چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 4 شهریور 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 2 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 3 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 4 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 5 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 6 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 7 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 8 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 9 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 10 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 11 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 12 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 13 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 14 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 15 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 16 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 17 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 18 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 19 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 20 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 21 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 22 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 23 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 24 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 25 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 26 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 27 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 28 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 30 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۴    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اولین مرحله سود تا پایان شهریورماه به حساب مشمولان واریز شود و افرادی که شماره شبای...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۰    
صبح دیروز، قطار اصفهان-مشهد یک کارگر راه آهن را زیر گرفت و این تصادف به مرگ کارگر منجر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۸    
با حضور معاون رئیس جمهور، استاندار گیلان و سایر مقامات استانی 20 پروژه راه و شهرسازی شهرستان رشت در اولین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۸    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سامان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ظرفیت و توان درآمدزایی صنعت گردشگری با صنعت نفت ایران قابل مقایسه است
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۱:۵۶    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مریوان از بهره برداری از پروژه آسفالت راه روستایی میرآباد خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۱:۵۶    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، اثر کشاورزی بر مورفولوژی جمجمه در جمعیت های که نرم ترین غذا یعنی پنیر مصرف می کردند، بیشترین بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۱:۵۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح 998 واحد مسکن مهر به طور همزمان در استان و همچنین بهره برداری از 20 کیلومتر راه روستایی...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۱:۵۶    
به گفته محققان، افراد مبتلا به کلسترول بالا بهتر است برای کاهش میزان کلسترول شان شروع به مصرف رژیم غذایی گیاهی نمایند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۱:۵۶    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان شمالی، امام جمعه، فرماندار راز و جرگلان...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۱:۵۶    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از افتتاح و بهره برداری یک هزار واحد مسکن مهر در شهرستان های استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۳    
مطالبات بخش خصوصی از دولت یعنی آن بخش از طلب های شرکت ها و موسسات و سازمان های غیردولتی از وزارتخانه ها یا شرکت ها و سازمان های دولتی که دولت از پرداخت آنها به دلیل محدودیت منابع یا محدودیت سرفصل های ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۱    
خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز، ابتدای خیابان امام خمینی (ره) و خیابان بنی هاشم بورس فروشگاه های چینی آلات و شیرآلات بهداشتی، کاشی و سرامیک هستند...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۲    
توفیقی حاصل شد که ضمن پابوسی حرم حضرت زینب و رقیه (س) در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی سوریه که از 17 تا 26 اوت در شهر دمشق تشکیل شد، شرکت داشته باشم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۲    
دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نام گذاری شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان تهران از آغاز طرح سرشماری اتباع غیر مجاز از 17 مرداد خبرداد و گفت: این طرح تا 6 شهریور ماه ادامه دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۲    
رئیس جمعیت هلال احمربا اشاره به اینکه شیوع بلایا وحوادث طبیعی به دلیل تغییرات اقلیمی، حاشیه نشینی وحوادث تروریستی افزایش...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۶    
یک عضو اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در حالی ارزش بازار پوشاک مصرفی کشور را به نقل از بانک مرکزی 12میلیارد دلار اعلام می کند که عضو دیگر این اتحادیه از فشار متقلبان و قاچاقچیان بر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۳    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: 2 سال پیش بیش از 68 درصد محصول عرضه شده، پراید بود اما امروز در شرایطی هستیم که آمادگی استقبال از خروج پراید را داریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۰    
