پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 12 آذر 1396 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 تیر 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 2 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 3 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 4 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 5 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 6 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 7 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 9 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 10 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 11 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 12 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 13 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 14 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 15 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 16 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 17 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 18 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 19 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 20 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 21 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 22 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 23 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 24 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 25 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 26 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 27 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 28 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1396 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۷    
در نخستین همایش همیاران گاز از اجرای طرح" همیار گاز" خبرداد و گفت: در این طرح پنج هزار جانشین فرماندهی بسیج دانش آموزی در سطح مدارس استان به عنوان "همیار گاز" انتخاب شده اند که درفاز نخست 600 دانش ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۶    
نخستین سوالی که ممکن است قبل از سفر به ذهن هر یک از ما خطور کند، چگونه سفر کردن است؛ بدیهی است که مسافرت با انواع وسائط نقلیه امکانپذیر است اما به راستی کدام شیوه حمل و نقل برای سفر مناسبتر است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۱    
استاندار استان مرکزی گفت: حمایت از مدال آوران ورزشی به عنوان سرمایه این استان است و همراهی حوزه صنعت در توسعه ورزش ضروری است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۷    
فصل شانزدهم کاوش درمحوطه باستانی شهرسوخته زابل به پایان رسید که در این فصل از کاوش در بخش گورستانها تعداد 66گور انسانی کشف وشناسایی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۰    
مطالعات مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد، در صورت ثبات شرایط اقتصادی و سیاسی بعید است تا انتهای سال شوکی به بازار ارز وارد شود که بتوان نام جهش را به آن اطلاق کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۶    
مدیر کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: سازمان های مردم نهاد با ایفای نقش مشورتی، در شکل گیری برنامه ریزی مشارکتی بسیار موثرهستند؛ اگر چه صیانت از میراث فرهنگی نیازمند اهتمام دولتی است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۰    
مسابقات ورزشی خواهران بسیج کشور با عنوان همایش اقتدار به میزبانی تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در تاریخهای15 و 16 آذر ماه برگزار خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از معرفی بیش از 200 دستاورد پژوهشگران این استان در هفته پژوهش خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۲    
استاندار اصفهان گفت : با وجود اینکه استان اصفهان بار نیمی از صنعت کشور را بر دوش دارد آما در حال حاضر با مشکلات متعدد زیست محیطی دست به گریبان است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۲    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل گفت: 5میلیارد و 95 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی صنایع دستی دراستان اردبیل تصویب شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۰    
اگر به سرماخوردگی مبتلا باشید به ندرت دچار لرز و تعریق می شوید. آنها نشانه های شایع ابتلا به آنفلوآنزا هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۷    
فرمانده انتظامی پایتخت از انهدام 17 باند سرقت در جریان اجرای طرح رعد خبر داد و گفت: در این عملیات با تلاش همکارانم در پلیس پیشگیری پایتخت، 301 سارق و 210 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۷    
