پنجشنبه ۲۶ مهرساعت ۰۵:۲۱Oct 2018 18

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۷    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها قاعده بازی را در برجام به هم زده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۴    
در آستانه نشست سه جانبه رؤسای جمهور روسیه، ایران و ترکیه در پایتخت قزاقستان، معاونان وزارت خارجه سه کشور ترتیبات برگزاری اجلاس آستانه و دستور کار مربوط به سوریه با اولویت مذاکرات صلح آستانه را بررسی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۲    
گروه تروریستی داعش، ادارات دولتی را در ساحل چپ شهر موصل آتش زد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۷    
چند وقتی است که در سبد غذایی ایرانیان شکلات صبحانه راه پیدا کرده و در اندک زمانی توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند. این روز ها ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۱    
در ادامه زیان دهی سهام بانکها در بورس، بانک ملت هم با تعدیل منفی 75 درصدی، در شش ماهه نخست سال تنها توانست 3 ریال سود به هر سهم خود اختصاص دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: نشست آینده آستانه بین دولت سوریه با معارضان گام مهمی برای حل سیاسی مشکل این کشور است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۶    
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای حضور شهروندان در تورهای گردشگری گفت: با توجه به اهمیت بحث گردشگری و توجه ویژه مدیریت شهری به معرفی جاذبه های پایتخت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۴    
جناب خان که به دلیل اختلاف مالک آن با تولیدکنندگان برنامه خندوانه دیگر در شبکه نسیم و این برنامه حضور ندارد، سرانجام تلخی پیدا کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۳    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که مصرف دوز بالای ویتامین C می تواند تهدیدی جدی برای سلول های سرطانی باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۵    
بهرام عظیمی، کارگردان انیمیشن : در مجموع به تعداد انگشتان دو دست انیمیشن سینمایی تولید کرده ایم. اما سینمای انیمیشنی که بخواهیم کودک را در آن دخیل کنیم به غیر از شاهزاده روم انیمیشن سینمایی نداشته ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۲    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد دویدن به سمت عقب بسیار بیشتر از دویدن معمولی کالری می سوزاند و بسیار مفید است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات تیلرسون گزینه پیشنهادی وزارت خارجه آمریکا با تأکید بر اینکه برجام قابل بازنگری نیست به وی پیشنهاد کرد در بیان مواضع خود احتیاط بیشتری کرده و با متیس تبادل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۵    
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۰    
در آستانه روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب امریکا در 20 ژانویه 2017، هشدارهای زیادی به وی چه از جانب مقامات خارجی مانند نامه اخیر رؤسا و مقامات 16 کشور اروپای شرقی درباره سیاست وی...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۰    
روز یک شنبه 26 دی ماه منابع اسرائیلی از حمله ای خبر دادند که یک عرب فلسطینی با استفاده از کامیون خود انجام داده و چهار نظامی این رژیم را کشته و 16 نفر دیگر را زخمی کرده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۰    
شرکت سوئدی اسپاتیفای در صفحه استخدام خود به شوخی یک آگهی را منتشر کرده تا باراک اوباما چند روز دیگر بعد از ترک کاخ سفید، شغلی در این غول موسیقی در فضای مجازی داشته باشد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۵۰    
آیت الله هاشمی همانند همه بندگان خدا مسیر از اویی و به سوی اویی را به پایان برد و اکنون در صف محاسبه حق ایستاده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