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بازار فرش دستباف دنیا در دست ایران است، اما باید موانع را تا حدودی کاهش داد و با برند سازی و ارزش گذاری بازار را حفظ کرد و توسعه داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۷    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی آمار و پژوهش های تجاری گفت: یکی از ادوار تاریخی تحول صادرات غیر نفتی ایران در زمان وزارت شریعتمداری روی داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۷    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: 10 طرح از 14 طرح نیمه تمام این سازمان که بیشتر آنها ساختمان های ادارات کل استان ها بود، در دولت یازدهم تکمیل و بهره برداری شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۱    
بحث دانش بنیان ضمن حل بسیاری از چالش های موجود همچون اشتغال، مسائل گریبان گیر روزمره ما همچون مشکلات زیست محیطی را نیز حل می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۸    
4 نماینده ایران در روز دوم و پایانی رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جهان حذف شدند تا تیم ملی کشتی آزاد ایران با تک مدال طلای حسن یزدانی به کار خود در این رقابت ها پایان دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد، رکورد شکست ناپذیری اش برابر کره حفظ شود و ایران برنده مسابقه با این تیم آسیایی شود. او هم چنین گفت که درباره شجاعی و حاج صفی صحبت نخواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۲    
حاشیه های تشکیل اتحادیه جدید کسب وکارهای مجازی همچنان ادامه دارد. با وجود این، یکی از اعضای منتخب هیات مدیره این اتحادیه با بیان اینکه اتحادیه حداکثر تا دو هفته آینده فعالیت خود را آغاز می کند، گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۲    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: 3 مامور آتش نشان در جریان مهار آتش سوزی 2 انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام دچار مصدومیت شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۹    
رجیستری یا شناسنامه دار کردن گوشی ها و وسایل الکترونیکی یکی از راه های مبارزه با قاچاق است که هرچند طرح مربوطه در دولت های قبلی اجرای ناموفقی داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۹    
سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نظارت جدی بر کم فروشی خدمات اینترنت در تمامی اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۳    
مهاجم ایرانی هیرنفین از انگیزه بالای خود برای حضور در جام جهانی روسیه و درخشش دوباره با تیمش سخن گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۰    
مهاجم سرشناس و زهردار الاهلی عربستان در دیدار تیم ملی فوتبال سوریه برابر ایران به میدان خواهد رفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی بازی های هفته نخست یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دریچه آمار مورد بررسی قرار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۷    
یک اقتصاددان با تاکید بر ضرورت اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور گفت:امروزه دیگر برای اجرای یک برنامه بزرگ، به یک سازمان بزرگ نیاز نیست، بلکه یک سازمان کوچک اما توانمند به راحتی از عهده کار بر می آید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۵    
کریم انصاری فرد می گوید تیمش در گروه سختی در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است و باید تلاش شان را برای صعود چند برابر کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۴    
مدیرکل دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت از انجام مذاکرات برای ثبت نشان جغرافیایی پسته دامغان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان انقلاب اسلامی و تبریک ایام هفته دولت، اعلام کرد: در این....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت، هفت پروژه در این اداره کل آماده بهره برداری شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۵    
در سومین روز از هفته دولت 5 پروژه راهسازی در شهرستان رودبار و 2 پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان تالش استان گیلان بهره برداری شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۵    
توفیقی حاصل شد که ضمن پابوسی حرم حضرت زینب و رقیه (س) در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی سوریه که از 17 تا 26 اوت در شهر دمشق تشکیل شد، شرکت داشته باشم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۰    
کمیته زنان کانون عالی انجمن های صنفی کارگران به منظور پیگیری مطالبات و صیانت از حقوق زنان کارگر فعالیت خود را آغاز کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۱    
خط اعتباری صندوق توسعه ملی برای سه طرح پتروشیمی دهدشت، فیروزآباد و زنجان گشوده شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۸    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل 709 حلقه چاه نفت و گاز به دست کارکنان این شرکت طی چهار سال فعالیت دولت یازدهم خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۶    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: امکان خرید و فروش ارز واردکنندگان و صادرکنندگان به نرخ بازار (آزاد) توسط بانک های کشور ایجاد شده است که ریسک به مراتب کمتری برای آنها دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۷    
