جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۱:۵۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز مانند روز گذشته افزایشی بوده و با رشد 2439 واحد به رقم 226 هزار و 983 واحد رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۵    
کسب و کار نیوز: مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال(دوره) مالی منتهی به 29 اسفندماه 97 شرکت سیمان شاهرود با حضور بیش از 60/91 درصد سهامداران این شرکت یکشنبه 5 خرداد 98 برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۱    
پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ایران هلث و اینوتکس با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۲    
استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان 22 خرداد ماه به مدت سه روز برگزار می شود. مجید بیاری دبیر این رویداد اعلام کرد که این مراسم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۰    
برنده نهایی سری دوم مسابقه ال جی چلنجر مشخص شد. تیم های برگزیده و برنده جایزه نقدی معادل 12000 دلاری مسابقه ال جی چلنجر طی مراسمی در دانشگاه امیر کبیر معرفی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۷    
کسب و کار نیوز : برنامه ریزی و دنبال کردن یک رژیم ورزشی منظم مساله ای است که افراد بسیاری در تلاش برای انجام آن هستند، اما اگرچه ورزش فواید سلامت بسیاری را ارائه می کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از توسعه خدمات الکترونیک به منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان پایتخت به مناطق برق و دسترسی آسان به خدمات خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۵:۴۱    
کسب و کار نیوز: متخصص تغذیه گفت: افراد کم خون می توانند از گوشت شتر مرغ در سحر استفاده کنند، همچنین سعی کنند غذاهای برنجی و مصرف انواع خورشت ها را کاهش دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۴:۲۶    
کسب و کار نیوز: نتایج یک مطالعه نشان می دهد قهوه به حفظ حرکت روده ها کمک کرده و در هضم نقش دارد چراکه موجب توقف رشد باکتری ها شده و حرکت ماهیچه ها را افزایش می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۳:۲۳    
کسب و کار نیوز: مطالعات جدید محققان حاکی است، مصرف روزی یک عدد تخم مرغ با افزایش خطر ابتلا به سکته مغزی ارتباطی ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۰:۰۰    
کسب و کار نیوز: طبق مطالعه ای جدید، پر کردن بشقاب با مواد غذایی فرآورده شده باعث می شود افراد بیشتر به خوردن تشویق شوند و اضافه وزن پیدا کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۴    
بسیاری از افراد کم سن و سال یا بی تجربه هنگام رانندگی با خروج از پارکینگ مشکل دارند. اکنون شرکت شورلت در مدل شورلت تراورس2020 نوعی سیستم هوشمند را ایجاد کرده است که می تواند مشکلات رانندگان کم تجربه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۰    
معاون وزیر ارتباطات گفت: استارت آپ های کوچک با داشتن شرایطی، از برخی معافیت های بیمه ای و مالیاتی برخوردار می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۹    
بیمه آسیا با انتشار صورت های مالی دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 97 به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد که به ازای هر سهم 280 ریال سود محقق کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، در دیدار با سفیر ایران در ترکمنستان گفت: تقویت روابط اقتصادی و افزایش صادرات به کشورهای همسایه در اولویت برنامه های سال 98 قرار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۶    
علی بهره مند رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی درباره بازار عرضه شیرینی گفت: خرید و فروش زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته 40 درصد اُفت داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۴    
کسب و کار نیوز: هر ساله با نزدیک شدن فصل بهار، شاهد مهاجرت لک لک های سفید به استان کردستان به منظور جوجه آوری و تابستان گذرانی هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۴    
روند کاهشی قیمت دلار در حالی ادامه دارد که برخی از کارشناسان پیش بینی می کنند با اقدامات بانک مرکزی و البته راه اندازی بازار متشکل ارزی که به زودی انجام می شود، به زیر 10 هزار تومان هم برسد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۹    