باراک اوباما در آخرین روزهای زمامداری تمام تلاش خود را به کار گرفته تا طوری مهره های روابط با کرملین را بچیند که رئیس جمهور بعدی چاره ای جز ادامه مسیر روس ستیزانه وی نداشته باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس قبول کرده است که به امریکا بازگردانده شود به شرطی که باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا قبول کند چلسی منینگ نظامی پیشین امریکایی و افشا کننده اطلاعات حساس ارتش این کشور ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
سفته بازی در سهم های کوچک بورس در شرایطی که تمامی شاخص های بورس، ارزش و حجم معاملات روند نزولی دارد، بلای جان بازار سرمایه شده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهوری فرانسه به عنوان میزبان نشست سازش خاورمیانه در پاریس تأیید کرد که احتمال موفقیت این نشست اندک و سازش فقط با مذاکره مستقیم فلسطینیان و اسرائیل به دست می آید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
ضمیر کابلوف، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان در واکنش به سخنان اخیر عبدالقیوم کوچی، سفیر افغانستان در مسکو که گفته بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
در میان حوادث سال های اخیر هیچ پدیده ای را نمی توان یافت که مانند حادثه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسانه های غربی را به پراکنده گویی واداشته باشد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
بازرس کل وزارت دادگستری امریکا عملکرد اف بی آی - پلیس فدرال - در جریان انتخابات ریاست جمهوری را مورد بررسی قرار می دهد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
کمیسیون مشترک برجام در تاریخ 21 دی ماه و در وین نشستی برگزار کرد و به چند مسئله پرداخت که از جمله آنها، اعتراض هیئت ایرانی به تصویب قانون آیسا بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
در میان هیاهوی اخبار گاهی چشم تان به خبرهایی می افتد که به تعبیر افواه و به زبان عامه حرف حساب است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
المپیکی شدن کاراته اگرچه رؤیای کاراته کاران برای رسیدن به تاتامی این رویداد بزرگ را به واقعیت تبدیل کرد، اما ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۴    
اعتدال دولت در استقبال از یک هواپیمای اجاره ای بال پرواز در آورد و به هوا رفت تا آبروی سیاسی و فرهنگی یک ملت عزتمند و با سابقه تمدنی، در مسلخ یک پرواز تبلیغاتی – سیاسی فنا شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
با اکران فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم و شاباش ترکیب اکران فیلم ها تغییر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
آنها که آخرین اثر سینمایی کارگردان شکارچی شنبه را دیده اند اذعان می کنند که امپراطور جهنم بهترین فیلم پرویز شیخ طادی است و به لحاظ فنی و تکنیکی توجیهی برای بیرون ماندن آن از بخش رقابتی جشنواره فجر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
رشد 152 درصدی بدهی دولت به بانک ها / به نظر می رسد دولت یازدهم همزمان با شناسایی و احصای بدهی های دولت، در حال افزایش بدهی به بخش هایی چون بانک مرکزی، بانک ها، بورس و... است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
پرویز شیخ طادی و محمد خزاعی، کارگردان و تهیه کننده فیلم استراتژیک امپراطور جهنم که بنا بود در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
مدیرعامل ایران ایر: تلاش واردات هواپیما نه برای انتخابات سال بعد که برای روی کار آمدن دولت جدید امریکا بود
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی سازمان بورس یکی از مهم ترین اقدامات چند روز گذشته در حوزه بازار سرمایه را عملیاتی شدن بوک بیلدینگ دانست و گفت: بوک بیلدینگ مانند آن است که ثبت سفارش متقاضیان خرید در یک اتاق تاریک انجام شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
کمتر از 10 روز مانده به نشست آستانه، رفت وآمدهای دیپلماتیک بین سه کشور اصلی برگزار کننده این نشست یعنی ایران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در حالی کیفیت گوجه های استان را زیر سؤال می برد که با پیشنهاد قیمت 200تومان دل دلالان را شاد می کند