تلاش امریکا برای انتقال سفارتش از تل آویو به قدس، واکنش جهان اسلام را در پی داشته است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۷    
خانم جهانگیر، نماینده سازمان به اصطلاح حقوق بشر در دفاع از کارکنان بی بی سی فارسی- که توسط ایران ممنوع المعامله شده اند- می گوید کانال این رسانه حدود یک میلیون عضو دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۱    
وحید جلیلی: وفاداران به انقلاب نسبت به دستاوردها به روز رسانی کنند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۵    
در پی اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر انحلال حشدالشعبی مقامات و سیاستمداران عراقی تأکید کردند نیروهای مردمی این کشور نقش کلیدی در شکست داعش داشتند و جزئی از نیروهای مسلح عراق محسوب می شوند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۰    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: با همکاری ادارات و نهادهای استان انواع اکو کمپ های جنگلی و ساحلی در آذربایجان غربی راه اندازی می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی گفت: تاکنون 25 شهردار از 33 شهردار استان با حکم استاندار مرکزی از سوی وزیر کشور به سمت خود منصوب شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۰    
استاندار مرکزی گفت: 70 درصد جمعیت شهرهای استان مرکزی زیرپوشش فاضلاب قرار دارند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۵    
از ابتدای سال یک میلیون و 200 هزار تماس با پلیس 110 برقرارشد که از این تعداد 53 درصد مربوط به امدادخواهان در حوزه فعالیت این پلیس بوده وعملیاتی شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت اجرای مدیریت موفق در شهرداری، 4 سال آینده، سکوی حرکتی جدیدی برای توسعه و پیشرفت تبریز خواهد بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نظارت مستمر و دقیق در راستای پیشگیری از جرایم مرتبط با فساد اداری گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: امروز به بهانه برندینگ، شرکت های واسطه کاغذی از شرکت نفت، سوخت را خریداری کرده و به جایگاه داران می فروشند و از هر لیتر 25 تومان عائدی دارند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۵    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدرآذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه امروز گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۵    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی کاهش جرایم را از اولویت های اصلی پلیس دانست و گفت: در هشت ماهه سال جاری 85 درصد سرقت های وقوع یافته در استان کشف شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۵    
شهردار تبریز اظهار داشت: با تمام وجود و با الهام از آموزه های دینی، به ویژه سرلوحه قراردادن مشی مولای متقیان(ع)، در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۲    
با برگزاری مراسم معارفه و تکریم مهندس ایرج شهین باهر به عنوان شهردار تبریز، معرفی و از خدمات دکتر صادق نجفی شهردار سابق تبریز، قدردانی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۲    
رکود خرید و فروش گوشت به حدی رسیده که حدود 30 درصد مردم توانایی خرید گوشت قرمز را دارند و اگر تا پیش از این توانایی خرید 2 کیلو گوشت در ماه را داشتند اکنون حدود پنیم کیلو گوشت قرمز خرید می کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۱    
رمپ و امکانات اولیه برای تردد معلولان در شهر نیز باید وجود داشته باشد که بهبود نیازهای این افراد مورد توجه شورای شهر اصفهان و کمیسیون های مربوط به آن بوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با اشاره به برنامه های این اداره کل به منظور احیای یک هزار و 700 هکتار از کانون های بحران فرسایش بادی استان ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: سطح نخلستان های استان 37 هزار هکتار با تولید سالیانه 150هزار تن خرما می باشد که از این سطح 22 هزار هکتار آن فرسوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از حفر شش حلقه چاه جدید جهت تامین آب 20 روستای استان خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه سرقت، ایراد صدمه عمدی و توهین سه جرم اصلی در استان البرز است، گفت: توهین شاهد افزایش رشد 43 درصدی و صدمه عمدی شاهد کاهش 4 درصدی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
شهردار کرج با بیان اینکه فرهنگ سازی و ارائه آموزش شهروندی از جمله راهکارهای مدیریت پسماند در شهرها است، گفت: شهرداری این کلانشهر به دنبال آن است تا با تغییر شیوه فعلی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
