یکشنبه ۰۳ بهمنساعت ۰۵:۲۳Jan 2017 22

خبرهای کواره 1 دی 1395 - kavare.ir

کواره 31 تیر 1395 کواره 31 مرداد 1395 کواره 22 شهریور 1395 کواره 30 مهر 1395 کواره 30 آبان 1395 کواره 30 آذر 1395 کواره 1 دی 1395 کواره 2 دی 1395 کواره 3 دی 1395 کواره 4 دی 1395 کواره 5 دی 1395 کواره 6 دی 1395 کواره 7 دی 1395 کواره 8 دی 1395 کواره 9 دی 1395 کواره 10 دی 1395 کواره 11 دی 1395 کواره 12 دی 1395 کواره 13 دی 1395 کواره 14 دی 1395 کواره 15 دی 1395 کواره 16 دی 1395 کواره 17 دی 1395 کواره 18 دی 1395 کواره 19 دی 1395 کواره 20 دی 1395 کواره 21 دی 1395 کواره 22 دی 1395 کواره 23 دی 1395 کواره 24 دی 1395 کواره 25 دی 1395 کواره 26 دی 1395 کواره 27 دی 1395 کواره 28 دی 1395 کواره 29 دی 1395 کواره 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۵۵  
سید جلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت 22:43 دیشب حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در تهرانسر به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 104 را به محل حادثه واقع در ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۵۵  
این نشت خبری برخلاف نشست های قبلی که وقتی محمدرضا گلزار حضور دارد، خیلی شلوغ و بی نظم برگزار می شود و حضور اقشار مردم را نیز در این نشست ها می بینیم و محافظان شخصی گلزار نیز اجازه نزدیک شدن به وی را ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۵۲  
کمیته ملی المپیک عربستان 33 رئیس جدید فدراسیون های ورزشی این کشور را معرفی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۵۲  
پرسشگری طرح پیمایش وضعیت سلامت کودکان از 16 آذر ماه در شهرستان سپیدان آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۹  
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام عضویت 2 هزار نفر در بانک خون این دانشگاه گفت: خیرین سلامت اتوبوس اتاق عمل و اسکن سیار را به دانشگاه علوم پزشکی تهران هدیه کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۳  
یک مرد استرالیایی در صندوق پست خانه اش به جای نامه و هدیه کریسمس چیزی دیگری پیدا کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۰  
خودروهای دست دوم و ارزان قیمت نسبت به نمونه های صفر کیلومتر و بی کیفیت ارجحیت دارد و خرید خودرو سالم اهمیت ویژه ای پیدا کرده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۵  
سخنگوی دولت گفت: قیمت فعلی دلار در بازار ارز کاذب است و کاهش خواهد یافت. پایگاه خبری تحلیلی کواره و به نقل از فارس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۵  
سردار آزمون تماشاگر ویژه بازی والیبال تیم شهرش بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۲  
دو تماشاگر شورشی روسیه که در جریان جام ملت های 2016 اروپا دستگیر شده بودند، زودتر از زمان مقرر به کشورشان بازمی گردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۳  
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۷  
صلیب سرخ جهانی لحظاتی پیش از پایان عملیات خروج افراد زخمی و بیمار از شرق حلب خبر داد. به گزارش فارس، صلیب سرخ جهانی از پایان عملیات خروج افراد زخمی و مریض از شرق حلب خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۷  
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، حمیدرضا مقدم فر در گفتگویی با اشاره به تحولات اخیر حلب سوریه اظهار داشت: حلب به عنوان یکی از مهمترین استان های سوریه که هم مرز با ترکیه و برخی از کشورهای منطقه بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۴  
به گزارش خبرگزاری کواره به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، پیرو انتشار خبرنامه 400 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف به رئیس جمهور دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت توضیحاتی در این خصوص منتشر کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۰  
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، پسر جوان وقتی مادرش را کشت جسدش را در چمدانی گذاشت و با انتقال به بیابان آن را به آتش کشید. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۴  
مجتبی فرحبخش گفت: موکلم حدود دو روز پیش به دلیل مشکلات روانی از کانون اصلاح و تربیت به بیمارستان رازی در شهر ری منتقل و بستری شد؛ البته وی قبلا از یکسری مشکلات روانی رنج می برده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۱  
آلبوم نیلوفرانه که در دهه هشتاد توسط افتخاری به بازار موسیقی عرضه شد با استقبال زیادی از سوی علاقه مندان مواجه شد و پرفروش ترین آلبوم موسیقی ایران لقب گرفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۴۸  
به منظور انجام تمهیدات لازم جهت مهار وکنترل بیماری آنفولانزای پرندگان جلسه کارگروه شورای بهداشت به ریاست امراله رئیسی بخشدار درسالن جلسات بخشداری بیضا برگزارشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۴۵  