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
رانت مدیریت سهام عدالت چه در آن دوره که در اختیار کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی بود و چه از سال 92 تاکنون که در اختیار دولت است، یک امتیاز ویژه تلقی می شود...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
وزیر خارجه ترامپ: باید درباره برجام دوباره به طور کامل مذاکره کنیم / وزرای پیشنهادی ترامپ سیگنال های متفاوتی درباره برجام ارسال می کنند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۵    
مرحله دوم عملیات آزاد سازی موصل، دیروز شاهد تحولی چشمگیر بود، عملیاتی که در جریان آن نیروهای عراقی توانستند بعد از کنترل پل الحریه در مرکز موصل سه منطقه کلیدی دیگر و ساحل شرقی این شهر را به طور کامل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۲    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نامه ای به رئیس جمهور روسیه، از وی خواسته است تا مانع انتقال سفارت امریکا از تل آویو به بیت المقدس شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۲    
بی بی سی پس از مراسم تشییع پیکر مرحوم هاشمی رفسنجانی پیوسته از کاربرانش می خواهد اگر تجربه ای از آزار جنسی در این راهپیمایی دارند، برای بی بی سی ارسال کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
تابستان گذشته بود که درگیری لفظی اریک کانتونا اسطوره فرانسوی منچستر یونایتد با زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی این روزهای شیاطین سرخ تبدیل به تیتر یک روزنامه ها شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
مرد 26ساله ای که متهم است در جریان دو تیراندازی جداگانه در شهرستان اراک شش نفر را به قتل رسانده بود همچنان تحت بازجویی قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
تصمیمات جدید برای تردد در محدوده طرح ترافیک اخذ معاینه فنی ویژه است؛ دریافت معاینه فنی مجدد برای خودرو ها که در طرح ترافیک ثبت نام کرده اند، مسائل و مشکلات عدیده ای را به همراه خواهد داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
مردی که هشت عضو یک خانواده را در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر به قتل رسانده، بعد از بازداشت مدعی شد که در جریان انتقام گیری دست به این جنایت زده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که کلید آن در مجلس هشتم زده شد، در حالی کان لم یکن باقی مانده است که در صورت تصویب، کمک شایانی به خلأهای قانونی در زمینه حقوق کودک خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
اجرا نکردن حکم قصاص درباره پسر جوانی که هشت سال قبل مرتکب قتل دوست صمیمی اش شده سبب شد تا هیئت قضات رأی به آزادی وی بدهند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
شهید محمد حمیدی از شهدای نام آشنای مدافع حرم است که در خانواده ای مذهبی و جنوب شهری به دنیا آمد. پدر او حاج حمید حمیدی خود از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است و...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
مردی معتاد که مادر و پسردایی خردسالش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود به علت خودزنی روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
در دعاوی مربوط به اموال غیرمنقول مانند مالکیت، مزاحمت، ممانعت از حق، تصرف عدوانی و غیره، دعوی در دادگاهی اقامه می شود که مال غیرمنقول در حوزه آن قرار دارد؛ اگر چه فردی که علیه او شکایت شده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
مادران باردار معتاد، دیگر هنگام زایمان رها نمی شوند این نسخه تازه ای است که...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
کوچه های محله زرگنده هر کدام به نام شهیدی مزین است. اما در همین نزدیکی و در همین کوچه پس کوچه ها، همسر شهیدی زندگی می کند که نام کوچه شان مریم است!
