جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۰:۴۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جویباران 15 دی 1395 - jouybaran.ir

جویباران 31 اردیبهشت 1395 جویباران 31 خرداد 1395 جویباران 31 تیر 1395 جویباران 31 مرداد 1395 جویباران 31 شهریور 1395 جویباران 30 مهر 1395 جویباران 30 آبان 1395 جویباران 30 آذر 1395 جویباران 1 بهمن 1395 جویباران 30 اسفند 1395 جویباران 1 دی 1395 جویباران 2 دی 1395 جویباران 3 دی 1395 جویباران 4 دی 1395 جویباران 5 دی 1395 جویباران 6 دی 1395 جویباران 7 دی 1395 جویباران 8 دی 1395 جویباران 9 دی 1395 جویباران 10 دی 1395 جویباران 11 دی 1395 جویباران 12 دی 1395 جویباران 13 دی 1395 جویباران 14 دی 1395 جویباران 15 دی 1395 جویباران 16 دی 1395 جویباران 17 دی 1395 جویباران 18 دی 1395 جویباران 19 دی 1395 جویباران 20 دی 1395 جویباران 21 دی 1395 جویباران 22 دی 1395 جویباران 23 دی 1395 جویباران 24 دی 1395 جویباران 25 دی 1395 جویباران 26 دی 1395 جویباران 27 دی 1395 جویباران 28 دی 1395 جویباران 29 دی 1395 جویباران 30 دی 1395 
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۲    
مسابقات شترسواری امارات در حالی امسال نیز با حضور سریع ترین شترهای عرب برگزار شد که مانند سال های اخیر از ربات برای کنترل و هدایت شترها استفاده می شد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۲    
هر کسی در طول زندگی خود مورد ظلم و ستم قرار گرفته است. بسیاری از ما توسط نزدیک ترین افراد زندگی مان ضربه خورده ایم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۲    
جوان 25 ساله که با انگیزه ای نامعلوم 2 برادر 12 و 13 ساله را در پارک جنگلی گمبوعه در شهرستان حمیدیه به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر ش
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۵    
رسانه های جهان تصویری تکان دهنده از پیکر بی جان یک کودک پناه جوی 16 ماهۀ روهینگیایی منتشر کرده اند که با صورت بر روی گِل های کرانۀ یک رود افتاده است ...
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۵    
رئیس فدراسیون فوتبال از حضور دو بازیکن مبتلا به هپاتیت در لیگ برتر خبر داد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۵    
4 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای پیگیری مطالبات شان از باشگاه نفت راهی ساختمان این باشگاه شدند.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۵    
در ادامه جنجال پیوستن بازیگران مشهور و معروف ایرانی به کانال جم در ترکیه ، سارا باهنر بازیگر 32 ساله کشورمان نیز به شبکه جم پیوست.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۵    
به گزارش ، تصویر زیر یک روضه خوان را در دوره قاجار نشان می دهد که برای ترویج کسب حلال به انار فروشی می پردازد. منبع : زیرخاکی تگ ها :
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۵    
بازیکنان استقلال بعد از پشت سرگذاشتن روزهای سخت حالا با روحیه خوب تمریناتشان را پیگیری می کنند.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۵    
بازیگر فیلم های کمدی رمانتیک پس از 30 سال بازیگری برای نخستین بار به تلویزیون می رود و نقش اول یک فیلم کمدی تلویزیونی را بازی می کند.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۵    
محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: زائران اصلی و ذخیره تا پایان روز شنبه 18 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به لینک نهایی کردن ثبت نام در صفحه اصلی سایت لبیک به آدرس ...
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۵    
مربی تیم ملی دوومیدانی با کسب نتایج ضعیف و بدون اینکه بابت این موضوع بازخواست شود از ایران رفت.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۵    
پایگاه ویکی لیکس یک فایل صوتی از نشست وزیر خارجه آمریکا با معارضان سوری در سازمان ملل منتشر کرده که در آن جان کری اعتراف کرده است که وی مصرانه خواستار مداخله نظامی آمریکا در سوریه بوده است.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۴    
در حالیکه آمار طلاق هر سال در کشور ما افزایش می یابد، یک موسسه حقوقی نسبتاً معروف، 3 راه طلاق گرفتن سریع را بر روی پرتال اینترنتی خود آموزش داده است.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۴    
یک کارشناس با بیان اینکه افزایش سن ازدواج منجر به کاهش باروری سالم در جامعه می شود، گفت: ازدواج آسان راهکاری موثر جهت مقابله و مهار افزایش سن ازدواج است.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۳    
تسهیلات 40 میلیونی مسکن مهر به تمام واحدهایی که فروش اقساطی نشده و دفترچه قسط دریافت نکرده اند تعلق می گیرد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۸    
مسئول روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی توضیحاتی را پیرامون فیلمی که اخیرا در شبکه های اجتماعی در رابطه با آزار و اذیت یک روباه منتشر شده، ارائه داد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۸    
بدهکار بزرگ بانکی فعال در حوزه ورزش، صبح امروز (چهارشنبه) بازداشت شد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۸    
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه مشکل سوییچ پراید های سال 85 به بعد حل شده است و سرقتهای آن کاهش داشته است گفت: از نظر ما پراید زیر مدل 85 امنیت ندارد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۷    
عباسعلی کدخدایی گفت که شورای نگهبان در همه ادوار صلاحیت رؤسای جمهوری مستقر را هم دقیقاً بررسی کرده و هیچ تضمینی برای تأیید صلاحیت هر رئیس جمهور در دوره دوم وجود ندارد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۷    
ویدئویی در بیستم دسامبر در توییتر منتشر می شود. آنچه در این ویدئو به چشم می آید جوانانی هستند در حال رقص و خنده و البته نوشیدن الکل در طبقه بالای یک ساختمان.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۷    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار از دوگانه سوز شدن 40 درصد از نانوایی های این شهرستان خبر داد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
به گزارش ، اینجا روستای سیف کتی قائم شهر و این مرد روستایی در حال حمل ساقه های نیشکر است. نیشکر گیاهی قندی با ساقه های بلند و بندبند است و عمدتاً در مناطق معتدل گرم رشد می کند ...
