چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 29 مهر 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 2 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 3 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 4 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 5 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 6 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 7 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 8 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 9 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 10 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 11 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 13 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 14 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 15 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 16 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 17 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 18 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 19 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 20 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 21 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 22 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 23 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 24 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 25 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 26 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 27 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 28 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۷    
کسب و کار نیوز-شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه با ریزش 2349 واحد روبرو شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۲    
کسب و کار نیوز - آیین نامه اجرایی حقوق و مزایای مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های دولتی و وابسته به نهادهای عمومی و فهرست شرکت های مشمول در کمیسیون اقتصاد هیئت دولت به تصویب رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۲    
کسب و کار- محبی گفت: وضعیت 30 هزار موبایلی که با تخلف وارد کشور شده اند در حال بررسی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۷    
دستگاه آب شیرین کن خورشیدی مخترع ایرانی توانست همزمان در سه بخش بهترین جایزه کشور آلمان، شهر برلین و منتخب آرای مردم و فعالان این حوزه را کسب کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۲    
کسب و کار نیوز - روز ملی صادرات روز قدرشناسی و ارج نهادن به صادرات و همه صادر کنندگان است. صادر کنندگانی که در قامت رزمندگان جنگ اقتصادی این بار در میدان جنگ تحریمی از کیان اسلامی شان دفاع می کنند و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۶    
کسب و کار نیوز - مساله کلیدی که سر عبارت شتاب دهنده های تخصصی پیش می آید، این است که ما منظورمان را از شتاب دهنده های تخصصی شفاف کنیم چون می تواند اطلاق به چند چیز مختلف شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۶    
کسب و کار نیوز - نخستین باری که نام شتاب دهنده را شنیدید، چه تفسیری از آن داشتید؟ شاید به یاد علم فیزیک و احتمالا دستگاه های عظیمی افتادید که کارشان شتاب دادن به ذرات باردار است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۶    
کسب و کار- از آنجایی که دستورالعمل جدیدی برای فعالیت کسب و کارهای آنلاین جابجایی مسافر تدوین و اجرایی شده است باید اشاره کنیم که کرایه تاکسی های اینترنتی در آینده نزدیک افزایش پیدا خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۶    
کسب و کار- مشاور معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اولویت شهرداری بعد از تثبیت ضابطه مندی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۱    
کسب و کار نیوز - سه نوع سئو وجود دارد که برای اجرای موثر استراتژی سئو، به هر سه نوع آنها احتیاج دارید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۶    
کسب و کار نیوز - اگر از هر سرمایه گذاری بپرسید که استارت آپ های بزرگ بعدی از کجا سربر می آورند، آن ها هیچ وقت به سانفرانسیسکو اشاره نمی کنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۶    
کسب و کار نیوز - سخنان روز یکشنبه رئیس کل بانک مرکزی در جمع فعالان اقتصادی در اتاق ایران با واکنش مسولان انجمن قطعه سازان و خودروسازان مواجه شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۱    
کسب و کار نیوز - نایب رئیس اتاق ایران در نشست معرفی پروژه بین المللی اربینت که بازآفرینی شهری را دنبال می کند، گفت: حضور در این پروژه فرصتی فراهم می کند تا در یک همکاری بین المللی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۱    
کسب و کار نیوز - دکتر محمد رضایی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران با تجلیل از نقش همه حماسه سازان کنگره عظیم جهانی اربعین که این رویداد را به عنوان بزرگترین اجتماع انسانی در جهان در آرامش و نظم برگزار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۶    