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
ذات فوتبال به گونه ای است که هر لحظه می توان شاهد اتفاقی خاص در آن بود هیچ چیز این ورزش را نمی توان پیش بینی کرد...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
روند موفقیت آمیز پرسپولیس در نیم فصل دوم هم ادامه دارد و قرمزها دیروز در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل سایپا یک بر صفر به پیروزی رسیدند و با 35 امتیاز جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت کردند تا همچنان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
نیمکت تیم ملی والیبال همچنان معطل انتخاب یک نام و یک انتخاب است. انتخابی که هفته های زیادی فدراسیون را درگیر کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
رئال مادرید با زین الدین زیدان در اوج به سر می برد. شاگردان زی زو پنج شنبه هرچند در ثانیه های آخر از شکست برابر سویا گریختند و به تساوی سه برسه با این تیم رضایت دادند اما همین تساوی باعث شد تا آنها ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۰    
سعید آنقدر از بازی تعریف کرده بود که دلم می خواست زودتر شب بشود و من بتوانم هر چی زودتر بازی را نصب کنم. مامان گفت: ما داریم آماده میشیم مگه تو نمیایی؟
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۰    
یک نشریه صهیونیستی می گوید مقامات امنیتی امریکا اخیراً به همتایان اسرائیلی خود در خصوص احتمال درز اطلاعات سری به روسیه و ایران در دوره تصدی دونالد ترامپ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
1 رفت و آمد دهها هیئت اقتصادی از کشورهای مختلف دنیا از ماه های پیش از برجام تا این روزها که موج و عطش گشایش فضای اقتصادی کمی فروکش کرده شاید بالقوه مهم ترین پتانسیل دولت کنونی باشد که امید دارد با ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
فضای نامناسب کسب و کار در ایران چنان ریسک تولید را بالا برده است که واردات در چنین شرایطی توجیه پیدا کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
از چند سال گذشته بود که زمزمه خروج ایران از سازمان کشورهای صادرکننده نفت جهان شنیده شد و برخی کارشناسان با تأکید بر حرکت اوپک به سوی مرگ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
در سال 1339 دانشجوی کم استعداد و کم سوادی که حوصله درس خواندن نداشت به نام ن.صدری استاد برجسته دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به نام دکتر صفدری را به ضرب چاقو کشت و متواری شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
یکی از نویسندگان ضدانقلاب فراری که سال هاست به انگلستان پناه برده و در بی. بی. سی علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند در یکی از شبکه های اجتماعی گفته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۵    
اگر قرار باشد در مورد سپاه استان ها حرفی به میان بیاید بی شک سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی را باید...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور روز پنج شنبه در تماس تلفنی رجب طیب اردوغان با اشاره به اینکه همه گروه های تروریستی در منطقه دشمن مشترک ما هستند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۲    
خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار شد، متأثر از ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، به بیان ویژگی های شخصیتی وی اختصاص داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۶    
طرح از حسین کشتکار
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۵    
گفت وشنودی که بخش اول آن را امروز پیش رو دارید و به مناسبت سالروز شهادت رهبر فدائیان اسلام و...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۴    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور نسبت به خشکسالی کشور در بازه های کوتاه مدت و بلندمدت اعلام کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۴    
مرگ مشکوک خط خبری و مورد پسند رسانه های معاند بود که پیگیری می شد تا اینکه در ادامه طرح دامن زدن به این مباحث انحرافی، ادعایی طنزآلود و بلاهت آمیز از سوی یک کانال تلگرامی معلوم الحال مطرح شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۴    
وضعیت وخیم آب و هوایی در انگلستان باعث ایجاد اختلال در عبور و مرور در این کشور شده است...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۱    
نیروهای نظامی سوریه موفق شدند پس از درگیری های شدید با تروریست های تکفیری، شهرک بسیمه در حومه غربی دمشق را از اشغال آنها آزاد کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۵    
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: از عملکرد اقتصادی دولت راضی نیستیم و در این زمینه مشکلات زیادی در کشور وجود دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۸    
مرکز اسناد انقلاب اسلامی به منظور صیانت از تاریخ انقلاب اسلامی بخشی از گفتگوی اختصاصی با آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد که در این گفتگو وی به صراحت می گوید برای ترور منصور من اسلحه ای نداده ام.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در نی ریز فارس، گفت: در اثر این تصادف 18 مسافر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۱    
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال دیدار تیم های پدیده با سپاهان و ماشین سازی با فولاد با تساوی به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۳    
شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی از کشف اسناد جدیدی درباره فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و همسرش خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی امیرکبیر دوران ما بود و تا نهضت و انقلاب زنده است نام هاشمی زنده است .
