چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 6 بهمن 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۰    
سقوط خودرو به داخل رودخانه دروان 3 مصدوم برجا گذاشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۰    
تعداد کشته های آتش سوزی بیمارستان کره جنوبی به 41 تن رسید و اکثر قربانیان سالمند هستند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۵    
دور نیمه نهایی هزار صدای سنتی در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. عکس: صنم رحمانی
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۰    
دور نیمه نهایی هزار صدای سنتی به مناسبت سالروز درگذشت عارف قزوینی به هنرمند بزرگ تقدیم شد و آهنگ《بادخزانی》وی با صدای زیبای استاد صدیق تعریف و کمانچه استاد اردشیر کامکار زینت بخش تیتراژ برنامه بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۰    
وزیر خارجه قطر تأکید کرد، شیوه کنونی عربستان برای تسلیم کردن قطر بی فایده است و مردم این کشور آماده اند از حاکمیت کشور خود دفاع کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۰    
کلیه مسافران ورودی به کشور در صورت همراه داشتن گوشی های مشمول رجیستری و بهره گیری از خدمات شبکه سیم کارت های ایرانی، موظفند نسبت به ثبت IMEI تلفن همراه خود در سامانه مربوطه در گمرک اقدام کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۵    
دولت ترکیه به تهدیدات خود عمل کرد و حملات نظامی علیه مناطق کردنشین سوریه و عفرین را آغاز کرده است و آن چنان که رییس جمهور این کشور “اردوغان ” می گوید این حملات تا رسیدن به اهداف نهایی اش ادامه دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۰    
رهبر انقلاب اسلامی در بیست و ششم دی ماه 1396 در دیدار خانواده شهید ییلاقی بیاناتی داشتند که بخشی از آن برای اولین بار منتشر شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۰    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که به دلیل شیوع سه نوع آنفلوآنزای فصلی در کشور، گروه های پرخطر حتما از واکسن آنفلوآنزا استفاده کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۰    
قبرستان به خودی خود ترسناک و وهم انگیز هست و انسان از شنیدن نامش و آنچه در آن می گذرد و خاطرات عجیب و غریب راست و دروغ از آنهایی که در آن دفن هستند، به خود می لرزد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۵    
همه ما در امور عادی روزمره به مسائلی برمی خوریم که گاه برای حل و فصل آن به وکیل، حقوقدان، قاضی و محکمه نیاز داریم.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۰    
این روزها درگیر مسائلی هستیم که شاید پیش از این یک حرف غیرطبیعی بود. پیش از این ارتباطات در کسری از ثانیه برای افراد با فاصله زیاد از هم ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۰    
برخورد پژو 405 با 3 دستگاه خودروی وانت، دنا و پرشیا در #جاده_چالوس محدوده #درده / انتقال تنها مصدوم این حادثه توسط ناجیان هلال احمر شهرستانک به مراکز درمانی / منبع: حوادث جاده چالوس