کسب و کار نیوز - هنگام تصمیم به سفر از ابتدای خرید بلیط هواپیما تا بستن چمدان دغدغه هایی برای افرادی که کودک خردسال دارند وجود دارد، و آن این است که چطور سفر با کودکان را مدیریت کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۱    
کسب و کار- رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو در مورد نحوه شناسایی تعمیرکاران بدون مجوز، گفت: براساس مقررات صنفت تعمیرکاران, واحدهای مجاز به تعمیرات خودرو باید جواز خود را در معرض دید قرار دهند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۶    
کسب و کار- ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای ایران، 13 ساله شد. در اواخر دهه 1370 و ابتدای دهه 1380 هجری شمسی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۶    
کسب و کار نیوز:معاون فرهنگی مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی از نمایشگاه های صنایع دستی مرزی ایلام بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۱    
کسب و کار نیوز:معاون صنایع دستی خراسان شمالی از برنامه ریزی به منظور احیای سه رشته منسوخ شده صنایع دستی استان در روستاهای راز و جرگلان و اسفراین باهدف توسعه و رونق آن ها خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۶    
کسب و کار نیوز :معاون میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: مرمت گنبد امامزاده سهل بن علی (ع)، با 65درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۶    
کسب و کار نیوز : مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از اتمام مرمت و سامان دهی مقبره چهارمنار تبریز تا پایان تابستان 99 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۱    
کسب و کار نیوز :سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری سمنان گفت: برگزاری 22 دوره آموزشی در حوزه گردشگری از ابتدای سال جاری تاکنون در استان نشان دهنده افزایش 100 درصدی این دوره ها است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۱    
کسب و کار نیوز :معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: تور گردشگران بلژیکی و سوییسی وارد استان شده و قرار است در طول هشت روز اقامت خود از جاذبه های سیستان و بلوچستان بازدید کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۱    
کسب و کار نیوز:صفحه عنوان و بسم الله قرآن کریم برگرفته از کتاب هنر خط و تذهیب قرآنی اثر مارتین لینگز، یکی از آثار تذهیب سلجوقی در گروه پژوهشی هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری نمونه سازی شد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۱    
کسب و کار نیوز:بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۱    
کسب و کار نیوز :سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله به نفتکش ایرانی پشتوانه دولتی دارد و ما گزارش این موضوع را به سازمان ملل متحد ارائه کرده ایم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۶    
کسب و کار نیوز :شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر کمبود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت کشور اعلام کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۶    
کسب و کار نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تداوم ساخت داخل و حمایت همه بخش ها صنعتی گفت:در فاصله بسیار کوتاه به فناوری هایی دست خواهیم یافت که فراتر از نیاز امروز صنعت کشور است و حتی می ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۱    
کسب و کار نیوز:مؤسسه اس اندپی گلوبال پیش بینی کرد تولید نفت عمان تا سه سال آینده به یک میلیون و 100 هزار بشکه در روز خواهد رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۱    
کسب و کار نیوز :شرکت دولتی نفت اکوادور با پایان اعتراضات اخیر در این کشور، صادرات نفت خود را از سر گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۶    
کسب و کار نیوز - سومین جایزۀ هنر معاصر ویستا، همچون سالهای پیشین، با هدف شناخت و معرفیِ ایده های برتر در عرصۀ هنرهای تجسمی، در آخرین مراحل برگزاری سومین دورۀ پیاپی خود قرار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۶    
کسب و کار نیوز:سرپرست طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی، جزئیات واگذاری بهره برداری این میدان به شرکت نفت و گاز اروندان را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۱    
کسب و کار- رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت: در مرداد امسال مجموعا 900 هزار دستگاه گوشی موبایل توسط 66 شرکت وارد کشور شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۱    
کسب و کار نیوز - رویداد دورهمی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل و شتاب دهنده جاویدان با محوریت آسیب شناسی کسب و کارهای نوپا برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۱    
