنقول در حوزه آن قرار دارد؛ اگر چه فردی که علیه او شکایت شده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
کوچه های محله زرگنده هر کدام به نام شهیدی مزین است. اما در همین نزدیکی و در همین کوچه پس کوچه ها، همسر شهیدی زندگی می کند که نام کوچه شان مریم است!
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
ذات فوتبال به گونه ای است که هر لحظه می توان شاهد اتفاقی خاص در آن بود هیچ چیز این ورزش را نمی توان پیش بینی کرد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
در ادامه زیان دهی سهام بانکها در بورس، بانک ملت هم با تعدیل منفی 75 درصدی، در شش ماهه نخست سال تنها توانست 3 ریال سود به هر سهم خود اختصاص دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
روند موفقیت آمیز پرسپولیس در نیم فصل دوم هم ادامه دارد و قرمزها دیروز در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل سایپا یک بر صفر به پیروزی رسیدند و با 35 امتیاز جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت کردند تا همچنان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
نیمکت تیم ملی والیبال همچنان معطل انتخاب یک نام و یک انتخاب است. انتخابی که هفته های زیادی فدراسیون را درگیر کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
رئال مادرید با زین الدین زیدان در اوج به سر می برد. شاگردان زی زو پنج شنبه هرچند در ثانیه های آخر از شکست برابر سویا گریختند و به تساوی سه برسه با این تیم رضایت دادند اما همین تساوی باعث شد تا آنها ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۰    
سعید آنقدر از بازی تعریف کرده بود که دلم می خواست زودتر شب بشود و من بتوانم هر چی زودتر بازی را نصب کنم. مامان گفت: ما داریم آماده میشیم مگه تو نمیایی؟
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
1 رفت و آمد دهها هیئت اقتصادی از کشورهای مختلف دنیا از ماه های پیش از برجام تا این روزها که موج و عطش گشایش فضای اقتصادی کمی فروکش کرده شاید بالقوه مهم ترین پتانسیل دولت کنونی باشد که امید دارد با ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
فضای نامناسب کسب و کار در ایران چنان ریسک تولید را بالا برده است که واردات در چنین شرایطی توجیه پیدا کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
از چند سال گذشته بود که زمزمه خروج ایران از سازمان کشورهای صادرکننده نفت جهان شنیده شد و برخی کارشناسان با تأکید بر حرکت اوپک به سوی مرگ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
در سال 1339 دانشجوی کم استعداد و کم سوادی که حوصله درس خواندن نداشت به نام ن.صدری استاد برجسته دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به نام دکتر صفدری را به ضرب چاقو کشت و متواری شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۵    
اگر قرار باشد در مورد سپاه استان ها حرفی به میان بیاید بی شک سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی را باید...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۲    
خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار شد، متأثر از ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، به بیان ویژگی های شخصیتی وی اختصاص داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۶    
طرح از حسین کشتکار
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۲۵    
کارمندان بی بی سی در تماس هایی که با خانواده هایشان در ایران دارند ، از دست آزارهای جنسی مدیران بی بی سی می نالند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۵    
گفت وشنودی که بخش اول آن را امروز پیش رو دارید و به مناسبت سالروز شهادت رهبر فدائیان اسلام و...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۵    
چند وقتی است که در سبد غذایی ایرانیان شکلات صبحانه راه پیدا کرده و در اندک زمانی توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس پس از دیدار با وزیر خارجه عراق، دعوتنامه رئیس مجلس ایران را از وزیر خارجه عراق به منظور مشارکت در کنفرانس بین المللی فلسطین را نیز ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۹    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس در واکنش به اظهارات اخیر رکس تیلرسون گزینه پیشنهادی ترامپ برای تصدی وزارت خارجه آمریکا که ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۴    
مرگ مشکوک خط خبری و مورد پسند رسانه های معاند بود که پیگیری می شد تا اینکه در ادامه طرح دامن زدن به این مباحث انحرافی، ادعایی طنزآلود و بلاهت آمیز از سوی یک کانال تلگرامی معلوم الحال مطرح شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۴    
وضعیت وخیم آب و هوایی در انگلستان باعث ایجاد اختلال در عبور و مرور در این کشور شده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۰    
نشریه خط حزب الله در شماره این هفته خود گفتارهایی از رهبر معظم انقلاب درباره ویژگی های یک انقلابی در جامعه را منتشر کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۱    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، صائب عریقات رئیس هیأت مذاکره کننده فلسطینی و عضو ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین از نامه محمود عباس به ولادیمیر پوتین خبر داده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۸    