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۶    
آیا ارواح می توانند مثل موجودات زنده شماره بگیرند و پای تلفن احوالپرسی کنند؟ پاسخ بسیاری از ما در این موارد لبخندی است که روی لب مان نقش می بندد اما در دنیا کسانی وجود دارند که ادعا کرده اند نزدیکان ...
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۶    
با نگاهی به تمام وقایع سال 2016 از جمله خودرو هایی که در این سال تولید و به بازار عرضه شدند، در می یابیم که جمعی از پر قدرت ترین خودرو های تولید شده شرکت های مختلف در این سال روانه بازار خودرو در سر ...
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۶    
پیدا کردن سوزن ته گرد و حتی خورده شیشه در نان را شاید چندین بار شنیده باشیم اما پیدا شدن مارمولک در نان و پخته شدن و تحویل آن به مشتری بیشتر از آنکه خبر عجیب باشد ...
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۶    
شهر روسی تومسک محل کوچکترین مونومان عمومی جهان است، یک قورباغه برنزی کوچک که روی یک سنگ صاف نشسته است. این مجسمه تنها 44 میلیمتر ارتفاع دارد و یادبودی برای قورباغه مسافر نام دارد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۶    
یک نیروی بسیارویژه نیاز است تا شما را وادار به مهاجرت به بخش دورافتاده قطب شمال کند اما این دقیقا همان کاریست که این خانواده نروژی شش نفره تصمیم گرفتند در دسامبر 2013 انجام دهند.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۶    
این پرتره از فردی به نام بابا ویجی ناند ( Baba Vijay Nund ) در کنار رود گَنگ در شهر باستانی واراناسی ( Varanasi ) در کشور هند ثبت کرده است.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۵    
شرکت فیات کرایسلر در طی نمایشگاه CES 2017 از اولین خودروی تمام الکتریکی خودش رونمایی کرده است. این خودرو برخلاف دیگر ماشین های برقی که به تازگی رونمایی شده اند ...
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۵    
در پی اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، موجودیت این جبهه طی نامه ای به وزارت کشور اعلام شد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۵    
فاطمه حمامی، دختری که با وجود معلولیت 85 درصدی تصویر علی دایی را ترسیم کرده بود، در تمرینات نفت تهران حضور پیدا کرد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۵    
این ابزار یک جعبه کوچک با نمایشگر لمسی ال سی دی 7 اینچی است که هم تماشای دوربین های امنیتی موجود در منزل را ممکن می کند و هم جمع آوری داده از حسگرهای مختلف موجود در منزل را تسهیل می کند.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۰    
نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس با اشاره به دیدار شب گذشته نمایندگان مازندران با وزیر نفت گفت که وزیر در این جلسه متعهد شده که مردم مازندران با قطعی گاز یا افت فشار گاز مواجه نشوند.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۵    
رئیس جمهور سوریه گفت: پیروزی سوریه را باید به ایران تبریک گفت، زیرا از ما حمایت کرد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۴۵    
فعال سیاسی گفت: مثال وضعیت کنونی دولت روحانی همچون حال و روز انسانی 60 ساله است که در دوران جوانی و میان سالی خوش گذرانی کرده و در یک ساعت باقیمانده از عمر خود قصد توبه کرده است.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۴۰    
سخنگوی وزارت کشور در واکنش به خبر برخی رسانه های خارجی در خصوص حمله به لوله های نفتی در خوزستان این خبر را از پایه تکذیب کرد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۱۵    
مشاجرات تلگرامی دو جوان عباس آبادی در فضای مجازی به قتل یکی از آنان در دنیای حقیقی شد.
جویباران   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۱    
کانال تلگرامی جویباران هک شد.