پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 15 دی 1397 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 31 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1397 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1397 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1397 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1397 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1397 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1397 روزنامه کسب و کار 1 دی 1397 روزنامه کسب و کار 2 دی 1397 روزنامه کسب و کار 3 دی 1397 روزنامه کسب و کار 4 دی 1397 روزنامه کسب و کار 5 دی 1397 روزنامه کسب و کار 6 دی 1397 روزنامه کسب و کار 7 دی 1397 روزنامه کسب و کار 8 دی 1397 روزنامه کسب و کار 9 دی 1397 روزنامه کسب و کار 10 دی 1397 روزنامه کسب و کار 11 دی 1397 روزنامه کسب و کار 12 دی 1397 روزنامه کسب و کار 13 دی 1397 روزنامه کسب و کار 14 دی 1397 روزنامه کسب و کار 15 دی 1397 روزنامه کسب و کار 16 دی 1397 روزنامه کسب و کار 17 دی 1397 روزنامه کسب و کار 18 دی 1397 روزنامه کسب و کار 19 دی 1397 روزنامه کسب و کار 20 دی 1397 روزنامه کسب و کار 21 دی 1397 روزنامه کسب و کار 22 دی 1397 روزنامه کسب و کار 23 دی 1397 روزنامه کسب و کار 24 دی 1397 روزنامه کسب و کار 25 دی 1397 روزنامه کسب و کار 26 دی 1397 روزنامه کسب و کار 27 دی 1397 روزنامه کسب و کار 28 دی 1397 روزنامه کسب و کار 29 دی 1397 روزنامه کسب و کار 30 دی 1397 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۷    
جزئیات کمک های بانک پاسارگاد و گروه مالی پاسارگاد، به هم میهنانمان در مناطق زلزله زده کرمانشاه، با بهره مندی از امکانات خود و همچنین کمک های مردمی، تشریح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۲    
درحالی که رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از برخورد با برندهای پوشاک قاچاق و جمع آوری 80 درصد تابلوی این برندها در پایتخت خبر داده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۷    
سیداصغر جلیلی نیا مدیرامورمالی پست بانک گفت: این بانک بسترهای مناسبی برای انجام امور حساب های دولتی دارد. اما بایستی برای معرفی این توانمندی ها به سازمان های دولتی برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۸    
معاون مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل سازمان ترافیک، گفت: در بسیاری از مواقع عدم توجه به قوانین حمل و نقل باعث شود تا زیرساخت های موجود در این حوزه به صورت مطلوب مورد بهره برداری قرار نگیرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۵    
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 62 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان طی 72ساعت گذشته خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۰    
مرکز سنجش و پذیرش وزارت بهداشت برای ویرایش و ثبت نام در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی مهلت مجدد در نظر گرفت که این زمان از ساعت 9 صبح امروز آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۶    
بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران قیمت امروز هرکیلوگرم مرغ در تهران به 14100 تومان رسید همچنین در اطلاعیه این اتحادیه مطرح شده که با افرادی که در فروش مرغ به صورت تناژ فاکتور صادر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۲    
دریافت مالیات از تراکنش های بانکی موضوعی است که هنوز در کشور اجرایی نشده است؛ اما برخی از کارشناسان بر ضرورت اجرای آن برای شناسایی فراریان مالیاتی تاکید دارند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۲    
اگر ما به دنبال اصلاح نظام بانکی هستیم باید سیاست افزایش سرمایه بانک های توسعه ای خصوصاً بانک صنعت و معدن را جدی تر دنبال کنیم زیرا با توجه به شرایط پیش رو ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۹    
پیرو انتشار فراخوان برنامه پیش شتاب دهی رویش تِک و در راستای برگزاری هر چه موثرتر این رویداد و استفاده از مشاوره های افراد توانمند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۷    
طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مهندس حسین خضری به سمت مدیرعامل شرکت سایپادیزل منصوب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۵    
با وجود فیلترینگ، همچنان نزدیک به 50 درصد کاربران از تلگرام استفاده می کنند و در ماه های گذشته میزان استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی کاهش چشمگیری داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۹    
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بانک شهر را پرچم دار خدمات بانکداری الکترونیک دانست و گفت: این بانک با ارائه بهترین خدمات بانکی، نقش بسزایی در آرامش خاطر شهروندان ارائه کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۰    
اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد، مدیران و روسای شعب سراسر کشور بانک ایران زمین، به منظور تشریح اهداف بانک درسالن همایش های هتل المپیک گرد هم آمدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۱    
با شروع سال 97 بحران نوسانات دلار را داشتیم که تمام بازارها و اصناف از آن تاثیر گرفتند. در این بین صنف اغذیه فروشان هم با گرانی مواد اولیه و محصولات پروتئینی روبرو شده و هیمن امر موجب گرانی ساندویچ ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین سفر استانی رسمی خود روز پنجشنبه وارد قم شد و در بدو ورود به دیدار مراجع عظام تقلید رفت و به تشریح وضع کشور و مشکلات موجود و برنامه های اقتصادی دولت پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۰    
پارسا رئیس آموزش پرورش شهرستان شهریار در خصوص درآمدهای پایدار گفت: به تازگی طرحی در مجلس مطرح شده است که براساس آن هر مدرسه ای می تواند مغازه هایی را در سطح شهر داشته باشد و درآمد پایدار را به نوعی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۱    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: این بانک در همه دوران ها، همواره دوشادوش دولت در کنار مردم بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۲    
شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران در 12 ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه پیش از آن 118.5 درصد افزایش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۳    
نائب رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران معتقد است، یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز، عدم توجه به واقعیت های اقتصادی و فقدان چشم انداز بلند مدت در این حوزه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۰    
عملکرد صندوق کارآفرینی امید کشور در اجرای مرحله اول و دوم طرح پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ، مثبت و در میان سه موسسه عامل ، رتبه برتر را کسب کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۱    
بیست و ششمین جلسه شورای سیاستگذاری گواهی های دیجیتال با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به یک کاربر توئیتر گفت:هزینه تبلیغات تلویزیونی امسال اپراتورها 200 میلیارد تومان گزارش شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس تعداد خودروهای موجود در این گمرک که در انتظار ترخیص هستند را 3460 دستگاه اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۷    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: نرخ بیکاری این استان درپاییز امسال به 10.7 درصد کاهش یافت که در مقایسه با فصل پاییز سال قبل، دو درصد کمتر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۲    
دولت با افزایش وام ازدواج و مسکن خانه اولی ها موافق نیست. بنابراین اگر بخواهیم مقوله ازدواج را با سه مولفه وام ازدواج و وام مسکن و آینده تورمی پیش بینی کنیم، 98 سالی کم عروس و داماد خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۹    
مدیر اداره برق شهریار اظهار داشت: مدیریت مصرف انرژی موضوع بسیار مهمی است که امیدواریم با بهره گیری از طرح های جدید مدیریت مصرف ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از محل تسهیلات توسعه و اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون 200میلیارد تومان در قالب دو هزار و ده طرح و با ایجاد زمینه اشتغال برای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۷    
آمارهای بانک مرکزی حاکی از آن است که شاخص بهای تولیدکننده در ایران طی هشت ماه اول سال جاری به میزان 34.4 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۴    
با آغاز معاملات اولین روز هفته جاری، صرافی های بانکی نرخ هر دلار آمریکا را برای خرید 10 هزار و 550 تومان و برای فروش 10 هزار و 595 تومان قیمت زدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۷    
آمار اشتغال آمریکا در ماه پایانی سال 2018، تغییر نرخ ذخیره قانونی بانک ها در چین و نرخ تورم مصرف کننده و تولیدکننده در منطقه یورو طی ماههای نوامبر و دسامبر جزو مهم ترین اعداد و ارقام منتشر شده در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۴    
اولین جلسه مجمع تشخیص با حضور ریاست جدید این نهاد به موضوع بررسی پیوستن ایران به برخی لوایح مرتبط با FATF می پردازد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۵    
روزهای خوش خبر حوزه دفاعی نظامی کشور در 40 سالگی انقلاب همچنان ادامه دارد. خبرهای خوش این حوزه مرهون تلاش های شبانه روزی متخصصان و مدیریت جهادی فرماندهان حوزه نظامی کشور است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۰    
کاربران پیام رسان بله می توانند به راحتی صورتحساب کارت بانک ملی ایران خود را دریافت کنند.