وزیر ورزش و جوانان گفت: حفظ حیثیت، حرمت و کرامت پیشکسوتان برای ما و مسئولین کشور و شخص رئیس جمهور یک اصل است و تاکید ما بر این است که از پیشکسوتان حمایت کنیم تا حضورشان در ورزش کشور به عنوان الگو و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۴۵  
پس از عرضه چری تیگو 5 و استقبال از این محصول، شرکت مدیران خودرو از نسخه فیس لیفت این خودرو رونمایی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۳۹  
به گزارش خبرنگار کواره، هوشنگ خندان دل بعد از ظهر چهارشنبه در همایش شهرداران استان فارس تاکید کرد: خوشبختانه استان فارس در مباحث مختلف دارای ویژگی های مناسبی است که باید همواره مد نظر باشد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۳۳  
بر اساس آمار گمرک در 7 ماه منتهی به مهر ماه سال جاری بیش از 158 تن محلول شستشوی لنزهای چشمی وارد کشور شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۸  
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چیزی را از پرسپولیس بگیرند، هواداران را نمی توانند از این تیم و باشگاه بگیرند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۲  
برانوش نیک بین با حکم مسعود سلطانی فر به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل وزارتی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۲  
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با ارتباطات درست، اکثر کشورهای منطقه می توانند از ایران برای نیازهای خود استفاده کنند که شرطش پرهیز از بازی های سیاسی است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۳  
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۰  
تصویربرداری سریال عاشقانه ادامه دارد و در این هفته گروه، مشغول تصویربرداری در لوکیشن های کلانتری و رستوران هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۰  
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، میزان نوشت: به نظر می رسد جریانی طی روزهای گذشته سعی دارد با به راه انداختن یک خط سیاسی و رسانه ای در صدد تقلیل گرایی افراطی نسبت به اهداف و وظایف قوه قضائیه برآید این ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۰  
رضا پهلوی از شش سالگی به کاخ مخصوصش رفت و در هفت سالگی طی مراسم تاجگذاری به عنوان ولیعهد محمدرضا شاه تعیین شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۶  
به گزارش کواره و به نقل از شیعه ، چند ماه است که سازمان های حقوق بشری استفاده از سلاح های بریتانیایی توسط عربستان علیه غیرنظامیان یمنی را مطرح کرده و نسبت به آن انتقاد داشته اند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۳  
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات بیش از 40 تن در پی وقوع آتش سوزی در یک برج اداری در بزرگراه نواب خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۳  
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، مسعود قادی پاشا درباره آمار مرگ های غیرطبیعی تهرانی ها در سال جاری اظهارکرد: برابر آمار موجود که تا نیمه نخست امسال استخراج شده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۴  
بیش از 25 دامدار شهرستان بوانات در یک دوره آموزشی دو روزه شرکت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۴  
نشست خبری فیلم سلام بمبئی با حضور دیا میرزا بازیگر هندی فیلم، محمدرضا گلزار، جواد نوروز بیگی تهیه کننده، قربان محمدپور کارگردان برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۸  
ملی پوشان ایرانی تیم های هیرنوین و آلکمار رتبه های دوازدهم و نوزدهم رده بندی برترین بازیکنان و پاسورهای نیم فصل اول اردویژه هلند را به دست آوردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۴  
حمله هراس نوعی اختلال روان شناختی است که در صورت تشدید علائم و کنترل نکردن بیماری ممکن است مرگبار ظاهر شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۱  
راننده کامیون کونگ فو کار با فنونی که بلد بود، حال دزد تلفن همراهش را جا آورد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۵  
قیمت اوراق تسهیلات مسکن طی چند ماه اخیر روند نزولی داشته و در مدت باقی مانده از سال بسته به شرایط بازار مسکن و میزان عرضه و تقاضا نرخ این اوراق می تواند روند صعودی یا نزولی در پیش بگیرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۵  
فرصت های مکرر منصوریان به بختیار رحمانی و بازی های ضعیف این بازیکن، کنار اتفاقاتی که در یک هفته گذشته در استقلال رخ داد، باعث شد تا بازیساز آبی ها روز گذشته نیمکت نشین شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۹  
تیم الریان قطر، حریف پرسپولیس در گروه D لیگ قهرمانان آسیا بازی هفته سیزدهم خود در لیگ ستارگان را با شکست به پایان رساند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۳  