کسب و کار نیوز: 21 هزار و 507 خانوار استان قزوین ماهانه کمک معیشت دریافت می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۶    
کسب و کار نیوز: برنج رتون و کشت دوباره برنج تاکنون در هزار هکتار از شالیزار های مازندران برداشت شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۶    
کسب و کار نیوز:با کمک ستاد دیه سیستان و بلوچستان ، 11 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان آزاد می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز :معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران: نیمه نخست امسال 126 هزار تن گوشت مرغ در استان به ارزش هزار و 638 میلیارد تومان تولید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز :110 هزارتن گوجه فرنگی برای حمایت از کشاورزان فارس خریداری شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز :برداشت زالزالک درشهرستان اندیکا آغاز شد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۱    
کسب و کار- همراه اول این ماه هم در قالب طرح دوشنبه سوری به مشترکان خود تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۱    
کسب و کار نیوز - حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق ایران معتقد است: مقررات زدایی و ثبات در سیاست ها و رویه ها، اولویت اول در مسیر بهبود محیط کسب وکار و ارتقای شاخص ملی آن است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۶    
کسب و کار- هرچند وقت یک بار پیج های مختلف اینترنتی جولانگاهی برای فروش گوشت های لاکچری و گران قیمت می شود که همین امر منجر به واکنش های مختلف نیز شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۱    
کسب و کار نیوز - رئیس قوه قضائیه گفت: قانون ارتقای سلامت نظام اداری قانون خوبی است و از مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم زمان اجرای آن تمدید شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۱    
کسب و کار- سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس های نامتعارف توضیحاتی داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۶    
کسب و کار- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با هدف رونق زیست بوم نوآوری و فناوری استان خراسان رضوی از جدیدترین داروهای ایرانی در حوزه دامی رونمایی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۱    
کسب و کار- یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد باتوجه به اینکه صنعت کیف و کفش از صنایع قدیمی واشتغالزا در کشور است دولت باید از تولید و صادرات آن حمایت کند اما در این زمینه سنگ اندازی می شود و از سوی دیگر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۱    
کسب و کار نیوز - سخنگوی دولت گفت: جایگاه ریاست جمهوری یکی از عمودهای این خیمه ای است که به نام جمهوری اسلامی برپا شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۶    
کسب و کار- وضعیت شکایت های ثبت شده از هر یک از اپراتورها در حوزه تلفن همراه و ثابت در گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۱    
کسب و کار نیوز - رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ضمن هشدار به شهروندان درباره سایت های خرید و فروش کالا، اظهار کرد: این سایت ها باید احراز هویت کرده و فرد عرضه کننده کالا را معرفی کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۱    
کسب و کار نیوز: اونای امری، سرمربی آرسنال، مطمئن است که تیمش در مسیر درست قرار دارد و به زودی بار دیگر به یکی از قدرت های فوتبال انگلیس تبدیل می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۱    
کسب و کار نیوز:فدراسیون فوتبال دیروز و ساعاتی پیش از بازی پرسپولیس در برابر پیکان یک جلسه محرومیت باقی مانده شجاع خلیل زاده را به حالت تعلیق در آورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۷    
کسب و کار نیوز :استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، معتقد است که تیمش باید در دیدار مقابل لچه به پیروزی می رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۷    
کسب و کار نیوز :تیم فولاد موفق شد در یک بازی دراماتیک در تبریز برابر ماشین سازی تبریز به پیروزی سه بر دو برسد، عبداله زاده روی دو گل از سه گل تیمش نقش داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۲    
کسب و کار نیوز: با وجود این که مربی کروات سابق الهلالی ها در تیم ملی کرواسی جایگاه مستحکمی دارد اما رسانه مطرح سعودی از تلاش های باشگاه الاتحاد برای بازگرداندن این مربی به عربستان خبر می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۷    
کسب و کار نیوز :اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد، اعلام کرد که این باشگاه فروشی نیست و مالکان آمریکایی قصد ترک الدترافورد را ندارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۲    
کسب و کار نیوز :سرمربی فرانسوی باشگاه شارلروا در پی درخشش فوق العاده ستاره ایرانی تیمش در بازی شب گذشته، او را یکی از باکلاس ترین بازیکنان حال حاضر ژوپیرلیگ نامید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۲    
کسب و کار نیوز - استارت آپ ها با قانون تجارت فعلی نمی توانند فعالیت کنند.