شهردار منطقه 11 تهران از نصب مجسمه حکیم عمر خیام در مقابل بنای تاریخی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران (خانه امیر بهادر) از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۵    
نخستین کنفرانس حرفه ای تحول دیجیتالی با حمایت بانک انصار و با حضور صاحب نظران ، اساتید فناوری اطلاعات و ارتباطات ، مدیران و کارشناسان تخصصی از تاریخ یکم تا دوم شهریورماه جاری در هتل المپیک برگزار شد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۹    
ربیس جمهور، مهمترین معضل پیش روی دولت را مسئله بیکاری و مشکلات اقتصادی خواند و اظهارداشت: نظام بانکی، صندوق های بازنشستگی،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۰    
معاون اقتصادی مرکز آمار ایران، نرخ تورم کشور در مرداد ماه را 7.9 درصد اعلام کرد و گفت : نرخ تورم شهری در این مدت 7.7 درصد و روستایی 8.8 درصد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۷    
معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایران با برداشت سالانه سه میلیون و 167 هزار تن انگور جایگاه هشتم را در میزان تولید این محصول در جهان دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۴    
رئیس اتحادیه باغداران استان مازندران می گوید: برخی صادرکنندگان با صادرات کیوی زودرس بی کیفیت بازارهای صادراتی کشور را از دست می دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۴    
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با مراسم ورود به بازار ساینا اتومات در جمع نمایندگی های منتخب گروه خودروسازی سایپا گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۸    
معاون سازمان آموزش فنی وحرفه ای گفت: رشته های فنی وحرفه ای موجود در آموزش وپرورش توان ایجاد 100 هزار شغل را دارند که به علت مشکلات...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۲    
کمیته بانوان کانون عالی انجمن های صنفی با هدف صیانت از حقوق زنان کارگر فعالیت خود را آغاز کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۹    
علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در بازدید از نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری خراسان رضوی از عملکرد بانک کشاورزی قدردانی و تشکر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۱    
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، متن این پیام به شرح زیر است:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل بانک دی اظهار کرد: بخش خصوصی و به ویژه بانک های خصوصی همواره تلاش کرده اند که در کنار دولت و سیاست ها و برنامه های دولتمردان بهترین و مناسبت ترین خدمات را به مردم و مشتریان ارائه کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۸    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با نزدیک شدن به عید قربان نگران تشنج مجدد قیمت ها در بازار بودیم اما با تدابیر اندیشیده شده، جلوی این بحران گرفته شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۲    
یک کارشناس حوزه تجارت الکترونیکی موضوع امضای الکترونیکی را حاوی مباحث هویتی و حقوقی دانست و گفت که کسی که در فضای مجازی از طریق امضای الکترونیکی تعهدنامه ای را قبول می کند به لحاظ قانونی به انجام آن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۲    
رییس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان آهن و فولاد براین عقیده است که عمده افزایش نرخ ها در این بخش تاکنون صورت گرفته و تا پایان امسال قیمت ها در بازار آهن وفولاد کشور روند تثبیتی خواهد داشت...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۰    
بر اساس گزارش های منتشر شده، شرکت اپل در کنار معرفی نسل جدید گوشی های آیفون و ساعت هوشمند، از تلویزیون اپل 4K در ماه سپتامبر سال جاری رونمایی خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۷    
شرکت اپل اخیرا و بدنبال تحریم های سیاسی و اقتصادی ایالات متحده آمریکا علیه ایران، برنامه ها و اپلیکیشن های ایرانی را از فروشگاه اینترنتی اپ استور خود حذف کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۷    
چند روز پیش بود که گوگل از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید خود به نام اندروید اوریو یا اندروید 8 رونمایی کرد که قابلیتهای جدیدی را برای استفاده کاربران به همراه دارد که نسخه های قبلی از آن بی نصیب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۴    
در اولین روز از هفته دولت مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش با حضور در برنامه زنده رادیویی امروز کیش ، اقدامات انجام شده در این شرکت هواپیمایی را به مخاطبان اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۱    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی روز شنبه چهارم شهریور با حضور در جلسه ستاد عالی پسته استان کرمان،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۱    
در آستانه مصاف سنتی فوتبال قاره کهن یکی از رسانه های معتبر کره به تجدید خاطرات تلخ سال های گذشته برابر ایران پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: آخرین گروه از زائران ایرانی حج امسال، عصر امروز وارد فرودگاه جده خواهند شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۶    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری در نامه ای به استانداری خراسان رضوی مصوبه سال 1387 این شورا درباره نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی را لغو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۰    
دستیار سابق رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با تکذیب اخباری مبنی بر حضورش در معاونت وزارت دادگستری گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه بنا بر دستور وزیر جهاد خرید توافقی شیرخام تا پایان سال 96 ادامه دارد، گفت: قیمت هرکیلوگرم جو....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۱    