کمک های مردم اصفهان به مناطق زلزله زده با 287 تریلی و کامیون در کنار دو فروند هواپیمای C130 ارسال شدند واین کمک ها شامل 50 هزار تخته پتو، 144 هزار قوطی کنسرو، 67 تن برنج، 186 هزار سوق پوشاک گرم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از دست دادن آرامش ذهنی و روحی شهروندان به بهانه توسعه را امر ضد توسعه ای دانست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رویکرد فرهنگی و اجتماعی فعالیت های شهرداری تبریز، جهت پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی شهری تاکید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در برنامه یک نگاه گفت: سپرده گذاری از موسسه ثامن الحجج 89 درصد سود می گرفت!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۶    
مرحله دوم طرح رجیستری صرفاً برای تمامی مدل های گوشی تلفن همراه و تبلت اپل از روز سه شنبه 14 آذرماه اجرا می شود و سایر مدل های گوشی و تبلت نیز به تدریج در هفته های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با ابراز تاسف از درگیری های اخیر و دعوت همه نیروهای یمنی به آرامش و خویشتنداری ابراز امیدواری کرد که تمامی اختلافات داخلی در چارچوب گفت وگو حل و فصل و زمینه هرگونه سوءاستفاده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۲    
هیلاری کلینتون ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از طرح مالیاتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور که به تازگی به تصویب مجلس سنا رسیده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۰    
دیروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان با اشاره به...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۰    
از اصلی ترین مجاری تشکیل و گاهی اعلام هنجارهای نظام حقوقی بین الملل کنوانسیون های بین المللی است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۰    
مراسم اختتامیه کنگره 12هزار شهید آذربایجان غربی با انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران این کنگره که در تاریخ 30مهر برگزار شده بود، دیروز در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۷    
دو خواسته اساسی فرماندهی معظم کل قوا از تک تک فرماندهان نیروهای مسلح ارتقای توان رزمی و آمادگی های رزمی است. این مطلب را رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم هشتمین جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۷    
امسال بزرگداشت 16 آذر (روز دانشجو) با هفته وحدت جهان اسلام تقارنی مبارک یافته است و روز دانشجو نیز پیام آور وحدت علمی بین حوزه و دانشگاه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۱    
آسیب های رانندگی پروجکت یا پاتولوژی سلامت روان جامعه در خیابان است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۱    
با وجود دستگاه های متعدد در حوزه کنترل و ساماندهی آسیب های اجتماعی با ز هم شاهد گسترش دامنه آسیب زایی معضلات اجتماعی هستیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خواندن داستان زندگی و اسارت علی علیدوست برای علاقه مندان به ادبیات دفاع مقدس جذابیت های ویژه ای دارد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
پیشمرگه ها گروهی از رزمندگان بومی کرد بودند که به ابتکار بزرگمردی چون محمد بروجردی در معرکه کردستان ورود کردند و با آشنایی خوبی که به کوهستان های غرب کشور داشتند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
سارقان مسلح با درج آگهی فروش روی شیشه خودروی شان از شیوه ای تازه برای سرقت رونمایی کردند. آنها بعد از تماس مشتری وی را به محلی خلوت کشانده و با تهدید اسلحه حسابش را خالی کرده و فرار می کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
اعضای یک شبکه سرقت به بهانه پرداخت وام خودرو، خریداران را به مخفیگاه اجاره ای شان می کشاندند و با گروگان گرفتن آنها پول هایشان را سرقت می کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
دو متهم که در پرونده های جداگانه مرتکب قتل شده بودند، با جلب رضایت اولیای دم از مرگ نجات یافتند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
دو پسر نوجوان که به اتهام حمل هرویین بازداشت شده اند در جلسه محاکمه اتهامشان را رد کردند . از زمان اجرای قانون جدید مبارزه با مواد مخدر استفاده از کودکان برای حمل مواد به دلیل ساقط بودن مجازات اعدام ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در زمان بارش برف و باران، میزان تصادفات 50 درصد افزایش می یابد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
زن و مردی که به اتهام رابطه پنهانی در بازداشت به سر می برند، در جلسه محاکمه جرمشان را انکار کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
شریعتمداری: خبرگزاری فارس تکنیک های رسانه ای را حرفه ای رعایت می کند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
