پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 7 مهر 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 2 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 3 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 4 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 5 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 6 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 7 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 8 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 9 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 10 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 11 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 13 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 14 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 15 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 16 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 17 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 18 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 19 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 20 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 21 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 22 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 23 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 24 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 25 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 26 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 27 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 28 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۴    
کسب و کار نیوز - متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی در تهران طی ماه مهر،12.7 میلیون تومان بود که نسبت به ماه قبل 0.4 درصد رشد داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۲    
کسب و کار نیوز - عزت نفس بالا احتمال برقراری روابط دوستانه عمیق را فراهم می کند و اکنون محققان دانشگاه تگزاس دریافتند دوستی صمیمانه نیز موجب افزایش عزت نفس می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۴    
کسب و کار نیوز - صرافی ملی امروز نرخ دلار را برای فروش به مردم 11 هزار و 400 تومان و نرخ یورو را 12 هزار و 600 تومان تعیین کرده همچنین نرخ درهم در بازار آزاد 3 هزار و 148 تومان و نرخ پوند 14 هزار و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۳    
کسب و کار- سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در گزارشی اعلام کرد روزانه حدود 400 میلیارد دلار مواد غذایی پیش از این که به فروشگاه ها برسند، از بین می رود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۲    
کسب و کار نیوز-قیمت ارز نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۹    
کسب و کار نیوز - سرپرست اورژانس کشور گفت: 17 هزار نیروی فوریت پزشکی برای خدمات رسانی مطلوب به زائران مراسم پیاده روی اربعین به نوار مرزی ایران و عراق اعزام شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۹    
کسب و کار نیوز - یک شرکت معتبر تولیدی در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر شیرآلات کنترلی و ایمنی مورد نیاز صنایع نفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۶    
کسب و کار نیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تحقق 105.9 درصدی برنامه تولید تکلیفی این شرکت در نیمه نخست امسال خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۱    
کسب و کار نیوز - علیرضا یونچی عضو مجمع عالی واردات و یکی از داوران برنامه استعدادیابی شغلی میدون درباره این مسابقه تلویزیونی گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۶    
کسب و کار- رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی شاپ گفت: عرضه دولتی شکر از افزایش قیمت ها در این صنف جلوگیری کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۳    
امتیازاتی که شرکت های اقتصادی در مناطق آزاد دارند، باعث ترغیب خیلی از سرمایه گذاران به این مناطق شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۳    
کسب و کار- حل نشدن مشکل مواد اولیه مورد نیاز نساجی شمال نخ و پارچه، موجبات تعطیلی واحدهای نساجی را فراهم کرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۸    
کسب و کار نیوز - معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حالی سن بازنشستگی در ایران 50 سال است که نیروی کار در آلمان در سن 65 سال بازنشسته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۳    
کسب و کار- در شرایط فعلی اقتصاد کشور و عدم دسترسی استارتاپ ها به سرمایه بین المللی، به واقع چه راه هایی برای رشد اکوسیستم استارتاپی در ایران وجود دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۳    
کسب و کار- جهان ساز مجموع نیاز سالیانه چای کشور را 100 هزارتن اعلام کرد و افزود: در صورت تحقق تولید 26 هزارتن چای خشک، مابقی نیاز کشور باید از طریق واردات تامین شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۸    
کسب و کار نیوز - عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به قانون تشکیل وزارت بازرگانی گفت: طبق مصوبه مجلس فقط وزیر بازرگانی باید به مجلس معرفی شود نه وزیر صنایع و معادن.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۸    
کسب و کار- معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران از برگزاری رویداد تخصصی در حوزه های گردشگری فضا پایه در روزهای 16 و 17 مهرماه جاری خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۸    
کسب و کار نیوز - ترکیب هیات مدیره چهار بانک ادغامی در بانک سپه با برگزاری مجمع مشخص شد و مجمع بانک انصار نیز امروز برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۳    
کسب و کار نیوز - سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه آقای رحمانی قبلا برای تصدی مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت از مجلس رای اعتماد گرفت، گفت: با جدایی بخش تجارت از این وزارتخانه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۸    
کسب و کار نیوز: سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فسا از افتتاح سومین واحد اقامتگاه بوم گردی هم زمان با هفته گردشگری، در این شهرستان خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۳    
کسب و کار نیوز : مراسم نمادین نواختن زنگ گردشگری با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار بانه، امام جمعه موقت شهرستان بانه، جانشین فرماندهی انتظامی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۸    
کسب و کار نیوز : مدیر اقامتگاه های بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۸    
کسب و کار نیوز : رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رباط کریم گفت: هم زمان با هفته گردشگری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی با هنرمندی پنجاه بانوی هنرمند در راستای حمایت از رونق ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۳    