مرکز اسناد انقلاب اسلامی به منظور صیانت از تاریخ انقلاب اسلامی بخشی از گفتگوی اختصاصی با آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد که در این گفتگو وی به صراحت می گوید برای ترور منصور من اسلحه ای نداده ام.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۹    
سرویس اقتصادی - عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: از عملکرد اقتصادی دولت راضی نیستیم و در این زمینه مشکلات زیادی در کشور وجود دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۶    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که مصرف دوز بالای ویتامین C می تواند تهدیدی جدی برای سلول های سرطانی باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۳    
بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا عملکرد اف بی آی - پلیس فدرال - در جریان انتخابات ریاست جمهوری را مورد بررسی قرار می دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۰    
به گزارش خبرگزاری فارس ، در ادامه رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت 14 دو دیدار آغاز شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی امیرکبیر دوران ما بود و تا نهضت و انقلاب زنده است نام هاشمی زنده است .
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۸    
سرپرست شهرداری منطقه 4 تبریز از ساماندهی و بهسازی معابر سطح حوزه با اجرای بیش از 23 هزار تن عملیات آسفالت ریزی از ابتدای سال جاری خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۸    
سید حسن حسینی گفت :مراسم ویژه تجلیل از چهره ها و هنرمندان شاخص کلیه رشته های فرهنگی هنری درشهرستان اسلامشهربرگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۷    
سیدمصطفی مرتضوی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری ساعت 11 صبح امروز در کیلومتر 40 محور نی ریز به سیرجان دچار حادثه شد که نیروهای امدادی بلافاصله پس از ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۲    
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبلی وعده افتتاح راه آهن ارومیه _مراغه را تاپایان سال 88داده بود ولی امید است وعده ی دولت تدبیر وامید مبنی بر افتتاح آن در سال 96اجرایی شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تجلیل و تکریم شایسته مردم از آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری اسباب شرمساری بدخواهان نظام اسلامی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۷    
نیروهای نظامی سوریه موفق شدند پس از درگیری های شدید با تروریست های تکفیری شهرک بسیمه در حومه غربی دمشق را از اشغال آنها آزاد کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی از عدم افتتاح ورزشگاه 15هزار نفری در بهمن ماه سال جاری خبر داد وگفت: عدم تخصیص بودجه مناسب برای افتتاح این پروژه عامل اصلی تاخیر در افتتاح این پروژه بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با تمامی قوا آمادگی میزبانی رقابتهای جام جهانی 2017 کشتی فرنگی در استان اردبیل را داریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
اخیردولت سهم مالیات برارزش افزوده استان ها را در سال 96تصویب کرده که در آن تبعیض وناعدالتی زیادی میان های استان های مختلف کشور دیده می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
شهردار اردبیل گفت: احداث 7 پل عابر پیاده در مناطق پرتردد شهر اردبیل مصداق عینی مدیریت بدون پول در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل گفت: بجای ایردگیری نابجا باید از پروژه های در سطح ملی همچون پل قدس حمایت کرده و به سمتی حرکت کنیم تا در فصل کاری جدید این پروژه ها به سرعت عملیاتی و اجرایی شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۳    
رییس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: در جهت اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی امسال 250 میلیارد ریال تسهیلات که برای حمایت از صنعت و اشتغال پرداخت شده و نرخ این تسهیلات پایین تر از ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت : از تمامی ظرفیت های فرهنگی- هنری در دهه مبارک فجر استفاده شود
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰    
روزانه 400 دستگاه خودرو در شهر اصفهان شماره گذاری می شود که اگر برای هر خودرو 20 مترمربع فضای پارک در نظرگرفته شود شهر نیاز به 8 هزار مترمربع پارکینگ دارد
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰    
جانمایی بد و کیفیت نامناسب مسکن مهر در اصفهان سبب شده که متقاضیان بازار مسکن اصفهان در فولادشهر ساکن نشوند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۴    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، عبدالرحیم الشمری نماینده استان نینوی در پارلمان عراق امروز (جمعه) اعلام کرد که ساحل شرقی شهر موصل به طور کامل آزاد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۴    
یا ترور بیولوژیک یا همان حمله به ژن های بدن قربانی واقعیت دارد؟ آیا منبع موثقی برای اثبات این روش ناجوانمردانه ی حذف فیزیکی افراد وجود دارد؟ پاسخ به سوالات و ابهامات ترور بیولوژیک را در این کلیپ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۷    
خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره شورای انقلاب و طریقه برنامه ریزی برای مبارزه با رژیم شاهنشاهی را ببینید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰    
نخستین استفاده او از این عروسک بعد از جدایی از خندوانه برای تبلیغات یک شرکت تجاری است!
