پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۸:۰۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 23 دی 1397 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 31 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1397 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1397 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1397 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1397 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1397 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1397 روزنامه کسب و کار 1 دی 1397 روزنامه کسب و کار 2 دی 1397 روزنامه کسب و کار 3 دی 1397 روزنامه کسب و کار 4 دی 1397 روزنامه کسب و کار 5 دی 1397 روزنامه کسب و کار 6 دی 1397 روزنامه کسب و کار 7 دی 1397 روزنامه کسب و کار 8 دی 1397 روزنامه کسب و کار 9 دی 1397 روزنامه کسب و کار 10 دی 1397 روزنامه کسب و کار 11 دی 1397 روزنامه کسب و کار 12 دی 1397 روزنامه کسب و کار 13 دی 1397 روزنامه کسب و کار 14 دی 1397 روزنامه کسب و کار 15 دی 1397 روزنامه کسب و کار 16 دی 1397 روزنامه کسب و کار 17 دی 1397 روزنامه کسب و کار 18 دی 1397 روزنامه کسب و کار 19 دی 1397 روزنامه کسب و کار 20 دی 1397 روزنامه کسب و کار 21 دی 1397 روزنامه کسب و کار 22 دی 1397 روزنامه کسب و کار 23 دی 1397 روزنامه کسب و کار 24 دی 1397 روزنامه کسب و کار 25 دی 1397 روزنامه کسب و کار 26 دی 1397 روزنامه کسب و کار 27 دی 1397 روزنامه کسب و کار 28 دی 1397 روزنامه کسب و کار 29 دی 1397 روزنامه کسب و کار 30 دی 1397 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۲    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر اراده باشد و از برجام بیرون بیاییم علاوه بر شروع غنی سازی 20 درصد در 4 روز، می توانیم مقدمات راه اندازی کارخانه تولید فلز اورانیوم را هم فراهم کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۵    
بانک ملت در واکنش به پخش آیتمی در برنامه زنده تلویزیونی تهران 20، کافه داونتیسم، محل کار تعدادی از بچه های مبتلا به اوتیسم و سندرم داون، را مورد حمایت نقدی قرار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی پرستاری وزارت بهداشت درباره وضعیت پرداخت کارانه پرستاران گفت: متاسفانه به دلیل تاخیر در پرداخت بیمه ها به بیمارستان های دولتی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۱    
پرهام مقصودلو در دور سوم تورنمنت شطرنج تاتا استیل هلند مقابل حریفش به پیروزی رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۳    
چهارمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی سامفا روزهای 27 و 28 دیماه جاری همزمان با ایران در کشورهای گرجستان، بنگلادش، عراق و لبنان برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۸    
رئیس امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بیش از 1000 شرکت فناور متقاضی دریافت مجوز دانش بنیان هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰    
حسین عسکری عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن به اتفاق هیأت همراهی متشکل از بی ژن اسدی مدیر امورنظارت بر طرح ها و عبدالرضا ولی الهی مدیر ارزیابی طرح های این بانک که به استان هرمزگان سفر کرده بود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۸    
با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان افتتاح شد که باعث تقویت شبکه برق در منطقه و افزایش تولید انرژی برق می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۳    
دولت در لایحه بودجه 98، یکی از اقدامات خود در سال آینده را بررسی و تفکیک حساب های افراد حقیقی و حقوقی قرار داده تا راهی برای جلوگیری از فرار مالیاتی و در نتیجه افزایش درآمدهای دولت باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۱    
همراه اول در آخرین دوشنبه دی ماه به مشترکین خود تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۱    
سازمان خصوصی سازی با مقایسه وضعیت ثبت شبا اقشار مختلف دارندگان سهام عدالت اعلام کرد کارکنان دستگاه های اجرایی در ورود شبا بانکی به سامانه سهام عدالت تعجیل کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۸    
بر اساس آماری که اخیرا اعلام شده متاسفانه شاهد کاهش درآمدزایی ارزی فرش در بازارهای صادراتی تا 73 میلیون دلار هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۵    
بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، تراکنش های موبایلی باید به نحوی انجام شود که نام صاحب سیم کارت و کارت بانکی یکی باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۷    
شبکه کانون های تفکر ایران در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، پیشنهاداتی را برای شفاف سازی بیشتر و موثرتر جریان پول در کشور مطرح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۵    
مدیر امور سهام بانک شهر از بازگشایی نماد بانک شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر امکان خرید و فروش سهام این بانک برای متقاضیان و سهامداران فراهم شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۵    
رقم صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی رکوردی بی سابقه از خود به جای گذاشت و معادل 14.3 درصد ارزش صادرات غیر نفتی کشور شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۳    
روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی از همراهی و مدارا با کشاورزان خسارت دیده در زمینه وصول مطالبات خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۳    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق از تصویب کلیات لایحه بودجه 98 کل کشور در این کمیسیون خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۴    
علی رغم اینکه خودروسازان هنوز به تکالیف خود در قبال مشتریان عمل نکرده و به گفته دادستان تهران 5100 شکایت در 20 پرونده پیش فروش خودرو به ارزش 2 هزار میلیارد تومان در این رابطه وجود دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۸    
نشست مشترک هسته ها وشرکت ها ی سرمایه پذیر پارک علم و فناوری کرمانشاه با دکتر ابراهیمی مدیر عامل شرکت unifirstدر امارات و فعال حوزه صادرات 19دی ماه در سالن شهید نوروز نژاد برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۳    
پسته ایرانی سالیان سال است در پله نخست کیفیت در بازارهای صادراتی ایستاده و مشتریان زیادی دارد اما در سالهای اخیر عوامل متعددی موجب کاهش تولید پسته و افت صادرات آن شده به طوری که امروز کشورهای دیگر در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۱    
تقریبا از اواخر شهریور ماه بود که بانک مرکزی با تغییر و اصلاح برخی از سیاست های پیشین ارزی سعی در کنترل قیمت ها کرد و در حالی که مداخله این بانک در بازار ارز در برابر سرکشی نرخ دلار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۶    
در پاییز امسال میزان تراکنش های مالی انجام شده در پیام رسان بله نسبت به فصل گذشته با 25 درصد رشد همراه بود و به بیش از 12 میلیون تراکنش رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۷    
میزان عیدی پایان سال تمام کارکنان تحت پوشش قانون کار حداقل 2 میلیون و 222 هزار تومان و حداکثر عیدی نیز 3 میلیون و 333 هزار و 800 تومان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۴    
مدیا پلیر محبوب VLC به تازگی از مرز سه میلیارد دانلود در سراسر دنیا عبور کرده است. این آمار فوق العاده در حالی بدست آمده که مجموع دانلود این نرم افزار در سال 2012 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۱    
مدیر کل دفتر توسعه کسب و کار معاونت علمی گفت: علاوه بر شرکتهای دانش بنیان سلامت و کشاورزی، شرکتهای حوزه پلیمر و پتروشیمی، فناوری اطلاعات، نفت و گاز نیز در آینده با افریقا همکاری می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۸    
همایش سراسری مدیران بانک انصار در سالن همایش های ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد و دکتر ابراهیمی مدیرعامل این بانک طی سخنانی ضمن تحلیل شرایط اقتصادی کشور و بررسی مهمترین مسائل تأثیرگذار آن و لزوم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۵    
معاون علمی وفناوری رئیس جمهور با بیان این که خلق نوآوری کار بخش خصوصی است و ساختار دولت ظرفیت و سازگاری لازم را برای پویایی و خلاقیت ندارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۹    
بانک ملی ایران اقدامات قابل توجهی برای افزایش قدرت خرید مردم انجام داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 140 هزار بازمانده از تحصیل وجود دارد، گفت: 10 هزار نفر از این دانش آموزان بدون هیچ دلیلی به مدرسه نمی روند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۴    
نخستین نشست نمایشنامه خوانی در کتابخانه های عمومی استان تهران فردا در کتابخانه محقق حلی برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۸    
برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور، بانک پارسیان در راستای پاسخگویی به نیازهای تمامی اقشار جامعه و تحقق مسوولیت های اجتماعی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۸    
گمرک ایران در خصوص بخشنامه ترانزیت خارجی گروه 4 به مقصد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد: ترانزیت خارجی کالاهای گروه چهارم مشمول خودرو نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۵    
ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ریاست جمهوری پیشنهاد داد تا سامانه گزارش های مردمی فساد اقتصادی و اداری در دولت راه اندازی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی، تلاش آمریکا برای برگزاری همایش ضد ایرانی در لهستان را ناشی از ناامیدی آمریکایی ها از اقداماتشان علیه ایران خواند و گفت که تلاش این کشور برای تأثیرگذاری بر بازار ارز خنثی خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد تعدادی از نمایندگان به کمیسیون تلفیق مجلس برای بررسی شفافیت در بودجه سال 98 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۹    
با توجه به افزایش تقاضای بازار برای خودروهای پرتیراژ گروه صنعتی ایران خودرو و براساس مجوز کسب شده ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این گروه صنعتی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۳    
وزیر صنعت معدن و تجارت، ممنوعیت ثبت سفارش و واردات 47 ردیف تعرفه را رفع کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۰    
زاهدان- دبیر پانزدهمین یادواره شهدای محله ابوذر غفاری از برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای محله ابوذر غفاری زاهدان خبر داد .