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۸    
سرپرست شهرداری منطقه 4 تبریز از ساماندهی و بهسازی معابر سطح حوزه با اجرای بیش از 23 هزار تن عملیات آسفالت ریزی از ابتدای سال جاری خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۸    
سید حسن حسینی گفت :مراسم ویژه تجلیل از چهره ها و هنرمندان شاخص کلیه رشته های فرهنگی هنری درشهرستان اسلامشهربرگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۲    
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبلی وعده افتتاح راه آهن ارومیه _مراغه را تاپایان سال 88داده بود ولی امید است وعده ی دولت تدبیر وامید مبنی بر افتتاح آن در سال 96اجرایی شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تجلیل و تکریم شایسته مردم از آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری اسباب شرمساری بدخواهان نظام اسلامی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی از عدم افتتاح ورزشگاه 15هزار نفری در بهمن ماه سال جاری خبر داد وگفت: عدم تخصیص بودجه مناسب برای افتتاح این پروژه عامل اصلی تاخیر در افتتاح این پروژه بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با تمامی قوا آمادگی میزبانی رقابتهای جام جهانی 2017 کشتی فرنگی در استان اردبیل را داریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
اخیردولت سهم مالیات برارزش افزوده استان ها را در سال 96تصویب کرده که در آن تبعیض وناعدالتی زیادی میان های استان های مختلف کشور دیده می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
شهردار اردبیل گفت: احداث 7 پل عابر پیاده در مناطق پرتردد شهر اردبیل مصداق عینی مدیریت بدون پول در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل گفت: بجای ایردگیری نابجا باید از پروژه های در سطح ملی همچون پل قدس حمایت کرده و به سمتی حرکت کنیم تا در فصل کاری جدید این پروژه ها به سرعت عملیاتی و اجرایی شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۳    
رییس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: در جهت اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی امسال 250 میلیارد ریال تسهیلات که برای حمایت از صنعت و اشتغال پرداخت شده و نرخ این تسهیلات پایین تر از ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت : از تمامی ظرفیت های فرهنگی- هنری در دهه مبارک فجر استفاده شود
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰    
روزانه 400 دستگاه خودرو در شهر اصفهان شماره گذاری می شود که اگر برای هر خودرو 20 مترمربع فضای پارک در نظرگرفته شود شهر نیاز به 8 هزار مترمربع پارکینگ دارد
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰    
جانمایی بد و کیفیت نامناسب مسکن مهر در اصفهان سبب شده که متقاضیان بازار مسکن اصفهان در فولادشهر ساکن نشوند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۵    
نماینده استان نینوی در پارلمان عراق از آزادسازی کامل ساحل شرقی موصل خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمهور گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول حیاتش همواره در کنار امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۴    
یا ترور بیولوژیک یا همان حمله به ژن های بدن قربانی واقعیت دارد؟ آیا منبع موثقی برای اثبات این روش ناجوانمردانه ی حذف فیزیکی افراد وجود دارد؟ پاسخ به سوالات و ابهامات ترور بیولوژیک را در این کلیپ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۵    
سردار رحیمی با اعلام خبر دستگیری عامل اصلی قتل عام ایرانشهردر تشریح جزئیات دستگیری وی...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۲    
رژیم صهیونیستی در راستای کمک به تروریستها، فرودگاه نظامی المزه در غرب دمشق پایتخت سوریه را بامداد امروز هدف قرار داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۳    
طی ماه های گذشته آنفلوآنزای طیور از طریق پرندگان وحشی به تهران منتقل شد و پس از آن به گفته سازمان دامپزشکی در 11 استان کشور منتشر شد اما رئیس این سازمان معتقد است این بیماری با اقدامات بهداشتی و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۷    
خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره شورای انقلاب و طریقه برنامه ریزی برای مبارزه با رژیم شاهنشاهی را ببینید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۷    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ آرزوی انگلیسی را که شامل بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم میباشد، منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۳    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوا آمار روزانه مرگ و میر در تهران را افزایش داده است، گفت: 21 نهاد دولتی در این رابطه مسئول هستند اما پاسخگوی واحد نداریم.
  • ۱