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: با توجه به اهمیت بحث گردشگری و توجه ویژه مدیریت شهری به معرفی جاذبه های پایتخت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۱    
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس ، 2 فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم و شاباش به ترکیب اکران اضافه شد که به ترتیب با موضوع اجتماعی و کمدی توان جذب مخاطب رادارند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۵    
رییس جمهور گفت: تشییع پیکر مطهر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نمایش وحدت همه جناح ها و گروه ها و همچنین نشانه زمان و موقعیت شناسی مردم ایران بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۶    
بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس اعلام کرده است که در ازای آزادی یکی از منابع افشاگر این پایگاه حاضر است به آمریکا بازگردانده شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۹    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ آرزوی انگلیسی را بر اساس بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۳    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر دستگیری عامل اصلی قتل عام ایرانشهر در حین فرار به پاکستان، جزئیات انگیزه عوامل قتل 8 عضو خانواده ایرانشهری را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۳    
روسیه آسمان پایتخت را با چندین لایه از سامانۀ پیشرفتۀ اس-400 تحت پوشش دفاعی قرار داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۷    
طی ماه های گذشته آنفلوآنزای طیور از طریق پرندگان وحشی به تهران منتقل شد و پس از آن به گفته سازمان دامپزشکی در 11 استان کشور منتشر شد اما رئیس این سازمان معتقد است این بیماری با اقدامات بهداشتی و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۱    
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، انتشار جزئیات متغیرهای پولی و بانکی در پایان آبان ماه از سوی بانک مرکزی بیانگر رشد بدهی دولت به بانک مرکزی و بدهی دولت به بانک ها است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۷    
شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی از کشف اسناد جدیدی درباره فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و همسرش خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۵    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه ، ضمیر کابلوف ، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان در واکنش به سخنان اخیر عبدالقیوم کوچی ، سفیر افغانستان در مسکو که گفته بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۶    
در این حمله ، انبارهای سلاح و مهمات هدف قرار گرفت که باعث آتش سوزی شد و چهار سرباز نیز زخمی شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۸    
رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با اشاره به جزئیات طرح جدید اخذ معاینه فنی ویژه یا برتر گفت: براساس مصوبه شورای عالی ترافیک از این پس باید معاینه فنی خودروهایی که می خواهند وارد محدوده طرح ترافیک ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۱    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها قاعده بازی را در برجام به هم زده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۵:۵۷    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوا آمار روزانه مرگ و میر در تهران را افزایش داده است، گفت: 21 نهاد دولتی در این رابطه مسئول هستند اما پاسخگوی واحد نداریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۵:۴۱    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت مدعی است که مقامات امنیتی اسرائیلی اخیراً در ملاقاتی سری با همتایان آمریکایی خود نسبت به احتمال درز اطلاعات مشترک این رژیم و ...