کسب و کار نیوز: رئیس سازمان ملی بهره وری ایران باحضور در شرکت سایپا ضمن دیدار با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، از نمایشگاه دستاوردهای بهره وری که باحضور شرکت های گروه و واحدهای مختلف سایپا برپا شده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۱    
کسب و کار نیوز: رئیس جمهور، توسعه امروز ایران را نتیجه اتحاد همه اقوام و اقلیتها دانست و تاکید کرد: افتتاح طرحهای بزرگ، پاسخ قاطع ما به کسانی است که خیال می کنند ملت ایران با فشار، سر خم می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۸    
کسب و کار نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه صورت وضعیت الکترونیک در موعد قانونی تأکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۸    
فراخوان تشویق و ترغیب دستگاههای اجرایی برای به کارگیری محصولات بومی حوزه فناوری اطلاعات از سوی مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری منتشر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۴    
کسب و کار نیوز: مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو دستور جمع آوری 2 محصول چاقی غیرمجاز را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۳    
تا قبل از آنکه پارچه ها و منسوجات بی کیفیت وارداتی و چینی بازارهای کشور را قبضه کنند، نام نساجی ایران بخصوص نساجی های شمال کشور و ارزنده ترین آنها نساجی مازندران و محصولاتش در مناطق مختلف کشور بر سر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۳    
کسب و کار نیوز: سوال ملی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رضا رحمانی وزیر صنعت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۷    
مشکل بازار و بازارسازی اساسی ترین مشکل پیش روی شرکت های دانش بنیان است و رقبای چینی و برخی رقبای کشورهای دیگر بازار ما را تسخیر کرده اند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۱    
کسب و کار نیوز: همزمان با آغاز امتحانات نهایی دانش آموزان بازهم کانال های تلگرامی با ادعای فروش سؤالات امتحان فعال شده اند اما ادعای آنها صرفاً یک شیادی برای کسب پول از دانش آموزان است!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۵    
کسب و کار نیوز: هیئت اندیشه ورز بسیج حقوقدانان نامه ای را با 2800 امضا به رئیس قوه قضائیه نوشته و در آن راه کارهایی را برای مبارزه با فساد ارائه داده و گفته است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۶    
نشریه ورایتی در گفت وگو با دو توزیع کننده ایرانی به تأثیرات مخرب تحریم های آمریکا بر صنعت سینمای ایران و علل کاهش تولید آثار سینمایی پرداخته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۳    
تهیه کننده مجموعه های پایتخت از توافق نهایی و انعقاد قرار داد یک ساله برای ساخت پایتخت 6 خبر داد و عنوان کرد که نگارش سری جدید سریال را که قرار است برای نوروز 99 آماده شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۰    
شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال تحقیق در مورد فعالیت برخی کاربران این شبکه اجتماعی بر ضد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با استفاده از هشتگ هایی خاص است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۷    
گوگل نسخه جدید عینک هوشمند خود به نام گلس را با قیمت 999 دلار رونمایی کرد. این عینک مجهز به پلتفرم اسنپ دراگون XR1 است و موتور هوش مصنوعی جدید در آن به کار رفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۸    
بررسی های مؤسسه دولتی اف سی ای در انگلیس نشان می دهد در سال گذشته مالی میزان کلاهبرداری های مرتبط با خرید ارزهای دیجیتال در این کشور به 27 میلیون پوند رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۲    
کاربران موبایل های جدید و میان رده گوگل گزارش کرده اند این دستگاه ها به طور ناگهانی خاموش می شوند و کاربر باید موبایل را ریست کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۹    
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اعلام کرد: ایران در بین 10 کشور برتر از نظر تنوع زیستی بوده و جزو کشورهایی است که بیشترین تنوع زیستی و ژنتیکی را دارد، بنابراین باید از آن به دقت حفاظت کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۷    
برای یادآوری این معضل که زنان در جوامع امروزی حقوق کمتری نسبت به مردان می گیرند، موسسه Finans برنامه ای ترتیب داده که کودکان در مقابل کاری که انجام میدهند پاداش بگیرند ولی نه به مقدار مساوی نتیجه را ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۵    
