پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۸:۵۹Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 29 شهریور 1397 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 31 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1397 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1397 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1397 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1397 روزنامه کسب و کار 30 دی 1397 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1397 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1397 روزنامه کسب و کار 1 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 2 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 3 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 4 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 5 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 6 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 7 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 8 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 9 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 10 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 11 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 12 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 13 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 14 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 15 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 16 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 17 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 18 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 19 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 20 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 21 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 22 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 23 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 24 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 25 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 26 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 27 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 28 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 29 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 30 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1397 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۷    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از احتمال جاری شدن سیلاب ناگهانی در مسیل ها و رودخانه ها مناطق کوهپایه ای خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
معاون آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان با اشاره به آغاز برداشت میگو در مزارع پرورش میگو گمیشان، گفت: پیش بینی می شود امسال 2500 تن میگو از مزارع گمیشان برداشت شود که نسبت به سال گذشته بیش از 60 درصد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مهریز از چند طرح خیری نیمه تمام در دست ساخت بیمارستان فاطمه الزهرا(س) این شهرستان بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۲۲    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا 31شهریور ماه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۷    
مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) و شام غریبان آن حضرت در مساجد، حسینیه ها و هیات های سلطنت عمان با حضور پرشمار عزاداران و ایرانیان مقیم برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۰:۳۵    
رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان ایراد سخنرانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور ترکیه طی پیامی به مناسبت روز عاشورا، واقعه کربلا را یادآور نیاز مسلمانان به محبت و اتحاد به جای تفرقه و دشمنی دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۳    
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: از هر تریبون و فرصتی باید استفاده کنیم و منطق خود را به دنیا بگوییم. چه سازمان ملل و شورای امنیت باشد و چه اروپا و روسیه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۲۴    
مراسم سوگواری و عزاداری عاشورای حسینی با حضور پر شور مردم استانبول و شیعیانی از کشورهای همسایه و جهان از سوی انجمن پژوهش و آموزشی جعفریان ترکیه در اطراف و داخل سالن یحیی کمال بیاتلی برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۵۰    
سرمربی پارس جنوبی جم گفت که تیمش برای برد مقابل ماشین سازی به میدان می رود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۴    
مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز(پنج شنبه) در شهر ترناوا اسلواکی برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۵    
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقابل عربستان به تساوی رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۰:۵۲    
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت که اگر بازیکنان این تیم همان شرایطی که در تمرینات دارند را در بازی با پارس جنوبی جم پیاده کنند، می توانند اولین برد ماشین سازی را به ارمغان بیاورند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد، گفت: شهردار یزد برای قبول پست معاونت عمرانی وزرات کشور استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: طوفان شب گذشته به پنج شهرستان استان گلستان و برخی از منازل مسکونی خسارت وارد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۴    