سخنان تازه فریدون جیرانی درباره اینکه مردم اساساً به سینما می روند تا سرگرم شوند و سرگرمی وجه اصلی سینماست و تعریض تلویحی او به وضعیت حال سینمای ایران را 30 سال پیش شهید آوینی مطرح کرده بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
در همایش طلوع حقیقت ضمن تأکید بر اهمیت نامه های مقام معظم رهبری به جوانان غربی و رونمایی از آثار برگزیده در این زمینه عنوان شد، نباید قصور تاریخی ای را که درباره نامه امام به گورباچف مرتکب شدیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
انجمن سینمای دفاع مقدس در سال های گذشته یکی از مهم ترین و تأثیرگذار ترین محافل سینمایی برای تولید آثار سینمایی حوزه دفاع مقدس بوده است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
وزیر رفاه تبدیل بحران صندوق های بازنشستگی به گفتمان را کارنامه 5ساله خود دانست...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
بیش از دو هفته از تحصن دانشجویان دانشگاه صنعت نفت می گذرد و مسئولان وزارت نفت پس از تماس تلفنی با اولیای دانشجویان و تهدید آنها و پس از ارسال پیامک و ایمیل های مختلف تصمیم گرفتند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
20 هزار نفر در دوره یکساله بهیاری شرکت کردند که برخی از آنها فارغ التحصیل و امروز با عنوان کمک پرستار (کمک بهیار) مشغول فعالیت هستند که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
با وجود اینکه عربستان وعده داده بود جنگ علیه یمن را به سرعت و حداکثر ظرف چند هفته تمام کند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
مایک پمپئو، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا)، تأیید کرده است که قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، نامه نگرانی او درباره حمله به منافع امریکا در عراق را رد کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس جمهور ترکیه دادگاهی را که امریکا درباره نقض تحریم های ایران ترتیب داده، نمایشی خوانده و گفته که ترکیه در مورد تحریم هایی که امریکا علیه ایران اعمال کرده بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
بعد از اقرار مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ به ارتباط با روسیه بنگاه های شرط بندی گزارش دادند که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
مراسم اهدای جایزه مصطفی (ص) با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، غلامعلی حداد عادل، محمد مهدی زاهدی، پروفسور سمیعی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
سرپرست اورژانس کشور گفت: شرایط امدادرسانی به زلزله در پایتخت بسیار سخت است. نقشه جامع خطرپذیری کشور تهیه شده و اپلیکیشن موبایل آن در حال تدوین است که در تهران نیز این نقشه با همکاری قرارگاه ثارالله ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
فرماندهان کل سپاه و بسیج برای بررسی روند امداد رسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر برای چندمین بار طی هفته های جاری روز گذشته وارد مناطق زلزله زده شدند و به بازدید از نحوه خدمت رسانی به مردم منطقه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
پس از مشخص شدن قرعه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام 2018 واکنش ها و اظهارنظرهای منفی زیادی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد، طنزها و تمسخرهایی که گلایه ملی پوشان کشورمان را به دنبال داشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
در حالی حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف آبونمان به شرکت ملی گاز ابلاغ شد که هنوز شرکت ملی گاز در قبوض گاز هزینه آبونمان را از مشترکان دریافت می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
قرار گرفتن نام یکی از عابربانک های فوتبال ایران در لیست ابربدهکاران بانکی هرچند با تکذیب وی روبه رو شد، اما...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
می شد انتظار داشت به سبب جوی که در خصوص باخت مصلحتی علیرضا کریمی، کشتی گیر آزادکار تیم امید ایران برابر حریف روس برای عدم رویارویی با کشتی گیر رژیم صهیونیستی به راه افتاد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
شور بی توجهی ها درآمده، گویی یک خانه تکانی لازم است برای کنار زدن مسئولان بی مسئولی که اشتباهاتشان حالا دیگر فاجعه را هم رد کرده، اما توجیهات بی پایه و اساسی که ارائه می دهند، تمامی ندارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
داستان مرد حجاب به سر تایلندی همچنان ادامه دارد. اتفاق نادری که شوکه کننده بود، اما واقعیت داشت...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به کاهش تعرفه واردات فولاد که از سوی هیئت دولت ابلاغ شده، گفت: میانگین تعرفه فولاد در سال گذشته 20درصد بوده و اشتغال صنعت فولاد را به خطر انداخته است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
