چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 27 بهمن 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 2 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 3 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 4 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 5 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 6 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 7 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 8 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 9 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 10 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 11 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 12 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 13 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 14 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 15 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 16 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 17 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 18 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 19 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 20 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 21 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 22 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 23 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 24 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 25 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 26 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 27 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 28 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۶    
کسب و کار نیوز - امروز بخش سی تی آنژیوگرافی قلب و سامانه هوشمند بیمارستان آنلاین بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک به بهره برداری رسیدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۱    
کسب و کار نیوز - کارخانه نوآوری شیراز با هدف تکمیل زنجیره زیست بوم کارآفرینی و نوآوری به همت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری افتتاح می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۶    
کسب و کار نیوز:واردات نفت کره جنوبی از آمریکا در ماه ژانویه امسال بیش از 50 درصد نسبت به پارسال افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۱    
کسب و کار نیوز - نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی با بازدید از سامانه های هوشمند نظارتی بانک ملی ایران، از تلاش های بی وقفه و موثر این بانک در حوزه بازرسی و نظارت سیستماتیک قدردانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۶    
کسب و کار نیوز - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مهم ترین محور و برنامه ما براساس اسناد بالادستی و سیاست های ابلاغی و سیاست های تخصصی ریاست جمهوری بحث عدالت جنسیتی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۶    
کسب و کار نیوز- مدت ها از جایگزینی حق اشتراک به جای آبونمان برای مشترکان تلفت ثابت می گذرد اما بسیاری از مردم به دلیل حذف قبوض کاغذی از این ماجرا بی اطلاع هستند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۶    
کسب و کار نیوز- با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی و آغاز سفرها، مردم در انتظار اختصاص بنزین نوروزی توسط دولت هستند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۱    
کسب و کار نیوز- محمدباقر عالی، مدیرعامل و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو) از اجرای 25 پروژه مهم و اثرگذار صنعتی با سرمایه گذاری 17 هزار میلیارد تومانی خبر داد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۶    
کسب و کار نیوز -در 10 ماهه سال جاری 11 میلیون و 810 هزار و 540 تن نهاده های دام و طیور به ارزش 3 میلیارد و 274 میلیون و 720 دلار وارد کشور شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۶    
کسب و کار نیوز - قائم مقام ایمیدرو از نیاز 1.5 میلیارد دلاری بخش معدن و صنایع معدنی برای تامین ماشین آلات این حوزه طی سال های آتی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۶    
کسب و کار نیوز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز یکشنبه 27 بهمن ماه، میزبان دادوستد 20 کیلوگرم شمش طلا بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۶    
کسب و کار نیوز - رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: همه شاخص های ما نشان می دهد که موضوع فشار حداکثری آمریکا را پشت سر گذاشتیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۱    
کسب و کار نیوز:وزیر نفت گفت: این وزارتخانه فعالیت های بسیاری برای حفاظت از محیط زیست کشور انجام داده است، اما افزایش تولید گاز، بزرگ ترین اقدام به منظور حفظ محیط زیست به شمار می آید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۶    
کسب و کار نیوز:در پی متقاعد نشدن روسیه برای برگزاری پیش از موعد نشست آینده اوپک و متحدانش موسوم به اوپک پلاس ، احتمال برگزاری زودهنگام این نشست تقریباً منتفی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
کسب و کار نیوز:مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران گفت: این شرکت برای استفاده از توانمندی های موجود در شرکت های استارت آپی آمادگی دارد و به این منظور زیرساخت های اولیه ایجاد شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
کسب و کار نیوز:رینگ بین الملل بورس انرژی این هفته شاهد عرضه 6 میلیون بشکه نفت خام سبک، سنگین و میعانات گازی خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
کسب و کار نیوز:مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مسئولیت و اختیارات همه امور مرتبط با تامین، تعمیرات و بومی سازی تجهیزات پمپ های درون چاهی (ESP) در سطح این شرکت را به علی خواجوی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۶    
کسب و کار نیوز- فروش آنلاین انواع کالا و خدمات در برزیل در سال 2020 با 18 درصد رشد شرایط خوبی را تجربه می کند و ارزش آن در سال جاری میلادی به 24.6 میلیارد دلار می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۱    
کسب و کار نیوز:نمایشگاه نقاشی پشت شیشه و آیینه مرتضی آقاقاسمی، هنرمند پیشکسوت این حوزه و مرضیه آقاقاسمی از سوی معاونت صنایع دستی در ساختمان شماره یک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۶    