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که احتمالا ترکیه در چهار عملیات نظامی در شمال عراق که یک سال پیش انجام شده اند مرتکب نقض قوانین جنگی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۰    
میلیون ها زائر عزادار که از روزها و هفته های گذشته به تدریج خود را به کربلای معلی رسانده بودند، امروز (پنجشنبه) در جوار بارگاه اباعبدالله الحسین (ع) و علم دار کربلا (ع) به سوگواری نشستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۸    
واکنش محمد جواد ظریف به اظهارات یک مقام آمریکایی درباره انعقاد پیمان با ایران واکنش نشان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۵    
رهبر کره شمالی پس از دیدار با رئیس جمهوری کره جنوبی در پیونگ یانگ به او 2 تن قارچ گرانقیمت ویژه موسوم به "قارچ کاج" هدیه داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه با کمبود شدید معلم تربیت بدنی در مدارس استان مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود معلم تربیت بدنی، شرایط جذب نیروی مورد نیاز را نداریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برگزاری مراسم عاشورای حسینی در امنیت کامل خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۷    
رئیس مرکز کنترل اطلاعات و ترافیک پلیس راهور ناجا از وزش باد همراه با گرد و خاک در برخی محورها خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۴    
وزیر امور خارجه امارات روز پنج شنبه اعلام کرد که متحدان آمریکا در حاشیه خلیج فارس باید در مذاکرات معاهده پیشنهادی با تهران بر سر مسئله موشک های بالستیک و رویکردهای ایران در منطقه شرکت کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان روز عاشورا را روز استکبارستیزی در مقابل استکبارستیزان و دشمنان اسلام خواند و افزود: درس بزرگی می توان از سالار شهیدان و مکتب عاشورا گرفت، درس استکبارستیزی، درس نماز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امروز با سر دادن ندای هیهات من الذله اعلام می کنیم ملت ایران زیر بار ظلم نخواهد رفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۸    
دادگاهی در استانبول سه مدیر اجرایی یک شبکه تلویزیونی را به اتهام "نشر پروپوگاندای تروریستی" زندانی کرد. این شبکه چپگرا تعطیل شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۲    
روستای فدیشه سال هاست که در یک آئین سنتی و مذهبی میزبان عزاداران امام سوم شیعیان است، یکی از مراسمی که در این روستا در روزهای عاشورا برگزار می شود، مراسم علم خبری است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۵۳    
انگار روپوش همیشگی را از روی شهر کنار کشیده ، تا کرده اند و در ناکجا انداخته اند. این شهر شبیه هر چه که باشد شبیه ده روز قبل خودش نیست. از در و دیوار رنگ و بوی محرم فوران می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۹    
مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه از جان کری برای ملاقات با مقامات ایرانی انتقاد کرد و گفت که این مقام پیشین دولت اوباما، به ظاهر نمی تواند خود را از صحنه خارج کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۹    
در طی بارش باران شبانه روز گذشته در خراسان رضوی بیش ترین حجم بارش در سبزوار به میزان 6,5 میلی متر و کم ترین حجم بارش در مشهد و به میزان 0,1 میلی متر باریده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۳    
همزمان با عاشورای حسینی، عزاداران و محبین اهل بیت با حضور در حرم حضرت معصومه(س) ندای "لبیک یا حسین(ع)" سر دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۹    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه امدادرسانی به شهروندان استان گلستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۴    
سازمان عفو بین الملل در گزارشی با انتقاد از حکم دادگاهی در استانبول که مجددا 20 کارگر ساختمانی و رهبران وابسته به اتحادیه ها را راهی زندان کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۴    
مشاور ریاست جمهوری ترکیه، توافق ایجاد منطقه حائل در استان ادلب سوریه را که میان رهبران ترکیه و روسیه حاصل شد "تاریخی" توصیف کرد و تاکید کرد این امر امید به برقراری صلح در منطقه خاورمیانه را افزایش می ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از آتش سوزی 3 هکتار از اراضی میانکاله خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۷    
براساس سندی که از حزب محافظه کار انگلیس فاش شده است، قانونگذاران این حزب طرحی برای استعفای نخست وزیر کنونی کشورشان در 2019 و انتصاب فرد دیگری به جای او را در دست دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۴    
مدیرکل مدیریت بحران مازندران از بازگشایی تمامی محورهای مسدود شده در این استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۵    
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اگر ما در نظام اداری به دلیل برخی تنگ نظری ها و برخی از محدودیت ها مسیر شایستگان را مسدود کردیم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۱    
راجح الموسوی که در طول کنفرانس خبری در تهران، بر سر مهاجران عراقی فریاد کشیده بود، به عراق احضار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۸    
براساس گزارش ها، رئیس جمهوری آمریکا به اسپانیا پیشنهاد داده است تا با ساخت دیواری در سراسر صحرای بزرگ آفریقا ریشه بحران مهاجرتی به این کشور را بخشکاند!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۹    
شرکت "رنو"، از خط حمل بار جدیدی رونمایی کرده است که در آن، از خودروهای خودران استفاده می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۶    
سرمربی پرسپولیس درباره بازی با الدحیل و نیز مصاف با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۶    
رئیس شورای هیاتهای مذهبی استان کردستان گفت: نباید اجازه ورود آسیب به عزاداری امام حسین را به کسی بدهیم. در این راستا ما آسیب های مختلف را شناسایی کرده و در مرحله آسیب زدایی از عزاداری های محرم هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۴    