کسب وکار نیوز: رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی به همراه جمعی از مدیران بانک ضمن بازدید از دو شعبه اصفهان و کاشان از چهار کارخانه صنعتی و تولیدی در استان اصفهان بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۷    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ 11 هزار و 500 تومان است اما به طور متوسط این محصول در کشور 10 هزار و 500 تومان در کشور به فروش می رسد و قیمت این محصول در برخی نقاط به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۴    
شرکت فورد موتور اعلام کرد حدود 10 درصد از نیروهای حقوق بگیر خود را تا پایان ماه اوت حذف خواهد کرد، این یعنی کاهش 7000 شغل.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۱    
مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال 1397 موفق به تحقق 105 درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۵    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه میزبان عرضه 54 هزار و 467 تن انواع مواد پلیمری و 3 هزار و 500 تن قیر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۶    
یک روز بعد از اینکه شاخص کل بورس حدود 1000 واحد افت کرد، قیمت ها با رشد مواجه شد و این شاخص بیش از 3000 واحد رشد را تجربه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۶    
کسب و کار نیوز:عضو هیات مدیره بانک سینا گفت: میزان وصولی های این بانک در سال 97 از رشد 163 درصدی برخوردار شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
کسب و کار نیوز: یک مقام مسئول کارگری، تشکیل کمیته نظارت و ستاد فرماندهی واحد به منظور نظارت دقیق بر روند اجرای طرح های اشتغال روستایی را ضروری دانست و انتشار اسامی مدیران متخلف و مستعفی دوشغله را ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۷    
کسب و کار نیوز: قیمت ارز از دیروز تاکنون روند کاهشی به خود گرفت و دلار بار دیگر به کانال 13 هزار تومان بازگشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۸    
کسب و کار نیوز: قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی به دنبال تقویت ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، با کاهش روبرو شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۰    
نمایندگان بخش خصوصی در دومین نشست خود در اتاق تهران، با هدف بهبود فضای کسب وکار، حتی در شرایط سخت اقتصاد داخلی و فشار تحریم ها، بر اتخاذ و پیگیری سه استراتژی نقش آفرینی در تصمیم گیری های کلان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۶    
کسب و کار نیوز: سرپرست هیأت گمانه زنی محوطه پیرامون آرامگاه یعقوب لیث صفاری با اشاره به اینکه مطالعات انجام شده برروی یافته های باستان شناختی حاصل از این گمانه زنی نشان می دهدکه پراکنش آثار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۰    
کسب و کار نیوز : دو شرکت معامله گر نفتی تلاش می کنند نفت آلوده روسیه را که از سوی خریداران اروپایی رد شده است، در بازار آسیا بفروشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۷    
یک شرکت ایرانی با دریافت گواهی نانومقیاس از تجهیزات ایرانی برای پوشش دهی محصولات تزئینی، کاشی و سرامیک استفاده کرده که اکنون با فروش 80هزار متر مربع کاشی جایگاه خود را تثبیت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴    
یک هیأت تجاری ایرانی متشکل از نمایندگان شرکتهای دانش بنیان به کشور روسیه سفر می کند تا شرایط همکاری های دوجانبه بین دو کشور را بررسی کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۱    
شرکت های تراشه ساز بزرگ آمریکایی از جمله اینتل، کوالکام وبرودکام به کارمندانشان اعلام کرده اند تا اطلاع ثانوی محصولی برای هواوی تامین نکنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۸    
کسب و کار نیوز : مدیربرنامه ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از ادامه روند توسعه فاز دوم میدان گازی تنگ بیجار خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۵    
کسب و کار نیوز : قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت 4 و 48 دقیقه امروز (سه شنبه 31 اردیبهشت ماه) به 72 دلار و 3 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 63 دلار و 22 سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۲    
کسب و کار نیوز: در حال حاضر ایران در بازار جهانی گاز 1.5 درصد نقش ایفا کرده که با توجه به ذخایر عظیم گازی و موقعیت راهبردی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۶    