استاندار فارس در جمع شهرداران فارس تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 20:57 استاندار فارس : شاخص های توزیع امکانات ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۰  
بازیگران و رسانه های وابسته صهیونیستی، برای نجات تروریست ها با احساسات مردم بازی می کنند. دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۰  
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای، جزئیات نحوه ثبت درخواست و اعلام شماره حساب به منظور عودت وجوه واریزی داوطلبان آزمون های تحصیلات تکمیلی سال 96 را ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۷  
به گزارش کواره و به نقل از شیعه ، پیش بینی می شود نبرد دولت عراق و نیروهای پیشمرگه کرد برای پس گرفتن موصل با پشتیبانی ایالات متحده، جنگی طولانی باشد. جنگی که تازه آغاز شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۴  
به گزارش خبرگزاری کواره، جلسه ملاقات مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس جمهور عصر امروز(چهارشنبه) برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۹  
خبرگزاری میزان: دو پسر جوان که مرد 34 ساله ای را به خاطر درگیری بر سر نوبت در داروخانه به قتل رسانده بودند،شناسایی و دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۳  
رکود در بازار و عدم وجود نقدینگی در اقشار مختلف مردم سبب عدم افزایش قیمت ها شده است و به نوعی قدرت خرید مردم را پایین آورده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۳  
مسعود رایگان گارگردان این نمایش با اعلام خبر لغو اجرای این تئاتر، گفت: متأسفانه نیمه های شب گذشته خسرو شهراز بازیگر نقش دوم دو مرد در یک اتاق به دلیل کسالت به بیمارستان مراجعه کرد و بلافاصله برای ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۳  
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش دی 95 کلیه محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۷  
شکست بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باعث شد تا پیکان به صدر جدول صعود کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱  
مدیر مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ضمن اعلان ثبت نام بالغ بر 36هزار خودرو در سامانه طرح ترافیک این مرکز، 15دی ماه را آخرین مهلت برای ثبت نام متقاضیان اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱  
جزئیات چگونگی ثبت درخواست به منظور عودت وجوه واریزی داوطلبان آزمون های تحصیلات تکمیلی سال 96 اعلام شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۵  
بسته نبض بازار امروز به بررسی نرخ ارز و هزینه خرید آپارتمان در الهیه پرداخته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۸  
تیم الهلال، حریف عربستانی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته چهاردهم لیگ این کشور به پیروزی رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۸  
تیم مهرداد پولادی در لیگ قطر شکستی بسیار سنگین را تجربه کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۱  
کمال دهقانی فیروزآبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار کواره به نقل از نسیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۸  
مواضع ضد سعودی فرانسوا فیون، شانس اول دوره بعدی ریاست جمهوری فرانسه، اثر منفی بر روابط گرم فرانسه و عربستان خواهد داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۴۹  
تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۴۳  
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز چهارشنبه در سفر به جزیره خارک، پس از مراسم استقبال در فرودگاه، از مجتمع نفتی فلات قاره ، پتروشیمی خارک و سکوی صادراتی نفتی بازدید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۴۰  
سخنگوی رییس جمهوری روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد: ترور سفیر روسیه به شدت به اعتبار ترکیه لطمه وارد می کند چرا که ترکیه از تضمین حفاظت از یک دیپلمات خارجی عاجز مانده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۷  
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، ظهر امروز با اطلاع تعدادی از همشهریان سروآبادی به پلیس از مرگ یک مرد میانسال ساکن شهر سروآباد در داخل خودروی خود خبر می دهند به گفته شاهدان حاضر در محل همسایه بعد از ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۱  
خبرگزاری میزان: پزشک زن شب گذشته در بیمارستان رودسر درگذشت و تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ او از سوی پلیس آغاز شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۱  
محمدرضا گلزار در حاشیه نشست سلام بمبئی درباره جدیدترین پیشنهاد همکاری در حوزه سینما گفت: چیزی که در حال حاضر قطعی است همکاری با رضا عطاران در یک فیلم سینمایی طنز در آینده ای نزدیک خواهد بود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۸  
مقام های مختلف اول تا سومی مسابقات تیراندازی استانی وکشوری از دیگر افتخارات این بانوی اقلیدی است .