فروش واحدهای آپارتمانی در ترکیه طی ماه جولای امسال نسبت به ماه گذشته 18.7 درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته 42.4 درصد افزایش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۸    
سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۶    
با روی کار آمدن دولت دوازدهم و معرفی کابینه کماکان در ارتباط با سرنوشت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صحبتی به میان نیامده
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۳    
در حالی فرآیند رسیدگی به حساب ها و تعیین تکلیف سپرده گذاران هشت تعاونی منحله موسسه کاسپین به تدریج در دستور کار قرار می گیرد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۰    
پنج هزار و 666 روستای بدون شبکه آبرسانی، از سال 1392 تا 15 مردادماه امسال به جمع روستاهای دارای آب آشامیدنی سالم و پایدار پیوستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۰    
سلاح ورزی نایب رئیس اتاق ایران معتقد است: در دنیای امروز، فقدان دیپلماسی اقتصادی برای کشورها یک نقص بزرگ محسوب می شود و زیان هایی را در پی دارد. در کشورهای در حال توسعه،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۴    
در طرح پایش فضای کسب و کار، اطلاعات گسترده ای در زمینه 28 مانع اصلی در محیط کسب وکار کشور جمع آوری و از سوی مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی اتاق ایران مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۸    
معاون وزیر نفت در مورد مذاکره با شرکت های خارجی برای توسعه میدان گازی فرزاد B اظهار کرد: مذاکره با هند و گاز پروم نفت ادامه دارد....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۵    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نامه ای خطاب به معاون اول رییس جمهوری، از عملکرد بانک ملت قدردانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در فرمانی، معاملات اعتباری با دولت ونزوئلا و شرکت ملی نفت این کشور را ممنوع اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۹    
یخچال فندکی خودرو از فروشگاه شایلی با 30درصد تخفیف و پرداخت تنها 84000 تومان به جای 120,000 تومان - یخچال فندکی خودرو از فروشگاه شایلی - طراحی نوین و بسیار کارآمد - ظاهری زیبا و مدرن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۹    
خشکشویی اینترنتی اوطوش دارای حمل و نقل رایگان با 50درصد تخفیف و پرداخت تنها 10,000 تومان به جای 20,000 تومان - خشکشویی اینترنتی اوطوش دارای حمل و نقل رایگان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۹    
واردات نفت شرکت پالایشگر اسار اویل هند از ایران در ماه ژوئیه نسبت به ماه پیش از آن 24 درصد افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۳    
ساعت هوشمند کینگ ور kw88 از فروشگاه بلک اسمارت با 34درصد تخفیف و پرداخت تنها 495,000 تومان به جای 750,000 تومان - ساعت هوشمند کینگ ور kw88 از فروشگاه بلک اسمارت - پردازنده 4 هسته ای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۳    
کوله کت (CAT) سایز بزرگ از فروشگاه کیف کلاسیک با 41درصد تخفیف و پرداخت تنها 147،500 تومان به جای 250,000 تومان کوله کت (CAT) سایز بزرگ از فروشگاه کیف کلاسیک - جنس و کیفیت عالی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۳    
روزهای رویایی در هتل آپارتمان ساحلی سمنگان در شهر زیبای چالوس تا 50درصد تخفیف و پرداخت از 90,000 تومان - امکان انتخاب از بین خدمات هتل آپارتمان سمنگان با خرید نت برگ هر پکیج ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۳    
شرکت ابزار اندیشه با تسهیلات 900 میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۱    
مراسم معارفه قائم مقام ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۵    
امروز آخرین روز از حیات خانه تاریخی بچاری در آبادان بود که با تصمیم مالک، همت بولدوزرها، کامیونها و تلاشهای بی حاصل و انفعال مسئولان میراث فرهنگی محقق شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۶    
عضو هیات مدیره انجمن عکاسان ایران گفت: این که مشخص کنیم، دوسالانه ها در سال های زوج یا فرد برگزار شوند، خوب است؛ اما کار از نامه نگاری گذشته است و موضوع جدی تر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۷    
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی قطار مسافری زاهدان- اصفهان همزمان با هفته دولت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۴    
بانک مرکزی اعلام کرد از تاریخ اجرای برجام (دی ماه 94) تا پایان سال 95 در مجموع شبکه بانکی کشور 704 رابطه کارگزاری با 249 بانک دنیا ایجاد کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۸    
استان خوزستان به دلیل جذابیت های عمومی و منطقه ای-مرزی اهمیت بالایی دارد؛ اما باوجود این جذابیت ها، جذب گردشگر در این استان خیلی ضعیف است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران می گوید تاکنون بیش از 50 هزار نفر در استان تهران در سامانه کارورزی ثبت نام کرده و 10 نفر طی هفته گذشته مشغول به کار شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۵۷    
بازاریابی عصبی یکی از حوزه های جدید در بازاریابی است که از تکنولوژی های پزشکی مانند عکسبرداری مغزی(FMRI) برای مطالعه....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۵۷    
بازاریابی درونگرا (inbound marketing) نوعی از بازاریابی است که با ایجاد محتوای مناسب سعی در جذب مشتری قبل از تصمیم به خرید آن نموده است....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۵۷    
توی شهر تابلوهای تبلیغاتی زیادی رو می بینید که محتوای تبلیغشون اصلا مناسب یک بیلبورد نیست.