پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۳:۵۵Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 3 دی 1397 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 31 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1397 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1397 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1397 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1397 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1397 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1397 روزنامه کسب و کار 1 دی 1397 روزنامه کسب و کار 2 دی 1397 روزنامه کسب و کار 3 دی 1397 روزنامه کسب و کار 4 دی 1397 روزنامه کسب و کار 5 دی 1397 روزنامه کسب و کار 6 دی 1397 روزنامه کسب و کار 7 دی 1397 روزنامه کسب و کار 8 دی 1397 روزنامه کسب و کار 9 دی 1397 روزنامه کسب و کار 10 دی 1397 روزنامه کسب و کار 11 دی 1397 روزنامه کسب و کار 12 دی 1397 روزنامه کسب و کار 13 دی 1397 روزنامه کسب و کار 14 دی 1397 روزنامه کسب و کار 15 دی 1397 روزنامه کسب و کار 16 دی 1397 روزنامه کسب و کار 17 دی 1397 روزنامه کسب و کار 18 دی 1397 روزنامه کسب و کار 19 دی 1397 روزنامه کسب و کار 20 دی 1397 روزنامه کسب و کار 21 دی 1397 روزنامه کسب و کار 22 دی 1397 روزنامه کسب و کار 23 دی 1397 روزنامه کسب و کار 24 دی 1397 روزنامه کسب و کار 25 دی 1397 روزنامه کسب و کار 26 دی 1397 روزنامه کسب و کار 27 دی 1397 روزنامه کسب و کار 28 دی 1397 روزنامه کسب و کار 29 دی 1397 روزنامه کسب و کار 30 دی 1397 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۲    
مدیر پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به کاهش غلظت آلاینده های تجمع یافته در تهران، از سالم شدن هوای این شهر طی امروز و فردا (7 و 8 دی) خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۴:۰۵    
رییس هیات کشتی خراسان رضوی معتقد است فدراسیون کشتی به بهانه قانونی که هنوز تصویب نشده، از میزبانی مشهد در کمیسیون فنی اتحادیه جهانی حمایت نکرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۰    
راهکارهای عملیاتی سازی موافقتنامه چابهار بین ایران، هند و افغانستان اخیرا در اولین نشست کمیته اجرایی سازی موافقتنامه چابهار به امضا رسید تا هندی ها رسما کار خود را به منظور فعالیت اپراتوری در بندر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۶    
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری بیرجند گفت: با توجه به اینکه پس از بحران نیازمند تعداد زیادی قبر هستیم، در همین راستا تعداد دو هزار قبر در آرامستان بیرجند آماده شرایط بحرانی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۳    
محققان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد موفق به ساخت و ثبت اختراع دستگاه صفحه دو تکه چرخدار ریلی جابجا کننده بیمار از تخت های بیمارستانی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: تلاش می شود تا با استفاده از ظرفیت علمی و ارزش آفرین نیروی انسانی کارآفرین، مسیر توسعه کارآفرینی در استان را هموار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۵    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تشکیل 260 هزار پرونده در استان نشان می دهد که بیماری های قلبی و روحی در جامعه افزایش یافته است و باید با تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی برای کاهش و پیشگیری از ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۳    
مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: با تفاهم انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی، یک هزار صندوق خرد محلی بانوان در کشور ایجاد و حمایت خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۳۵    
معاون سفیر آلمان در ایران گفت: بخش خصوصی، تجار و بازرگانان کشور آلمان بسیار علاقمند به ایجاد مراودات تجاری با تجار ایران به ویژه استان فارس و شهر شیراز هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۶:۵۰    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که امروز دامن سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی در این استان را گرفته، بحث شعاع 120 کیلومتری شهرک صنعتی اشتهارد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۰۵    
بانوی خلاق یزدی موفق به طراحی و ساخت اولین عروسک فعال مختص درمان بیماران اوتیسمی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۱:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی، درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۱:۲۰    
یک وکیل دادگستری، گفت: قوه مقننه یا مرجع قانون گذاری باید در ابتدا نظریات افراد صاحب نظر و متخصصین در مورد موضوع و قوانین را بررسی و استثنائات را به صورت شفاف مشخص کند و زمانی آن را تصویب کند که تمام ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۰    
اکثر دانشجویان دانشگاه تبریز، او را در حال نماز خواندن بر روی چمن ها دیده اند، پیرمرد تبدیل به سوژه سلفی دانشجویان شده است، هاوار ضربی پور را می گویم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۷    
دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: زمان و مکان مراسم تشییع و بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی به زودی اعلام خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی کشور، بر همکاری دانشگاه و نخبگان با دولت به منظور مقابله با چالش های موجود تأکید کرد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۵    
آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی، درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۰    
در دهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، وزیر کشور بر دفاع کارشناسی و منطقی دستگاه های مختلف اجرایی در رسانه ها از بودجه پیشنهادی برای سال آینده به مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۵    
بیت مرحوم آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر و بزرگداشت آن مرحوم، متعاقبا اعلام خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۰    
معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در بررسی عملکرد 40 ساله جمهوری اسلامی، گفت: مردم انتظار دارند که حکومت در بخش های مختلف سرویس های خود را به طور معقول و قابل پسند ارایه دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۰    
یک عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: رابطه آیت الله هاشمی شاهرودی با مقام معظم رهبری رابطه ای بسیار صمیمی بود و مقام معظم رهبری هم نسبت به ایشان و جایگاه رفیع ایشان لطف ویژه ای داشته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیار باقی شتافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۰    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که نیروهای کشورش در ادلب باقی می مانند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۰    
به پاس اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه علی دایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه، "تندیس مهر حقوق بشر" به او اهداء شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به ناکامی ایران در 40 سال گذشته در جام ملت های آسیا، گفت: شاید در هر دوره به قهرمانی رسیده ایم که فکر می کنند قهرمانی در آسیا راحت است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۰    
دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان از هواداران خواست با این تیم آشتی کنند و به حمایت از آن بپردازند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۵    
در آستانه آغاز دوره ریاست رومانی بر اتحادیه اروپا، آدریان کوزیاسکی سفیر این کشور در تهران، با سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۵    
رامین رضاییان معتقد است که تیم ملی فوتبال کشورمان مستحق برد مقابل فلسطین بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۰    
فرماندهی عملیات مشترک در عراق اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر درخواست واشنگتن از بغداد برای اعزام نیروهای عراقی به داخل مرزهای سوریه در عمق 70 کیلومتری را تکذیب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۰    
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید، او و هم تیمی هایش باید در آینده بهتر از بازی با فلسطین عمل کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۵    
دیدار دوستانه ایران و فلسطین در سکوت ورزشگاه الدحیل برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۵    
برمبنای گزارش سازمان تنظیم مقررات از وضعیت اکوسیستم اقتصادی ICT، ایران با داشتن 4400 شرکت دانش بنیان، 38 پارک علم و فناوری و 167 مرکز رشد فناور ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۵    
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال 2019 خارج شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۶    
مجتمع های تجاری مجلل و لوکس که در آنها کالاهای لاکچری عرضه می شود و به فروش می رسد، در گوشه و کنار پایتخت ساخته شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۰    
تاخیر خودروسازان در تحویل خودروهای پیش فروش شده به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل مشکلاتی است که در تامین قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو و واردات این قطعات وجود دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۰    
معاون وزیر خارجه روسیه تردید خود را نسبت به تصمیم آمریکا برای خروج نیروهایش از سوریه ابراز کرد و گفت که آمریکا حضور نظامی خود در سوریه را امری ضروری برای تحقق منافع خود می داند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۲    
فیلیرینگ "فیلتردوده" در شورای شهر تهران، تکرار شین آباد، کشف چمدان های داروی قاچاق سقط جنین، تغییر قانون سربازی و منسوخ شدن نظام سرشماری تیتر تعدادی از مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز دوشنبه (سوم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۵    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، محمد حسن زدا را به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۲    
اولین رویداد فناورانه مهندسی خوردگی با رویکرد حل چالش های فناورانه صنایع کشور بهمن ماه امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۰    
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: برخورد با مهاجرت های غیرقانونی از سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران است به طوری که از ابتدای امسال تاکنون حدود 560 هزار مهاجر غیرقانونی به کشور مبدا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۰    
معاون دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد که موضع اتحادیه عرب در قبال عضویت سوریه در این سازمان تغییر نکرده است و همچنان عضویت سوریه در این اتحادیه در حالت تعلیق است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۷    
سفیر آلمان در تهران فرا رسیدن کریسمس را تبریک گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۸    
رئیس کل بیمه مرکزی ایران با اعلام این که شرکت های بیمه ای سالانه 98 هزار میلیارد ریال غرامت ناشی از سوانح رانندگی پرداخت می کنند، گفت که حدود 20 درصد این غرامت ها غیر واقعی و تحمیل متقلبانه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بزرگ ترین علت مشکلات محیط زیست ما، اقتصاد ناکارآمد و غیر پایدار و مصرف بیش از توان تولید و اقتصاد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۵    
دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه گفت: با حل مشکلات جامعه کارگری و افزایش میزان دستمزد، اجازه ندهیم صدای کارگران ساوه از کف خیابان شنیده شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۲    
رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی گفت: فرش خراسان شمالی در انتظار برند شدن است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۰    
سرپرست فرمانداری شهرستان فاروج گفت: باید بررسی های لازم شود تا شهر همیشه بیدار(فاروج) به کمربندی نیاز دارد و یا خیر.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۰    
معاون محیط زیست دریایی گفت: خزردریایی از چالش ها است. 80 درصد آلودگی اکتشاف و آلودگی نفتی این منطقه از خشکی به دریا منتقل می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۷    
پارلمان عراق امروز (دوشنبه) با دو نامزد معرفی شده توسط نخست وزیر این کشور برای تصدی وزارتخانه های پرورش و مهاجرت موافقت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۵    
تیم فوتبال عراق با نتیجه دو بر یک چین را مغلوب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۰    
سفیر بریتانیا در تهران با انتشار پیامی ویدیویی، به رابطه حاکم میان ایران و انگلیس پرداخته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۰    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: در تحقیقات کاربردی دست اندازی و سنگ اندازی های زیادی سر راه پژوهشگران وجود دارد که باعث شده پژوهشگران کمتر به سمت این نوع پژوهش ها بروند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۷    
دیدار تیم های ایران و فلسطین آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۷    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: صرف ایجاد سامانه های هوشمند موجب هوشمندسازی و در نهایت شفاف سازی نمی شود، همانگونه که با ایجاد دفاتر الکترونیک این اتفاق نیفتاد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۵    
محمد جواد ظریف در توئیتی قرآنی به مناسبت تولد حضرت مسیح (ع) ابراز امیدواری کرد :سال نوی میلادی سال صلح و آرامش باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۵    
رئیس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه علم وصنعت بر ضرورت بازنگری آیین نامه انتخاب دانشجویان ممتاز این دانشگاه تاکید کرد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۲    
ملی پوش ایران در لیگ برتر انگلیس به اردوی تیم ملی اضافه شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۰    
سفارت روسیه در آفریقای جنوبی به نقل وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که مقابله با ایران به منظور حل تمامی مشکلات منطقه ای سیاست خطرناکی است که به هیاهو در جهان اسلام منجر می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۰    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به اینکه گزینه های زیادی بعد از خروج آمریکا از برجام داریم گفت: اروپایی ها در انجام تعهداتشان به برجام کُند عمل می کنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۷    
استاندار واسط عراق از موافقت نخست وزیر این کشور با ایجاد گذرگاه مرزی جدید میان ایران و عراق خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۷    
رئیس جمهور ترکیه گفت: ما برای بازگرداندن آزادی به برادران عرب و کرد خود در سوریه هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۵    
کارلوس کی روش رفتار غیرمحترمانه با تیمش را دردناک خوانده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۵    
در حاشیه ششمین "نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران" و نوزدهمین "نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار" از 14 نفر از سرآمدان و پژوهشگران زیست فناوری تجلیل به عمل آمد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۰    
امیررضا خادم معاون حقوقی پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش در نشست خبری اعلام کرد: دیگر تمایلی برای حضور در این پست ندارم و با وزیر ورزش در این زمینه صحبت هایی انجام داده ام که از حوزه معاونت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۰    
رییس شورای اسلامی شهر یزد، معرفی نشدن استاندار، فرماندار و شهردار از سوی وزارت کشور را چالش جدی برنامه های توسعه ای یزد خواند و مردم یزد را قربانیان این چالش دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۰    
کارشناسان معتقدند فرانسه نه به لحاظ سیاسی و نه به لحاظ نظامی نمی تواند خلأیی را که خروج نیروهای آمریکایی از سوریه ایجاد خواهد کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۵    
پادشاه عربستان امروز (دوشنبه) از تلاش های دانشگاه الازهر در گسترش تفکرات میانه روی و مقابله با افراط گرایی قدردانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۵    
برگزاری سومین کنفرانس امنیتی تهران به تعویق افتاد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۵    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جوانرود از دفن بهداشتی 10 هزار قطعه مرغ که به دلیل استفاده از غذای مسموم تلف شده و از چرخه مصرف خارج شده بودند، خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور اظهارکرد: برقراری مستمری برای مددجویان مراکز شبانه روزی پیگیری شده است و امیدواریم در سال 98 اجرایی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان از کشف یک تن و 700 کیلوگرم سنگ طلا و دستگیری یک نفرمتهم در این رابطه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۷    