حسام عقبایی تأکید کرده که با هیچ فردی در این اتحادیه مشکل ندارد، از هیچ فردی هم شکایت نکرده و در حال حاضر هم خود او رئیس این اتحادیه است، نه فرد دیگری!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
علی عبدالله صالح بعد از کنترل انصارالله بر صنعا از موضع خود عقب نشست...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
احسان محمدحسنی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، از احداث تخصصی ترین پردیس فرهنگی- هنری کشور در ماه های آتی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۶    
سیف: تاکنون با 20 کشور برای پیمان دوجانبه ارزی مذاکره کرده ایم، ولی با دو کشور ترکیه و پاکستان قرار داد بستیم...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۶    
شکاف میان اصلاح طلبان با حسن روحانی عمیق تر شده و حالا بیش از هر زمان دیگر قابل مشاهده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۶    
به رغم آنکه تصویب لایحه تبدیل باغات شهر تهران به برج باغ ماحصل شورای دوم شهر تهران بود که در شورای عالی شهرسازی و معماری شهر تهران در اوایل دهه 80 نیز به تصویب رسید...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
زلزله است دیگر، مرد و زن و نان آور و سرپرست خانوار برایش فرقی نمی کند. اصلاً حواسش نیست این خانه ای را که می لرزاند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
یادم می آید سال پنجم ابتدایی بودم و از طرف مدرسه به آزمون تیزهوشان معرفی شدم. عصر روزی که آزمون را دادم رفتم لای قرآن را باز کردم
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
اگر زندگی را یک راه بدانیم آیا برای عبور از این راه یک فرصت همیشگی به ما داده شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
درست آذر ماه سال گذشته بود که در همایش روز جهانی ایدز، پیام بان کی مون دبیر کل وقت سازمان ملل توسط گری لوئیس، هماهنگ کننده برنامه سازمان ملل در ایران به مناسبت این روز قرائت شد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
محمدمهدی نیک ضمیر با فروکش کردن انتقادات فعالان زن در خصوص چرایی عدم توجه دولت به انتخاب وزیر زن و بهره گیری از آنان در پست های عالی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
ماجرای روسری سر کردن مربی مرد تیم ملی کبدی تایلند برای حضور در مسابقات کبدی در گرگان چند درس عبرت مهم و بزرگ داشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز یک شنبه در حاشیه همایش طلوع حقیقت اظهار کرد: دشمنان جهان اسلام تلاش کردند با به وجود آوردن داعش تصویر وحشیانه ای از اسلام ارائه کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی عصائب اهل الحق عراق با تأکید بر ائتلاف گروه های مؤسس حشدالشعبی برای شرکت در انتخابات اظهار داشت که این ائتلاف نقش زیادی در انتخاب نخست وزیر آتی خواهد داشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۱    
بنیاد سوروس همراه با دیگر نهادهای غربی با حمایت برخی قدرت های سیاسی ارمنستان و قرقیزستان مباحث مربوط به خروج کشورهای مذکور از اتحادیه اقتصادی اوراسیا را کلید زدند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۱    
نشریه نشنال اینترست اقدامات اخیر ولیعهد سعودی را یک کودتا نامید و نوشت: همه این حرکت ها می تواند به عقب نشینی ملک سلمان و ولیعهدش منجر شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۵    
وزیر امور خارجه یک بار دیگر از شروع جهان پساغربی سخن گفت، جهانی که به گفته او هرچند به معنی از بین رفتن اهمیت غرب نیست ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۶    
تیم ملی ایران اکنون در آسیا بهترین تیم است. ما شرایط و امکانات سخت افزاری کره جنوبی و ژاپن را نداریم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۷    
حراج سکه در بانک کارگشایی قیمت سکه را در بازار تا یک میلیون و 350 هزار تومان کاهش داده بود، اما با افزایش نرخ دلار قیمت بار دیگر به بالای یک میلیون و 390 هزار تومان رسیده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۱    
بر اساس بخشنامه گمرک، هرگونه ترخیص خودرو که تاریخ ثبت سفارش آنها بعد از 28 تیر ماه باشد، ممنوع شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۷    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی عنوان کرد که توطئه های غرب و کشورهای عربی مرتجع علیه ایران نه تنها موجب قطع ید ایران از منطقه نشد، بلکه به نفوذ بیشتر ایران در منطقه انجامید. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۷    
مراسم ختم مرحوم حبیب الله چایچیان متخلص به حسان پیشکسوت شعر آیینی در مسجد ارک تهران با صدای گرم استاد کریمخانی حال و هوای امام رضایی به خود گرفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۷    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به تغییر جغرافیای تهدید تروریست ها عنوان کرد که قدرت بسیج برای ارتش های جهان قابل محاسبه نیست.
  • ۱