کسب و کار نیوز: رئیس کل موزه ملی ایران گفت: حلقه زرین ارجان متعلق به دوره عیلام نو، نیمه نخست هزاره اول پیش از میلاد و از محوطه باستانی به همین نام است که به منظور نمایش موقت به شهر ایذه انتقال یافته ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۳    
کسب و کار نیوز: معاون گردشگری استان تهران گفت: هم زمان با هفته گردشگری (5 الی 12 مهر) تورهای رایگان ری گردی و ورامین گردی برای عموم شهروندان برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
کسب و کار نیوز: به گفته رییس پژوهشگاه صنعت نفت، در این پژوهشگاه، برنامه های متعددی برای افزایش کیفیت بنزین و گازوییل وجود دارد که مهم ترین آن کاهش ترکیبات گوگرد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
کسب و کار نیوز : آمار و ارقام مختلفی درباره تعداد چاه های غیرمجاز اعلام می شود که طبق آن، حدود 470 هزار حلقه چاه مجاز و حدود 320 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور وجود دارد و کل برداشت آب به صورت مجاز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۸    
کسب و کار- شعبه 29 دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات وزارت ارتباطات را به نفع اپراتور رایتل صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۳    
کسب و کار- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پس گرفتن شکایت شهرداری علیه شرکت های اینترنتی مسافربر اینترنتی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۳    
کسب و کار نیوز: انتظار می رفت شوکهای عرضه که امسال رخ دادند، به روند صعودی قیمتهای نفت منجر شوند اما نفت موفق نشده است روند رشد پایداری داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۸    
کسب و کار نیوز - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه نوآوری های شبکه بانکی بسیاری از هزینه ها را کاهش داد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۸    
کسب و کار نیوز: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: در نیمه اول امسال بالغ بر 57 میلیون لیتر نفت گاز یورو 4 عرضه شده است
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۸    
کسب و کار نیوز: معاون وزیر نفت در امور گاز از پیمان سپاری خط انتقال گاز ایرانشهر - چابهار خبر داد و گفت: برای تکمیل این خط انتقال گاز اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۳    
کسب و کار نیوز :بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه میعانات گازی در بازار فرآورده های هیدروکربوری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۳    
کسب و کار نیوز : طرح آمارگیری کندو های زنبور عسل در استان اصفهان آغاز شد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۸    
کسب و کار نیوز: به گفته مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران تاکنون 45 هزار تن نارنگی پیش رس برداشت شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۳    
کسب و کار نیوز : رییس اداره تعاون روستایی شاهرود از تولید و فرآوری هزار و 450 تن انواع بذور اصلاح شده گندم خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۳    
کسب و کار نیوز : برداشت گردو در نیشابور بیش از 20درصد کاهش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۸    
کسب و کار نیوز: تولید ماهی سردابی در محلات به علت افزایش ظرفیت تولید، بهبود وضعیت منابع آبی و سرمایه گذاری جدید 20 درصد افزایش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۸    
کسب و کار نیوز: مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان گفت : برداشت محصول سیب زمینی از هفت هزار و 656 هکتار از مزارع این استان آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۳    
کسب و کار نیوز: آیین شکرانه برداشت گوجه و پخت رب گوجه فرنگی در روستای اناج شهرستان خنداب استان مرکزی برگزارشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۳    
کسب و کار نیوز: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قوچان گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 100تن عسل با کیفیت و ارگانیک در این شهرستان تولید شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۳    
کسب و کار نیوز - شرکت خودروسازی هوندا به تازگی از ممنوعیت فروش خودروهای دیزلی خود در اروپا تا سال 2021 میلادی خبر داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۳    
کسب و کار نیوز - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از افزایش 30 درصدی واردات نهاده های دامی در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: به دلیل واردات کافی نهاده ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۸    
کسب و کار نیوز -با استناد به آمارها ظرفیت مالیاتی بیش از 7000 میلیارد تومانی برای پزشکان تخمین زده می شود که قابل مقایسه با میزان پرداخت فعلی آن ها یعنی مبلغ 150 میلیارد تومان نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۳    
کسب و کار نیوز - معاون وزیر اقتصاد گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی طرحی را برای اصلاح نظام بانکی و چالش های مربوط به آن در نظر گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۸    
کسب و کار نیوز - معاون وزیر صمت گفت: تحریم های فولادی آمریکا هوشمندانه است.چراکه آنها صادرات مواد اولیه ما را آزاد گذاشتند اما جلوی صادرات فولاد را گرفته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۳    
کسب و کار نیوز: با تایید مصدومیت شدید مهاجم جوان استقلال و دوری طولانی مدت از میادین نام این بازیکن از جمع شاگردان استراماچونی کنار گذاشته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۸    
کسب و کار نیوز : یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکو مادرید می گوید نتیجه تساوی منصفانه ترین نتیجه ای بوده که می توانسته در دربی دیشب شهر مادرید بین اتلتیکو و رئال بدست آید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۳    
کسب و کار نیوز: بعد از تساوی 0-0 رئال و اتلتیکو در دربی مادرید، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید که در جریان بازی خواهان اخراج راموس به دلیل فحاشی شده بود بعد از بازی گفت کمک داور حرفهای راموس را ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۸    
کسب و کار نیوز: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اورتون، تاکید کرد که کسب این سه امتیاز برای تیمش اهمیت زیادی داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۳    
کسب و کار نیوز: زین الدین زیدان از تساوی برابر اتلتیکو راضی نیست و حق تیمش را سه امتیاز می داند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۸    
کسب و کار نیوز : سرپرست دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد در اعتبارات جدیدی که به فدراسیون ها تخصیص پیدا می کند فوتبال هم سهم خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۸    
کسب و کار نیوز: سرخیو راموس کاپیتان رئال پس از تساوی برابر اتلتیکو از اینکه نتوانسته اند سه امتیاز را کسب کنند ناراضی بود.