رئیس دانشگاه تهران از تدوین شبکه فناوری در این دانشگاه خبر داد،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۵    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و پلمب کوره ذوب باطری های سرقتی خودرو در شهرستان قدس خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل زندان های استان تهران اقدامات انجام شده برای معتادان متجاهر در زندان فشافویه را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: پروژه نسخه الکترونیک در راستای عملیاتی شدن حذف دفترچه های درمانی و با هدف ایجاد پرونده الکترونیک بیمه شدگان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم نظارت بیشتر بر فضای حاکم بر کنسرت تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۰    
دولت پاکستان تمایل خود برای ارتقاء و بهبود روابط با ایران را ابراز کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۷    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر وعده داد که معتادان متجاهر و خیابانی را تا پایان امسال از سراسر کشور جمع آوری و ساماندهی کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۵    
مراسم رونمایی از کتاب "شهریاران شهر" که در حوزه تجربیات و خاطرات شهرداران سابق اهواز تالیف شده است، فرصتی بود تا شهرداران پیشین اهواز گرد هم آمده و در تالار شهر از روزهای گذشته و خاطرات اهواز در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران که در اردوی اردن حضور دارد از شنیدن خبر درگذشت مربی با سابقه فوتبال کرواسی اظهار تاسف کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۲    
رئیس دانشگاه علم وصنعت از تسهیلات ویژه این دانشگاه برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برای دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان این دانشگاه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با مدیر عامل انستیتو جهانی بسته بندی بر ضرورت کاهش استفاده از تولیدات با بسته بندی حجیم و بازیافت مواد استفاده شده در بسته بندی کالا تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۷    
معاون بررسیهای راهبردی معاونت زنان و خانواده گفت: شاخص های اصلی عدالت جنسیتی مشخص شده اند که وزارتخانه ها و دستگاه های اصلی متولی آن وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم هستند که هرکدام ماموریت مشخصی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۷    
عضو هیات مدیره همشهری با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری یک ضرورت بود، گفت: این تحقیق و تفحص نباید نقطه پایان باشد؛ بلکه باید سرآغازی برای رسیدگی جدی به مسائل موجود در این موسسه باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۵    
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از تدوین برنامه هایی در زمینه حمایت از تحقیقات دانشگاهی با همکاری وزارت علوم خبر داد و گفت: در قالب این برنامه پروژه های دانشگاهی که به محصول نزدیک هستند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۲    
وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) از بازگشت بیش از 100 نیروی یگان دفاع هوایی روسیه از سوریه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۲    
عضو شورای اسلامی جزیره هرمز ضمن تکذیب صادرات خاک جزیره هرمز، خاطرنشان کرد: ای کاش افرادی که دست به دامن زدن چنین شایعاتی می زنند خود قدری به رعایت مسائل زیست محیطی پایبند باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۰    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خراسان رضوی گفت: از مجموع یک میلیون و 826 هزار و 905 نفر از جمعیت شهری مشهد که در گروه 10 تا 49 سال قرار دارند 29هزار و 10 نفر ایرانی بی سواد هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۰    
وزیر امور خارجه پاکستان که از افغانستان دیدار می کند، اعلام کرده که به موفقیت رساندن صلح افغانستان مسئولیت تمام منطقه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۷    
شهردار تهران به صورت سرزده در جلسات ملاقات مردمی سه منطقه شهرداری حضور پیدا کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۷    
معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: همکاریهای ما اغلب قالب جزیره ای دارد. یکی از خلاءهای ما در حوزه مشارکتهای سیاسی این است که زنان برخلاف مردان همبستگی لازم را ندارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۵    
اعضای تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای حضور در جام ملت ها وارد شهر ابوظبی شده و در کمپ تمرینی خود ساکن شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۵    
پسربچه افغانی هشت ساله ای که از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان ربوده شده بود، در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس استان های مرکزی و اصفهان، از دست ربایندگان نجات یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۵    
وزیرخارجه ترکیه اعلام کرد: نتانیاهو در اتهام زنی علیه رئیس جمهوری کشورمان فراتر از حد خود گام برداشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۲    
دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ با صدور فراخوانی از کلیه علاقمندان برای حضور در این دوره از جشنواره دعوت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۰    
نیروگاه هسته ای فنوویمای فنلاند که پیش از این قرار بود از سال 2024 تولید برق خود را شروع کند، قرار است از سال 2028 آغاز به کار کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۰    
مدافع تیم ملی فوتبال امید معتقد است حمایت های صورت گرفته موجب تقویت روحیه اعضای تیم شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۰    
منابع خبری آگاه از استعفای چهار وزیر در دولت کویت خبر دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۷    
یک سناتور دموکرات آمریکایی با انتقاد از تصمیم رئیس جمهور کشورش برای خروج نیروها از سوریه آن را هدیه ترامپ به روسیه و ایران توصیف کرد.