کسب و کار نیوز- در حالی که وزیر ارتباطات از تصمیم گیری درباره خدمات ارزش افزوده با نظر مرکز ملی فضای مجازی خبر داده بود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۶    
کسب و کار نیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری راهنمایان گردشگری عضو انجمن صنفی از 14 استان کشور از عرفه زنجان بازدید کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۶    
کسب و کار نیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران اظهار کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۱    
کسب و کار نیوز: فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: یک دستگاه فلزیاب با کمک فرماندهی نیروی انتظامی از منزل فردی ساکن شهرستان فاروج کشف و ضبط شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۱    
کسب و کار نیوز:نمایشگاه مجسمه های موجود در مخزن کاخ سبز مجموعه سعدآباد به نمایش در خواهد آمد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۶    
کسب و کار نیوز - مرکز آمار متوسط قیمت هر متر زمین یا خانه کلنگی در تهران را در فصل پاییز امسال 18 میلیون و 733 هزار تومان اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 86 درصد افزایش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۶    
کسب و کار نیوز:به بناهای اصلی موزه میراث روستایی گیلان آسیب جدی وارد نشده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۶    
کسب و کار نیوز - شهر مقدس مشهد به همراه جزیره زیبای کیش دو مقصد برتر گردشگری کشور هستند که همواره مسافران زیادی به این دو شهر تردد دارند .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۱    
کسب و کار نیوز - رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: سال گذشته 1100 میلیارد تومان ضمانت نامه توسط بانک ها برای شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها صادر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۱    
کسب و کار نیوز:عضو سابق هیات علمی دانشگاه سیستان وبلوچستان با بیان این که اوضاع حاشیه نشینی در زاهدان بحرانی است، گفت: ناامنی ها، بزهکاری ها و مشکلات بهداشتی شهر ناشی از همین حاشیه نشینی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۱    
کسب و کار نیوز - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که در دیدار با وزیران امورخارجه روسیه و چین درباره برجام رایزنی کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۱    
کسب و کار نیوز:رئیس انجمن تولیدکنندگان شن، ماسه و آسفالت کرمانشاه از آغاز رکود واحدهای دانه بندی شن و ماسه با نزدیک شدن پایان بازسازی مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۶    
کسب و کار نیوز:وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: به منظور آشنایی و ارتباط دو سویه و تعاملی با اقشار مختلف مردم برای شناخت متقابل و تأثیری در خور در فضای مجازی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۶    
کسب و کار نیوز:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از شکستگی و ترکیدگی حدود 5000 کنتور آب در استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
کسب و کار نیوز:معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: کشاورزان جهت آگاهی از سهمیه تعیین شده کشت گوجه فرنگی به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
کسب و کار نیوز:مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه میزان جلب سرمایه گذاری در کشور 50 درصد افزایش یافته است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۱    
کسب و کار نیوز - طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه منابع برای پرداخت عیدی آماده شده و با ارائه لیست حقوقی کارکنان تامین اعتبار خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۶    
کسب و کار نیوز - یک کارشناس حوزه کار با پیش بینی افزایش حداقل دستمزد کارگران، گفت: علاوه بر افزایش نقدی دستمزد باید بن خواروبار و کمک هزینه مسکن کارگران در سال آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۱    
کسب و کار نیوز - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به تولید فراوان مهندس بیکار در کشور، گفت: برای اشتغال این مهندسان دولت باید وام مسکن با سود 18 درصدی به مردم پرداخت کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
کسب و کار نیوز- مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم گذار اعلام کرد که تخم مرغ تقلبی یا پلاستیکی در بازار وجود ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
کسب و کار نیوز- دبیر اتاق اصناف تهران با بیان اینکه واحدهای سطح شهر توان پاسخگویی به نیاز جامعه را دارند، گفت: اصناف با برگزاری نمایشگاه های فصلی مخالف است اما بنابر تکلیف قانونی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۱    
کسب و کار نیوز- رییس اتحادیه فروشندگان مبلمان و درودگران معتقد است که بانک ها نفس اصناف را گرفته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۱    
کسب و کار نیوز:تیراندازان ایران در دوره دوم رقابت های آزاد دانمارک صاحب 4 مدال ارزشمند دیگر شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۶    
کسب و کار نیوز:هافبک پرویی تراکتور به مسئولان باشگاه اعلام کرده روز چهارشنبه به ایران برمی گردد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۶    
کسب و کار نیوز:کافو، اسطوره فوتبال برزیل به تمجید از عملکرد ترنت الکساندر آرنولد پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۶    
کسب و کار نیوز:تیم ملی تنیس روی میز در حالی باید فرودین ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت کند که بدون اردوی تمرینی و تنها با حضور در چند رویداد روند آماده سازی خود را طی خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۶    
کسب و کار نیوز:اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان وارد شهر دهلی نو هند محل برگزاری رقابت های کشتی قهرمانی آسیا شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۱    
کسب و کار نیوز:کریم باقری که خاطراتی خوش از دبی دارد، حالا به عنوان مربی به زمین فوتبال این شهر بازگشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۱    
کسب و کار نیوز:سرمربی ایرانی الاصل در اولین چالش خود به عنوان جانشین کلینزمان موفق شد تیم محبوب پایتخت آلمان را به نوار پیروزی بازگرداند.