پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 13 شهریور 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 2 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 3 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 4 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 5 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 6 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 7 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 8 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 9 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 10 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 11 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 12 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 13 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 14 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 15 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 16 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 17 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 18 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 19 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 20 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 21 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 22 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 23 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 24 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 25 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 26 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 27 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 28 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 30 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۰    
مجموعه داستان ننه کاراته اثر سیروس همتی منتشر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۵    
حجم بارش های سال جاری در حوضه آبریز دریاچه ارومیه 208 میلی متر تخمین زده شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد و نسبت به دوره متوسط بلندمدت 24 درصد کاهش پیدا کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از پروژه های عمرانی مهرآباد شامل تونل مترو به داخل ترمینال 2 و ساماندهی غرف داخل فرودگاه بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۷    
یکی از بااهمیت ترین بخش های بازار پوشاک کشور بخش تولید و دوخت کت و شلوار است که به دلیل رکود حاکم بر بازار روزهای خوبی را نمی گذراند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۹    
درودیان گفت: در سایر کشورها برای افراد دستفروش که توانایی اجاره مغازه یا تهیه سرمایه ندارند مکان هایی در نظر گرفته شده که با پرداخت اجاره به شهرداری از امکاناتی مانند میز و برق بهره مند می شوند و به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۸    
کلسیم از مواد اولیه ساخت استخوانی سالم است و در واقع 99 درصد کلسیم بدن در استخوان ها ذخیره می شود. در کنار ساخت استخوان هایی قوی کلسیم عملکرد های حیاتی دیگری نیز در بدن دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۸    
مطالعات قطعی در سراسر جهان، از رابطه بین شادی و مصرف مواد غذایی سالم از جمله میوه ها و سبزیجات حمایت می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۸    
رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) گفت: جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) تنها جایزه ملی است که کاربست پذیری محصولات حوزه فناوری اطلاعات را ارزیابی می کند و چشم انداز اقتصاد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۸    
جواد افشار کارگردان سریال آنام از ادامه تصویربرداری این مجموعه در لوکیشن های تهران و افزایش تعداد قسمت های فیلمنامه خبر داد. او همچنین درباره علت افت کیفی سریال های تلویزیونی اظهار نظر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۸    
اقداماتی در حال انجام است تا بتوان از محل ورود گردشگر خارجی، شاهد ارایه یارانه و معافیت مالیاتی در حوزه جذب گردشگر باشیم و این خدمات را به تمام حوزه های فعال در گردشگری تعمیم دهیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۲    
بخش خصوصی ایران تقریبا هیچ نقشی در تعیین قیمت ارز، نرخ تورم، نرخ تسهیلات بانکی، نرخ تعرفه واردات کالاها و سایر عناصر تعیین کننده مالی و پولی اقتصاد کلان ندارد و حتی کمتر هم طرف مشورت دولت قرار می ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۹    
براساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار سال 95 که توسط مرکز آمار ایران منتشر شد، نرخ بیکاری در سال گذشته با افزایش 1.4 درصدی، 12.4 درصد اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۳    
طی چند سال اخیر بازارهای غیر رسمی خرید و فروش خودرو در شهرهای مختلف و به ویژه تهران راه اندازی شده است که مردم به طور مستقل برای خرید یا فروش خودروی خود به این اماکن مراجعه می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۳    
وضعیت صنعت موتورسیکلت سازی کشور ما به حال و روز اقشار کم درآمدی که این وسیله نقلیه در سطح قدرت خریدشان است، شباهت پیدا کرده و افقی که مسئولان این صنعت ترسیم می کنند، وصفی جز تیرگی ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۷    
کاهش نرخ سود بانکی که امسال دومین سالی است که به صورت مصوبه به بانک ها ابلاغ می شود، با عزم جدی بانک مرکزی برای اجرا همراه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۸    
خالد حسینی نویسنده سرشناس افغانستانی تبار درباره داستان دعای دریا که آن را با الهام از ماجرای آیلان کردی نوشته و ارتباطش با بحران مهاجرت حرف زده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۵    
پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی دوره های تخصصی و مهارتی ارزیابی پوشش شبکه تلفن همراه یا Drive Test را برگزار می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:براساس گزارش رسمی وزارت بهداشت، برنج تراریخته از نظر سلامت مشکلی ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آفریقای جنوبی گفت: قرار است مذاکراتی بین مسئولین بانک های مرکزی دو کشور برای گسترش مبادلات بانکی انجام شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۸    
بانک آینده بر آن است تا بر اساس برنامه زمان بندی شده در فاصله زمانی اعیاد سعید قربان و غدیر، تعداد 8 باب مدرسه را در مناطق کم برخوردار کشور افتتاح نماید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ابتدای بازی ها کسی فکر نمی کرد سوریه شانسی برای صعود داشته باشد اما با توانایی های این تیم آشنا هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۶    
رئیس کل بازرسی گیلان با بیان اینکه اعتبارات لازم در بخش محیط زیست به گیلان تخصیص داده نشده است، تصریح کرد: کسانی که صاحب اختیارات هستند یک تصمیم انقلابی برای پسماند گیلان بگیرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:اشتغال و تولید دو هدف راهبردی برای تحقق رشد 8درصدی و اشتغال 955هزارنفری در سال است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۸    
مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران تاکید کرد: مجموعه فرهنگی - تاریخی دزاشیب (باغ علاء) که در اختیار این انجمن قرار دارد، پلمب نشده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۹    
موزه علی اکبر صنعتی که از بهترین گنجینه های فرهنگی و هنری کشور محسوب می شود، پس از 3 سال مرمت و بازسازی درهای خود را خواهد گشود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۶    
رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه با اشاره به مراحل پایانی اجرای طرح تولید هگزان پلیمری گفت: با اجرای این طرح که در واقع بنزن زدایی از هگزان است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۷    
دولت تدبیر و امید با مشی بازار آزادی خود، از جدی ترین دولت های نظام جمهوری اسلامی در راه تحقق طرح دولت الکترونیک به منظور کاهش هزینه های دولتی بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۷    
آمار پژوهشگاه فضای مجازی کشور نشان می دهد روزانه بیش از سه میلیون مطلب در روزهای اخیر در اپلیکیشن تلگرام قرار گرفته است که آمار بازدیدهای این پیام رسان را در روزهایی به دو میلیارد نیز رسانده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۱    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: با تیمی بازی داریم که خیلی سخت کوش است و امیدوارم هواداران مانند همیشه از ما حمایت کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۱    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولین پرواز بازگشت حجاج جمهوری اسلامی ایران به کشور در اولین ساعت فردا چهاردهم شهریور ماه از فرودگاه جده انجام می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۸    
مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در نشست بررسی روابط رسانه ای میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه، با اشاره به روابط دو کشور و این که خبرنگاران در این روابط نقش مهمی إیفا می کنند،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۸    
سرمربی تیم ملی سوریه ابراز امیداوری کرد که تیمش به همراه ایران به جام جهانی روسیه راه یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۴    
رئیس مجلس گفت: حضور مسئولان عالیرتبه خارجی برای مراسم تحلیف بدون کوتاه آمدن جمهوری اسلامی از مواضع خود صورت گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۵    
شاخص بورس امروز (دوشنبه) در سایه معاملات مثبت نمادهای پالایشگاهی با رشد 106 پله ای به رقم 83 هزار و 452 رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۶    
آیا بازاریابی ایمیلی هنوز زنده است؟
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۳    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: سازمانهای مردم نهاد بزرگترین ظرفیت اجتماعی در خصوص مبارزه با آسیبها و موضوعات اجتماعی و کاهش آنها هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۴    
گروه خودروسازی سایپا درسال94 با زیان انباشته بیش از4000میلیارد تومان مواجه شد و بسیاری از شرکت های اصلی آن در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند اما با هدایت و راهبری مدیران ارشد از شرایط بحران شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۸    
کارشناس ارشد بازار سرمایه، خواستار ممانعت از قیمتگذاری غیرشفاف محصولات خاص با عرضه در بازار فرعی بورس کالا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۵    
در فاصله حدودا 32 ساعت تا شروع دیدار ایران و سوریه، تنها حدود 7300 بلیت به فروش رفته و این احتمال وجود دارد که همانند بازی ایران و ازبکستان ورزشگاه تکمیل نشود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی ناجا گفت: فرمانده نیروی انتظامی، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اجاره آزادی خودروها و موتورسیکلت های توقیفی را صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۰    
حدود 5.5 درصد یا 96 هزار بشکه در روز از ظرفیت تولید نفت خام خلیج مکزیک آمریکا همچنان پس از گذشت بیش از یک هفته از آغاز طوفان هاروی در ایالت تگزاس، تعطیل مانده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۴    
مایکل واکر، بنیانگذار موسسه فریزر که رتبه بندی کشورها بر اساس شاخص آزادی اقتصادی را منتشر می کند، در اتاق تهران حضور یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۴    
اگر با شما تماسی برای مراجعه و دریافت سیم کارت های دولتی گرفته شده مبنی بر این که تعرفه تماس از طریق آن نصف تعرفه سایر سیم کارت هاست، بدانید که با روش جدید کلاهبرداران روبه رو شده اید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۹    
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از تمدید مهلت ثبت نام کتب درسی دوره ابتدایی، فنی و حرفه ای و پیش دانشگاهی تا 17 شهریور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۳    
با اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از ابتدای مردادماه سال جاری تا پایان هفته ششم، به بیش از 310 هزار نفر از متقاضیان، وام پرداخت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که به مناسب روز ملی سینما، بلیت های تمام سینماهای کشور از 19 شهریور تا پایان هفته دفاع مقدس (7 مهر ماه ) نیم بها می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۵    
معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیکی درباره استعفای قریب عضو هیات مدیره استقلال و معرفی جانشین وی گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۲    
علی رغم کاهش سهم بازار مرورگر گوگل کروم، کاربران به مرورگر مایکروسافت اج روی نیاورده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۲    
نسخه بروزرسانی شده تلگرام ( نسخه 4.3) برای کاربران گوشی های اندروید و IOS منتشر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۱    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از کارت شهروندی،گفت: استفاده از این کارت در کلانشهرها از مزایای کارت شهروندی بانک شهر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۵    
رئیس اتاق زنجان با هیات رئیسه اتاق صنایع استانبول دیدار کرد و در مورد همکاری های اقتصادی استانبول و زنجان به مذاکره پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۶    
بانک ایران زمین و موسسه توسعه فناوری نخبگان با امضاء تفاهم نامه همکاری ارائه خدمات و حمایت از نخبگان کشور را در دستور کار قرار دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۳    
عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان دارو می گوید: قیمت تمام شده داروهای وارداتی حدود 95 درصد متأثر از قیمت ارز است و طبق قانون چنانچه نرخ ارز بیش از 5درصد تغییر کند،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۳    
سایت آلمانی درباره احتمال تبانی در بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و سوریه نوشت که احتمال تبانی در این بازی چیزی در حد صفر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۳    
دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار در مصاحبه ای، کاهش نرخ سود سپرده ها را باعث تقویت واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط دانست و گشایش های بین المللی را شرط مهمی برای توسعه و پیشرفت آن ها معرفی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۱    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که وضعیت امروز حوزه سلامت ایجاب می کند که ترکیب شورای عالی بیمه تغییر کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۰    
مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال سوریه امید زیادی به پیروزی تیمش برابر ایران در ورزشگاه آزادی دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۴    
سرمربی تیم ملی هلند با وجود کسب پیروزی برابر بلغارستان از شاگردانش انتظار بیشتری دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۵    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بازرگان یک مرز بین المللی و ادامه جاده ابریشم است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۲    
رئیس شورای سیاستگذاری ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر خم گفت: واقعه غدیر خم، امسال در 143 نقطه از کشور بازسازی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۶    
یک گروه 95 نفری از جوانان و نوجوانان منطقه آزاد ارس با حضور در منطقه آزاد ماکو از جاذبه های گردشگری و پروژه های در دست اجرای سازمان منطقه آزاد ماکو بازدید کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۳    
در 5 ماه گذشته برای اجرای طرح های عمرانی در منطقه آزاد ماکو بیش از 70 میلیارد تومان هزینه شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۷    
از آغاز فصل برداشت تاکنون، 8 میلیون و 830 هزارتن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۴    
نایب رئیس شورای ملی زعفران از صادرات 75 میلیون دلاری طلای سرخ در 4 ماهه امسال خبر داد و گفت: امارات، اسپانیا و هنگ کنگ عمده مقاصد صادراتی طلای سرخ ایران هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۸    
بازارهای نفت در روز دوشنبه دچار نوسان شد؛ قیمت نفت خام آمریکا به علت تعطیلی تولیدکنندگان افزایش یافت،اما قیمت نفت برنت به دنبال آزمایش هسته ای کره شمالی افت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل دفتر صنایع تبدیلی و تکمیلی وزارت جهاد کشاورزی از مصوبه اعطای تسهیلات 600 میلیارد تومانی به صنایع تبدیلی برای نوسازی و توسعه صادرات این بخش، خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز طرح هزار روستا؛ هزار تعاونی از مهرماه امسال تا نیمه دوم سال آتی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگلویه و بویراحمد می گوید؛ حادثه اخیر مجتمع فولاد مربوط به پاشش مواد مذاب و پرتاب ترکش های به کار رفته در مواد اولیه بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۷    
شنبه شب، 5 کارگر فولاد نطنز دچار سوختگی شدند که همه آنها پس از انجام مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۴    
شرکت مبتکران جهان نایلون با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان کهکیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته بیش از همه تحت تاثیر شرایط جهانی بوده و برخلاف آنچه تصور می شود این افزایش تحت تاثیر کاهش سود سپرده بانکی نبوده و آینده بازار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۶    
همایش امامت و ولایت به مناسبت هفته بسیج اصناف با حضور نماینده محترم ولی فقیه استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ، رییس و هیئت رییسه اتاق اصناف لرستان ، مدیران دستگاههای اجرایی استان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
در دنیای بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ، اینفلوئنسر مارکتینگ سر و صدای زیادی به پا کرده و رونق گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
استفاده از ترفندهای بازاریابی بصری در اینستاگرام یکی از شرط های ادامه حیات در این پلتفرم است.