کسب و کار نیوز: کنتورهای هوشمند به عنوان راهی برای رصد میزان مصرف مشترکان برق تاکنون به خانه بیش از 80 درصد از مشترکان دیماندی راه پیدا کرده و قرار است تا شش ماه آینده همه این مشترکان به کنتورهای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۷    
یک محقق امنیتی مخزنی حاوی اطلاعات شخصی بیش از 49 میلیون اینفلوئنسر و برندهای مختلف در اینستاگرام را کشف کرده که بدون هیچ اقدام امنیتی در فضای آنلاین رها شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۷    
کسب و کار نیوز: شرکت پخش فراورده های نفتی از افزایش 56.8 تومانی هر کیلوگرم CNG (معادل 9.5 درصد افزایش) از ساعت 24 امشب خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۴    
کسب و کار نیوز: قیمت های نفت روز سه شنبه با تشدید تنشهای ژئوپلیتیکی و انتظارات برای ادامه محدودیت عرضه اوپک، صعود کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۱    
کسب و کار نیوز: درحالی که وزیر نفت در جلسه عصر دیروز کمیسیون انرژی مجلس برای پاسخ گویی به پرسش های نمایندگان حاضر شده بود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹    
کسب و کار نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: رونمایی از 10 تمبر با موضوع ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی استان از برنامه های این اداره کل در سال جاری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۶    
کسب و کار نیوز: عباس فرهادیه با اشاره به برنامه وزارت راه و شهرسازی برای بازار اجاره بهای مسکن، اظهار کرد: ما اصلا به دنبال تعیین سقف افزایش نرخ اجاره بها نیستیم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۷    
کسب و کار نیوز: معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سن امید به زندگی در سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان های کشور پایین تر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۴    
کسب و کار نیوز: فرماندار چگنی از تخریب ده ها پل در این شهرستان بر اثر سیل خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۸    
کسب و کار نیوز: مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیش از 98 درصد زرشک ایران در این استان تولید و زرشک تولیدی علاوه بر مصرف داخل به دیگر کشورها از جمله حاشیه خلیج فارس ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۸    
کسب و کار نیوز: مدیر صنعت معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شش فروند اسکله شناور دریایی در شرکت مکین دریا جزیره قشم ساخته و آب اندازی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۰    
کسب و کار نیوز: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان از وجود بیش از 1200 واحد مسکن مهر ناتمام در همدان خبر داد و گفت: 1264 واحد مسکن مهر نا تمام در استان همدان وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
کسب و کار نیوز: دونده المپیکی دوی ماراتن ایران می گوید فدراسیون دوومیدانی وجود ندارد و با هزینه شخصی برای کسب سهمیه المپیک و مسابقات جهانی تلاش می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۲    
کسب و کار نیوز : در حالی که تکلیف و آینده تیم ملی بوکس برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک مشخص نیست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۶    
کسب و کار نیوز : مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از اعزام تیم والیبال نشسته مردان به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
کسب و کار نیوز : بانوی رکابزن ایران در کاپ جهانی آلمان شصت و ششم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
کسب و کار نیوز: باشگاه برایتون گراهام پاتر را با قراردادی 4 ساله به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۷    
کسب و کار نیوز : یک متخصص تغذیه ورزشی معتقد است: مصرف نان های سبوس دار به دلیل این که نفاخ دار هستند و جذب کربوهیدرات را به تعویق می اندازند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۴    
کسب و کار نیوز: لیست اولیه وزنه برداران شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2019 اعلام ش
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۱    
کسب و کار نیوز: تیم ملی تیراندازی ایران با 15 ملی پوش عازم مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک در مونیخ خواهد شد که این مسابقات از پنجم خردادماه آغاز می شود.