جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 7 شهریور 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 2 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 3 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 4 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 5 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 6 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 7 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 8 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 9 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 10 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 11 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 12 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 13 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 14 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 15 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 16 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 17 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 18 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 19 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 20 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 21 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 22 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 23 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 24 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 25 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 26 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 27 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 28 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 30 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۷    
بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی با حضور مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد ، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۶:۵۶    
در آستانه روز جهانی بیماری فیبریلاسون دهلیزی(A.F) عنوان شد که 8 تا 10 درصد افراد بالای 65 سال جوامع مختلف به درجاتی از این بیماری مهم و مرگبار قلبی مبتلا هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۳    
دستاوردهای فناورانه واحدهای فناوری مستقر در پارک فناوری پردیس، رونمایی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۲    
محققان عنوان می کنند ورزش دقیقا بعد از یادگیری مطلبی جدید می تواند به دختران کمک کند اطلاعاتی را که در مدرسه یاد می گیرند به خوبی به خاطر بسپارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۵    
نخستین خوابگاه ویژه بانوان راننده اتوبوس در پایانه جنوب تهران راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۷    
معاون صنایع دستی در حاشیه نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: فضا یعنی هویت؛ ما محصول فضاهای پیرامونی خودمان هستیم. اگر فضا متشتت باشد، شخصیت هم همان طور خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۸    
رئیس اتحادیه آبمیوه و بستنی در رابطه با نظارت این اتحادیه بر مراکز تهیه و توزیع ابمیوه و بستنی اظهار داشت : طبق قانون صنفی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۱    
بر اساس تفاهم نامه اتاق مشترک با اتاق ایران و ایتالیا، شعبه ای از این اتاق مشترک در اتاق شیراز به زودی آغاز به کار می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه در آغاز دولت دوازدهم نگرانی ها به نسبت دولت یازدهم کمتر شده است، تصریح کرد که هنوز در راه سنگلاخ وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۷:۲۷    
بعد از اپل و سامسونگ، فیت بیت هم وارد رقابت برای تولید ساعت های هوشمند شد و Fitbit Ionic را عرضه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۳    
حساس شدن افکار عمومی به مساله مهم و حیاتی آب و خاک در ایران اتفاق مثبتی است که طی سال های اخیر روند رو به رشدی دارد و باید تلاش رسانه ها در این زمینه را قدر نهاد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۱    
عید قربان بره کشان بازار چوب داران و پرواربندان و رمه داران است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۵    
یکی از مسائلی که اقتصاد ما را همواره درگیر کرده، بحث نرخ ارز بوده که از سال های دور، داشتن ارز چند نرخی آسیب های مختلفی را وارد کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۳    
با روی کار آمدن دولت دوازدهم و تغییر وزیران و روسای سازمان ها و ادارات و با شروع به کار شوراهای شهر و روستای سراسر کشور بازار انتصابات داغ است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۰۶    
قاچاق در بازار تلفن همراه سالیان سال است که ادامه دارد و تنها راه حل آن که اجرای طرح رجیستری است، هربار به تعویق می افتد و تداوم این روند سود سرشاری را روانه جیب قاچاقچیان کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۹:۵۷    
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص عدم همراهی مربی دروازه بانان تیم ملی به کره جنوبی صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۴۵    
برای نخستین بار نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی با مشارکت برگزارکننده نمایشگاه های interpack و drupa آلمان در شهر آفتاب برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۴۲    
رئیس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودرو تهران توقف ثبت سفارش خودرو را از جمله دلایل افزایش قیمت خودروهای خارجی و غیر واقعی شدن قیمت خودرو در بازار دانست و به مردم توصیه کرد برای خرید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۹    
چهارمین همایش صنعت پخش ایران با انتشار بیانیه ای با محوریت آینده پژوهی و کسب وکارهای نوین صنعت پخش امروز (سه شنبه) به کار خود پایان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۶    
بانک مرکزی اعلام کرد: شاخص بهای تولیدکننده در ایران (تورم تولید) در دوازده ماه منتهی به مرداد ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به مرداد ماه 1395 به میزان 7.6 درصد افزایش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دعوت نکردن مسعود شجاعی به تیم ملی ایران به صحبت پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۱    
در پایان تمرین امروز (سه شنبه) بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی برای حمایت از پژمان منتظری با پیراهن شماره 15 تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۱۸    
لژیونر تیم ملی کره جنوبی می گوید این بار از بازی با ایران سربلند بیرون خواهند آمد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۹    
سامسونگ هفته آینده با آغاز به کار نمایشگاه ایفا 2017، از ساعت جدید هوشمند خود رونمایی خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۶    
شرکت ملی پست چند ماهی است که به نمایندگی از یک شرکت داخلی به ثبت نام و ارائه کارت های بین المللی اقدام کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۰    