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۴  
سرمربی پیشین ولفسبورگ هدایت بورسیا مونشن گلادباخ را بر عهده گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۱  
به گزارش خبرنگار کواره، محمد علی افشانی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش شهرداران استان فارس با اشاره به جایگاه رفیع کتاب و کتابخوانی در کشور تاکید کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۵  
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: پس از اعلام آتش سوزی گسترده یک برج اداری در تقاطع خیابان آذربایجان، آتش نشانان کمتر از 2 دقیقه خود را به محل رسانده و حریق را مهار کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۲  
منطقی نبودن قیمت حال حاضر دلار و و امضای تفاهم نامه نفتی میان ایران و مالزی از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۲  
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان فارس طی نامه ای سرگشاده به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی : ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۹  
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید روزهای تلخ و شیرینی را پشت سر می گذارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۶  
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، علی خضریان مدیرمسئول خبرنامه دانشجویان ایران در یادداشتی نوشت: 16 آذرماه سال جاری آقای روحانی در خصوص آمار صادرات و واردات در دانشگاه تهران با بیان اینکه پس از 60 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۰  
پلیس آنکارا فاش کرد که قاتل سفیر روسیه در ترکیه طی ماه های گذشته چندین بار به قطر سفر کرده است. به گزارش کواره و به نقل از شیعه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۶  
فیلم های سینمایی و تلویزیونی مریم مقدس ، الله مزار ، زنده باد میهن تنها برخی از فیلم های آخر هفته تلویزیون هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۶  
مدیر مجموعه درفشی فر استعفا کرد و پس از استعفای خود گفت: احساس کردم با مدیریت فعلی پرسپولیس نمی توانم کار کنم چرا که مدیریت باشگاه پرسپولیس قدرنشناس است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۰  
به گزارش خبرگزاری کواره، حجت الاسلام حسن روحانی در سفر به ارمنستان، علاوه بر دیدار و گفتگو با رییس جمهوری و نخست وزیر ارمنستان و حضور در نشست مشترک هیات های عالی رتبه دو کشور ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۱  
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، دانشجوی بیست و دوساله ای که به جرم تعرض به یک دختر 16 ساله به اعدام محکوم شده بود در حالی که یک سال شب و روز با کابوس مرگ بر فراز چوبه دار روبه رو بود وقتی از زندان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۴  
رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با رئیس فراکسیون ورزش مجلس و دیگر نمایندگان دیدار کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۸  
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه برجام دستاورد ارزشمندی برای کشور بود، به موضوع ممنوع التصویری [رییس دولت اصلاحات] و حصر موسوی و کروبی و زهرا رهنورد اشاره کرد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۲  
سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 11:55 امروز یک مورد حادثه سقوط به چاهک آسانسور به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۹  
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۹  
بانی فیلم: اکران عمومی فیلم سینمایی گیتا به کارگردانی مسعود مددی از امروز اول دی ماه در سینماهای تهران آغاز شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۹  
شرکت کارمانیا، نماینده انحصاری شرکت BYD چین، برنامه های خود را برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب تشریح کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۶  
به گزارش کواره و به نقل از شیعه ، با این مقدمه نوشت: اما این حادثه که ممکن است تصاویر آن سال ها و دهه ها به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای جهان در خاطره تاریخ دیپلماسی بین المللی به جا بماند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۳  
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: ما به هیچ عنوان، حریف را دست کم نگرفتیم ولی ترجیح دادم به برخی بازیکنانم فرصت بازی بدهم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۳  
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی فارس گفت: سال آینده در مسکن مهر لپویی مدرسه ساخته می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۴  
معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون اصلح برای افرادی که در آزمون مرحله اول نمره کافی کسب نکرده اند، خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۱  
رئیس بازرسی فنی طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: پیشنهاداتی مبنی بر تسهیل در واردات خودروهای گازسوز ارائه شده و منتظر نتیجه آن هستیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۸  
به گزارش خبرنگار کواره، همایش بررسی ریشه های فساد اقتصادی بعداز ظهر امروز چهارشنبه در تالار شهریار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد و محسن کوارهعلیزاده فعال اقتصادی و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۸  
باشگاه استقلال در نامه ای نسبت به داوری های صورت گرفته علیه این تیم واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۹  
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، سرهنگ عبدالعظیم انصاری گفت: در سال 1389 در شهرستان شیراز گزارش قتلی به پلیس اعلام و در بررسی ها مشخص می شود که مرد جوانی به علت اختلافات قبلی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۹  
در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال چین، تیم های سیچوان و جیلین مقابل حریفان خود شکست خوردند.