سازمان عفو بین الملل اعلام کرد که مصر به "زندانی باز" برای منتقدان تبدیل شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۱    
دو مهاجم استقلال در جمع هشت بازیکن برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جای گرفتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۸    
ارتش اسرائیل امروز (پنجشنبه) تصاویر ماهواره ای محل حملات اخیرش به شهر ساحلی لاذقیه را منتشر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۸    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تمهیدات و تدابیر این پلیس برای بازگشایی مدارس را تشریح کرد و از برخورد با خودروها و موتورسیکلت های مزاحم در اطراف مدارس خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۶    
مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید کتاب های منتشر شده خود را با تخفیف 20 درصدی ارائه می نماید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۰    
مهندسان آلمانی، نوعی کوله پشتی طراحی کرده اند که می تواند پشت کاربر را ماساژ دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی ریاست جمهوری کره جنوبی امروز (پنج شنبه) تاکید کرد، مون جائه-این پس از سفر به کره شمالی راهی آمریکا می شود تا به ارتقای گفت وگوها میان واشنگتن و پیونگ یانگ کمک کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۳:۳۷    
فرماندار شمیرانات با تاکید بر برپایی خیمه های سلامت در بقاع متبرکه و هیات های عزاداری سرور و سالار شهیدان، گفت: قطعا ارائه خدماتی همچون غربالگری سلامت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۳:۳۴    
یک کارشناس مذهبی در شهرستان بردسکن گفت: هدف امام حسین(ع) در قیام عاشورا احیای سنت پیامبر(ص) برای دین مبین اسلام بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۶    
تیم ملی ایران باوجود صدرنشینی در آسیا، در ردبندی فدراسیون جهانی فوتبال یک پله سقوط کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۳    
شینزو آبه امروز پنج شنبه برای سومین بار به عنوان رئیس حزب حاکم لیبرال دموکراتیک ژاپن (LDP) انتخاب شد و می تواند جایگاهش به عنوان نخست وزیر ژاپن را حفظ کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای به انتقاد از جورج بوش پرداخته و گفت او "بزرگترین خطای فاجعه بار دوره ریاست جمهوری که در تاریخ آمریکا ثبت شده" را مرتکب شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۷    
رهبران روسیه و آلمان در گفت وگویی تلفنی تحولات سوریه، توافق های روسیه-ترکیه در خصوص ادلب و همچنین تحولات اوکراین را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، وزرای خارجه و دیپلمات ها در شورای امنیت را به حضور در نشستی در نیویورک در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دعوت کرد که برای مذاکره درباره صلح در خاورمیانه خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۲    
دختران کشتی گیر ایران آخرین اردوی آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی کلاسیک بانوان برگزار کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۲    
همزمان با فرا رسیدن عاشورای حسینی، مقامات عراقی تدابیر امنیتی فوق العاده ای را در استان کربلا برای میزبانی از زائران سید الشهدا و تامین امنیت زوار اتخاذ کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 21شهر و روستا خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۹    
یک مدرس حوزه و استاد دانشگاه با بیان اینکه سخنرانان ، مرثیه خوانان و ذاکران مجالس حسینی باید این ابعاد زندگی امام حسین(ع) را به طور مستند برای مردم تشریح کنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۷    
هافبک یوونتوس در دیدار برابر والنسیا با آسیب دیدگی مواجه شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۷    
محققان هشدار دادند که مواد پاک کننده خانگی به دلیل افزایش باکتری های روده موجب چاقی کودکان می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه وزش باد در برخی ساعات امروز (29 شهریورماه) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۳    
خواهر کریستیانو رونالدو واکنش جالبی به اخراج این بازیکن در دیدار برابر والنسیا داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۳    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از مراجعه 2019 نفر به پایگاه های امداد و نجات در روز تاسوعای حسینی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۳    
نشست خبری مربیان صنعت نفت آبادان و پیکان به علت مصادف شدن به ایام عاشورای حسینی برگزار نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۳    
به گفته معاون فرستاده ویژه افغانستان، مقام های افغان آمادگی دارند تا با بدون پیش شرط با جنبش طالبان وارد گفت وگو شوند اما این گفت وگوها باید در چارچوب قانون اساسی افغانستان باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۳    
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجمعات تاسوعا و عاشورا بدون پیرایش و تجملات برگزار می شود، گفت: نبود تجملات در این گونه مراسم سبب اثرگذاری بیشتری خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۶    
یک سند مربوط به دولت آلمان فاش کرد، برلین درباره موضع اخیرش مبنی بر توقف صادرات سلاح به کشورهای شرکت کننده در جنگ یمن بازنگری کرده و فروش سلاح به عربستان را از سر گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا از تصمیمش برای دیدار قریب الوقوع با رهبر کره شمالی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۳    
معاون امداد و نجات هلال احمر البرز از واژگونی یک دستگاه خودرو پرشیا در محور کرج - قزوین خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۴    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: مدرسه عاشورا درس ایثار، عزت مندی، ظلم ستیزی و تسلیم شدن در مقابل دستورات و اراده خداوند است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۴    
یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه توسعه در سایه عدالت حسینی به دست می آید، گفت: مبارزه با بی عدالتی یکی از پیام های عاشورا است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
ستاره ولزی رئال مادرید با گلزنی در دیدار برابر رم تعداد گل های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 18 رساند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: باید جلوی تحریف هایی که در مورد ماجرای عاشورا و سید الشهدا می شود را گرفت و از سوی دیگر باید تحریف های سیاسی که به دنبال اهداف سیاسی مطرح می شود را نیز از بین برد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۷    
درگیری های جدیدی از روز چهارشنبه در جنوب طرابلس، پایتخت لیبی میان گردان های هوادار دولت و دیگر گروه های آغاز شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۷    
سرمربی بایرن مونیخ تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر بنفیکا دانست و به ستایش از سانچس پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۷    
نخست وزیر پاکستان در ادامه سفرش به منظقه در نخستین سفر خارجی خود پس از عربستان وارد امارات شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از مردم و مسئولان تقاضا دارم که همه دست به دست یکدیگر بدهیم و نگذاریم زمین های کشاورزی گیلان درگیر آلودگی زیست محیطی شده و یا تغییر کاربری پیدا کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۷    
سرمربی یوونتوس از پیروزی برابر والنسیا خوشحال است اما به اخراج رونالدو اعتراض دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۷    
سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد بعد از پیروزی برابر یانگ بویز ستاره نخست تیمش در این دیدار را ستایش کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۴    
رئیس مرکز کنترل اطلاعات و ترافیک پلیس راهور گفت: در برخی از محورهای استان های گیلان، گلستان اردبیل و مازندران شاهد بارش پراکنده باران هستیم و ضروری است که رانندگان نسبت به مسائل ایمنی هوشیارتر باشند،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۴    
یک هیأت اسرائیلی امروز (پنجشنبه) راهی مسکو می شود تا نتایج تحقیقات تل آویو درخصوص سرنگونی جنگنده روس ایل - 20 بر فراز آسمان سوریه را در اختیار مقامات روسی قرار دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی فعال روی کشور امروز( 29 شهریور ماه مصادف با عاشورای حسینی) در برخی مناطق شمال غرب،غرب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۴    
رئیس جدید پارلمان عراق در گفتگو با وزیر خارجه آمریکا ضمن تقدیر از نقش ائتلاف تحت امر آمریکا در مبارزه با داعش در عراق تاکید کرد دولت آتی عراق باید به رای مردم و به دور مداخلات خارجی تشکیل شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۸    
تحقیقات جدید نشان داد برچسب جنسیتی رنگ ها بر انتخاب آنها توسط کودکان دختر و پسر تاثیر دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۸    
حزب دموکرات کردستان عراق که ریاست آن را مسعود بارزانی بر عهده دارد با نامزدی برهم صالح برای منصب ریاست جمهوری عراق مخالفت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۸    
پژوهشگران چینی، نوعی پوست رباتیک ابداع کرده اند که حساسیت آن، از پوست انسان هم بیشتر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۲    
یک جوان فلسطینی با شلیک گلوله رژیم صهیونیستی در جنوب غزه به شهادت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۲    
اصلاح و ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی، درخواست از سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص باقیمانده منابع طرح اشتغال روستایی و امضای تفاهم نامه افزایش اشتغال نیروهای انسانی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۹    
یک گروه حقوق بشر مکزیکی نظامیان و پلیس این کشور را به ارتکاب دو مورد کشتار فرا قانونی در مه 2017 به بهانه مقابله با گروهی از سارقان سوخت در ایالت مرکزی پوئبلا متهم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۹    
سازمان ملل متحد یک فرستاده ویژه برای مدیریت بحران مهاجران ونزوئلایی که راهی کشورهای اطراف می شوند، تعیین کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۶    
جمهوری اسلامی ایران از سازمان ملل خواست تا تهدید چندی قبل رژیم صهیونیستی علیه کشورمان را محکوم کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هم رسیدگی و هم بازتاب خبری در موضوع دادگاه های اخیر دارای اهمیت است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۲    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور رییس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۲    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: از زمان دولت سازندگی اعتراض های سیاسی وارد هیات های مذهبی شد که متاسفانه صدا و سیما نیز از آن ها حمایت می کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۹    
رییس جمهوری چین گفت که کشورش اهمیت بسیار بالایی به روابط با پاکستان قائل و بر این باور است که پروژه اقتصادی کلیدی میان دو طرف موفقیت آمیز خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۰    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: قیام حضرت اباعبدالله برای حفظ وحدت جامعه اسلامی و برگرداندن وحدت موحدانه و مبتنی بر آموزه های رسول مکرم اسلام در جامعه بود. منبرها نباید نماد تفرقه باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۸:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد از نتیجه نشست رهبران دو کره استقبال و اعلام کرد که اکنون زمان اقدامات جدی فرا رسیده است.
  • ۱