ساکرنت در گزارشی تمجیدی به بررسی حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران و تاثیر او در موفقیت های اخیر ملی پوشان ایرانی پرداخته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۵۷    
بر اساس اعلام یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس، بیش از 60 درصد مطالبات مانوئل ژوزه آماده شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۵۷    
نایب رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه کل بودجه وزارت ورزش به فدراسیون کشتی معادل 7 درصد بودجه ورزش کشور است گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۵۴    
کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل که به تازگی از بارسلونا جدا شد از هم تیمی خود خواسته که فریب پیشنهاد وسوسه انگیز بارسلونا را نخورد و در لیورپول باقی بماند. این ادعای روزنامه استادو برزیل است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۴    
به موازات رشد چشم گیر حجم و ارزش مبادلات فرابورس در روز سه شنبه 7 شهریورماه، در هفتمین روز از ماه پایانی نیمه نخست امسال، شاخص کل فرابورس سقف شکنی جدیدی را ثبت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۳    
شرکت سهامی بیمه آرمان به زیاندیدگان زلزلۀ خراسان شمالی تاکنون بالغ بر 20 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۵    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیر شعب بانک سپه چهارمحال و بختیاری از ایجاد و پایداری 5 هزار و 215 شغل با پرداخت تسهیلات از سوی این بانک از سال گذشته تاکنون خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۲    
تیم ملی ایران در شرایطی به مصاف کره جنوبی می رود که از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار بهتری است و تاکنون موفق به ثبت چندین رکورد مقابل این تیم شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۳    
بازیکن دو تابعیتی جدید تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه ای درباره حضور در اردوی تیم ملی و صمیمیت در آن به صحبت پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۴    
شهردار تهران در ساعات بامدادی روز سه شنبه به صورت سرزده در تعدادی از محلات محروم منطقه 12 حضور یافت
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۷    
مدیرعامل بانک گردشگری در پیامی، قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت های جهانی را تبریک گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۴    
یک متخصص عفونی با انتقاد از اجباری نبودن آزمایش ایدز در مراحل قبل از ازدواج گفت: در انجام آزمایش های پیش از ازدواج تنها آزمایش سیفیلیس به شکل اجباری پیش بینی شده و آزمایش ایدز در این فرآیند ضروری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۴:۰۲    
وزیر نفت گفت: اکنون روزانه بیش از سه میلیون و 800 هزار بشکه نفت تولید می شود و در مردادماه امسال، روزانه به طور میانگین بیش از 2.6 میلیون بشکه نفت و میعانات گازی صادر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۶    
در جلسه کارگروه تخصصی استان خراسان جنوبی که در تاریخ 30 مرداد ماه برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۳    
با حضور دکتر سید مظفر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر ضیاء عضو هیات علمی دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران، مدیران وکارکنان دانشگاه مورخ 7 شهریور 96 در سالن امام علی (ع) دانشگاه برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۷    
معاون تولید شرکت زامیاد گفت: تامین مناسب، فعال سازی ظرفیت های موجود تولیدی و نیز استفاده بهینه از نیروی انسانی در روزهای اخیر باعث افزایش کم سابقه تولید در شرکت زامیاد شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۴    
شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا به مناسب فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر پیش فروش خانواده برلیانس را آغاز خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۱    
مراسم تودیع محمدرضا نعمت زاده و معارفه محمد شریعتمداری با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس پارلمان بخش خصوصی، رئیس اتاق اصناف و جمعی از معاونان، مدیران و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۱    
رئیس سرپرستی منطقه 3 بانک شهر از استقبال گسترده مسافران تابستانی از پیشخوان های شهرنت مستقر در این منطقه خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۶    
یک عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: محور اقتصادی اصفهان باید به جای صنعت بخش خدمات کشاورزی باشد چراکه کشاورزی در اصفهان عامل پوشش گیاهی، امنیت غذایی و جلوگیری از فرسایش خاک است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۷    
اشرف بروجری گفت: به عنوان رییس کمیته حافظه جهانی ایران، آمادگی کشورم را برای همکاری های بیشتر و انجام طرح های مشترک با کشورهای منطقه در زمینه حفاظت و معرفی میراث مستند اعلام می کنم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: دولت باید بخش خصوصی را در سیاستگذاری هایی که در امور اقتصادی کشور انجام می شود، مشارکت دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۶    
گمرک ایران فهرست برخی کالاهایی که برای واردات نیاز به دریافت مجوز سازمان حفاظت محیط زیست دارند را ابلاغ کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۵    
وزیر کار می گوید وزارت کار مسئول ایجاد شغل نیست، اما سیاستهای بازار کار به این وزارتخانه مربوط است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۳    
سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق ایران می گوید: باید از تعامل خوب سیاسی بین دو کشور ایران و سوریه، به نفع اقتصاد هم بهره گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۸    
در حالی که به گفته مسئولان وزارت جهاد کشاورزی تولید گوشت مرغ مشکلی ندارد و از سوی دیگر قیمت جوجه یکروزه نیز با کاهش نسبی مواجه شده است،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه حمایت از بنگاه های تولیدی و اشتغال زا در اولویت برنامه های بانک قرار دارد از ارائه بسته های متنوع خدمات اعتباری در چارچوب ضوابط و قوانین بانک مرکزی به این دسته شرکت ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۲    
وزیر دادگستری تاکید کرد که مهمترین دغدغه اش سازمان تعزیرات حکومتی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۲    
شرکت میلا دانه خزر با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در مازندران به بهره برداری می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی وضعیت بازار ارز را با ثبات ارزیابی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۰    
متن حاضر صاف و سرراست به اصل موضوع پرداخته و دستورالعمل های کاربردی خوبی دارد که می تواند کارگزاران تبلیغاتی را به خوبی راهنمایی کند از آن رو که هزینه های مطلوبی را به کار اندازند و پاسخ مطلوبی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۰    
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک از دوشنبه 6 شهریور آغاز شده و تمامی ظرفیت ثبت نامی آن با موعد تحویل آبان و آذر 96 تکمیل شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۵۶    
کمپین تبلیغاتی یا Advertising Campaign ؛ در فارسی به برنامه جامع تبلیغات ترجمه شده است.